Voor het eerst een dikke vriendin, help met sex

09-01-2013 15:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Uiteindelijk toch maar besloten om me hier aan te melden en de vraag te stellen. Mijn verhaal is kort het volgende: Op m'n 21e heb ik anderhalf jaar een relatie gehad, afgelopen najaar zijn we elkaar na 8 jaar weer tegengekomen en het klikt echt enorm goed. Het enige is dat mijn vriendinnetje van toen tegenwoordig een behoorlijk stevige vrouw is (71 kilo toen, 124 kilo nu). Normaliter val ik niet op dikke vrouwen maar ik ben wel echt weer verliefd op 'r geworden en we willen het opnieuw proberen. We daten nu ruim een maand en gaan weer met elkaar naar bed. Alleen merk ik dat ik gewoon niet bedreven ben om met een dikke vrouw het bed te delen. Vandaar mijn post hier, ik hoop dat hier misschien wat kleine tips & tricks kunnen worden gegeven.



Een voorbeeld: Bij gewoon missionaris standje lig ik bovenop. Wat ik merk is dat haar buik eigenlijk gewoon in de weg zit en ik er eerder uit schiet waardoor ik hoog moet blijven met mijn bovenlichaam maar dat ik dan nog steeds tegen haar buik stoot met mijn onderbuik en ik er nog steeds sneller dan normaal uit schiet. Of als we het onder douche staand doen dan zit haar buik ook in de weg. Als ik haar dan vastpak rond de heupen dan heb ik ook niet echt goeie grip voor mijn gevoel omdat het allemaal zacht is en meebeweegt. Het laatste wat ik me nog afvroeg is hoe je het een beetje soepel kunt houden in bed met wisselen van standjes.



Ik voel me echt een soort kluns gewoon terwijl ik altijd vriendinnen heb gehad en voldoende ervaring heb volgens mij. Hopelijk zijn er hier wat ervaringsdeskundigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boogschutter10 schreef op 09 januari 2013 @ 17:04:

Mdvdh is een VROUW volgens haar (/ hem?) profiel ..... (!)Dan moet ik dat blijkbaar aanpassen. Heb het nergens aangegeven volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:NepBlond schreef op 09 januari 2013 @ 17:04:

Ik snap Thijs niet helemaal. ZÓ ontzettend dik is dat nou toch ook weer niet?Vind ik ook...denk eerder aan mollig of volslank...
Vooral niet in de verdediging schieten. Onze Thijs is een bekende relnicht hier.



Ik heb ooit 115 gewogen, dus heb recht van spreken denk ik...



Amazone en hondjes bevielen hier het best.
quote:thijs72 schreef op 09 januari 2013 @ 16:57:

[...]





bij zo'n heel vette zou die idd niet lang genoeg zijn vrees ik om langs alle vetkwabben te komen ;)Jij komt niet uit '72 volgens mij,eerder niveau kleuter. Succes met je huidplooien verder.
Alle reacties Link kopieren
Grootste probleem met zo'n dikke lijkt het me om hem omhoog te krijgen!



124 kilo is wel erg veel trouwens, vind je dat echt aantrekkelijk?



En wat zou ze wegen over nog eens 8 jaar?



--------------------------------------------------------------



Mafkees.
Alle reacties Link kopieren
quote:annepompoen schreef op 09 januari 2013 @ 16:56:

Ik vind het zo jammer dat dit topic wordt verpest door allerlei nare comments

TO heeft een goeie vraag en ik vind hem echt prettig en volwassen overkomen.

Zullen we vanaf nu allemaal de Tijzen negeren en ons richten op de vraag van TO?Eens..
Alle reacties Link kopieren
Ook vast geen populaire mening, maar... is afvallen ook een optie? Afgezien van praktische problemen lijkt 124 kilo mij een erg ongezond gewicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:mdvdh, 24 minuten geleden

Ik weet nog niet of ik kan zeggen dat ik een dikke vrouw mooier vind, ik vind haar mooi. Ik vraag me dan weer wel af hoe eruit gaat zien naarmate ze ouder wordt. Maar dat zien we dan wel weer. Het is ook niet zozeer smaak als ook gewenning volgens mij.



Lief zoals je over haar praat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aureel schreef op 09 januari 2013 @ 17:14:

Ook vast geen populaire mening, maar... is afvallen ook een optie? Afgezien van praktische problemen lijkt 124 kilo mij een erg ongezond gewicht.Vast wel, maar daar ben ik nog niet verder op ingegaan. Ik heb niet de indruk dat het haar enorm bezighoudt en misschien speelt bij haar ook de gewenning mee. Haar moeder is nog een stuk dikker dan zij en haar zusje is de afgelopen jaren ook behoorlijk aangekomen. Eetpatroon lijkt mij normaal, maar dit is niet waar ik mee zat omdat het nu niet ter sprake doet voor mij.
quote:saffietje schreef op 09 januari 2013 @ 17:03:

[...]





*zit ondertussen nog steeds te denken hoe dat nou zit met die schaar*

Vrouw ligt op haar rug of ietsje naar de zijkant gedraait, haar ene been ligt recht op bed, het andere steekt in de lucht, ze kan haar enkel op zijn schouder laten rusten.

Hij zit op zijn knieën aan weerszijden van het liggende been. Hij kan haar prima strelen op deze manier, het is trouwens voor iedereen een fijn standje.



Nog even over "niet weten hoe ze er uitziet als ze ouder wordt". Ik liep net door de supermarkt en moest aan dit topic denken. Er liep een vrouw, superslank, goed gekleed, sexy laarzen. Tot ze zich omdraaide. Er zat op zijn zachtst gezegd een zeer ontevreden, rimpelig, chagrijnig rothoofd op.

Dan veel en veel liever een zachte, dikke vrouw met vriendelijke uitstraling.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet echt tips voor je. Maar wel een heel groot compliment over hoe lief je over je vriendin praat! In tegenstelling tot al die eikels (waaronder Thijs) ben je echt een verademing...
Alle reacties Link kopieren
quote:thijs72 schreef op 09 januari 2013 @ 16:00:

Grootste probleem met zo'n dikke lijkt het me om hem omhoog te krijgen!



124 kilo is wel erg veel trouwens, vind je dat echt aantrekkelijk?



En wat zou ze wegen over nog eens 8 jaar?Kneus!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:0lautje0 schreef op 09 januari 2013 @ 17:47:

Ik heb niet echt tips voor je. Maar wel een heel groot compliment over hoe lief je over je vriendin praat! In tegenstelling tot al die eikels (waaronder Thijs) ben je echt een verademing...



Dank je, wat een compliment. Ik ben er ook gewoon echt met open vizier ingegaan. Omdat het me eigenlijk allemaal overkomt en het zo leuk is vind ik het ook op een leuke manier spannend om het verder te ontdekken. En puur op sexgebied merk ik ook wel dat zij inmiddels wat ouder en ervarener is.



Nu merk ik ook pas voor het eerst wat voor opmerkingen dikke mensen naar hun hoofd krijgen, en die zijn niet mals al is het vaak achter de rug om natuurlijk. Ik weet wel dat vrienden van me erover lullen of grappen maken maar dat maakt mij niet uit. Dit is ook voor mij een soort van levensles, tenminste, zo zie ik het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nu merk ik ook pas voor het eerst wat voor opmerkingen dikke mensen naar hun hoofd krijgen, en die zijn niet mals al is het vaak achter de rug om natuurlijk. Ik weet wel dat vrienden van me erover lullen of grappen maken maar dat maakt mij niet uit. Dit is ook voor mij een soort van levensles, tenminste, zo zie ik het.

Erg is dat hè? Vind dat ook best triest. Maak je maar druk om iemands uiterlijk zodat je niet naar je eigen lelijke innerlijk hoeft te kijken ofzo.



Maar misschien kan je het er in de toekomst, als jullie wat verder in de relatie zijn, wel eens over hebben met haar. Overgewicht kan wel een gevaar zijn.



Voor nu: geniet van het elkaar (opnieuw) leren kennen, het verliefd zijn en elkaar ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:mdvdh schreef op 09 januari 2013 @ 16:22:

Wow wat een hoop reacties al. Die met een kussen eronder is een goeie dan kan ik op mijn knieën. Ik heb 't nog niet met haar besproken, natuurlijk wel dat ze zoveel is aangekomen maar niet sexspecifiek.



En wat betreft de minder serieuze reacties, dat is wel wat lekker voor de hand ligt maar ik vond haar vroeger echt bloedmooi en dat mooie zie ik nu nog steeds, alleen nu als dikke vrouw. Ik ben er wel voor het eerst anders naar gaan kijken en daar ben ik eerlijk gezegd blij om. Ze heeft echt een mooi koppie en die rondingen zijn best wel sexy eigenlijk. Dusss....





Goed dat je dat zegt TO, Dit getuigd van respect en lief, mooi!!



Laat die Thijs maar lullen, volgens mij heeft hij zelf een vrouw van 150 kilo waar hij niet van af komt,of hij heeft er helemaal geen.



Goed dat je weer voor haar gaat, je an natuurlijk altijd bespreken of ze wat wilt afvallen en of hoe het komt dat ze aangekomen is in die tijd.. Maaar, heel veel respect voor de manier waarop je over haar praat.. Mag ze heeel blij mee zijn:)
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Thijs heb jij een relatie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 09 januari 2013 @ 17:43:

[...]



Vrouw ligt op haar rug of ietsje naar de zijkant gedraait, haar ene been ligt recht op bed, het andere steekt in de lucht, ze kan haar enkel op zijn schouder laten rusten.

Hij zit op zijn knieën aan weerszijden van het liggende been. Hij kan haar prima strelen op deze manier, het is trouwens voor iedereen een fijn standje.



Nog even over "niet weten hoe ze er uitziet als ze ouder wordt". Ik liep net door de supermarkt en moest aan dit topic denken. Er liep een vrouw, superslank, goed gekleed, sexy laarzen. Tot ze zich omdraaide. Er zat op zijn zachtst gezegd een zeer ontevreden, rimpelig, chagrijnig rothoofd op.

Dan veel en veel liever een zachte, dikke vrouw met vriendelijke uitstraling.





Weet jij veel waarom ze niet vrolijk keek?

En hoe ze aan die rimpels komt, misschien veel stress en zorgen.

Vind dit ook maar weinig respectvol.
Uit je berichten spreekt duidelijk dat je verliefd bent, lief om te lezen!
Alle reacties Link kopieren
quote:noppies schreef op 09 januari 2013 @ 18:50:

Uit je berichten spreekt duidelijk dat je verliefd bent, lief om te lezen!Nou ja, dat is denk ik ook zo ja. Dank je. Het is een oude liefde die weer opborrelt. Dat is heel leuk want dat zit heel diep en voelt heel intens. Ben echt benieuwd waar het heen gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Caribou schreef op 09 januari 2013 @ 16:20:

Speciaal voor Thijs

[afbeelding]Dit is de tweede keer dat ik deze foto hier tegenkom. Ik ken die rechtse! (Niet op die manier, maar nu wel, yuk!) Maar ik probeer het al heel lang dood te laten bloeden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Heel diep en voelt intens?



Ik heb dat ook wel is.....
Alle reacties Link kopieren
quote:NepBlond schreef op 09 januari 2013 @ 17:04:

Ik snap Thijs niet helemaal. ZÓ ontzettend dik is dat nou toch ook weer niet?Uhm, 124 kilo, dan ben je toch super dik? Ik ben nog niet eens de helft.
Alle reacties Link kopieren
Als je 2.10 bent vind ik 124 kilo fors maar ok, als ze 1.60 is...Tja..
Alle reacties Link kopieren
Even gechecked..De BMI index zegt dat ze prima in shape is als ze 2.23 is..Kleiner is niet goed..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.60 en weeg minder dan de helft. Daarmeezitik preciesin hetmidden vanhet gezonde BMI. Dus met het dubbele zou je dan wel echt veel overgewicht hebben.



Maar dat boeit TO vrij weinig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven