Entertainment alle pijlers

Yoga-muziek gezocht

15-06-2012 20:03 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben op zoek naar muziek die in mijn yoga-lessen gebruikt wordt. Heb uiteraard de lerares al gevraagd, maar zij geeft aan de cd van iemand te hebben overgenomen en heeft geen titel van het betreffende nummer. Balen!! Ze wist alleen dat het van een CD kwam dat uit de New Age hoek komt en dat het iets was met 'peace' en 'relaxation'. Nu ben ik op youtube al druk aan het zoeken, maar dan kom ik uit bij toch wat andere muziek. Het is namelijk pianomuziek wat ik zoek.



Ik heb een (heel klein) sprankje hoop dat iemand mij hier kan helpen. Ben dus op zoek naar artiesten die pianomuziek maken in de New age stroming. Dan kan ik daar wat gerichter op zoeken.



Iemand ideeën? Ik ben zelf echt een drama in het zoeken van dit soort dingen...
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Er is een app op de iphone waaraan je de muziek kunt laten horen, misschien herkent deze het.
Alle reacties Link kopieren
Soft Verdict?



http://www.youtube.com/watch?v=r93Oayq09Lk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Yanni -- Nightingale

Jim Brickman -- het lied is te vinden onder verschillende namen: Bella's Lullaby of Lake Erie Rainfall

Yiruma -- River flows in you



Geen idee of dit is wat je zoekt... maar anders heb ik je misschien toch aan een paar mooie liedjes kunnen helpen. Deze artiesten hebben nog meer van dit soort mooie liedjes, dus wie weet zit ie anders daartussen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een yoga-radio app, maar weet niet of je een iphone of pad hebt. Anders in de appstore zoeken op yogaradio
Alle reacties Link kopieren
Haha Berje ik moest even heel hard lachen toen ik jouw bericht had. Ik heb namelijk geen Iphone en iedereen is me constant ervan aan het overtuigen dat ik er 1 moet kopen (maar ik weiger in alle toonaarden). Dus beetje jammer dat ik nu een goede reden heb om er 1 te kopen;)



De andere genoemde nummers zijn het niet, helaas. Dat nummer van Yanni is trouwens wel super mooi!
Ik spreek toch geen Chinees?!
Tori Amos speelt wel op piano, maar ze zingt erbij. Dat zal wel niet de bedoeling zijn.

Verder is er een serie "spirits of nature" geweest en daar staan enkele goede nummers op. Misschien dat daar wat bij staat.
Alle reacties Link kopieren
Live orchestra- blind faith



Mijn favo nummer van body balance haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Is niet wat je zoekt btw, maar mooi nummer
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Klope maaique, is het inderdaad niet;) Ben nu van Yanni van alles van aan het luisteren, want die muziek lijkt er ontzettend op, misschien is het wel van hem..

Telkens denk ik ja!!!....nee toch niet. (damn)



Spirits of nature ga ik ook nog naar zoeken.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Sarah McLachlan heeft een aantal heel rustige nummers met piano, maar is niet allemaal new age.
Als je toch aan het luisteren bent. Hier een bewerkte versie van een van de nummers van Yanni.... Ga ik wel sneller van typen.

http://www.youtube.com/watch?v=qgYyvWZLCdc
Alle reacties Link kopieren
Wordt erbij gezongen? Zoek eens op Snatam Kaur. Ik kijk m'n yoga playlist na voor je!
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Alle reacties Link kopieren
Nu we toch bezig zijn; dezelfde vraag hier, lerares wist het ook niet. Volgens mij was het het Om Namah Shivaya mantra, gezongen door een man met alleen een viool op de achtergrond. Iemand enig idee?
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Alle reacties Link kopieren
jammer dat ik dit nu lees, ik kom net van mijn yogales. Mijn yogadocent zet ook vaak mooie pianomuziek op en ik vergeet ook steeds te vragen wie het is.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt eens bij de Tuinen kijken, die verkopen van die CD's. Ik heb er zelf eentje: Yoga By Dawn.



CD's van De Tuinen



Misschien zijn de titels ook wel te downloaden?
Alle reacties Link kopieren
@ nehal: nee er wordt niet in gezongen. Maar vervelend he: als je een nummer niet kunt achterhalen?



@ pumps: ik ga morgen maar eens zoeken op sarah McLachlan



@ fleetwood: ik morgen die link van je eens bekijken.



Bedankt voor het meedenken allemaal, misschien zit de gouen tip er tussen!(in dat geval volgt er geen beloning, sorry:P Wel eeuwige dank natuurlijk).



Oh en @ undereternalstars (dráma wat een naam zeg!): mocht jij nog navraag doen bij jouw lerares, dan hoor ik graag je tips!
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Al gevonden?
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Alle reacties Link kopieren
De muziek van Fridrik Karlsson is natuurlijk fantastisch en wordt hier vaker gebruikt voor yoga. Vooral Spiritual Fitness is een veelverkochte cd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven