Dogging (Sex)

21-01-2011 09:28 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man maakte me eerder deze week (ik heb grote problemen met inloggen ) attent op het fenomeen dogging.



Hier uitleg in het Engels.

Hier een artikel in het Nederlands waar dit een stukje uit is:



Ruw vertaald komt het neer op seks in het openbaar (een park, bioscoop of parking). Toeschouwers worden opgeroepen via internet of sms. Mannelijke deelnemers worden ‘doggers’ genoemd, vrouwelijke ‘dogettes’.

De seks kan gaan tussen twee mensen in een auto maar evengoed kan het uitlopen op een orgie rond de picknicktafel. Groepsseks en gangbangs behoren tot de mogelijkheden.

Er is echter altijd sprake van twee partijen: deelnemers en toeschouwers. Omdat kijken aangemoedigd wordt, is er steeds een combinatie van exhibitionisme en voyeurisme.





We hebben ook wat filmpjes bekeken over dit fenomeen en ik ben wel nieuwsgierig geworden.



Ik vraag me nu wel een paar dingen af, misschien dat er hier mensen zijn die me wat wijzer kunnen maken:



-ik lees dat het voornamelijk een tijdverdrijf is wat in de UK wordt gebezigd. Kent NL een "dogging" cultuur? Volgens het artikel wel maar ik had er nog nooit van gehoord.

-hoe kom je in contact met mensen? Ik lees via sms of internet. Sms betekent dat je de telefoonnnummers hebt van de mensen Maar hoe kom je dan aan die mensen? Internet: zijn er websites (zoiets als deze bv) waar mensen komen om "dogging" afspraken te maken.

-zijn er mensen die ervaring hebben met dogging?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 21 januari 2011 @ 14:16:

[...]





Dan zijn het dus min of meer bekenden van elkaar. Is een spannend onderdeel van dogging ook niet de verrassing wie je er aantreft?



Ik zou dat niet spannend vinden. In de zin van lustopwekkend spannend.

Zal mijn eigen grote vooroordeel wel zijn, maar ik dénk dat op zulke dingen niet mijn types af zouden komen. Zal best onzin zijn, hoor, maar ik ga het niet uitproberen dus kan ook nooit het tegendeel beweren of het beamen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Twitteren kun je trouwens prima doen met volslagen onbekenden, hoor.

Als jij jouw twitteradres/ nummer ( geen verstand van ) ergens op een site achterlaat heb je binnen een mum van tijd vele, vele volgers.

Die jij dan niet kent. En zij jou niet ( of alleen je profiel ).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 21 januari 2011 @ 14:10:

[...]





Behoorlijk ja.



[...]





Ik voel me niet geroepen om jou dat uit te leggen. Ik heb ook geen enkele reden om mezelf af te vragen hoe ik die behoeftes en voorkeuren heb ontwikkeld. Vraag jij je ook af waarom je spruitjes zo lekker vindt en bloemkool niet?





[...]





Dat heb ik niet beweerd hoor. En wat is "normaal"? Als de definitie daarvan bekend is (wat het dus WEL is en niet wat het NIET is) dan zal ik aangeven of ik daar aan voldoe.

Spruitjes eten en sex... spruitjes eet je normaal aan tafel in een restaurant of je huis.



Als je die spruitjes nu ineens lekkerder gaat vinden door uit het raam te gaan hangen terwijl je ze eet, of aan een campingtafeltje midden in het bos terwijl er allemaal vieze mannen naar je kijken...



Tja dan zou ik me wel gaan afvragen waar dat vandaan komt.



Nogmaals een vriendinnetje van mij is sexuoloog en de mensen waar zij mee in aanraking komt (en die dit soort dingen prettig vinden of vonden) zijn in hun jeugd gepest, kwamen liefde te kort, hebben geen studie afgerond, etc... en proberen op deze manier aandacht te krijgen en voelen zich door de belangstelling die ze krijgen beter (zie je wel ik ben sexy en ze willen me allemaal nog).



Waarom zou je anders in godsnaam sex willen met vreemden erbij.



Een hobby kan je het op deze manier bijna niet meer noemen, het is meer obsessief geworden (kijk bijv maar eens naar je posts op het viva-forum, dat gaat altijd en alleen maar over sex).
Alle reacties Link kopieren
@LAM: wat ik tot dusver van jou gelezen heb, weet ik dat dit idd jouw ding kan zijn. Ik heb het boek niet geheel gelezen, omdat het niet mijn ding is, maar wat ik wel van het boek gelezen heb, doet mij dit erg aan jou denken.

Jij bent net als haar!

Als je het geil vindt, doen!

En ergens weet ik dat je dat ook zal gaan doen, en dat je hier dan ook zal laten weten *of elders op het sextopic, waar deze dames niet komen*

Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 21 januari 2011 @ 14:23:

[...]



Spruitjes eten en sex... spruitjes eet je normaal aan tafel in een restaurant of je huis.



Als je die spruitjes nu ineens lekkerder gaat vinden door uit het raam te gaan hangen terwijl je ze eet, of aan een campingtafeltje midden in het bos terwijl er allemaal vieze mannen naar je kijken...



Mijn eten smaakt ook altijd lekkerder in de buitenlucht. Drank ook, ''s zomers op een terrasje..... Zolang Lookatme er niemand mee schaadt met wat ze doet, haarzelf niet, haar man niet, anderen niet,............lekker belangrijk waar het vandaan komt, zeg.



Tja dan zou ik me wel gaan afvragen waar dat vandaan komt.



Nogmaals een vriendinnetje van mij is sexuoloog en de mensen waar zij mee in aanraking komt (en die dit soort dingen prettig vinden of vonden) zijn in hun jeugd gepest, kwamen liefde te kort, hebben geen studie afgerond, etc... en proberen op deze manier aandacht te krijgen en voelen zich door de belangstelling die ze krijgen beter (zie je wel ik ben sexy en ze willen me allemaal nog).

Iemand komt niet bij de sexuoloog voor iets waar hij/ zij géén probleem mee heeft.



Waarom zou je anders in godsnaam sex willen met vreemden erbij.

Wat is er met jou in je jeugd gebeurd dat jij hier een probleem mee hebt?



Ik snap dat niet zo goed, hoor; zolang mensen er anderen niet lastig mee vallen " in het eggie " , wat voor problemen kun je dan hebben met het sexleven van een ánder? Je neukt er zelf toch niet meer of minder om? Of minder lekker?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 21 januari 2011 @ 14:23:

[...]Waarom zou je anders in godsnaam sex willen met vreemden erbij.

.



Je hebt gelijk hoor. Iemand wil alleen sex met anderen er bij als deze persoon enorm grote problemen heeft of heeft gehad.



Klaar nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mayaelf schreef op 21 januari 2011 @ 14:29:

@LAM: wat ik tot dusver van jou gelezen heb, weet ik dat dit idd jouw ding kan zijn. Ik heb het boek niet geheel gelezen, omdat het niet mijn ding is, maar wat ik wel van het boek gelezen heb, doet mij dit erg aan jou denken.

Jij bent net als haar!

Als je het geil vindt, doen!

En ergens weet ik dat je dat ook zal gaan doen, en dat je hier dan ook zal laten weten *of elders op het sextopic, waar deze dames niet komen*





Met jou kan ik praten

Dikke kus hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2011 @ 14:31:

[...]





Wat is er met jou in je jeugd gebeurd dat jij hier een probleem mee hebt?



Ik snap dat niet zo goed, hoor; zolang mensen er anderen niet lastig mee vallen " in het eggie " , wat voor problemen kun je dan hebben met het sexleven van een ánder? Je neukt er zelf toch niet meer of minder om? Of minder lekker?

Waar staat het dat ik er problemen mee heb..... ik vraag me alleen af hoe het komt dat iemand dit soort dingen leuk cq lekker cq spannend vindt.



Ik probeer het te begrijpen zeg maar.... en ik heb nog geen 1x een normale gefundeerde uitleg gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Vraag die maar aan je vriendinnetje de sexuoloog dan. Van mij zal je 'm niet krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ja natuurlijk.



Ik hoop dat ik geen van jullie tegenkom op een pikliktafel ergens bij een benzinepomp of in het Vondelpark. Ik maak eerst een paar gezellige kiekjes en bel daarna de pliessie.



Dat jij bekeken wilt worden prima maar dat je daar wildvreemde mensen ongewenst bij gaat betrekken vind ik getuigen van een dermate ernstige sociale stoornis dat ik van mening ben dan je daar inderdaad hulp bij moet zoeken.



Dat je de fantasie hebt, hartstikke normaal. Dat je het doet en plein publique in een parenclub, prima, moet je lekker zelf weten. Maar ik zit niet te wachten op jouw seksuele voorkeuren die me op ieder moment door de strot gedrukt kunnen worden omdat jij zo nodig je behoefte moet bevredigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 21 januari 2011 @ 14:35:

[...]



Waar staat het dat ik er problemen mee heb..... Dat staat er niet zo direct, nee. Maar je hamert er zo op, vandaar.





ik vraag me alleen af hoe het komt dat iemand dit soort dingen leuk cq lekker cq spannend vindt. En als iemand dat zelf nou niet weet en ook helemaal niet belangrijk vindt? kan het niet " gewoon " een voorkeur zijn zoals de één nou liever peentjes eet en de ander erwtjes lekkerder vindt?



Ik probeer het te begrijpen zeg maar.... en ik heb nog geen 1x een normale gefundeerde uitleg gekregen.Ze is je dan ook geen uitleg verschuldigd, hoor. Het is niet zo dat jij roept en de ander gelijk draait.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2011 @ 14:40:

[...]





Ze is je dan ook geen uitleg verschuldigd, hoor. Het is niet zo dat jij roept en de ander gelijk draait.



Van mij mag je het inderdaad allemaal bagataliseren... maar het hebben van een voorkeur is iets anders dan het uitoefenen excessen.



Laten we het hier over 5jaar nog eens over hebben... kijken of ze/jullie er dan nog zo over denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 21 januari 2011 @ 14:43:

[...]





.



Laten we het hier over 5jaar nog eens over hebben... kijken of ze/jullie er dan nog zo over denken.Ik denk zeker al vijf jaar zoals ik nu denk, dus je mag het er gerust nu over hebben. Ander topic er voor openen? Wel zo leuk voor Lookatme, lijkt mij. Open jij een topic?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 21 januari 2011 @ 14:23:

[...]





Waarom zou je anders in godsnaam sex willen met vreemden erbij.



Een hobby kan je het op deze manier bijna niet meer noemen, het is meer obsessief geworden (kijk bijv maar eens naar je posts op het viva-forum, dat gaat altijd en alleen maar over sex).



Indirect voel ik mij hier aangevallen én ik denk nog wel wat andere dames die veel op de sekspijler schrijven.



Waarom seks met vreemden erbij? Omdat het geil is. Dat heet swingen én daar schrijven wij over in deze pijler.

Als dat niet jouw ding is, prima, maar loop niet te verkondigendat wij een probleem hebben. En, ook ik schrijf relatief weinig op de andere pijlers. En dan heb is het obsessief, omdat ik seks lekker vind, naar parenclubs ga, én er over schrijf?

Het is dan wel een erg lekker probleem, seks met je lief op de bank in een club, terwijl andere toekijken.....
Alle reacties Link kopieren
Mayaelf, dat is helemaal geen probleem lijkt me. Het probleem komt bij mij om de hoek wanneer ik ongevraagd en on-ingelicht geconfronteerd word in een park of op een parkeerplaats met jouw onbedwingbare behoefte om te seksen in het openbaar. Dat vind ik een invasie van mijn leven. Als ik dat namelijk zou willen dan ging ik gezellig naar een parenclub
quote:lookatme schreef op 21 januari 2011 @ 11:20:

[...]





Ach, je kan weer precies zien welke reacties zijn van degene die nooit op de sexpijler komen



Weet jij niet, misschien zit ik hier op andere momenten wel met een puppet.



quote:Je bent je er van bewust dat dit het Viva seks-forum is?Het is de sekspijler niet het seksforum, deze sekspijler is een onderdeel van het Viva forum. Je komt hier nog niet zo lang blijkbaar dat je dat niet weet.
Alle reacties Link kopieren
Ladies, let's have sex make love, not war Met of zonder toeschouwers.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen punt als een stel om drie uur 's nachts een parking bezoekt ( een druk tankstation lijkt me minder geschikt. Helemaal niet, eigenlijk ) en de meute die mee mag doen in de camper / kipcaravan/ ouwe RET bus/ loodgietersbusje met matrassen viteert.

Dan mogen van mij de kijkers er ook nog omheen staan en door de - beslagen - raampjes naar binnen gluren, als ze hun gulp dan maar dichtlaten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 januari 2011 @ 14:48:

Mayaelf, dat is helemaal geen probleem lijkt me. Het probleem komt bij mij om de hoek wanneer ik ongevraagd en on-ingelicht geconfronteerd word in een park of op een parkeerplaats met jouw onbedwingbare behoefte om te seksen in het openbaar. Dat vind ik een invasie van mijn leven. Als ik dat namelijk zou willen dan ging ik gezellig naar een parenclub

Precies, en daar gaat het hier over... sex in het openbaar met vreemden... die meedoen of kijken.



In een PC kan je eerst nog wat samen drinken, kennismaken.. dogging gaat gewoon om platte sex met vreemden, rukkende gluurders erbij....
Alle reacties Link kopieren
Eens met BGB wat betreft de übernieuwsgierigheid van Spectral. Dat iemand aparte voorkeuren heeft wil niet meteen duiden op een traumatisch verleden.

Scheelt typen.
Alle reacties Link kopieren
Het zal me ook worst wezen waar en wanneer, hoe en in welke standjes mensen seks hebben, ga vooral je gang. Maar ik hoef dat niet te zien, ik vind het namelijk niet geil of opwindend om tegen een seksend stel aan te lopen als ik door het park, bos of waar dan ook loop. En ik vind niet dat bijvoorbeeld mijn kinderen daar mee geconfronteerd hoeven te worden.



En zoals al eerder is gezegd, het mag ook niet. Iets met openbare schennis van de eerbaarheid.

Doe dat dan dus in je eigen huis, parenclub of anderszins besloten iets waar mensen die niet van seksende mensen willen genieten, dat ook niet hoeven.
Alle reacties Link kopieren
@TO



De oproepen kom je op diverse plekken op internet tegen, zijn vaak vrouwen die al dan niet met hun man/vriend samen een afspraak willen maken om met vreemden in het openbaar seks te hebben. In een advertentie staan dan vaak de dingen waaraan de mannen, soms vrouwen voor gangbang, aan moeten voldoen. Of waar ze juist niet aan moeten voldoen.



Mail of telefonisch contactgegevens erbij en eigenlijk nooit dat er financieel eisen gesteld worden.



Meestal in regio Amsterdam, Flevoland diverser plekken, Drenthe en midden van het land.



Het shockeren is soms de reden maar vaak is openbaar bijvoorbeeld alleen "buiten". Richting Almere vanuit Amsterdam over de brug eerste afslag is zo'n plek waar wij afgelopen jaar met autopech beland waren. De ANWB vertelde dat lol!



Een website als voorbeeld waar dat soort oproepjes staan 2night of 2day
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 21 januari 2011 @ 14:54:

[...]





In een PC kan je eerst nog wat samen drinken, kennismaken.. dogging gaat gewoon om platte sex met vreemden, rukkende gluurders erbij....



Ja?

En?

Dus?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:thedutchwiseguy schreef op 21 januari 2011 @ 14:55:





Meestal in regio Amsterdam, Flevoland diverser plekken, Drenthe en midden van het land.



O, éérlijk? In Limboland kent men dit fenomeen nog niet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net 'wat is dogging' gelezen.



Hier staat dogging erg goed in beschreven. Misschien iets voor jou, LAM?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven