Voor het eerst een dikke vriendin, help met sex

09-01-2013 15:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Uiteindelijk toch maar besloten om me hier aan te melden en de vraag te stellen. Mijn verhaal is kort het volgende: Op m'n 21e heb ik anderhalf jaar een relatie gehad, afgelopen najaar zijn we elkaar na 8 jaar weer tegengekomen en het klikt echt enorm goed. Het enige is dat mijn vriendinnetje van toen tegenwoordig een behoorlijk stevige vrouw is (71 kilo toen, 124 kilo nu). Normaliter val ik niet op dikke vrouwen maar ik ben wel echt weer verliefd op 'r geworden en we willen het opnieuw proberen. We daten nu ruim een maand en gaan weer met elkaar naar bed. Alleen merk ik dat ik gewoon niet bedreven ben om met een dikke vrouw het bed te delen. Vandaar mijn post hier, ik hoop dat hier misschien wat kleine tips & tricks kunnen worden gegeven.



Een voorbeeld: Bij gewoon missionaris standje lig ik bovenop. Wat ik merk is dat haar buik eigenlijk gewoon in de weg zit en ik er eerder uit schiet waardoor ik hoog moet blijven met mijn bovenlichaam maar dat ik dan nog steeds tegen haar buik stoot met mijn onderbuik en ik er nog steeds sneller dan normaal uit schiet. Of als we het onder douche staand doen dan zit haar buik ook in de weg. Als ik haar dan vastpak rond de heupen dan heb ik ook niet echt goeie grip voor mijn gevoel omdat het allemaal zacht is en meebeweegt. Het laatste wat ik me nog afvroeg is hoe je het een beetje soepel kunt houden in bed met wisselen van standjes.



Ik voel me echt een soort kluns gewoon terwijl ik altijd vriendinnen heb gehad en voldoende ervaring heb volgens mij. Hopelijk zijn er hier wat ervaringsdeskundigen.
quote:thijs72 schreef op 09 januari 2013 @ 16:00:

Grootste probleem met zo'n dikke lijkt het me om hem omhoog te krijgen!Jij bent echt een enorme aanwinst op dit forum.. .En ik ben geeneens dik.
Alle reacties Link kopieren
Als je intentie oprecht is in dit topic, dan is je timing misschien wel een beetje beroerd. (in verband met een ander topic waar momenteel discussie over is)



Kan je vriendin zelf niet aangeven wat werkt? Misschien dat zij zelf wel ervaring heeft met bepaalde standjes waarmee ze een beetje kan sturen.
Md, kan je tijdens missionaris niet op je knieën zitten, evt met een kussen onder haar billen? Soepel van standjes wisselen is lastig omdat ze gewoon een groot lijf heeft en het zal haar meer moeite kosten om te draaien oid, dat is toch niet zo erg?

Onder de douche lijkt me lastig, dat vind ik ook lastig en ik weeg geen 124 kilo.

Vraag aan haar of je haar iets steviger mag vastpakken, juist bij een vrouw met veel vlees heb je houvast toch?



Heb je dit trouwens al met haar besproken? Als iémand een ervaringsdeskundige is...
Alle reacties Link kopieren
Thijs wil het hele forum over zich heen krijgen (en dan niet letterlijk )



TO, ik kan je niet helpen, ben zelf allesbehalve dik.
Alle reacties Link kopieren
quote:thijs72 schreef op 09 januari 2013 @ 16:00:

Grootste probleem met zo'n dikke lijkt het me om hem omhoog te krijgen!



124 kilo is wel erg veel trouwens, vind je dat echt aantrekkelijk?



En wat zou ze wegen over nog eens 8 jaar?Niet normaal.
quote:aaquamarine schreef op 09 januari 2013 @ 16:05:

Thijs wil het hele forum over zich heen krijgen (en dan niet letterlijk )



TO, ik kan je niet helpen, ben zelf allesbehalve dik.Het zou 'm leren: letterlijk dit hele forum over zich heen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar .... quote:thijs72 schreef op 09 januari 2013 @ 16:00:

Grootste probleem met zo'n dikke lijkt het me om hem omhoog te krijgen!



124 kilo is wel erg veel trouwens, vind je dat echt aantrekkelijk?



En wat zou ze wegen over nog eens 8 jaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:thijs72 schreef op 09 januari 2013 @ 16:00:

Grootste probleem met zo'n dikke lijkt het me om hem omhoog te krijgen!



124 kilo is wel erg veel trouwens, vind je dat echt aantrekkelijk?



En wat zou ze wegen over nog eens 8 jaar?Misschien moet jij eens leren wat respect hebben voor een ander is. Bah!
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg zelf iets minder, maar ik ervaar niet zo wat jij nu zegt. Misschien dat dat komt doordat ik erg lenig ben.

Wat standjes betreft ben ik net zo makkelijk om gedraaid als 30 kilo geleden. Mij gewicht is voor mij geen belemmering tijdens de sex.
Alle reacties Link kopieren
quote:kopstoot schreef op 09 januari 2013 @ 16:06:

Sorry maar ....





[...]









En nee, ik weeg maar 58kg en meet 1.68cm. Dus niks dik, maar zulke commentaar is super bot m.i.z. ten opzichte van mensen die niks aan hun overgewicht kunnen doen.
quote:thijs72 schreef op 09 januari 2013 @ 16:00:

Grootste probleem met zo'n dikke lijkt het me om hem omhoog te krijgen!



124 kilo is wel erg veel trouwens, vind je dat echt aantrekkelijk?



En wat zou ze wegen over nog eens 8 jaar?Blijf jij maar lekker rukken bij je filmpjes
Alle reacties Link kopieren
quote:

De 5 beste tips voor dikke vrouwen sex



1. Gebruik kussens

Dikke vrouwen hebben heerlijke volumineuze rondingen die je uitgebreid kan zoenen, strelen en masseren. Echter, bij dikke vrouwen sex maken die grote rondingen het soms moeilijk om goed te kunnen penetreren omdat met name haar buik een beetje in de weg zit. Dit probleem is makkelijk op te lossen met wat extra kussens. Als je het missionarisstandje doet, leg dan wat kussens onder de billen van je partner zodat haar heupen wat omhoog komen. Je kunt bij dit standje ook op je knieën voor je partner gaan zitten en de benen van je partner wat omhoog brengen zodat je er makkelijker bij komt. Ben je zelf ook dik, ga dan nooit met je hele gewicht op haar liggen want dit kan erg oncomfortabel voor haar zijn.



2. Doe het vanuit een andere hoek

Bij dikke vrouwen sex word je vanzelf creatief en zul je al gauw ontdekken dat het misschien een stuk makkelijker én spannender is om je partner vanuit een andere hoek te nemen. Laat haar op haar zij liggen en haar benen optrekken, zodat jij haar makkelijk kan bereiken en penetreren. Met dit standje kun je ook nog variëren; je kunt zelf ook zijwaarts liggen of je kunt bijvoorbeeld op je knieën ervoor zitten.



3. Op zijn hondjes

Dit is misschien wel het meest ideale standje bij dikke vrouwen sex. Laat je partner op haar handen en knieën voor je zitten en je kunt haar makkelijk van achteren benaderen. Je partner kan eventueel haar hoofd neerbuigen op een kussen zodat je er nog beter bij kunt. Bij dit standje kan je partner bovendien zichzelf bevredigen terwijl jij bezig bent.



4. Laat haar de amazone zijn

Laat je partner bovenop je klimmen en laat haar steunen op haar knieën terwijl zij jou en zichzelf in een galop naar hogere sferen brengt. Eventueel kun je bij dit amazonestandje zelf nog een beetje met je eigen heupen meebewegen. Ben je zelf ook de dunste niet, schuif dan wat kussens onder je heupen zodat je partner er makkelijk bij kan en laat je partner wat achterover leunen voor wat extra comfort.



5. Verwen elkaar oraal

Uiteraard maakt het bij orale bevrediging niet uit hoe dik of dun je partner is. Laat haar voor je knielen of kniel voor haar en beleef hoe sensueel en opwindend orale bevrediging kan zijn. Mocht jij of zij er niet goed bijkomen dan doen een paar extra kussens ook hier weer goede diensten. Leg ze onder haar of jouw heupen en je zult zien dat voor de lekkerste sex gewicht geen enkele rol speelt!

Helpt het niet om, als je vriendin op haar rug ligt, een kussentje onder haar billen te leggen?

Zo komen haar heupen wat meer omhoog en kun jij er beter bij.

Als jij dan op je knieeën (dus meer rechtop) gaat zou het probleem van 'er uit schieten' een stuk minder kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:thijs72 schreef op 09 januari 2013 @ 16:00:

Grootste probleem met zo'n dikke lijkt het me om hem omhoog te krijgen!



124 kilo is wel erg veel trouwens, vind je dat echt aantrekkelijk?



En wat zou ze wegen over nog eens 8 jaar?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Wat pi_ zegt dus
Alle reacties Link kopieren
quote:4. Laat haar de amazone zijnhier zou ik wel mee oppassen
Alle reacties Link kopieren
Mmmm, ik ben zelf dikke vrouw (Thijs..wil je met me uit ?) maar ik herken t niet zo.

Behalve t staand sexen, maar ik heb idee dat iedereen dat wel heeft. Ik zet dan gewoon handen tegen muur (stoel, tafel wat dan ook) en kont naar achter.

En over de soepelheid..tja, dat hangt van de dame in kwestie af. Ik ben behoorlijk lenig, dus geen probleem.

Ik zit hard te denken maar geloof niet dat ik tips heb...sorrie.
Wat worden er toch opvallend veel topics geopend over 'dikke vrouwen 'de laatste tijd. Inclusief getallen als lengte, gewicht en kledingmaat (en vaak klopt dit niet eens met elkaar)...... trollen?
quote:ikhierhuh schreef op 09 januari 2013 @ 16:11:

[...]





En nee, ik weeg maar 58kg en meet 1.68cm. Dus niks dik, maar zulke commentaar is super bot m.i.z. ten opzichte van mensen die niks aan hun overgewicht kunnen doen.

Ik hoop dat er niet weer allerlei dames komen reageren met hun lengte en gewicht, meestal monden dit soort topics uit in een "wie is het slankst en waarom".

Ook al kan een vrouw er wél wat aan doen dan nog is de reactie van Thijs ronduit respectloos. Daarbij, TO vraagt niet wat wij van zijn dikke vriendin vinden.
Speciaal voor Thijs

Alle reacties Link kopieren
Wow wat een hoop reacties al. Die met een kussen eronder is een goeie dan kan ik op mijn knieën. Ik heb 't nog niet met haar besproken, natuurlijk wel dat ze zoveel is aangekomen maar niet sexspecifiek.



En wat betreft de minder serieuze reacties, dat is wel wat lekker voor de hand ligt maar ik vond haar vroeger echt bloedmooi en dat mooie zie ik nu nog steeds, alleen nu als dikke vrouw. Ik ben er wel voor het eerst anders naar gaan kijken en daar ben ik eerlijk gezegd blij om. Ze heeft echt een mooi koppie en die rondingen zijn best wel sexy eigenlijk. Dusss....
Alle reacties Link kopieren
Rooss4,



IK wilde alleen duidelijk maken, dat in mijn horen heel naar klinkt wat thijs 72 over "dikke" vrouwen denk. Dat ik niet dik ben maak mij niet minder gevoelig voor iemand anders gevoel bij het lezen van boven genoemde bericht. Niets meer en niets minder, want ik kan natuurlijk ook mijn mening geven, niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Caribou, 3 minuten geleden

Speciaal voor Thijs

[afbeelding]

passie in de polder!!!



Mdvdh, ik denk dat de tips van pi__ wel goed zijn. Je klinkt als echt verliefd.
Alle reacties Link kopieren
Get over it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven