vindt jouw man glad lekkerder dan niet geschoren?

15-12-2007 20:24 240 berichten
Mijn mannetje vind het heerlijk om mij te beffen en ik vind het ook heerlijk, maar ik merk dat hij zodra ik me even niet geschoren heb daar beneden, een stuk terughoudender is.

Maar ja, ik heb niet de tijd om me elke dag te scheren (ik sta elk dag om kwart over 6 op en ga om kwart over 7 de deur uit, ik heb om kwart over 6 's ochtends tijdens het douchen echt geen tijd een geen zin om de boel te scheren) maar sex vind ik toch ook wel belangrijk. En om eerlijk te zijn, zou het toch ook niet zo belangrijk moeten zijn? Ik ben erg benieuwd wat jullie (zowel mannen als vrouwen) daar van vinden. Oke, ik kan me voorstellen dat je haartjes in je mond niet plezierig vindt, maar in het heetst van de strijd mag dat toch niet uitmaken? Als je zin in sex hebt , ga je ervoor. Dat doe ik bij hem ook, dan laat ik me echt niet weerhouden door wat plukken schaamhaar. Wat vinden jullie? Moet ik me elke dag scheren voor man-lief of moet hij er maar genoegen mee nemen dat er soms wat stoppeltjes in de weg zitten? Ik vind het zo raar dat vroeger een bosje schaamhaar geen enkel probleem was, maar dat nu opeens kaal de norm is.
Wat ik me afvraag: wanneer is scheren van schaamhaar eigenlijk de norm geworden?

Begin jaren 90? Of later?
quote:MinkeDeWit schreef op 24 november 2016 @ 20:07:

[...]



Ik vind het echt bizar, die trend. Vrouwen lopen allerlei kwalen op, van milde irritatie tot ingegroeide haren en ernstige ontstekingen, alleen vanwege die afkeer voor haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 24 november 2016 @ 20:07:

Ik vind het echt bizar, die trend. Vrouwen lopen allerlei kwalen op, van milde irritatie tot ingegroeide haren en ernstige ontstekingen, alleen vanwege die afkeer voor haar.



Ik begrijp het ook niet zo. Als ik in de sauna rondkijk, staat het bij sommige vrouwen heel sexy. Maar die zien er dan sowieso al sexy uit. Bij veel andere vrouwen ziet het er een beetje maf uit, vind ik. Voegt niks toe.



En ik kan mij niet voorstellen dat schaamhaar nou echt zo'n punt is, als je echt geil bent. Stop je je gezicht eens uitgebreid tussen haar benen, met alle lichaamssappen die daarbij horen, en dan zouden een paar haartjes opeens een punt zijn?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Mij maakt het helemaal niet uit of de vrouw nou wel of niet scheert. Ik vind het is haar keuze. En een bosje haar erop heeft ook wel wat.



Ikzelf scheer me eige 2x per week. En dan alles in een keer. Ook mijn gezicht. Vind ik dan weer makkelijk
Ja, wij vinden scheren heel belangrijk. Ik helemaal glad (scheermesjes), hij houdt het gewoon goed bij (scheerapparaat).



Ik scheer sowieso altijd iedere ochtend onder de douche, ook als mijn seksleven op een zeer laag pitje staat (lees: als ik single ben). Ik zit veel lekkerder in mijn vel als ik op en top verzorgd ben. Scheren hoort echt bij de persoonlijke verzorging vind ik.



Ik kan het me goed voorstellen dat een man minder enthousiast is over beffen als hij dan een mond vol haar heeft. Bah. Ik moet er niet aan denken.
Als je overgevoelig bent voor scheren of er geen zin in hebt, kun je altijd nog naar een salon om je te laten harsen. Dat doet pijn maar dan ben je er wel een tijdje vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft zich laten laseren. Ik heb bij haar nog nooit ook maar een schaamhaar gezien. Heerlijk, altijd helemaal glad.

Verder is kaal inderdaad de norm, van mijn ongeveer 25 bedpartners was vrijwel iedereen helemaal kaal. Een dame had een bos maar die vroeg mij s'ochtends zelf om het eraf te scheren, haha.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
Harsen geeft hetzelfde probleem als scheren. Ingegroeide haartjes.

Ook ik heb laten laseren. Het is wel minder, maar niet weg.

Ik vind het wel een verschil of iemand een bos haar heeft als een afrokapsel of mooi kort gehouden. Of een streepje/ driehoekje. Wel of niet de lippen geschoren.

Er is nogal wat variatie mogelijk.

Een enorme bos zou mij ook tegen staan.

Maar om nou te spreken can een mond vol haar....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Bij ons wordt ons intiem kapsel door bepaald door wat de ander leuk vindt. Eind jaren 80 tot begin jaren 2000 had mijn man liefst dat mijn kut kaal of kort getrimd was.
Nadien vond hij puur natuur weer leuker. Nu heb ik dus weer een volle bos al heb ik wel mijn schaamlippen en bilspleet laten laseren. Bij hem scheer ik zijn balzak en bilspleet 2x per week. Aan een behaarde balzak zuigen of een behaarde kont rimmen vind ik niet zo aangenaam
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden heb ik alles laten laseren, ben nu helemaal kaal. Daarvoor haalde ik ook alles weg, gewoon met een mesje, om de dag of iedere dag (altijd voor de seks, dus sowieso een paar keer per week).

Laser was ideaal voor mij. Ik doe soms fotoshoots en dan kun je geen stoppels of bultjes gebruiken. Ik vind het ook mooier staan, hoorde ook van bedpartners dat ze het geil vonden als alles goed zichtbaar was, en het voelt frisser.
Vlaamsemeid schreef:
24-11-2016 22:04
Wat ik me afvraag: wanneer is scheren van schaamhaar eigenlijk de norm geworden?

Begin jaren 90? Of later?
Begin jaren 90 nog niet, dacht ik. Toen had je een specifieke groep naaktlopers die hun schaamstreek kaal schoren en die werden Smoothies genoemd. Dat werd een keer op tv vertoond en de volgende dag hoorde je iedereen erover gniffelen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad zeker niet begin jaren '90. Ik ben zelf zo'n wat jij noemt Smoothy van die begin jaren 90, en toen was het inderdaad nog een gniffel onderwerp. Als naturist kom ik ook sinds halverwege de jaren 90 op naturisten campings/stranden, en ook daar zag je het pas halverwege de 00's gewoon worden. (terwijl het nu bijna de standaard is)
Alle reacties Link kopieren
Altijd leuk, 10 jaar oude topics
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vindt kaal het lekkerste, maar schuwt het echt niet als ik me wat dagen niet geschoren heb.
Ikzelf sta er hetzelfde in.

Ik heb wat laserbeurten gehad en ben minder behaart,moet het weer op gaan pakken. Het is nog niet eens dat ik het mooier vind. een streepje is mooier maar dat ziet er echt niet uit vanwege mijn grote binnenste lippen. Ik vind kaal gewoon lekkerder, voelt veel fijner aan. Glijdt veel lekkerder.
Alle reacties Link kopieren
kaal! Beetje haar is ok, maar het liefst helemaal glad. Als ze echt vrij harig is, moet ik me er wel een beetje "overheen" zetten (m.a.w. het is een beetje een turn-off, ligt er natuurlijk aan hoeveel haar)
-
Alle reacties Link kopieren
Gewoon netjes getrimd, helemaal kaal geeft meer de kinderkutjes look, niet geil.
Alle reacties Link kopieren
doe mij maar glad, maar tot een week lang is het nog wel te doen!
Het maakt mij niet zo veel uit of de vrouw nou wel of niet scheert. Een beetje haar erop kan ook super geil zijn. At the end of the day is het toch haar eigen keus, ze mag vrij zijn
Alle reacties Link kopieren
Je kun niet alleen scheren om glad te zijn. Ik laat me elke 7-8 weken onharen middels waxing. Niet duur, nauwelijks pijnlijk en kost niet veel tijd.
Alle reacties Link kopieren
Vorige vriendin liet ook waxen om de 6-7 weken...superglad en bleef week of drie idd glad...terwijl zij wilde dat ik buiten ballen en schacht wat haartjes liet staan...veel mannelijker volgens haar...
Bimzarellio...what else
Ik kan me niks voorstellen bij een man die terughoudender is wanneer het niet glad geschoren is, maar die bestaan dus blijkbaar wel. Mijn vriend vindt het schattig als er haartjes staan, vond ik ook apart, maar waarom ook niet. dan maar niet helemaal glad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles nog, maar hou het wel netjes bij. Zoals ik altijd zeg, ik hoef geen vlechtjes tussen mn knieën. Dat doe ik ongeveer 1x per 2 weken. Momenteel single dus hoef me er niet heel druk om te maken. Maar als mijn potentiële partner vraagt het te scheren dan heeft ie echt pech. Ik zal me nooit scheren daar.
Wat de man doet maakt mij niet uit, ik pijp toch wel. Wat ik wel verschikkelijk vind is geschoren borsthaar. Ooit een bedpartner gehad die zich een paar dagen eerder geschoren had daar, leek net schuurpapier (als ik daar nog aan denk.... brrrr)
Ik heb een Lumea laserdinges en dat ding is echt fantastisch. De haartjes komen lichter en zachter terug. Je wordt er niet helemaal kaal van, maar de haren zijn wel enorm uitgedund qua hoeveelheid haar, maar ook de dikte.

Ik scheer me trouwens echt niet elke dag, mijn huid is heel gevoelig en ik zou dan allemaal wondjes krijgen. Ook niet zo charming. Die Lumea is dan echt helpend, dan is eens per week voldoende om het netjes te houden.
Alle reacties Link kopieren
1 keer per week is toch wel een must, anders ziet het er niet zo lekker mee uit vind ik. Maar mijn vriendin heeft wel veel en donker haar, op een lichte huid
-
Alle reacties Link kopieren
Laten staan is toch weer in dacht ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven