Dogging (Sex)

21-01-2011 09:28 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man maakte me eerder deze week (ik heb grote problemen met inloggen ) attent op het fenomeen dogging.



Hier uitleg in het Engels.

Hier een artikel in het Nederlands waar dit een stukje uit is:



Ruw vertaald komt het neer op seks in het openbaar (een park, bioscoop of parking). Toeschouwers worden opgeroepen via internet of sms. Mannelijke deelnemers worden ‘doggers’ genoemd, vrouwelijke ‘dogettes’.

De seks kan gaan tussen twee mensen in een auto maar evengoed kan het uitlopen op een orgie rond de picknicktafel. Groepsseks en gangbangs behoren tot de mogelijkheden.

Er is echter altijd sprake van twee partijen: deelnemers en toeschouwers. Omdat kijken aangemoedigd wordt, is er steeds een combinatie van exhibitionisme en voyeurisme.





We hebben ook wat filmpjes bekeken over dit fenomeen en ik ben wel nieuwsgierig geworden.



Ik vraag me nu wel een paar dingen af, misschien dat er hier mensen zijn die me wat wijzer kunnen maken:



-ik lees dat het voornamelijk een tijdverdrijf is wat in de UK wordt gebezigd. Kent NL een "dogging" cultuur? Volgens het artikel wel maar ik had er nog nooit van gehoord.

-hoe kom je in contact met mensen? Ik lees via sms of internet. Sms betekent dat je de telefoonnnummers hebt van de mensen Maar hoe kom je dan aan die mensen? Internet: zijn er websites (zoiets als deze bv) waar mensen komen om "dogging" afspraken te maken.

-zijn er mensen die ervaring hebben met dogging?



Alvast bedankt!
Jipper, dit is geen sekssite en je mag die ook niet aan elkaar linken (alleen per prive bericht en dan moet je weer eerst vrienden worden blabla).

Ik heb al een plaats genoemd waar het veel gebeurd (of dat nog zo is weet ik zoals gezegd niet) dus dan vind ik het wel weer prima met de tips. Meer weet ik er ook niet van maar ik vind er wel iets van en dat mag ook natuurlijk.
quote:eleonora schreef op 21 januari 2011 @ 10:21:

De toeschouwers ken ik niet, geen idee dus. De man en vrouw in kwestie zijn heel aantrekkelijk inderdaad en beiden exhibitionistisch.



Zij is een beetje a la Kim Holland, heel erg vrijijijijij als het om seks gaat. Ze had haar clitorishood laten piercen (auw!) en dat mochten we op een verjaardag allemaal zien als we wilden.

Sommige heren wilden wel twee keer kijken. Even checken *kuch* nog of ze het wel goed gezien hadden allemaal *hoest*.



Vond ze enig, de dame in kwestie.Liet ze zo haar broekrok zakken op de verjaarsfuif? Tjeetje!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalda schreef op 21 januari 2011 @ 10:52:

Moet er weer een interessante naam aan gegeven worden opeens?

Dogging :s



....Dogging komt van het engels volgens mij, van 's avonds de hond uitlaten, walking the dog, en dan niet voor de hond maar voor het baasje die even iets anders moet uitlaten bij een wildvreemde vrouw Overigens is het hier vragen nog niet eens zo gek, op een sex-forum krijg je alleen maar schunnige antwoorden en geen serieuze, alleen is het viva hier om deze tijd iets te braaf voor misschien, wacht tot iets later vanavond voor de juiste antwoorden of de ervaringsdeskundigen? Overigens maakt het mij niet uit wat iemand 's avonds in het bos of op een parkeerplaats doet, zolang ze de troep maar opruimen en het niet tijdens het kinderspeeluurtje doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jippertje schreef op 21 januari 2011 @ 11:00:

Grappig om te lezen dat niemand antwoordt op TO's vragen heeft, maar veel wel even komen vertellen dat het toch écht niet kan :-)



Ach, je kan weer precies zien welke reacties zijn van degene die nooit op de sexpijler komen



quote:vivalda schreef op 21 januari 2011 @ 10:52:Ik vind dit ook meer vragen voor een sexchat of sexforum hoor..niet voor op een viva forum.Je bent je er van bewust dat dit het Viva seks-forum is?
Alle reacties Link kopieren
@LAM: ik heb er wel een boek over in de kast staan, van Catherine Millet, het sexuele leven van Catherine M.



Misschien leuk (geil) om eens te lezen?
Alle reacties Link kopieren
Krabbegat A58, in het weekend kun je daar kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 21 januari 2011 @ 11:20:

[...]





Ach, je kan weer precies zien welke reacties zijn van degene die nooit op de sexpijler komen





[...]





Je bent je er van bewust dat dit het Viva seks-forum is?De Viva seks pijlerT bedoel je.



En zoals altijd. Doe wat je wilt. Steek een aubergine erin en maak Hiawatha geluiden. Het zal me geen ruk boeien.



Zolang ik die vuilspuiterij (haha) niet zie en er geen last van heb.



Dus neem een fles dettol mee en haal een lapje over het bankje wanneer je klaar bent.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 21 januari 2011 @ 09:55:

Ja, een bekende van mijn beste vriendin doet daar aan.

In een of ander busje met matrassen op de vloer. Gaan ze bij het strand van Almere (een bekende ontmoetingsplaats was dat, weet niet of dat nog zo is) staan met die bus en dan is het 'vinger in de reet wie d'r meedeed'. Anderen (kerels) staan door de beslagen ramen heen te turen en zich af te trekken.



Geyl.







Whahahahahahahaha
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
hang gewoon een briefje op bij je lokale supermarkt: komt dat zien, LAM en LAMMAN gaan neucken in het openbaar op Zondag 22 januari, van 12 tot 1 hebben we voorspel, we verwachten daarna flink van bil te gaan en rond 2 uur het hoogtepunt. Lokatie: parkeerplaats bij de Appie Heijn, vak 2, rode auto met tennisbal op de trekhaak.



Toedels!
Alle reacties Link kopieren
Beetje... eh.... honds lijkt me dit. Bij de beesten af. Je nickname spreekt wel voor zich in dit geval he .



Heb er nog nooit van gehoord, het spreekt me ook absoluut niet aan. Volgens een artikel grenst het aan het strafbare, waar ik me iets bij voor kan stellen. Sluit me aan bij voorgangers, als je seks wil hebben met meerderen en bekeken wil worden, ga dan naar een parenclub. Dan ben je direct onder gelijkgestemden en val je mensen die er niet mee geconfronteerd willen worden, niet lastig.
Alle reacties Link kopieren
quote:dropje schreef op 21 januari 2011 @ 11:51:

Beetje... eh.... honds lijkt me dit. Bij de beesten af. Je nickname spreekt wel voor zich in dit geval he .



Heb er nog nooit van gehoord, het spreekt me ook absoluut niet aan. Volgens een artikel grenst het aan het strafbare, waar ik me iets bij voor kan stellen. Sluit me aan bij voorgangers, als je seks wil hebben met meerderen en bekeken wil worden, ga dan naar een parenclub. Dan ben je direct onder gelijkgestemden en val je mensen die er niet mee geconfronteerd willen worden, niet lastig.Ik denk dat dat ook deel van de kick is, dat mensen je zullen zien die daar geschokt door zullen zijn, die of heel hard weglopen of juist mee gaan doen of gaan staan kijken. In een parenclub kijkt niemand ervan op.
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 januari 2011 @ 11:47:bla...bla...bla

Toedels!



Je kon er op wachten hè....



quote:dropje schreef op 21 januari 2011 @ 11:51:

Beetje... eh.... honds lijkt me dit. Bij de beesten af. Je nickname spreekt wel voor zich in dit geval he .



Ook voor het eerst hier?



quote:Mayaelf schreef op 21 januari 2011 @ 11:26:

@LAM: ik heb er wel een boek over in de kast staan, van Catherine Millet, het sexuele leven van Catherine M.



Misschien leuk (geil) om eens te lezen?[afbeelding]



Bedankt voor de tip! Ik zal er eens naar vragen in de lokale bookstore.



Aan alle moraalridders: er zijn mensen die het eens per maand in het donker doen en dan na twee minuten missionaris klaar zijn. Die veroordeel ik toch ook niet.
quote:himalaya schreef op 21 januari 2011 @ 10:31:

[...]





Oh, het is alleen een bezigheid tussen 0.00 uur en 05.00 uur?

Be my guest.

Wel graag de troep opruimen als je klaar bent.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof je die een keer per maand mensen juist wel veroordeelt Groot verschil is dat niemand verder last heeft van hen (ok ik geef het toe, mij:)) en ik kan me voorstellen dat het niet fijn is zulke taferelen tegen te komen op je avondwandeling...

Desalniettemin, leven en laten leven en misschien kun je wat inspiratie halen uit oude afleveringen van Sex voor de Buch? Succes!
Je weet maar nooit
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 21 januari 2011 @ 12:16:

[...]





Je kon er op wachten hè....





[...]





Ook voor het eerst hier?





[...]





Bedankt voor de tip! Ik zal er eens naar vragen in de lokale bookstore.



Aan alle moraalridders: er zijn mensen die het eens per maand in het donker doen en dan na twee minuten missionaris klaar zijn. Die veroordeel ik toch ook niet.

Dat is een beetje appels met peren vergelijken he... sex is sex... maar tussen sex thuis en sex in het openbaar zit een wereld van verschil.



Daarom is het ene wel strafbaar, en het andere niet... simpel.

Er is mi niets mis het het veroordelen van dingen die volgens de wet niet mogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Helenita2 schreef op 21 januari 2011 @ 11:06:

Je nick krijgt wel ineens een andere dimensie TO.



(Sorry, geen tips)



Nee, hoor. Ik denk dat haar Nick bewust zo gekozen is.

(Zie loep)
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Alle reacties Link kopieren
[off-topic]
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Waar is dat nou weer voor nodig, zo'n opmerking over een partner? TmeR schreef niks wat jij hier niet al uitvoerig geëtaleerd hebt, maar waarvan het kennelijk niet bij jou wil doordringen dat niet iedereen daar de charme van in kan zien.



Dat jullie het dóen is het punt niet. Dat andere mensen het ongevraagd zíen is het punt. Mensen die er, om wàt voor reden dan ook, niet mee geconfronteerd wìllen worden. Jullie laten die mensen die keus niet. Maar eisen wel dat jullie vrijgelaten worden in jullie keuzes. En zo werkt het nou eenmaal niet. Niet hier, en niet in de grote boze buitenwereld. Wen d'r maar aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mil_Spec schreef op 21 januari 2011 @ 12:14:

[...]





Ik denk dat dat ook deel van de kick is, dat mensen je zullen zien die daar geschokt door zullen zijn, die of heel hard weglopen of juist mee gaan doen of gaan staan kijken. In een parenclub kijkt niemand ervan op.zou je denken Mill?
Alle reacties Link kopieren
x
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat het ook wel een beetje is Lookatme. (Wat is vínd dan tenminste)



Ik open jouw topics áltijd want ik vind het wel leuk te lezen wat je nú weer van plan bent.

Wil niet zeggen dat ik dezelfde interesses heb, maar als jij het leuk vindt.. prima.

Maar het probleem vind ik dit: je begint een topic, over weet ik veel wat, mile high club, naaktlopen, dogging, noem maar wat.

Maar je gaat er uiteindelijk nóóit echt inhoudelijk op in.

Na een paar geintjes ga je reageren op andere forummers, dat ze moraalridders zijn enzo.

En dan bloedt het topic dood. En dan zullen we nóóit weten of je het nou geprobeerd hebt en wat jouw ervaring was.



En na een aantal keer van zulke topics te hebben gezien, begint het op mij provocerend over te komen. Alsof je alleen nog maar topics opent om mini-relletjes te veroorzaken.



Niet aanvallend bedoelt hoor, maar dit is hoe het op mij over komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 21 januari 2011 @ 12:44:

[...]



Maar zeg eens eerlijk: was je in eerste instantie op dit topic verzeild geraakt omdat je partner op een hond lijkt?





Mijn eerste gedachtengang was 'het' op zijn hondjes doen



Let wel, het is ook niet mijn ding, zou in een parenclub al niet aan een gangbang willen meedoen, maarre een keer (of meer) samen met lief seks in de natuur? Hmm, echt geen bezwaar tegen (als het dan wel minstens 20 graden warmer is!)
Geen ervaring en nog nooit van gehoord - het lijkt me wel een prachtig onderwerp voor sfeervol beeld in het tv-programma van Jambers (bestaat dat nog?): "Overdag zijn zij een keurig stel, maar in den avonduren laten zij zich door deze en gene doggen".



Ambities op dit vlak heb ik zelf niet, maar het roept op een of andere manier ook wat een sneu beeld bij mij op (namelijk dat van ouwe rukkende mannetjes in een park). Maar misschien heb ik het mis en zijn het allemaal hele fijne, ontwikkelde en zelfbewuste mensen die er op af komen.



De geschetste procedure leent zich wel goed voor sociale media; twitter, facebook en hyves. Wordt vast een hele gezellige community!



Ben wel benieuwd wat het voor de deelnemers doet en oplevert, dus ik blijf lezen...

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven