Geld & Recht alle pijlers

Kent iemand deze website? (geen spam!!!)

19-03-2012 09:50 16 berichten
Mijn moeder kreeg een tijdschrift in huis:Privilege. Er hoort een website bij: www.mijnprivilege.nl Je moet daar inloggen, anders kom je niet verder.

In het tijdschrift oa voetbal, digi, een testje van frituurpannen en een art. over Will Smith. Het tijdschrift en de website zijn exclusief voor leden.

Ik vraag me af, hoe ze aan moeders adres komen, want ik vermoed dat een vrouw van in de 70 niet zomaar een abo neemt op zoiets. Er is een telefoonlijn voor vragen, 15ct.p.m., die geven alleen maar "in gesprek".

Ik wil moeder graag afmelden. Verder achter op de enveloppe een postbusnummer in Haarlem.

Wie o wie kent dit?
Alle reacties Link kopieren
Is van pretium telefonie, de welbekende ouderen oplichtersbende.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Lees dit eens:



http://forum.www.trosrada ... hp?f=25&t=96584&view=next



Het lijkt op oplichting
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Lijkt me geen zuivere koffie.
Alle reacties Link kopieren
Magazine Privilege is het kwartaalblad voor klanten van Pretium en wordt gepersonaliseerd per post verstuurd en is niet te koop in de winkel. Privilege wordt door zowel mannen (43,8%) als vrouwen (56,2%) gelezen. In Privilege wordt geschreven over reizen, huis & tuin, trends, wellness en entertainment. Privilege bericht uitgebreid over de voordelen van het Pretium lidmaatschap en de diensten van Pretium Telecom.





U kunt aangetekend schriftelijk bezwaar maken bij Pretium ( zie site Magazine voor adressen).

U geeft aan dat u niet expliciet op de hoogte gesteld bent van een gratis abonnement op dit blad wat na een jaar stilzwijgend overgezet zal worden in een abonnement waarvoor u moet betalen. U bent niet persoonlijk een abonnement aangegaan op dit blad en voelt zich derhalve niet gebonden aan betaling van deze onterechte factuur. U stelt Pretium een termijn van 4 weken waarbinnen u schriftelijk antwoord verwacht van beëindiging van dit ongevraagde abonnement per datum waarop de betaling inging ( u stuurt eventueel onterecht ontvangen tijdschrift terug bij uw aangetekende brief ( dan kan alles in 1 aangetekende verzending weg en heeft u ook bewijs van terugzending tijdschrift)

U kunt aangeven dat als Pretium hiet niet mee akkoord gaat u dit voorlegt aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Vaak krijg je dit tijdschrift al als je al "lid "bent geworden van pretium.

Ga even naar kassa toe of tros radar voor tips om er af te komen. ( ik geloof dat er vorige week een uitzending op Kassa hierover was)

Waarschijnlijk beld ze ook via pretium. Oplichtersbende is het.

Sterkte met afmelden.
Hou er rekening mee, dat je vader al meer dan een jaar geleden door Pretium gebeld zou kunnen zijn. Zij doen een vies spelletje met koppelverkoop van een of ander vaag blaadje onder de naam Privilege en dat is het eerste jaar gratis. Dan wordt voor het tweede jaar 'opeens' een bedrag afgeschreven, wat voor mensen dan als een slag bij heldere hemel komt....



:puke: Smeerlappen, die dit doen. Die mensen hebben geen geweten.
Alle reacties Link kopieren
Op het internet is veel te vinden over pretium telefonie en hoe dit (lastig) op te zeggen is.



http://members.home.nl/vd ... ium/pretium_opzeggen.html



http://kassa.vara.nl/vraa ... kan-ons-helpen/cpagina/0/
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Alle reacties Link kopieren
Walgelijk. Hoelang krijgt je moeder het al? Kan ze zich herinneren of ze iemand aan de telefoon heeft gehad hierover?
Ga in therapie!
Oké, dat is duidelijk allemaal. Moeder is idd een paar jaar geleden van telefoonaanbieder veranderd en zit bij Pretium. Ik zal er mee aan de gang gaan en hoop dat ik er van af kan komen!

Moeder is dementerend, haar hele korte- en middellange geheugen is weg, navragen heeft niet veel zin omdat ze het toch niet meer weet!

Bedankt voor alle tips, adviezen en zoek-opties.
Alles aangetekend doen!!
Komt goed, Redband! Ik zal gelijk kijken of ze weer naar KPN over kan met telefonie, die hebben niet van dit soort fratsen geloof ik!
Alle reacties Link kopieren
Succes. Let er wel op dat je blijkbaar Premium en Privilege apart op moet zeggen!
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat gemeen zeg om dit bij mensen van die leeftijd te doen. Bah.
Alle reacties Link kopieren
anonymous
Best nuttig hoor, daar niet van, maar jij meldt je speciaal hiervoor aan om dit in een oud topic neer te gooien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven