Stomme kinderachtige dingen die je stiekem wel wilt.

10-02-2012 13:56 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ik nu de enige ben die soms van die vreselijk nutteloze dingen wil hebben. Ook is het kinderachtig of best onhandig, toch zijn sommige dingen zo leuk dat ik het wil hebben



Zoals deze





Een afstandsbediening in een toverstaf. Ikwilhet.





Hebben jullie nog van die dingen? Of ben ik hier echt alleen in?
Wauw! Die wil ik ook! Maar nog liever zou ik m in het zilver willen, hebben ze die ook?



Ik wil ook heel graag de wekker van Nijntje.. maar ja, ben bijna 28




Afbeelding doet het niet volgens mij, maar een pogostick! Altijd al willen hebben
Alle reacties Link kopieren
http://www.fairyandangelw ... ges/adult_angel_wings.jpg



Dit
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds dol op schommelen. Wil heel graag een appelboom met schommel in mijn tuin.
Alle reacties Link kopieren
Dit is de link Vogel. Wist niet of het mocht ivm reclame.

http://www.thinkgeek.com/ ... /home-entertainment/cf9b/

En gewoon doen tjoepatjoep. Ben allang blij dat ik niet de enige ben
Alle reacties Link kopieren
Jaaa leuk ding. Maar meestal vind ik zoiets te duur om het ook echt te kopen. Maar om te krijgen zou ik t geweldig vinden.

Verder dacht ik bij de topictitel aan allerlei andere kinderachtige dingen die ik vaak wil, zoals gaan schommelen of in de rij gaan staan voor een gratis suikerspin met verder alleen maar kinderen. Vaak doe ik het ook gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een Barbie met heul lang haar om kappertje mee te spelen. Ben 36 en heb drie zoons die totaal geen interesse in Barbie hebben
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik heb nu het winter is, is dat als ik naar mijn babydochter kijk in haar kinderwagenbak met een wollig jasje en een stapel dekens over zich heen, ik denk lag ik daar nu maar...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Een Hello Kitty pyjama, ze is toch zo schattig!
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 10 februari 2012 @ 14:03:

Het enige wat ik heb nu het winter is, is dat als ik naar mijn babydochter kijk in haar kinderwagenbak met een wollig jasje en een stapel dekens over zich heen, ik denk lag ik daar nu maar...Herkenbaar, jongste zoon is nu 17 weken. Lijkt me heerlijk zo rond geduwd te worden.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Haha of deze. Ik vrees voor het moment dat ik op mezelf ga.. Raarste huis oooit ben ik bang



http://www.thinkgeek.com/computing/acce ... 23/?srp=27
Alle reacties Link kopieren
quote:Vogel86 schreef op 10 februari 2012 @ 13:58:

Afbeelding doet het niet volgens mij, maar een pogostick! Altijd al willen hebben Ik wil eigenlijk van die kangarooshoes. Maar zal ze nooit kunnen gebruiken (binnen niet ivm onderburen, heb geen tuin en de straat ga ik er echt niet mee op) en vind het in de praktijk misschien helemaal niet leuk. Toch wil ik ze!
Alle reacties Link kopieren
quote:BarbaraAnn schreef op 10 februari 2012 @ 14:04:

Een Hello Kitty pyjama, ze is toch zo schattig!



Ik ben 30 en heb een pucca en een hello kitty pyama.

lekker warm en schattig
Alle reacties Link kopieren
ik wil playmobil en lego .....en eigenlijk ook van die kindercomputer dingen zoals ds, wii e.d.
Alle reacties Link kopieren
Een enorme trampoline in mijn tuin lijkt me geweldig. En een DS-spel van Mario.
Wat is er mis met kangaroos sneakers? Ik heb zwarte lage en die zijn ideaal om buiten aan te doen. Nette schoenen kan ik nooit ver op lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een Happy Meal
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er gewoon helemaal mijn gameboy van zoeken. Als ik mijn pokémon spel kan vinden tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Oh en Nintendo 64 met Super Mario 64 erop. Nostalgie. Toevallig was ik vorige week er nog naar aan het zoeken op MP.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst dit liggen in de Bart Smit toen ik een cadeautje ging kopen.. en ik dacht meteen: Awww die had ik vroeger! WIL IK !







En van de week had ik hetzelfde maar dan met dit:



Alle reacties Link kopieren
quote:koettie schreef op 10 februari 2012 @ 14:17:

Ik ga er gewoon helemaal mijn gameboy van zoeken. Als ik mijn pokémon spel kan vinden tenminste.Ohhhh Pokémon op de Gameboy! Uuuuuuren speelde ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een barbie!
Alle reacties Link kopieren
Rolschaatsen. Een elektrische step. Een ketting van snoep.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
quote:chyou schreef op 10 februari 2012 @ 14:17:

Oh en Nintendo 64 met Super Mario 64 erop. Nostalgie. Toevallig was ik vorige week er nog naar aan het zoeken op MP.



Ik heb mijn joysticks en spellen ooit weggegeven (stom stom stom!)



Maarrr een jaar terug heb ik deze gekocht op MP, voor het jeugdsentiment:





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven