Kat op jas

30-03-2011 19:01 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rent jouw kat ook altijd als een gek naar je jas als je die op de bank hebt gegooid om er nooit meer vanaf te komen?

Mijne 'vechten' er echt om, ook als ik zelf ook op de bank lig en ze bij me kunnen liggen . Wat is dat?
Alle reacties Link kopieren
Alle katten zijn, net als alle mensen, weer anders
Alle reacties Link kopieren
Mijn katten liggen op van alles. Ze kunnen mijn enorme bed gebruiken als ligplaats (inclusief heerlijk zacht dekbed), maar ze liggen liever op de leren tas die helemaal op het hoekje ligt. Tas heeft allerlei rare uitsteeksels en knopen maar daar zitten ze dan weer niet mee
Alle reacties Link kopieren
Die van mij doet dat met mijn schoenen, steekt helemaal zijn kop er in en gaat ermee liggen vrijen.



Overigens is het wel zo dat als ik ergens een zwart en bij voorkeur wol of fleece kledingstuk neerleg, ik een kwartier later mijn (witte en momenteel flink verharende) kater daar prinsheerlijk op ligt te tukken.
Alle reacties Link kopieren
Ik hang mijn jas op de kapstok
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:return_of_kreng schreef op 30 maart 2011 @ 19:11:

Die van mij doet dat met mijn schoenen, steekt helemaal zijn kop er in en gaat ermee liggen vrijen.

Doet die van mij ook, vond ik altijd gek, maar er zijn dus meer katten die dat doen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn katten liggen graag in de jas van mijn zoon.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Doen die van mij ook! Ook schoenen en tassen zijn onweerstaanbaar :-)
Kartonnen doosjes zijn hier favoriet.

En bovenop de tv-gids (zucht...).
Alle reacties Link kopieren
Jassen horen op de kapstok, zo ongezellig om die op de bank te gooien, vind ik.



Hier zijn ook dozen favoriet, ze gaan nog in een veel te kleine schoenendoos liggen, ziet er niet uit, het kan niet lekker liggen, maar toch doen ze het. Liggen ze heerlijk te slapen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders hebben een kat die altijd met haar kop boven schoenen/sloffen gaat hangen. Hoe meer ze stinken, hoe beter. Ziet er echt niet uit
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
blèèèèch kat op je jas.... lekker al die haren.....
Alle reacties Link kopieren
Die van mij likt synthetische veters helemaal aan gort.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik leg hem niet neer want dan krijg ik ze er niet meer af. Hang het voor de zekerheid maar op. Ja en ik heb zweetvoeten dus ze zijn gek op mijn schoenen. hIHIHII Als ik dit terug lees dan moet mijn jas ook stinken. Kan misschien kloppen omdat ik in winkels hyperventilatie krijg en mij rot zweet , nou ja, dat ook weer opgelost.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee, gelukkig geen last van. Wel de kat van een vriendin die altijd mijn sjaal moest hebben. Toen die vriendin ook nog eens aan die sjaal begon te ruiken, heb ik hem in de was gegooid.

Dat helpt! Echt waar.
Alle reacties Link kopieren
Kledingstukken vallen hier wel mee, tenzij je je trui/broek/shirt in zijn stoel laat liggen. Maar die van mij gaat op mijn papieren liggen. Niet waar ik bij ben overigens. Ik merk het aan de hoeveelheid kattenhaar die erop ligt.
Alle reacties Link kopieren
maar wat is er nou lekkerder aan die jas dan aan bij mij liggen? Ik kijk even naar de andere bank waar die rooie van mij nu helemaal languit op dr rug ligt de rollebollen op mijn jas, dat doet ze dus zeker niet als ze bij mij komt liggen :S
Alle reacties Link kopieren
Na het *neus in de wind richting zweetoksel* verhaal sta ik echt nergens meer van te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Onze dove kater was gek op de brillantine creme van mijn opa.

Arme man had dus echt de kater op en om zijn hoofd.



Hier zijn de katten nog redelijk normaal. Op 1 na, die kauwt op crocs, foam matjes en speelt graag met paperclips, schroefjes, spijkers en ruimt ook zijn speelgoed weer op inde etensbak.
Alle reacties Link kopieren
Hier hadden we ook een keer zo'n klein rond prullenbakje, daar zat gewoon wat rotzooi in, was de kat op gaan slapen, lag hij daar zo opgerold in, paste precies.



Verder hier ook op kranten of tassen, schoenen vinden ze hier niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kat gehad die plastte op witte vlakken die op de grond lagen.

Kon geen schrijfblok of tasje laten liggen of er was weer op gepist.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 30 maart 2011 @ 23:20:

Ik heb een kat gehad die plastte op witte vlakken die op de grond lagen.

Kon geen schrijfblok of tasje laten liggen of er was weer op gepist.





ROFLOL



Had je ook van dat zwart-wit geblokte vloerzeil? Plaste ie wel binnen de lijntjes?
Alle reacties Link kopieren
Schone was, daar zijn die van mij dol op!

(vind weleens een kat in de droger, waar ik dan weer helemaal niet blij van wordt)



Verder heb ik een kussen voor de kachel liggen waar ze samen altijd lekker slapen.
Alle reacties Link kopieren
Kat op mijn kleren vind ik niet ok, al die haren! Ik had vroeger een witte kat en mijn zwarte wollen jas op tafel laten liggen 'savonds. De kat had er de hele nacht op geslapen, verschrikkelijk! Zag er niet uit en was heel lastig om alles er weer af te krijgen.



Ik heb er nu weer twee, ik heb nog niet echt hele eigenaardige trekjes bij ze kunnen ontdekken. Wel 'praten' ze allebei veel en dat is leuk! En ze zijn ook echt vriendjes samen, wassen elkaar, zo lief om te zien.



De kat is ook erg dol op het speelgoed van mijn zoon, 'steelt' kleine dingen uit zijn kamer om er mee te spelen en eet zijn kunstwerken op. Tot groot ongenoegen van mijn zoon. En de kat is ook echt een banjer, zit graag op de triptrap want dat overziet hij beter. Hij wil graag de dingen doen die mijn zoon doet, het zijn ook echt vriendjes die twee.



Poes is mijn prinsesje, elegant, schootzitterig, speels.
Alle reacties Link kopieren
Ene kat ligt op elk kledingstuk wat maar enigszinds horizontaal ligt, puntje van een sjaal oid is al voldoende. De wasmand, zowel schoon als vies, is ook favoriet. Ik heb er een met deksel en meneer weet hoe hij hem open moet maken . Dus leg bovenop de wasmanden een handdoek tegen de haren.

Ook kan ik geen boek lezen of meneer zit op de hoekjes te kauwen of duwt het boek gewoon uit mijn handen, hij lijkt wel jaloers! En papieren idem dito, als ik mijn administratie doe moet ik eerst kat uit kamer werken, anders blijft hij erop liggen en niet te verplaatsen zonde het papier te verscheuren. Rooie mafketel..



Andere kat slaapt op mijn bed en alleen op dekbed, anders vind hij het niks. Wel zo fijn, scheelt een hoop haren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven