Mode & Beauty alle pijlers

Panty test

28-03-2011 18:22 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik als man heb mij verbaast over het dilemma panty’s bij vrouwen. Als eerste komt de keuze panty of kousen. En als het panty’s worden is het vaak de vraag welk merk. Mijn vriendin zit met het zelfde probleem. Uit nieuwsgierigheid ben ik wat gaan zoeken op google maar ben niks wijzer van geworden. Er is een test van Kassa van een paar jaar oud maar schijnbaar is de winnaar van die test “huismerk Bijenkorf” alweer aangepast. Ook op het forum zijn er tal van lange discussies.

Daarom de vraag “welk merk panty’s draag jij het liefst” in de vorm van een poll. Hopelijk komt er zo een duidelijk overzicht van welke merken goed zijn en welke minder. Ik denk dat ik de meeste merken heb anders laat het maar weten welke je mist.

Wat is jou favoriete merk panty’s?

Totaal aantal stemmen: 30

Kruidvat Geen stemmen
Hema (30%)
Zeeman (7%)
Huismerk V&D (10%)
Huismerk Bijenkorf (3%)
Huismerk AH Geen stemmen
Oroblu (23%)
Wolford (10%)
Kunert (3%)
Hudson Geen stemmen
First Geen stemmen
Falke Geen stemmen
Cette Geen stemmen
Anders (13%)
Je mag hier ook gewoon eerlijk zeggen dat je een panty-fetish hebt, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Heb gestemd...maarre...toch geen stiekeme panty-fetish he???



Wolford vind ik het mooiste en heb ik ook op gestemd.

Koop ze meestal groot in met de 3 dwaze dagen van de Bijenkorf want ze zijn rete-duur...

Maar ik doe er wel lang mee (paar jaar) dus dan kan het wel weer.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:heelveelkleurig schreef op 28 maart 2011 @ 18:25:

Je mag hier ook gewoon eerlijk zeggen dat je een panty-fetish hebt, hoor.mijn idee
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:sprokkelientje schreef op 28 maart 2011 @ 18:26:

[...]





mijn idee
Alle reacties Link kopieren
Ik draag nooit panty's die zakken altijd af en dan loop ik met zo'n hangend kruis



Gewoon kousen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hema of de H&M
Alle reacties Link kopieren
De helft van die merken zeggen me helemaal niets...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 maart 2011 @ 18:32:

Ik draag nooit panty's die zakken altijd af en dan loop ik met zo'n hangend kruis



Gewoon kousen!Nee kousen niet dan? Wie dat heeft verzonnen? Sexy hoor maar zit echt volkomen k*t. Of het ligt aan de vorm van mijn benen?
Alle reacties Link kopieren
Te doorzichtig TO, en ik bedoel niet de panty.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet gelijk weer denken aan al die topics over pony's!
Alle reacties Link kopieren
Wat kan jou het merk panty van een vrouw boeien? Op zoek naar rukmateriaal?!
Is ons dilemma "panty's" net zoiets als het dilemma "rokjes van schooluniformpjes die nauwelijks over onze billen heen komen" of "zusteruniformpjes die wel heel doorschijnend zijn" of "mijn vriendin wil zo graag met mijn slipje spelen"?





Dat zijn namelijk ook van die dingen waar ik me nou dagelijks mee bezig hou en nu eindelijk wel eens een besluit over wil nemen
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 28 maart 2011 @ 19:37:

Is ons dilemma "panty's" net zoiets als het dilemma "rokjes van schooluniformpjes die nauwelijks over onze billen heen komen" of "zusteruniformpjes die wel heel doorschijnend zijn" of "mijn vriendin wil zo graag met mijn slipje spelen"?





Dat zijn namelijk ook van die dingen waar ik me nou dagelijks mee bezig hou en nu eindelijk wel eens een besluit over wil nemen Vergeet het oeroude dilemma regenlaarzen/kleding niet. Daar zit ik ook altijd vreselijk mee te tobben, gelukkig opent Paul10 daar regelmatig een topic over, zodat ik mijn leed kan delen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 28 maart 2011 @ 18:45:

Te doorzichtig TO, en ik bedoel niet de panty.Zijn andere topic ging ook al over hoe zijn vriendin het beste haar rokjes met pantys kon combineren, en maar hengelen...
quote:zoovie schreef op 28 maart 2011 @ 19:53:

[...]





Zijn andere topic ging ook al over hoe zijn vriendin het beste haar rokjes met pantys kon combineren, en maar hengelen... Echt, wat is dat toch met die mannen met die rare fetishes. Is het er niet een met een rubberlaarzen fetish, heb je er wel weer een met een tenen fetish, of panty fetish. Kan er geen fetish forum opgericht worden. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Beetje triest om een topic te openen, jammer dat TO in het echte leven blijkbaar geen succes heeft in het vinden van een vriendin die een panty draagt
Alle reacties Link kopieren
Ik draag het liefst een zelf-gemacrameede maillot van minstens 2 cm dik van poep-bruine-schijtende-lama-wol. Gegarandeerd laddervrij
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor Pieter84:



ENJOY
Ach, ieder z'n voorkeur. Ik vind het ook wat flauw om TO nu helemaal belachelijk te maken, eigenlijk. Pieter, waarom open je niet gewoon een topic op de seks-pijler? Daar zijn wel meer topics over 'bijzondere voorkeuren'.
Alle reacties Link kopieren
@heelveelkleurig: het is gewoon erg doorzichtig () en ik vind het ook wel een beetje vervelend als mensen er wel "intrappen" en TO zich vervolgens aan de serieuze reacties gaan lopen verlustigen.
quote:Hangmat schreef op 28 maart 2011 @ 20:14:

@heelveelkleurig: het is gewoon erg doorzichtig () en ik vind het ook wel een beetje vervelend als mensen er wel "intrappen" en TO zich vervolgens aan de serieuze reacties gaan lopen verlustigen.Helemaal met je eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hangmat schreef op 28 maart 2011 @ 20:14:

@heelveelkleurig: het is gewoon erg doorzichtig () en ik vind het ook wel een beetje vervelend als mensen er wel "intrappen" en TO zich vervolgens aan de serieuze reacties gaan lopen verlustigen.Sluit ik me (naadloos) bij aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net de reacties. Jammer van de opmerkingen als panty-fetish, rukmateriaal enz. Ook fijn om te lezen dat er meteen geconcludeerd wordt dat ik geen vriendin zou hebben en zou geilen op de reacties.

Ik vraag me meteen af of er normaal gereageerd was als mijn vriendin dit topic had geopend, wat aan het onderwerp niks veranderd.

Maar goed waarom verdedig ik mijzelf, iedereen mag zijn mening hebben en waarom zou ik mij opwinden over kortzichtige opmerkingen die nergens op slaan.

Als iemand nog zinvol commentaar heeft over het onderwerp dan lees ik graag.
De meesten lopen hier al wat langer mee, Pieter en je zou echt niet de eerste zijn. Als een man een topic post op Mode & Beauty is het gewoon meestal raak.



Je OP is een beetje raar, als ik eerlijk ben. Wat wil je nou eigenlijk precies weten? En waarom ben je dan zo geïnteresseerd in panty's? Voor je vriendin? Het is zo'n ontzettend non-topic, zonder echte vraag erin, dat het imho logisch is dat iedereen denkt aan een vent met een panty-fetish.



Mijn 2e (of eigenlijk was dat mijn eerste gok) is dat je bezig bent met een marktonderzoek. Want waarom anders die enorme lijst met merken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven