Lijf & Lijn alle pijlers

Yoga lessen downloaden

24-12-2011 20:45 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies

Aller eerst wens ik jullie een fijne kerst!

En ten 2e heb ik een vraagje aan de yoga ladies onder ons,



Ik ben nu een tijdje bezig met body balance (3x per week) en merk dat al een stuk leniger ben :D

Maar nu wil ik thuis nog yoga doen om nog leniger te worden + dat het gewoon heeerlijk is voor bedtijd.



Heb net een beetje rond lopen snuffelen op wat sites en die zeggen vaak 'download this lesson for free', nou 'free' my ass :p

Dus net een les via youtube gedaan maar dat is toch ook niet ideaal..



Weten jullie sites waar je WEL gratis volledige lessen kunt downloaden?(zo ongeveer een minuut of 50 ish?



En als iemand nog een yoga matje heeft liggen die mag hebben (of goedkoop overnemen) hoor ik het ook graag!



Thank you!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
yogamatje kun je soms bij de xenos heel goedkoop <10 ¤ aankomen, gewoon even in de gaten houden.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Xenos? Lol, daar had ik ze niet verwacht! Loop er vaak langs dus zal af en toe eens binnen lopen als niemand er hier een heeft

Thank you
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Via deze site misschien? http://www.yogaonline.nl/web/Home.htm
Alle reacties Link kopieren
Ohja, even een kleine aanvulling:

De forummers die mij kennen weten dat ik alleen mobiel forum omdat ik geen internet heb thuis.

Ik zal alle links dus van de week bekijken als ik mn laptop mee heb naar familie



(Net een youtube filmpje gedaan wat ik al een keer had geladen en open had laten staan)
Internagelaktisch
.
Alle reacties Link kopieren
Iphone ja.

Maar ik wil dat allemaal niet via mn telefoon doen joh :p

En de app werkt prima.



Ik wil lekker de boel op mn laptop downloaden, hdmi kabel dr in en op groot scherm de lessen :p
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
( op een iphone kun je voor zover ik weet sowieso niets downloaden wat niet uit de appstore of van itunes komt.. En die lessen dus ook niet dan..)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
quote:maaique schreef op 24 december 2011 @ 21:02:

Xenos? Lol, daar had ik ze niet verwacht! Loop er vaak langs dus zal af en toe eens binnen lopen als niemand er hier een heeft

Thank you



In januari gaat iedereen weer driftig aan de lijn, dus dan is het vaste prik. Hou de folders maar vast in de gaten.

Vaak verkopen ze ook nog yoga dvdtjes

Succes
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is wel een goede snoopy Zal wel druk zijn op de sportschool ook een paar weken haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
gewoon op youtube
Alle reacties Link kopieren
Ja meds.. Maar zoals ik al zei heb ik thuis geen internet dus dat is niet ideaal.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
je kan volgens mij geen filmpjes van de streams downloaden die zijn beschermd. Of je moet via een piraat illegaal downloaden
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn er wel sites die ze gratis aanbieden.

Ik wil geen illegale handelingen doen.

(ik probeer er nu dus achter te komen of mensen ervaringen hebben met sites die wel gratis zijn)
Internagelaktisch
.
Waarom koop je voor een tientje geen dvd? Kijk anders eensop marktplaats of je er een paar kunt vinden.
Alle reacties Link kopieren
Nerd, dan kan ik die sites wel bekijken maar alsnog niets downloaden en dus ook niet beoordelen of de filmpjes fijn zijn
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Helene, had al op bol.com gekeken, lastig is alleen dat veel dvd's best slecht zijn en dat lastig te beoordelen is zo..

Plus, ik heb vrijwel 0 budget voor extra's elke maand dus ik download liever
Internagelaktisch
Dat snap ik wel Maaique.



Punt is alleen dat het geven van tips over illegale downloads hier niet mag.
Alle reacties Link kopieren
En dat zoek ik ook niet ;)

Ik zoek sites die ze wel gewoon gratis aanbieden , legaal dus. (zoals ik al eerder schreef ;))
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
ik ken ze niet, die sites, wel genoeg sites waarop je online kan kijken maar geen sites die legaal je toestemming te geven om te kopieren op je eigen HD
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij volgde ik op yogatv lessen maar die kun je denk ik niet downloaden:( persoonlijk vind ik de matten van de xenos en kruidvat niet fijn, handen en voeten glijden steeds weg. Plaats een oproepje hier of zoekt op marktplaats, er zullen genoeg mensen zijn die matten en dvd's overhebben en gratis weggeven. Ik heb thuis ook nog ongebruikt materiaal liggen maar ben pas over een paar maanden terug in nederland, sorry:)
Alle reacties Link kopieren
hema had ook altijd matten
Alle reacties Link kopieren
Ja ES, dat weg glijden is mega irritant, in de body balance les heb ik mn handen in de down dog enzo ook altijd op mn matje in plaats van de vloer zelf, ik heb nogal klamme handen dus glij anders steeds weg en dan gaat t fout :p

Lief van je aanbod! Jammer dat het niet kan :(



Ik blijf gewoon hopen dat iemand anders met een goede tip komt
Internagelaktisch
Hier een gratis audiolesje (25 min)

http://www.yoga2hear.co.uk/free_class.asp



en hier wat korte (20 min) gratis videodownloads (zeggen ze.. niet zelf geprobeerd)

http://www.yogadownload.c ... catid/44/ViewClasses.aspx



Wat betreft klamme handen, doe fitnesshandschoenen aan (of speciaal voor yoga, yoga gloves). Kan je ook combineren met yogasokken (met tenen en van die anti-uitglijdnopjes) en dan gebruiken op een handdoek (goedkoop en ahndig op vakantie) of een matje (als je dat toch al hebt).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven