Wat te doen bij 2 jarig jublileum hihi relatie!!

21-03-2011 17:31 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden,



Op 4 april gaan mijn vriend en ik 2 jaar met elkaar.

We willen graag wat leuks doen maar hebben geen idee wat..

iemand leuke ideetjes?



Groetjesss
Alle reacties Link kopieren
alvast baby-kleertjes breien voor als jullie kinderen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
O, dear... Hou je vast.
Hihi haha...



Lekker uit eten met elkaar?



Whahahahihi.
Alle reacties Link kopieren
Naar standupcomedie, dan kun je heel veel hihi en haha doen. Iets zegt me dat dat wel bij jou past
Alle reacties Link kopieren
quote:avogadro schreef op 21 maart 2011 @ 17:32:

alvast baby-kleertjes breien voor als jullie kinderen krijgen.hahaha, echt n goeie! ook zo romantisch enzooo.. not haha!
Alle reacties Link kopieren
Das op een maandag als ik me niet vergis. ga lekker uit eten. Of ga het weekend daarvoor een paar dagen weg.



Meer kan ik niet verzinnen aangezien ik zelf dit soort jubilea niet vier.
Wat te doen? Uhm...niks, zo blijf je aan de gang. Ik heb in heel die 8 jaar nog nooit iets gedaan. Ja, binnenkort trouwen...maar dat is dan ook het enige. En dat is niet eens op een jubileum-dag ofzo :P



En als je na 2 jaar al uit de ideeën bent hoe je samen de dag doorbrengt..hoe moet dat dan over 40 jaar?
Of... Hihihi... Lekker gek allebei een piercing nemen. Haha... Jij in je... Hihi rechtertepel en hij... Whoehaha links!



Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 maart 2011 @ 17:33:

Hihi haha...



Lekker uit eten met elkaar?



Whahahahihi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Simooon schreef op 21 maart 2011 @ 17:34:

Naar standupcomedie, dan kun je heel veel hihi en haha doen. Iets zegt me dat dat wel bij jou past Haha, jij hebt mensen kennis he ;) Lijkt me leuk idd.. maar waar is een standup comedie ik heb er geen verstand van!!
Alle reacties Link kopieren
Of discozwemmen! Hihi! Zakje chipjes mee, flesje cola en gaan!
Okee, serieus: wij gaan dus wel eens uit eten met een jubileum. Of naar een concert. Zoiets is altijd leuk.
Alle reacties Link kopieren
Nee Hechicero, het is jubLileum heur!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 21 maart 2011 @ 17:35:

Wat te doen? Uhm...niks, zo blijf je aan de gang. Ik heb in heel die 8 jaar nog nooit iets gedaan. Ja, binnenkort trouwen...maar dat is dan ook het enige. En dat is niet eens op een jubileum-dag ofzo :P



En als je na 2 jaar al uit de ideeën bent hoe je samen de dag doorbrengt..hoe moet dat dan over 40 jaar?hahaha, nou we doen altijd leuke dingen dacht misschien weten jullie weer wat nieuws he ;) trouwen is inderdaad ook een optie maar dat staat al op de planning over n paar jaar.. veel geluk in je huwelijk meid
Stand-up comedy vind je bijvoorbeeld in Amsterdam bij Boom Chicago.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 maart 2011 @ 17:37:

Stand-up comedy vind je bijvoorbeeld in Amsterdam bij Boom Chicago.haha die van die tepelpiercing sla ik toch maar over ;) maar die boom chicago heb ik nog nooit van gehoord.. wel super leuk zal het eens gaan opzoeken op google! thanx..
Ik dacht werkelijk even dat een hihi relatie bestond en vroeg me al af wat dat was.Tja , je kan het zo gek niet bedenken hier op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Maar alle gekheid op een stokje. Lekker een hotelletje nemen aan het strand, Texel of iets dergelijks. Heerlijk met dit weer.

Of op een willekeurige andere plaats in Nederland. Budgetproof en je bent er toch uit met zijn tweetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 maart 2011 @ 17:38:

Ik dacht werkelijk even dat een hihi relatie bestond en vroeg me al af wat dat was.Tja , je kan het zo gek niet bedenken hier op het forum.weer wat geleerd he cateautje ;) zo blijf je bij de tijd haha.. nee jubileum van 2 jaar is komisch toch! vandaar de hihi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Illumi schreef op 21 maart 2011 @ 17:36:

Nee Hechicero, het is jubLileum heur!Nou ja hihi, die splellings contrlol ook hihi
Wij gaan ieder jaar omstreeks de trouwdatum een weekendje weg. Heerlijk even met zijn tweetjes.
Alle reacties Link kopieren
Naar een cocktailbar gaan en alle cocktails bestellen die op de kaart staan, en die samen opdrinken. Heb ik eens gedaan met zo'n jubileum (moet je wel vrij nemen de volgende dag).



Of naar de dierentuin! Is leuk in het voorjaar en kan heel romantisch zijn.



Maar mag ik vragen waarom je titel 'wat te doen bij 2 jarig jubileum hihi relatie' is? Ik ben er serieus benieuwd naar; vanwaar die hihi?
quote:valentinaa schreef op 21 maart 2011 @ 17:37:

[...]





hahaha, nou we doen altijd leuke dingen dacht misschien weten jullie weer wat nieuws he ;) trouwen is inderdaad ook een optie maar dat staat al op de planning over n paar jaar.. veel geluk in je huwelijk meid

Mja,4 april is ook wel heel kort dag he :P Dank je iig en gaat zeker wel lukken. We trouwen op 1 April, da's ook heel erg hihi ;)



Ontopic : Lekker dagje relaxen in de sauna, dagje pretpark (of weekend...aanrader, europapark in duitsland!!), dagje dierentuin, gezellig uit eten (beetje afgezaagd), dagje Brussel of Antwerpen Ow, geen idee of jullie de hele dag hebben of alleen de avond haha!
Alle reacties Link kopieren
Oh, mosterd. Op die manier (snap het komische van 2 jaar jubileum niet, maar okee).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven