vindt jouw man glad lekkerder dan niet geschoren?

15-12-2007 20:24 240 berichten
Mijn mannetje vind het heerlijk om mij te beffen en ik vind het ook heerlijk, maar ik merk dat hij zodra ik me even niet geschoren heb daar beneden, een stuk terughoudender is.

Maar ja, ik heb niet de tijd om me elke dag te scheren (ik sta elk dag om kwart over 6 op en ga om kwart over 7 de deur uit, ik heb om kwart over 6 's ochtends tijdens het douchen echt geen tijd een geen zin om de boel te scheren) maar sex vind ik toch ook wel belangrijk. En om eerlijk te zijn, zou het toch ook niet zo belangrijk moeten zijn? Ik ben erg benieuwd wat jullie (zowel mannen als vrouwen) daar van vinden. Oke, ik kan me voorstellen dat je haartjes in je mond niet plezierig vindt, maar in het heetst van de strijd mag dat toch niet uitmaken? Als je zin in sex hebt , ga je ervoor. Dat doe ik bij hem ook, dan laat ik me echt niet weerhouden door wat plukken schaamhaar. Wat vinden jullie? Moet ik me elke dag scheren voor man-lief of moet hij er maar genoegen mee nemen dat er soms wat stoppeltjes in de weg zitten? Ik vind het zo raar dat vroeger een bosje schaamhaar geen enkel probleem was, maar dat nu opeens kaal de norm is.
blijfgewoonbianca schreef:
25-05-2017 09:42
Al langer. Je hebt mijn feestje gemist.
Het is geen feest als Nav_ niet langs is geweest!
Charles_Gentle28 schreef:
16-10-2017 15:23
Zoals hierboven ook aangehaald is het best fijn om opbouwend te werken en de vrouw ook perifeer te gaan likken, gek maken alvorens een gerichte doelpoging af te vuren. Wanneer je er echt voor gaat, ligt je gezicht flink dicht tegen haar schaamstreek aangedrukt en precies dan vermijd ik de graanvelden.
Uiteraard heb jij je gezicht dan ook net glad geschoren!
Soms ben ik zo blij dat ik niet van gebeft worden hou.. Scheelt een boel gescheer, jeukende bultjes, stoppels, sneetjes enzovoort.. Nee hoor, gewoon een lekkere volle bos hier.
Alle reacties Link kopieren
Een topic uit 2007 dat begint met "mijn mannetje......"


***zucht***
jouw leven is een keuze
2east schreef:
16-10-2017 19:32
Een topic uit 2007 dat begint met "mijn mannetje......"


***zucht***
En het eerstvolgende woord bevat opnieuw al een grammaticale fout... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
16-10-2017 16:17
Soms ben ik zo blij dat ik niet van gebeft worden hou.. Scheelt een boel gescheer, jeukende bultjes, stoppels, sneetjes enzovoort.. Nee hoor, gewoon een lekkere volle bos hier.
bahbah een jonge vrouw met een volle bos. Kom je toevallig ook in de bio winkel?
btw nooit gedacht dat er vrouwen waren die niet van beffen houden....
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is deze norm voorbij en mag je het gewoon weer laten groeien, wel netjes bijhouden geen oerwoud laten groeien.
Alle reacties Link kopieren
kaal of een baal.
lekker zo'n pakkie shag.
haha nee streepje vond ik zelf wel altijd leuk steun maar voor de rest doe maar lekker glad!
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Ik wandel liever door het bos dan over de gladde geasfalteerde weg.
Alle reacties Link kopieren
Dit onderdeel is uit 2007. Dus 10 jaar oud.

In de tussentijd is de mode schijnbaar gegaan van Haar naar Kaal.
Toen naar een streepje. Vervolgens de hartjes.....

En nu 10 jaar later.......
Mag je weer behaard zijn.

Mijn persoonlijke voorkeur bij een vrouw is boven de vagina een net, subtiel streepje of driehoekje.
Zo mooi en sexy.

Maar ja, ik weet het, smaken verschillen. :-D
Alle reacties Link kopieren
Even een cliché: op een goede crossbaan groeit geen gras.
Geef mij maar lekker kaal, flossen doe ik wel met een daarvoor bestemd draadje en niet met schaamhaar.
Alle reacties Link kopieren
Kaal is altijd mooier en lekkerder, mijn vriendin nu heeft een streepje, omdat ze zich kaal net een tiener voelt. Schaamhaar vind ik echt niet mooi omdat het iets verbergt wat, mijn inziens, echt wel gezien mag worden.
Alle reacties Link kopieren
Artisan schreef:
19-10-2017 10:17
Kaal is altijd mooier en lekkerder, mijn vriendin nu heeft een streepje, omdat ze zich kaal net een tiener voelt. Schaamhaar vind ik echt niet mooi omdat het iets verbergt wat, mijn inziens, echt wel gezien mag worden.
.


Ik neem toch aan dat het streepje alleen op de venusheuvel zit?
En dus niet rondom de schaamlippen?

Dat is, naar mijn smaak, de meest ideale vorm van een streepje of driehoekje.
Als een soort bontmutsje bovenop de meest ultieme vrouwelijke heerlijkheid.
anoniem_356562 wijzigde dit bericht op 19-10-2017 10:57
Reden: typefoutje
0.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, de landingsbaan :heart:
Alle reacties Link kopieren
Je maakt jezelf ruimer en gelukkiger als je je niet laat begrenzen door wat jij vind wat een ander moet doen om jou gelukkig te maken.
Als hij of zij dat zelf mag bepalen is dat een veel beter uitgangspunt.

zeg nou zelf: eenmaal naakt ga je toch niet kinderachtig hem of haar afkraken.

gelukkig gaan er nog mensen voor iemands glimlach of vaardigheden.
Alle reacties Link kopieren
Even mijn ervaring van twee dagen geleden delen: ik deelde het bed met een jongedame van 26. Ik werd toch redelijk onaangenaam verrast door een enorm bos haar daar beneden. Blijkbaar scheert ze zich nooit, gezien haar leeftijd toch opvallend? Scheren meer jongedames zich nooit?

Ik moet toegeven dat het toch echt een grote turnoff was. Bij het beffen lange haren in je mond, ble. De volgende dag hebben we weer seks gehad, maar echt ik moest in de aanloop ernaar toe steeds denken aan die lange haren (tijden de sex ging het prima hoor) en vond het eignelijk gewoon een turn-off. Toch raar dat het blijkbaar zo bijzonder is tegenwoordig, dat je het zo gewend bent om niet veel haar te zien, dat het iets compleet onaantrekkelijks heeft.
-
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
25-10-2017 14:17
Even mijn ervaring van twee dagen geleden delen: ik deelde het bed met een jongedame van 26. Ik werd toch redelijk onaangenaam verrast door een enorm bos haar daar beneden. Blijkbaar scheert ze zich nooit, gezien haar leeftijd toch opvallend? Scheren meer jongedames zich nooit?

Ik moet toegeven dat het toch echt een grote turnoff was. Bij het beffen lange haren in je mond, ble. De volgende dag hebben we weer seks gehad, maar echt ik moest in de aanloop ernaar toe steeds denken aan die lange haren (tijden de sex ging het prima hoor) en vond het eignelijk gewoon een turn-off. Toch raar dat het blijkbaar zo bijzonder is tegenwoordig, dat je het zo gewend bent om niet veel haar te zien, dat het iets compleet onaantrekkelijks heeft.
En toen werd je wakker. :rofl:
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
25-10-2017 14:20
En toen werd je wakker. :rofl:
??
-
typotypo schreef:
25-10-2017 14:17
ik deelde het bed met een jongedame van 26.
wat moest je betalen als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
25-10-2017 14:25
wat moest je betalen als ik vragen mag?
Een paar dineetjes? (geen hoer dus)
-
Liefhebber 64 schreef:
18-10-2017 15:00
Even een cliché: op een goede crossbaan groeit geen gras.
Geef mij maar lekker kaal, flossen doe ik wel met een daarvoor bestemd draadje en niet met schaamhaar.
Een man die mij als crossbaan wil behandelen stikt hopelijk in mijn schaamhaar.

(mij maakt het trouwens niet uit hoeveel /weinig haar iemand heeft. Als het maar verzorgd is. Dat kan dus ook bijgeknipt zijn.)
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
25-10-2017 14:24
??
!!
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
polonaise schreef:
25-10-2017 14:54
Een man die mij als crossbaan wil behandelen stikt hopelijk in mijn schaamhaar.

(mij maakt het trouwens niet uit hoeveel /weinig haar iemand heeft. Als het maar verzorgd is. Dat kan dus ook bijgeknipt zijn.)
Verzorgd, precies, dan kan het nog, maar helemaal wild...
-
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
25-10-2017 15:03
!!
Wat wil je precies zeggen, schat?
-
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
25-10-2017 15:26
Wat wil je precies zeggen, schat?
Ben geen schat van je, allerminst, of ga je ook een recensie over mij schrijven als ik je schat terug noem?

En... Het verhaal komt een beetje ongeloofwaardig over.
Dit is mijn motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven