Sex met een oudere vrouw

15-06-2011 15:49 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijdje zin om een keer sex te hebben met een wat dame van middelbare leeftijd, rond de 40 jaar. Ik ben zelf 18, maar het lijkt me een keer mooi om het mee te maken met een wat oudere vrouw in plaats van de meiden van mijn leeftijd. Hoe pak je dit aan, en dan heb ik het niet over naar een prostituee gaan, want sex heb ik al gehad, maar een keer met een dame van middelbare leeftijd
anoniem_127272 wijzigde dit bericht op 15-06-2011 16:18
Reden: reacties van forumleden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wij willen niet eens een knulletje die nog niet droog achter de oren is wij willen ervaren mannen die weten hoe de kamasutra werkt .
Alle reacties Link kopieren
Ik ben rond de 40.

Sorry maar sex met een menneke van 18 vind ik echt ziek.



Bovendien, wat levert het een vrouw van 40 op om met een onervaren knul te gaan rampetampen.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik helemaal niet zo zeker van. Er zijn echt wel vrouwen van 40 die sex met een jonge man zouden willen hebben. Dat kan wel degelijk erg opwindend zijn. Waarom zou de man altijd de meest ervaren sex partner moeten zijn? Ik vind het zelf wel wat hebben om een jongere man wat te leren. Bovendien is een strak lichaam zonder rimpels en een goed uithoudingsvermogen ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
Auw!! dat deed best zeer de eerste zin van mijn reactie te typen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ednaloy schreef op 15 juni 2011 @ 16:11:

[...]





Ja ik sport nog wel elke dag...maar seks das een ander verhaal!!!



Zo, dus DAT bedoel jij met 'thuissporters'.



Hier nog een ouwe doos, zal ik maar zeggen. Ben wel getrouwd, maar heb nog een lekker jong ding nodig voor de zware klussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:obsession schreef op 15 juni 2011 @ 16:56:

[...]





Daar ben ik helemaal niet zo zeker van. Ten eerste niet dat het niet meer dan wat enthousiast gepomp van een pubertje is. En ten tweede dat vrouwen dan 40 geen sex met een jonge man zouden willen hebben. Dat kan wel degelijk erg opwindend zijn. Waarom zou de man altijd de meest ervaren sex partner moeten zijn? Ik vind het zelf wel wat hebben om een jongere man wat te leren.



Nou, ik echt niet. Ik ben meerdere keren benaderd door een jonge heer, zal ik maar zeggen, en mij trekt het helemaal niet.

Heb mijn portie klunzen inmiddels wel gehad. Echt geen zin meer in.
Alle reacties Link kopieren
Even serieus: Eens met Obsession.

Niet alle vrouwen van 40 zijn of willen hetzelfde.

Wat dacht je van de zogenaamde 'Cougars' dan?



TO zou het beste maar eens een datingsite kunnen proberen, of via internet een seks-date regelen. Zou wel te doen moeten zijn. Probeer je dan alleen wat minder lomp uit te drukken!
Alle reacties Link kopieren
Blijf me toch steeds afvragen wat er nu zo bijzonder aan is. Als je het aan die jonge ventjes vraagt zeggen ze dat het de ervaring is.. Nou die jongetjes van 18 hebben al de nodige grietjes gehad, en volgens mij zien ze typische meesteres beelden voor zich met sex met "oudere"vrouw..

Ik ben ook 40 en val op jonger( mijn partner is 9 jr jonger) maar 18 nou nee bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ja, bijvoorbeeld iets van: "Jonge hengst zoekt rijpere vrouw voor sekslessen, of zo. Gaat vast lukken.



Ik wil graag gewoon fijne seks met iemand. Leeftijd interesseert me op zich niet veel. Vind het vreemd, dat iemand het dan met 'een oudere vrouw' wil doen. Wat verwacht je dan? Dat oudere dames de vagina overdwars hebben of zo? Andere bouw? Volle trucendoos? Enorme ervaring? Heel erg geil zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:sander93 schreef op 15 juni 2011 @ 15:49:

Ik heb al een tijdje zin om een keer sex te hebben met een wat dame van middelbare leeftijd, rond de 40 jaar. Ik ben zelf 18, maar het lijkt me een keer mooi om het mee te maken met een wat oudere vrouw in plaats van de meiden van mijn leeftijd. Hoe pak je dit aan, en dan heb ik het niet over naar een prostituee gaan, want sex heb ik al gehad, maar een keer met een dame van middelbare leeftijd



Even serieus: wat denk je zelf, dat het verschil is? Ik wil dat écht graag weten, gezien het feit dat deze vraag best vaak gepost wordt.



Stel ik eens een serieuze vraag op de sekspijler, krijg ik geen antwoord...
Alle reacties Link kopieren
Ervaring zit hem niet in hoeveel je er hebt gehad,maar hoe lang je ermee hebt gehad.



Elk kortstondig avontuur levert je meestal geen ervaring op.

Je leert pas op de lange termijn als je vertrouwd met elkaar raakt en er over praat en uitprobeert.



In dat opzicht zouden oudere vrouwen over het algemeen meer ervaren zijn.

Maar deze zoeken meestal ook geen gestuntel meer op.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg, als je iemand van 40 al van middelbare leeftijd vindt (hoe noem je mij dan wel niet??), denk ik niet dat je hiermee gaat scoren snotneus!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n onervaren jochie wat zijn pikkie een keer in een meisje heeft gehangen is het laatste waar ik op zit te wachten. Doe maar eerst eens echte ervaring op en kom dan terug, praten we verder.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hmm ben dan 74 maar voel me 50!!!!



Maar goed als je geen belangstelling hebt om schoorsteentje te vegen...dan zoek wel een ander jong ding van 60!
Alle reacties Link kopieren
[
Alle reacties Link kopieren
quote:toydinky schreef op 15 juni 2011 @ 16:55:

wij willen niet eens een knulletje die nog niet droog achter de oren is wij willen ervaren mannen die weten hoe de kamasutra werkt .Kamasutra, leg eens uit wat is dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 15 juni 2011 @ 16:58:

[...]





Zo, dus DAT bedoel jij met 'thuissporters'.



Hier nog een ouwe doos, zal ik maar zeggen. Ben wel getrouwd, maar heb nog een lekker jong ding nodig voor de zware klussen.Ik ben je perfecte leermeester. Alles gebeurt om jou knul geduld, wijsheid en mededogen bij te brengen. (Miss Melpomene)
Alle reacties Link kopieren
quote:sander93 schreef op 15 juni 2011 @ 15:49:een wat dame van middelbare leeftijd, rond de 40 jaar. Ik ben zelf 18 [...] Hoe pak je dit aan22 jaar geen seks hebben en dan iemand van je eigen leeftijd zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 40 en moet er niet aan denken, een knul van 18. Een héél enkele keer, zeg eens in de twee jaar ofzo, komt het wel eens voor dat ik een jongen van 25 wel interessant vind (doe er niks mee hoor, ben keurig getrouwd).



Maar dat zijn volgens mij dan nooit onervaren types. En voor de goede orde: dat zit 'm niet in het aantal standjes dat je kunt, dat is een mix van zelfvertrouwen, uitstraling, weten wat je zelf leuk vindt en hoe je het je partner naar de zin kunt maken.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen van 40 die vroeg moeder waren, die hebben kinderen ouder dan dat jij bent. Als er iets hééééél erg NIET GEIL is, dan zijn het wel koters net zo oud als je eigen gebroed.

En waarom niet? Omdat je steeds de neiging hebt te zeggen dat ze voorzichtig moeten rijden en je een tientje in hun hand wilt stoppen ( macht der gewoonte ).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nammma schreef op 15 juni 2011 @ 18:01:

Nou ja zeg, als je iemand van 40 al van middelbare leeftijd vindt (hoe noem je mij dan wel niet??)," Schijndood " , denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2011 @ 19:21:

Vrouwen van 40 die vroeg moeder waren, die hebben kinderen ouder dan dat jij bent. Als er iets hééééél erg NIET GEIL is, dan zijn het wel koters net zo oud als je eigen gebroed.

En waarom niet? Omdat je steeds de neiging hebt te zeggen dat ze voorzichtig moeten rijden en je een tientje in hun hand wilt stoppen ( macht der gewoonte ).Ik heb zeer bewust geen kinderen, en zelfs ik heb die neiging.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snormel schreef op 15 juni 2011 @ 19:16:

Ik ben 40 en moet er niet aan denken, een knul van 18. Een héél enkele keer, zeg eens in de twee jaar ofzo, komt het wel eens voor dat ik een jongen van 25 wel interessant vind (doe er niks mee hoor, ben keurig getrouwd).



Maar dat zijn volgens mij dan nooit onervaren types. En voor de goede orde: dat zit 'm niet in het aantal standjes dat je kunt, dat is een mix van zelfvertrouwen, uitstraling, weten wat je zelf leuk vindt en hoe je het je partner naar de zin kunt maken.Ik zie heel af en toe wel jonge jongens die ik aantrekkelijk vind: knap, goed verzorgd, leuke aanstraling, zelfvertrouwen. En dan inderdaad vanaf zo'n 25 jaar oud... Maar 18? Nee, nog nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 15 juni 2011 @ 21:46:

[...]





Ik zie heel af en toe wel jonge jongens die ik aantrekkelijk vind: knap, goed verzorgd, leuke aanstraling, zelfvertrouwen. En dan inderdaad vanaf zo'n 25 jaar oud... Maar 18? Nee, nog nooit.



Hmmm nou ik vind 25 al veels te piep...maar goed...ik ben dan ook 74;-)

Heb ook een vent die 13 jaar ouder is....hellup die is dan zeker al in ontbinding!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2011 @ 19:21:

Vrouwen van 40 die vroeg moeder waren, die hebben kinderen ouder dan dat jij bent. Als er iets hééééél erg NIET GEIL is, dan zijn het wel koters net zo oud als je eigen gebroed.

En waarom niet? Omdat je steeds de neiging hebt te zeggen dat ze voorzichtig moeten rijden en je een tientje in hun hand wilt stoppen ( macht der gewoonte ).



Check!

Zo waar! En vragen of ze wel genoeg fruit hebben gegeten de laatste tijd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven