leuke ideeen dagje weg met date....

30-09-2011 08:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik ben een tijdje aan t daten met een hele leuke jongen...

Nu willen we morgen een dagje samen wat leuks gaan doen, word ook erg mooi weer....



Hebben jullie leuke ideeen?

Ik woon in Flevoland, hij in de buurt van Arnhem...



Groetjes Nemo....
Alle reacties Link kopieren
Hoge Veluwe of de Posbank, picknickmand mee

Zwolle of Deventer bezoeken

Emmen naar de dierentuin





(extra vragen: budget, auto/trein/OV?)
Alle reacties Link kopieren
Naar een stad; Utrecht, Amersfoort. Arnhem zelf is ook leuk shoppen. Lekker terrasje pakken. Ik zou zeggen, grijp je kans. Nu vindt hij het nog leuk om met jou te shoppen. Over een jaartje waarschijnlijk niet meer.
Alle reacties Link kopieren
ik zou dus echt niet gaan shoppen als het erg warm is! dan is de lol er zo van af en continu omkleden is dan ook niks (vind ik persoonlijk)



vind het picknick idee wat al genoemd is wel super leuk

anders gewoon ergens op terras lunchen+drankje doen vanmiddag ofzo of idd dierentuin als die in de buurt is.
Alle reacties Link kopieren
- Terassje pakken

- Boottochtje

- Shoppen in een leuke stad (ja, toch ondanks de hitte)

- Na afloop ergens gezellig eten

- Aan het water liggen



Ik noem maar een paar mogelijkheden.
Alle reacties Link kopieren
strand
Alle reacties Link kopieren
quote:nike schreef op 30 september 2011 @ 09:22:

Naar een stad; Utrecht, Amersfoort. Arnhem zelf is ook leuk shoppen. Lekker terrasje pakken. Ik zou zeggen, grijp je kans. Nu vindt hij het nog leuk om met jou te shoppen. Over een jaartje waarschijnlijk niet meer.



Ik zou het een afknapper vinden als ik met een date zou moeten shoppen. Hou er zelf helemaal niet van. Nu niet, over een jaar niet en over 3 jaar en 8 maanden niet.



TO, beetje meer info zou wel handig zijn. Budget, reis(on)mogelijkheden, iets actiefs of juist niet, interesses, leeftijden..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zou doen als ik in jouw omgeving zou wonen:



's Ochtends: Kröller-Müller



's Middags: wandelen op de Hoge Veluwe; daar ook picknicken (kleedje en lekkere dingen in een rugzak mee dus)



Namiddag/avond: naar Deventer (glazen mee, fles wijn kopen en samen aan de IJsselkade zitten, buiten eten en naborrelen bij Restaurant Bouwkunde (klik).
Alle reacties Link kopieren
In Arnhem heb je Burgers Zoo. Ook leuk. Ik zou zeker niet gaan winkelen.
Alle reacties Link kopieren
Naar Bussloo, kun je heerlijk aan het water op het strand of in het gras liggen. Je hebt daar ook een leuke sauna, maar dat is misschien wat snel om met je date te doen, haha. Of fietsen op de Veluwe rond Ermelo/Putten en dan een ijsje eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven