Hey viva-moeders...

08-05-2011 07:01 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
...fijne moederdag!



Wat vind je van moederdag?

Totaal aantal stemmen: 33

Grappig, maar niet zo heel belangrijk (12%)
Vooral leuk vanwege de zelfgemaakte kadootjes van de kindere (42%)
Gatver, weer zo'n beschilderde pollepel met haakjes als (3%)
Commerciële verzonnen onzin (9%)
Gelijk afschaffen (6%)
Leuk, gewoon gezellig! (12%)
Ik weet weer helemaal waar ik 't allemaal voor doe, zó (3%)
Het dankbaarste moment van het jaar, ik leef er helemaal naa Geen stemmen
Mjoh... Ach... Euhm... (12%)
Denigrerend, bedoeld om moeders in hun stereotiepe rol te dr Geen stemmen
Anders... Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, de poll-opties worden een beetje lelijk afgekapt. Optie 2 eindigt als "in hun stereotiepe rol te drukken", 4: "ik leef er helemaal naar toe", 5: "waar ik 't allemaal voor doe, zó leuk!", 9: "beschilderde pollepel met haakjes als handdoekenrekje" en achter 10: moet nog een 'n'.
Alle reacties Link kopieren
Haha, je was me net voor!

Ik vind het een beetje onzin maar sinds ik zelf moeder ben heb ik wel meer respect voor wat moeders doen!



Dus bij deze wens ik allen een heerlijke dag!
Nou, leuk hoor.



We gaan altijd bij beide moeders langs, en sinds in in 2009 zelf moeder ben geworden is het hier ook een beetje feest.



Gewoon, leuk en gezellig dus.



M.
Dank je wel.

Iedere moeder en ieder kind een fijne moederdag toegewenst.
Dank je wel

Mijn moeder is op vakantie,straks gaan we even langs mijn schoonmoeder.

Mijn kinderen slapen nog dus ik heb zelf voor mijn koffie op bed gezorgd(en als ze zometeen stiekem naar boven komen houd ik me slapende)
Alle reacties Link kopieren
De enige hier die ontbijt op bed heeft gehad is Okkie van 9 mnd.



Maar goed, de dag is nog lang.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt iets dat alleen leuk is als je kleine kinderen hebt. Aan mijn moeder besteed ik verder geen speciale aandacht en ik verwacht van mijn dochter ook niet dat ze dat doet als ze ouder is dan 12 .

Ik woon niet in NL, en hier was het een paar weken geleden moederdag. De eerste die we echt 'gevierd' hebben, want vorig jaar was mijn dochter nog een baby. Mijn dochtertje had wat dingen gemaakt op de creche en met mijn man een foto van haarzelf ingelijst. Mijn man had een Kindle voor me gekocht. De foto hangt nu op mijn dochters kamertje omdat ze hem zo leuk vindt en mijn man leest zijn boeken nu op de Kindle . Man had ook groots ontbijt ingekocht, maar omdat mijn dochter en ik er (zoals altijd) vroeger uit waren heb ik het zelf gemaakt . Ik vond het prima zo. Gewoon een reden voor een feestje voor je gezin.
Het is lang geleden dat ik koffie op bed kreeg. Het was altijd een kop van het meest gruwelijke bocht dat je maar voorgeschoteld kunt krijgen, maar heb er altijd met elke slok heerlijk(haast kokhalzend) van genoten. Haha.

Brood met half gekookt snot-ei was overigens ook een delicatesse.
Ik zal hier even uitleggen wat ik met een 'ingewikkeld broodje' bedoel (zie 'moederdag' topic op kinderen).

Het was bedoeld als broodje ei, komkommer, tomaat maar het werd een soort slaatje op een nogal aan stukken en brokken gesneden stokbroodje.

Zélf gemaakt door dochterlief, dát wel!
Alle reacties Link kopieren
Man is moederdag vergeten,

En dochter is twee en half dus die weet nog niet wat t is.



ik had me al helemaal verheugd op mn pennepasta ketting.
Aaaaahhhh Yamun, dat is niet leuk......
quote:Yamuna schreef op 08 mei 2011 @ 13:39:

Man is moederdag vergeten,

En dochter is twee en half dus die weet nog niet wat t is.



ik had me al helemaal verheugd op mn pennepasta ketting.





Oeps!



Hij heeft nog even, de dag is nog niet voorbij....



M.
Alle reacties Link kopieren
dit is al de tweede keer dat ie t vergeten is. volgend jaar zet ik een reminder in zn telefoon een week voor moederdag ...

eens kijken of dat helpt .
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdh schreef op 08 mei 2011 @ 13:46:

[...]

Oeps!



Hij heeft nog even, de dag is nog niet voorbij....



M.



nee hij is de rest van de dag weg ... voetbal he?

en vanavond de bekerfinale kijken
Alle reacties Link kopieren
Hier liggen ze nog in bed. En ik ook. Heb eerlijk gezegd helemaal geen zin in moederdag. Dat ze maar eens op gewone dagen wat aardiger voor me zijn.

Grrr. Pubers!
Hier geen moederdag. Niemand die er aan denkt en ex deed er al niets aan toen hij nog geen ex was. Wel een knallende ruzie over moederdag van de week. Telt dat ook als kadootje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Yamuna schreef op 08 mei 2011 @ 13:47:

[...]





nee hij is de rest van de dag weg ... voetbal he?

en vanavond de bekerfinale kijken Hup, ga lekker met je dochter het bos in, naar de geitjes of naar de speeltuin. Eet ergens samen een ijsje of ga en stuk fietsen. Dan maak je van jullie dagje samen gewoon een cadeautje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Botervliegje schreef op 08 mei 2011 @ 13:56:

Hier geen moederdag. Niemand die er aan denkt en ex deed er al niets aan toen hij nog geen ex was. Wel een knallende ruzie over moederdag van de week. Telt dat ook als kadootje?

ehm ja dat is net zo een kadootje als wat D voor me had in haar luier vanmorgen



jij ook een fijne moederdag gewenst
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg trouwens ook geen cadeau van mijn vriend, maar dat vind ik niet meer dan normaal. Ik ben zijn moeder niet, toch? Zelfgemaakte knutsels van de kinderen en een dikke knuffel is voldoende.
quote:Yamuna schreef op 08 mei 2011 @ 14:00:

[...]



ehm ja dat is net zo een kadootje als wat D voor me had in haar luier vanmorgen



jij ook een fijne moederdag gewenst Tnx jij ook!
quote:Kezz schreef op 08 mei 2011 @ 14:00:

Ik krijg trouwens ook geen cadeau van mijn vriend, maar dat vind ik niet meer dan normaal. Ik ben zijn moeder niet, toch? Zelfgemaakte knutsels van de kinderen en een dikke knuffel is voldoende.Ik hoef geen kadootjes van ex, maar als de kinderen klein zijn is het leuk dat er iemand (de vader van de kinderen bijvoorbeeld) er aan denkt om de kinderen de zelfgemaakte moederdagkadootjes ook aan moeder te laten geven.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je helemaal gelijk in!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een paar knutsels van de jongsten en van de op één na oudste zelfgemaakte excuustruffels (made from scratch ) Van de oudste krijg ik niks. Dat had anders kunnen lopen als ze gisteren niet na 15 minuten winkelen schreeuwende ruzie hadden gekregen, waardoor hun vader besloot er maar mee te kappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven