vindt jouw man glad lekkerder dan niet geschoren?

15-12-2007 20:24 240 berichten
Mijn mannetje vind het heerlijk om mij te beffen en ik vind het ook heerlijk, maar ik merk dat hij zodra ik me even niet geschoren heb daar beneden, een stuk terughoudender is.

Maar ja, ik heb niet de tijd om me elke dag te scheren (ik sta elk dag om kwart over 6 op en ga om kwart over 7 de deur uit, ik heb om kwart over 6 's ochtends tijdens het douchen echt geen tijd een geen zin om de boel te scheren) maar sex vind ik toch ook wel belangrijk. En om eerlijk te zijn, zou het toch ook niet zo belangrijk moeten zijn? Ik ben erg benieuwd wat jullie (zowel mannen als vrouwen) daar van vinden. Oke, ik kan me voorstellen dat je haartjes in je mond niet plezierig vindt, maar in het heetst van de strijd mag dat toch niet uitmaken? Als je zin in sex hebt , ga je ervoor. Dat doe ik bij hem ook, dan laat ik me echt niet weerhouden door wat plukken schaamhaar. Wat vinden jullie? Moet ik me elke dag scheren voor man-lief of moet hij er maar genoegen mee nemen dat er soms wat stoppeltjes in de weg zitten? Ik vind het zo raar dat vroeger een bosje schaamhaar geen enkel probleem was, maar dat nu opeens kaal de norm is.
Ik heb een ladyshave, toegegeven, je moet iets vaker scheren om glad te zijn, maar ik krijg er geen bultjes van en die krijg ik van het scheren wel. (scherp of onscherp mes; die bultjes komen wel)
Alle reacties Link kopieren
lolapop2 schreef op 15 december 2007 @ 20:24:

En om eerlijk te zijn, zou het toch ook niet zo belangrijk moeten zijn?
Maak jij uit wat hij belangrijk moet vinden? Hij vindt het blijkbaar belangrijk, lijkt me genoeg.
Ik ben erg benieuwd wat jullie (zowel mannen als vrouwen) daar van vinden. Oke, ik kan me voorstellen dat je haartjes in je mond niet plezierig vindt, maar in het heetst van de strijd mag dat toch niet uitmaken?
Kortom, je bent op zoek naar mensen die vertellen dat je mannetje niet moet zeuren? Jij vindt dat het niet mag uitmaken, dus mag het niet uitmaken. Als het andersom is, jij vindt iets belangrijk maar hij besluit dat het niet mag uitmaken, wat dan?
Ik vind het zo raar dat vroeger een bosje schaamhaar geen enkel probleem was, maar dat nu opeens kaal de norm is.


Ik vind het zo raar dat het boeit wat "de norm" is. Je hebt een relatie met je mannetje, niet met de norm.



btw, ik vind kaal geen gezicht. Als ik met een meisje van 11 in bed wil liggen heb ik een psychiater nodig, geen scheermes. Maar dat is mijn visie, heb jij niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn vriendin bef, vind ik t heerlijk als ze glad geschoren is, ze is er een aantal jaar geleden mee begonnen, toen ik haar leerde kennen, ik vroeg haar een keer, of ik dr mocht scheren, en dat vond ze prima.

Zelf scheer ik me al veel langer, alles glad, ook mijn oksels, rug en borsthaar, om de paar weken mijn armen en elke maand mn benen, niet met scheermes maar met de baardtrimmer, dit doe ik omdat ik t niet mooi vind dat ik helemaal behaard ben, en heeft niet te maken met een modetrend.ik scheer me al n.l. een jaar of 20.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles weg (laser), maar daarvoor schoor ik me wel elke dag 's morgens helemaal glad. Vind het zelf fijner voelen, en sowieso doen we het door de week een paar keer en in het weekend elke dag, dus dan is het ook fijn als alles kaal is.
Alle reacties Link kopieren
quote:zwemjuf schreef op 19 december 2007 @ 00:50:

glad. vijf minuten eerder opstaan, zo eens in de week is toch nog niet zo'n groot probleem?



Ik lees versteld enkele reacties. 1x per week.... echt waar? Ben je dan nog glad?Ik kan het 's ochtends scheren en als ik dan een avond ga stappen voel ik alweer stoppels. Gek wordt ik ervan. Dus scheerde ik elke dag. Het gevolg: ingegroeide haartjes, rode bulten.

Dan maar op de tanden bijten en epileren. Nou dat scheen te werken. Maar na verloop van tijd werden de haartjes zo dun dat ze niet meer door de huid heen kwamen en dus ingroeiden. Nou denk ik dat je met waxen hetzelfde probleem hebt. Dus daar begin ik niet aan. Ipl laten doen, maar ook dat helpt niet helemaal.

Ik heb me er bij neergelegd. 1 dag scheren, 1 dag niet ( tenzij er wat " op de planning" staat.

Vriendlief maakt het gelukkig niet zo veel uit.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Stoppels zijn irritant en veroorzaken irritatie.

Helemaal glad is ok.

Een compleet oerwoud is irritant, want dan ben je al snel aan het flossen.

Een netjes onderhouden bosje op de heuvel is daarentegen wel mijn voorkeur, heeft namelijk iets jeugdigs vrouwelijks, waarbij een oerwoud juist weer ouder maakt en kaal iets kinderlijks heeft.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw heeft het altijd lekker kaal en ik kaal of kort bijgehouden.

Een beetje haar op een venusheuvel heb ik totaal geen problemen mee maar de lipjes en daaromheen graag kaal. Een vrouw met een pak shag tussen de benen is voor mij een no-go
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit de stoppels geprobeerd te scheren....auw...en een epilady, no way, mijn benen prima, maar onder de armen of mijn schaamstreek, echt te pijnlijk.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
quote:attribuutje schreef op 24 november 2016 @ 16:37:

Ik heb ooit de stoppels geprobeerd te scheren....auw....Stoppels scheren doet toch geen zeer? Dat doe ik dagelijks!
...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet tegen scheren. Een grote ellende. Bultjes, puistjes en jeuk. Dus ik hou alles netjes bij.
life is worth waiting for
Wel handig zo'n mannetje. Kan-ie je beffen terwijl je staat te koken.
Alle reacties Link kopieren
Nou Rooss...ik durf niet meer, kan zijn dat ik toevallig een te bot mes had.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 24 november 2016 @ 17:31:

[...]



Stoppels scheren doet toch geen zeer? Dat doe ik dagelijks!Bij mij gaat het dan bloeden! Ook als ik een nieuw mesje gebruik en de haartjes zachter zijn van het douchen... Ik heb van alles geprobeerd maar als jij de gouden tip hebt ben je officieel mijn held.
Gewoon jaren '70 stijl. Wat een gezeur, je bent toch geen kleuter.
quote:MinkeDeWit schreef op 24 november 2016 @ 19:54:

Gewoon jaren '70 stijl. Wat een gezeur, je bent toch geen kleuter.We spelen pedootje
quote:Phaedra_ schreef op 24 november 2016 @ 19:57:

[...]



We spelen pedootje Ik vind het echt bizar, die trend. Vrouwen lopen allerlei kwalen op, van milde irritatie tot ingegroeide haren en ernstige ontstekingen, alleen vanwege die afkeer voor haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 24 november 2016 @ 20:07:

[...]



Ik vind het echt bizar, die trend. Vrouwen lopen allerlei kwalen op, van milde irritatie tot ingegroeide haren en ernstige ontstekingen, alleen vanwege die afkeer voor haar.Mee eens! Ik vind het jammer dat er tegenwoordig zo'n taboe op lichaamshaar rust.
Alle reacties Link kopieren
quote:grotestapelkoekjes schreef op 24 november 2016 @ 19:49:

[...]





Bij mij gaat het dan bloeden! Ook als ik een nieuw mesje gebruik en de haartjes zachter zijn van het douchen... Ik heb van alles geprobeerd maar als jij de gouden tip hebt ben je officieel mijn held.

Oh echt?

Ik jas dagelijks onder de douche in maximaal 2 minuten het scheermes dr langs, ik gebruik gewoon doucheschuim en doe ongeveer een week met een mesje. Het bloedt nooit eigenlijk.
...
quote:MinkeDeWit schreef op 24 november 2016 @ 20:07:

[...]



Ik vind het echt bizar, die trend. Vrouwen lopen allerlei kwalen op, van milde irritatie tot ingegroeide haren en ernstige ontstekingen, alleen vanwege die afkeer voor haar.

Ik heb geen afkeer voor haar, maar vind glad fijner.

Als ik klachten had gehad, had ik die paar sprieten laten staan.

Maar om dan maar te roepen dat ik een kleuterkutje wil vind ik erg bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 21 december 2007 @ 14:26:

Ik de jaren 70 en 80 scheerde niemand zich. Waren ze toen allemaal onhygienisch?Fijne tijden waren dat! Okselhaar schaamhaar het mocht toen nog! Veel haar was zo wie zo in in die jaren whahaha.
be free
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 24 november 2016 @ 21:01:

[...]

Maar om dan maar te roepen dat ik een kleuterkutje wil vind ik erg bijzonder.

Lekker laten kletsen maar. Ik vind mensen die dat soort parallellen trekken zelf altijd een beetje engig, het idee alleen al dat dat in je op komt, raar.



Ik ben sinds het zetten van mijn piercing veroordeeld tot dagelijks scheren.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 24 november 2016 @ 21:14:

[...]



Lekker laten kletsen maar. Ik vind mensen die dat soort parallellen trekken zelf altijd een beetje engig, het idee alleen al dat dat in je op komt, raar.



Ik ben sinds het zetten van mijn piercing veroordeeld tot dagelijks scheren. Ik vind het kleutergedrag om te zeuren over haar dat daar gewoon groeit omdat je nu eenmaal volwassen bent. Verder heb ik geen parallellen getrokken.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 21 december 2007 @ 14:26:

Ik de jaren 70 en 80 scheerde niemand zich. Waren ze toen allemaal onhygienisch?Ja.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:MinkeDeWit schreef op 24 november 2016 @ 21:16:

[...]



Ik vind het kleutergedrag om te zeuren over haar dat daar gewoon groeit omdat je nu eenmaal volwassen bent. Verder heb ik geen parallellen getrokken.Oksels en benen scheer ik ook. Bovenlip en wenkbrauwen epileer ik. Wat is het verschil?
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 24 november 2016 @ 21:16:

[...]



Ik vind het kleutergedrag om te zeuren over haar dat daar gewoon groeit omdat je nu eenmaal volwassen bent. Verder heb ik geen parallellen getrokken.

Ja, klets je er maar uit.



Ik vind het kleutergedrag om te zeiken over anderen die zich scheren.

Lekker constructief zo hè?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven