Censuur Viva?

12-10-2012 11:46 752 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer de Blog "De roze kanker maffia" te openen, maar de pagina bestaat niet meer. Is een kritisch Blog over pink ribbon niet welkom op Viva?
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zat hem net te lezen en klikte hem weg. Toen bedacht ik me dat ik eigenlijk een reactie achter wilde laten, kon ik de blog nergens meer vinden.

Dacht al dat het aan mij lag....
Alle reacties Link kopieren
Hij is weggedeweg!



Vreemd hoor. Maar goed, Viva en pink ribbon horen tot de zelfde groep.. en een bedrijf is geen democratie waar vrijheid van meningsuiting heerst...
Alle reacties Link kopieren
Oh jee ja natuurlijk bestaat er censuur op Viva.

Er zij namelijk hier een paar sitebazen en díe bepalen wat ze op hun site willen lezen. Zijn zijn de baas.



Pink Ribbon is in mijn ogen geen fijne organisatie
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Probeerde net te reageren op de blog, wilde op versturen klikken en weg was ie. Ik krijg kippenvel van pink ribbon rare organisatie...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:fransoise schreef op 12 oktober 2012 @ 11:51:

Hij is weggedeweg!



Vreemd hoor. Maar goed, Viva en pink ribbon horen tot de zelfde groep.. en een bedrijf is geen democratie waar vrijheid van meningsuiting heerst...Nee maar dan moet je ook geen gebruik maken van bloggers die hun mening mogen ventileren. Want dan is het risico er altijd dat er iets op je site komt te staan, waar je niet achter staat.
Ai wat fout dat die is weggehaald zeg! Heb een paar jaar geleden de kritische documentaire op het IDFA gezien over Pink Ribbon. Is echt een hele foute commerciele organisatie.
Ik heb de blog gelezen en moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt een geweldige blog vond. Alhoewel ik het punt van de schrijfster heel goed kon begrijpen, vond ik de manier waarop zij haar mening deelde ook niet echt respectvol. Ik kan me voorstellen dat mensen er aanstoot aan hebben genomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyPhoxy schreef op 12 oktober 2012 @ 11:53:

[...]



Nee maar dan moet je ook geen gebruik maken van bloggers die hun mening mogen ventileren. Want dan is het risico er altijd dat er iets op je site komt te staan, waar je niet achter staat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zou dit topic lang blijven staan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
He is de blog weg?



Vond 'm namelijk erg goed geschreven (door LeonieV?).



Is Pink Ribbon van Sanoma ja?
Alle reacties Link kopieren
Ik had het graag gelezen.
Alle reacties Link kopieren
JA
Alle reacties Link kopieren
wordt vast snel weggehaald, gesloten etc..
quote:SeptemberGirl schreef op 12 oktober 2012 @ 11:55:

He is de blog weg?



Vond 'm namelijk erg goed geschreven (door LeonieV?).



Is Pink Ribbon van Sanoma ja?Nee, Sanoma werkt er wel mee samen.
Alle reacties Link kopieren
Het pinkribbon magazine dat dit jaar het thema aandacht heeft is in ieder geval uitgegeven door Sanoma.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
quote:nummerzoveel schreef op 12 oktober 2012 @ 11:54:

Ik heb de blog gelezen en moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt een geweldige blog vond. Alhoewel ik het punt van de schrijfster heel goed kon begrijpen, vond ik de manier waarop zij haar mening deelde ook niet echt respectvol. Ik kan me voorstellen dat mensen er aanstoot aan hebben genomen.



Echt?



Ze had het over haar moeder, die 5 jaar lang borstkanker heeft (gehad?), en dat borstkanker niet een kwestie is van roze feestjes, armbandjes, BN'ers en posters met daarboven ''Beat it'', maar dat het een ellendige onzekere (en soms dodelijke) carrousel is van chemo, pillen, wachten, ziekenhuizen, heel veel onzekerheid en verdriet en gif door je lijf. En dat het geen keuze is, als je kanker niet overleefd (''beat it, positief blijven denken!'').



Ik vond het sterk stukje.



Ik twijfel of ik het magazine ga kopen. Wil graag steunen, maar heb begrepen dat het geld lang niet in de onderzoeken etc gestopt wordt.

Daar doe ik het juist voor...
Alle reacties Link kopieren
quote:nummerzoveel schreef op 12 oktober 2012 @ 11:54:

Ik heb de blog gelezen en moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt een geweldige blog vond. Alhoewel ik het punt van de schrijfster heel goed kon begrijpen, vond ik de manier waarop zij haar mening deelde ook niet echt respectvol. Ik kan me voorstellen dat mensen er aanstoot aan hebben genomen.Wat vond je er niet respectvol aan nummerzoveel? Ik kon heel goed begrijpen waarom ze er zo over dacht. Haar gevoel, het gevoel van haar moeder hoe ze het ervaren hebben, en nog ervaren. De hele pink ribbon hettze, en het feit hoe mensen erop reageren.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:druifje83 schreef op 12 oktober 2012 @ 11:58:

Ik twijfel of ik het magazine ga kopen. Wil graag steunen, maar heb begrepen dat het geld lang niet in de onderzoeken etc gestopt wordt.

Daar doe ik het juist voor...Sanoma heeft daar pas op gereageerd hier op het forum, en aangegeven dat het blad belangeloos tot stand komt en dat alle opbrengsten daarvan naar onderzoek gaan.
@Mali en SG



Zoals ik al schreef, kan ik me haar gevoel ook goed indenken. Ik vond alleen de wijze waarop zij dat beschreef niet echt respectvol. Alleen al de titel "roze kanker maffia" vind ik echt niet kunnen. De mensen die PR wel steunen, doen dat vanuit goede bedoelingen en niet om anderen te kwetsen. Daarnaast trok ze een aantal conclusies die mi niet correct waren.
Alle reacties Link kopieren
September Girl, je haalt me de woorden uit mijn mond, beter had ik het niet kunnen verwoorden!

Dat is precies de reden waarom mijn moeder en zusje PR Haten, met een hoofdletter!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
ik wilde de blog ook graag lezen
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zag het ook en wilde het graag lezen.



Blijkbaar mag Pink Ribbon niet bekritiseert worden.



Maar indien het zo is dat Sanoma het Pink Ribbon Magazine uitbrengt is het natuurlijk niet zo raar dat ze dergelijke Blogs liever niet op een form hebben.





Het is gewoon een commercieel bedrijf hoor.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat ik de blog niet heb kunnen lezen, maar ik vind de titel wel sterk.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven