Mannen en hun 'mannen' dingen.

21-01-2012 15:24 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om gek van te worden! Het zal wel topics 230923021 zijn, maar ik moet het toch even van me afschrijven. Ik word zo gek van die typische ik-draai-de-dop-er-toch-niet-op na-na-na-na-naaaaaa dingen.



Waarom snappen mannen dit nou niet? Soms gaat het tijden goed, ik kan me er dan wel overheen zetten, maar zo eens in de 4 weken kan ik er niet meer tegen.



En hoe vaak ik het ook zeg, ook al ga ik janken van wanhoop, het word niet gesnapt dat het heel vervelend is om:



- 's ochtends de tandpasta dop naast de tandpasta te vinden

- de w.c. bril omhoog staat

- de vuile wattenstaafjes binnen een straal van 1 centimeter naast het afvalbakje vind.

- Overal in het huis afgebroken tandenstokers vind. (waaaaar is de andere helft van het stokje)

- Frisdranken naast de koelkast en niet terugzetten.

- Sokken op de trap



En om nog even over de tandpasta terug te komen, ik heb juist een tube gekocht zonder draaidop maar je hoeft het alleen terug te klappen en nog staat het open...



Wat ik met dit topic wil? geen idee, misschien op zoek naar lot genoten haha. Ik kan er nu gewoon ff niet meer tegen op het moment..
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Oh irritant! Die van mij smeert brood op het aanrecht en loopt dan gewoon weg! Dat snap ik niet hè, dan pak je de vaatlap even en veeg je de kruimels weg.



Mannen.
Alle reacties Link kopieren
Dat de wc-bril omhoog staat is toch niet zo erg? Of doe je de bril ook omhoog voor het geval er misschien mannen na jou naar de wc moeten. Verder ben ik het met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Jah, moet je er ook eentje kiezen zoals ik. Die liet het dopje open - bij zijn minnares. Die liet zijn sokken slingeren - bij de hoeren. Die had wattenstaafjes nodig - bij de SOA kliniek. Gewoon outsourcen die hap
Alle reacties Link kopieren
Die van mij plast zittend. Ik ben mijn schoonmoeder erg dankbaar. En verder is hij erg opgeruimd en schoon, en hij poetst de badkamer beter dan ik.
Ik denk dat dit meer te maken heeft met hoe chaotisch/slordig iemand is dan met het feit of je een piemel tussen je benen hebt hangen...
Alle reacties Link kopieren
quote:ailien schreef op 21 januari 2012 @ 15:34:

Ik denk dat dit meer te maken heeft met hoe chaotisch/slordig iemand is dan met het feit of je een piemel tussen je benen hebt hangen...
Alle reacties Link kopieren
quote:ailien schreef op 21 januari 2012 @ 15:34:

Ik denk dat dit meer te maken heeft met hoe chaotisch/slordig iemand is dan met het feit of je een piemel tussen je benen hebt hangen...Nouw......ik heb wel meerdere relaties gehad..maar ik zie over het algemeen elke keer het zelfde! Dank denk ik ben ik nou zo'n zeikerd of uh...
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Ach ik ben ook best erg met dat soort dingen...

Volgens mij speelt het ook mee of de andere partner het vervolgens toch wel opruimt/rechtzet of niet... (zo ja, dan verandert er sowieso niks natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 21 januari 2012 @ 15:24:

Om gek van te worden! Het zal wel topics 230923021 zijn, maar ik moet het toch even van me afschrijven. Ik word zo gek van die typische ik-draai-de-dop-er-toch-niet-op na-na-na-na-naaaaaa dingen.



Waarom snappen mannen dit nou niet? Soms gaat het tijden goed, ik kan me er dan wel overheen zetten, maar zo eens in de 4 weken kan ik er niet meer tegen.



En hoe vaak ik het ook zeg, ook al ga ik janken van wanhoop, het word niet gesnapt dat het heel vervelend is om:



- 's ochtends de tandpasta dop naast de tandpasta te vinden

zo'n klapdopje klap je zo terug. Scheelt je veel ergernis.



- de w.c. bril omhoog staat

Waarom zeuren vrouwen altijd over de WC bril? Als hij omhoog staat zet je hem toch gewoon naar beneden? Hoe erg kan dat zijn? (Waarom zou hij uberhaupt per se naar beneden moeten staan?)



- de vuile wattenstaafjes binnen een straal van 1 centimeter naast het afvalbakje vind.

- Overal in het huis afgebroken tandenstokers vind. (waaaaar is de andere helft van het stokje)

- Frisdranken naast de koelkast en niet terugzetten.

Getver, ja dat snap ik dan wel weer.



- Sokken op de trap

Rustig laten liggen en ze alleen wassen als ze in de was zitten. Op een dag zijn de sokken op, en dan moet hij wel.



En om nog even over de tandpasta terug te komen, ik heb juist een tube gekocht zonder draaidop maar je hoeft het alleen terug te klappen en nog staat het open...



Wat ik met dit topic wil? geen idee, misschien op zoek naar lot genoten haha. Ik kan er nu gewoon ff niet meer tegen op het moment..
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 21 januari 2012 @ 15:37:

[...]





Nouw......ik heb wel meerdere relaties gehad..maar ik zie over het algemeen elke keer het zelfde! Dank denk ik ben ik nou zo'n zeikerd of uh...



Dat vinden die mannen dan vast van wel. Samenleven is gewoon best lastig. Zeker als de een veel netter is dan de ander.



Maar zeg nu zelf, er zijn toch ook veel chaotische en slordige vrouwen? Zie mij bijvoorbeeld . En er zijn toch zeker ook veel nette mannen? Het gaat dus niet om het geslacht.



Overigens, als jij bovengemiddeld netjes bent dan is het natuurlijk niet zo raar dat je vaker mannen treft die minder netjes zijn. Maar dan nog is hun geslacht niet de oorzaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:Soppie300 schreef op 21 januari 2012 @ 15:33:

Die van mij plast zittend. Ik ben mijn schoonmoeder erg dankbaar. En verder is hij erg opgeruimd en schoon, en hij poetst de badkamer beter dan ik.Een man zittend laten plassen voelt voor mij toch altijd een beetje als 'ontmannen'. Mijn zoons mogen best blijven staan, alleen moeten ze het zelf opruimen als ze over de rand plassen. Doen ze bijna nooit trouwens, dus ik begrijp het probleem echt niet. (Mijn man doet ook nog netjes de bril omlaag, maar dat interesseert mij dan weer niet zo heel veel.)
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Tja...ik zal wel te veel mannelijke hormonen hebben... Bij ons thuis krijg ik altijd op mijn ****** van mijn man omdat ik vergeet dat er spullen op de trap liggen, dat het aanrecht afgeveegd dient te worden, dat er zooi op tafel ligt, dat er, zelfs in de auto, tandenstokers slingeren, dat en nog veel meer.

Mijn man is erg opruimerig, fijn hoor, maar ik erger me dood aan het gemekker. Sjongesjonge. We zijn al 25 jaar samen en dit is het enige waar we regelmatig terugkerende sessies over houden.



(ik ben wel weer heel erg van de schoonmaak en kan me kapot ergeren dat hij liever op een gore wc piest onderwijl mekkerend over rotzooi)
quote:norma_jeane schreef op 21 januari 2012 @ 15:37:

[...]





Nouw......ik heb wel meerdere relaties gehad..maar ik zie over het algemeen elke keer het zelfde! Dank denk ik ben ik nou zo'n zeikerd of uh...En dus redeneer je voor het gemak dat álle mannen sloddervossen zijn en álle vrouwen, net als jij punctueel? Daarnaast zijn jij en je man verschillend in jullie opvatting over hoe punctueel alles moet gaan in huis, jouw opvatting hierover is niet persé beter dan de zijne. Je kunt ook niet verwachten dat iemand zich compleet aanpast aan jouw niveau van punctualiteit... als je constant loopt te zeiken over een dopje, dan ben je idd een zeikerd. Persoonlijk vind ik dat vrij storend gedrag en niet nodig vooral. Het lijkt alsof je overal controle over wil hebben, maar dat heb je gewoon niet. Accepteren lijkt me de beste oplossing en vooral je man niet zo dwarszitten...
Alle reacties Link kopieren
quote:rozenstruikje schreef op zaterdag 21 januari 2012 15:33 Jah, moet je er ook eentje kiezen zoals ik. Die liet het dopje open - bij zijn minnares. Die liet zijn sokken slingeren - bij de hoeren. Die had wattenstaafjes nodig - bij de SOA kliniek. Gewoon outsourcen die hap
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 21 januari 2012 @ 15:42:

[...]





Een man zittend laten plassen voelt voor mij toch altijd een beetje als 'ontmannen'. Mijn zoons mogen best blijven staan, alleen moeten ze het zelf opruimen als ze over de rand plassen. Doen ze bijna nooit trouwens, dus ik begrijp het probleem echt niet. (Mijn man doet ook nog netjes de bril omlaag, maar dat interesseert mij dan weer niet zo heel veel.)



Mee eens. Mijn zoons mogen gewoon staand plassen. En het blijft eigenlijk altijd netjes op enkele uitzonderingen na.



Leef gewoon en laat een man een man zijn. En vraag ff vriendelijk of hij die wattenstaafjes wil opruimen. Jij bent ongetwijfeld ook niet perfect.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozenstruikje schreef op 21 januari 2012 @ 15:46:

[...]





Mee eens. Mijn zoons mogen gewoon staand plassen. En het blijft eigenlijk altijd netjes op enkele uitzonderingen na.



Leef gewoon en laat een man een man zijn. En vraag ff vriendelijk of hij die wattenstaafjes wil opruimen. Jij bent ongetwijfeld ook niet perfect.Waarom ontmannen? Het is maar net wat je gewend bent. Het scheelt ons wel bakken poetswerk, dat weet ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook gewoon alleen als ik ongesteld moet worden. Natuurlijk laat ik ook wel eens wat slingeren. Maar het gaat mij ook niet om het werk wat ik moet doen zoals de fles terug zetten in de koelkast ofzo, maar om het feit dat ik iets al honderd keer vraag en het er niet in komt.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 21 januari 2012 @ 15:41:

[...]





Ik zie toch al drie dingen die jij ook vervelend zou vinden.



ik word ongesteld en moet me gelijk hebben!! help me nou en zeg dat het vervelend is!!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 21 januari 2012 @ 15:49:

Het is ook gewoon alleen als ik ongesteld moet worden. Natuurlijk laat ik ook wel eens wat slingeren. Maar het gaat mij ook niet om het werk wat ik moet doen zoals de fles terug zetten in de koelkast ofzo, maar om het feit dat ik iets al honderd keer vraag en het er niet in komt.Pff. Je zeurt. Waarom moet 'het erin komen'? Omdat jouw manier beter is zeker. Maar meissie, dat vindt jij! Doe toch niet zo bazig. Hij vindt het gewoon niet belangrijk en dat is zijn goed recht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Soppie300 schreef op 21 januari 2012 @ 15:47:

[...]





Waarom ontmannen? Het is maar net wat je gewend bent. Het scheelt ons wel bakken poetswerk, dat weet ik wel.Dan kan jouw man slecht richten denk ik. De mijne plast nooit over de rand, en zelfs mijn kinderen doen dat niet. Geen extra poetswerk hier in huis, maar wel drie mannen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 21 januari 2012 @ 15:51:

[...]





Ik zie toch al drie dingen die jij ook vervelend zou vinden.



ik word ongesteld en moet me gelijk hebben!! help me nou en zeg dat het vervelend is!! En ja, tuurlijk is het vervelend. Dat snap ik best. Je wilt het graag op orde hebben en het is immers maar een kleine moeite. Maar je maakt jezelf gek hiermee!
Alle reacties Link kopieren
quote:mademoisellelexie schreef op 21 januari 2012 @ 15:51:

[...]





Pff. Je zeurt. Waarom moet 'het erin komen'? Omdat jouw manier beter is zeker. Maar meissie, dat vindt jij! Doe toch niet zo bazig. Hij vindt het gewoon niet belangrijk en dat is zijn goed recht.Wattenstaafjes naast de prullenbak vind ik ook wel smerig hoor. (Komt hier niet voor: ik ben de sloddervos in huis en ik gebruik ze niet.)
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:mademoisellelexie schreef op 21 januari 2012 @ 15:52:

[...]





En ja, tuurlijk is het vervelend. Dat snap ik best. Je wilt het graag op orde hebben en het is immers maar een kleine moeite. Maar je maakt jezelf gek hiermee!Het zou je veel stress schelen als je je niet zo druk maakte inderdaad (ongesteld is een pracht excuus om alleen maar te doen waar je zin in hebt: chocolade ijs eten, en alles laten liggen waar het ligt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven