Voor het eerst een dikke vriendin, help met sex

09-01-2013 15:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Uiteindelijk toch maar besloten om me hier aan te melden en de vraag te stellen. Mijn verhaal is kort het volgende: Op m'n 21e heb ik anderhalf jaar een relatie gehad, afgelopen najaar zijn we elkaar na 8 jaar weer tegengekomen en het klikt echt enorm goed. Het enige is dat mijn vriendinnetje van toen tegenwoordig een behoorlijk stevige vrouw is (71 kilo toen, 124 kilo nu). Normaliter val ik niet op dikke vrouwen maar ik ben wel echt weer verliefd op 'r geworden en we willen het opnieuw proberen. We daten nu ruim een maand en gaan weer met elkaar naar bed. Alleen merk ik dat ik gewoon niet bedreven ben om met een dikke vrouw het bed te delen. Vandaar mijn post hier, ik hoop dat hier misschien wat kleine tips & tricks kunnen worden gegeven.



Een voorbeeld: Bij gewoon missionaris standje lig ik bovenop. Wat ik merk is dat haar buik eigenlijk gewoon in de weg zit en ik er eerder uit schiet waardoor ik hoog moet blijven met mijn bovenlichaam maar dat ik dan nog steeds tegen haar buik stoot met mijn onderbuik en ik er nog steeds sneller dan normaal uit schiet. Of als we het onder douche staand doen dan zit haar buik ook in de weg. Als ik haar dan vastpak rond de heupen dan heb ik ook niet echt goeie grip voor mijn gevoel omdat het allemaal zacht is en meebeweegt. Het laatste wat ik me nog afvroeg is hoe je het een beetje soepel kunt houden in bed met wisselen van standjes.



Ik voel me echt een soort kluns gewoon terwijl ik altijd vriendinnen heb gehad en voldoende ervaring heb volgens mij. Hopelijk zijn er hier wat ervaringsdeskundigen.
Alle reacties Link kopieren
Dat plaatje hoeft van mij nou ook weer niet.



Ik ben ook verliefd, ze is gewoon hartstikke leuk. Vroeger hadden we het ook leuk alleen maar ja, dan studeer je nog, ga je naar het buitenland, gaat je eigen weg enz. En dan verlies je elkaar uit het oog. Ik ben in elk geval nu al zo verliefd dat ik niet als kluns wil overkomen en ik neem alle grappen (ook van vrienden) gewoon voor lief....



Die 5 punten zijn goeie tips trouwens, tnx.



Wat zijn "trollen"?
Alle reacties Link kopieren
Trollen zijn neppers. Dus "niet bestaande" problemen/topics openen.

Voor de leuk, de aandacht...ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ohja, laat je idd niet gek maken door commentaar van anderen. Blijkbaar is een relatie hebben met een groot persoon nog steeds raar. Maar schoonheid komt in vele maten en vormen. Geniet van elkaar !

En, er zijn veel mannen die dol zijn op dikke dames...
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, Thijs. Dat heet gewoon een kwestie van smaak.
Alle reacties Link kopieren
Nee Thijs, heerlijk onwetende man...Feeders zijn mannen die je al dan niet gedwongen vestmesten.

Er zijn ook mannen die houden van overdaad, volle buiken en dikke billen.
Alle reacties Link kopieren
Pimpel!
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 09 januari 2013 @ 16:45:

[...]





Staken ze jou maar eens tussen 2 plooien. Heul vast.
Alle reacties Link kopieren
T hoeft jouw smaak ook niet te zijn, want jou slaan we toch over Thijs
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog niet of ik kan zeggen dat ik een dikke vrouw mooier vind, ik vind haar mooi. Ik vraag me dan weer wel af hoe eruit gaat zien naarmate ze ouder wordt. Maar dat zien we dan wel weer. Het is ook niet zozeer smaak als ook gewenning volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vrouwzondernaam schreef op 09 januari 2013 @ 16:45:

Nee Thijs, heerlijk onwetende man...Feeders zijn mannen die je al dan niet gedwongen vestmesten.

Er zijn ook mannen die houden van overdaad, volle buiken en dikke billen.



Klopt..

In bepaalde culturen zijn volle vrouwen (en dan met name dikke billen heupen) een schoonheids ideaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:thijs72 schreef op 09 januari 2013 @ 16:46:

Mijn smaak is het niet anders



http://tinyurl.com/prettylargewomanTja je kan ook overdrijven he......
Alle reacties Link kopieren
Thijs: Waarschijnlijk is jouw l*l niet lang genoeg, vandaar je frustratie!
Alle reacties Link kopieren
Die vrouw op het plaatje zal ook vast geen 124 kilo wegen.
Alle reacties Link kopieren
En tussen dik en dik ziet ook nog een groot verschil he.

Je hebt volle /dikke vrouwen die alles in proportie hebben, en je hebt vrouwen waar alle vet op een plek zit, daar zit ook nog een heel verschil in.
Alle reacties Link kopieren
quote:usena schreef op 09 januari 2013 @ 16:54:

Die vrouw op het plaatje zal ook vast geen 124 kilo wegen.Dat bedoel ik maar net
Alle reacties Link kopieren
En we weten geen van allen hoe we er uit gaan zien. T kan heel goed ook kwestie van gewenning zijn. Dik wordt toch vaker gekoppeld aan negatieve zaken..maar die discussie ga ik nu niet (weer) aan.

Heb t leuk met elkaar en geniet van de rondingen (zoals je zelf al schreef :-) )
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo jammer dat dit topic wordt verpest door allerlei nare comments

TO heeft een goeie vraag en ik vind hem echt prettig en volwassen overkomen.

Zullen we vanaf nu allemaal de Tijzen negeren en ons richten op de vraag van TO?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er zeker een spel van maken, gewoon op ontdekkingstocht.



Qua gewicht kom ik in de buurt, ben wel lang en daarmee voluptueus, niet zozeer rond maar heb ook wel buikje.

Mijn vriend en ik zijn pasgeleden achter de 'schaar' gekomen, bedenk maar dat je met de ruimte tussen je middel- en wijsvinger tegen de ruimte tussen je andere midel- en wijsvinger komt, maar dan met je benen ;) (weet even niet hoe ik het anders uit moet leggen, als je het met je handen doet snap je wat ik bedoel).



En geniet, speel, probeer, daarbij kom je achter de grenzen wat mogelijk en fijn is.



En laat mensen zoals die knurft maar praten, bedenk maar dat een molligere vrouw voelt 'als een grote tiet' (heeft ooit een cabaretier gezegd en zijn veel mannen het mee eens ;)
Geniet zoveel mogelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de laaste 5 jaar ook iets van 30 kilo aangekomen, maar hoor altijd van mensen; ja maar op een of andere manier staat het jou gewoon wel, omdat het bij jou goed verdeeld is.



ik vind het zelf minder maar ja
Alle reacties Link kopieren
quote:stiekummaf schreef op 09 januari 2013 @ 16:56:

Ik zou er zeker een spel van maken, gewoon op ontdekkingstocht.



Qua gewicht kom ik in de buurt, ben wel lang en daarmee voluptueus, niet zozeer rond maar heb ook wel buikje.

Mijn vriend en ik zijn pasgeleden achter de 'schaar' gekomen, bedenk maar dat je met de ruimte tussen je middel- en wijsvinger tegen de ruimte tussen je andere midel- en wijsvinger komt, maar dan met je benen ;) (weet even niet hoe ik het anders uit moet leggen, als je het met je handen doet snap je wat ik bedoel).



En geniet, speel, probeer, daarbij kom je achter de grenzen wat mogelijk en fijn is.



En laat mensen zoals die knurft maar praten, bedenk maar dat een molligere vrouw voelt 'als een grote tiet' (heeft ooit een cabaretier gezegd en zijn veel mannen het mee eens ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:stiekummaf schreef op 09 januari 2013 @ 16:56:

Ik zou er zeker een spel van maken, gewoon op ontdekkingstocht.



Qua gewicht kom ik in de buurt, ben wel lang en daarmee voluptueus, niet zozeer rond maar heb ook wel buikje.

Mijn vriend en ik zijn pasgeleden achter de 'schaar' gekomen, bedenk maar dat je met de ruimte tussen je middel- en wijsvinger tegen de ruimte tussen je andere midel- en wijsvinger komt, maar dan met je benen ;) (weet even niet hoe ik het anders uit moet leggen, als je het met je handen doet snap je wat ik bedoel).



En geniet, speel, probeer, daarbij kom je achter de grenzen wat mogelijk en fijn is.



En laat mensen zoals die knurft maar praten, bedenk maar dat een molligere vrouw voelt 'als een grote tiet' (heeft ooit een cabaretier gezegd en zijn veel mannen het mee eens ;)*zit ondertussen nog steeds te denken hoe dat nou zit met die schaar*
Alle reacties Link kopieren
Ik snap Thijs niet helemaal. ZÓ ontzettend dik is dat nou toch ook weer niet?
Alle reacties Link kopieren
Mdvdh is een VROUW volgens haar (/ hem?) profiel ..... (!)
Alle reacties Link kopieren
Waarom worden er gelijk van de plaatjes gepost met hele dikke vrouw erop. Dat is helemaal niet het geval. Nu zit ik me hier te verdedigen lijkt wel en dat is nergens voor nodig.



Het staat haar ook goed. Ze is in verhouding en niet onwijs dik ofzo,. Gewoon een dikkerd geworden. We hebben het er wel over gehad maar ze heeft niet echt een reden zegt ze. Op zich zit het bij haar wel in familie, haar moeder is nog wel stuk dikker dan zij.



Ik zie het ook meer als een ontdekkingstocht. Het is qua seks niet ontzettend anders maar sommige dingen net weer even wel. Ik kom er graag achter want verder is het echt supergoeie sex.
Alle reacties Link kopieren
quote:thijs72 schreef op 09 januari 2013 @ 16:57:

[...]





bij zo'n heel vette zou die idd niet lang genoeg zijn vrees ik om langs alle vetkwabben te komen ;) (kon de kots smiley niet vinden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven