Voor het eerst een dikke vriendin, help met sex

09-01-2013 15:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Uiteindelijk toch maar besloten om me hier aan te melden en de vraag te stellen. Mijn verhaal is kort het volgende: Op m'n 21e heb ik anderhalf jaar een relatie gehad, afgelopen najaar zijn we elkaar na 8 jaar weer tegengekomen en het klikt echt enorm goed. Het enige is dat mijn vriendinnetje van toen tegenwoordig een behoorlijk stevige vrouw is (71 kilo toen, 124 kilo nu). Normaliter val ik niet op dikke vrouwen maar ik ben wel echt weer verliefd op 'r geworden en we willen het opnieuw proberen. We daten nu ruim een maand en gaan weer met elkaar naar bed. Alleen merk ik dat ik gewoon niet bedreven ben om met een dikke vrouw het bed te delen. Vandaar mijn post hier, ik hoop dat hier misschien wat kleine tips & tricks kunnen worden gegeven.



Een voorbeeld: Bij gewoon missionaris standje lig ik bovenop. Wat ik merk is dat haar buik eigenlijk gewoon in de weg zit en ik er eerder uit schiet waardoor ik hoog moet blijven met mijn bovenlichaam maar dat ik dan nog steeds tegen haar buik stoot met mijn onderbuik en ik er nog steeds sneller dan normaal uit schiet. Of als we het onder douche staand doen dan zit haar buik ook in de weg. Als ik haar dan vastpak rond de heupen dan heb ik ook niet echt goeie grip voor mijn gevoel omdat het allemaal zacht is en meebeweegt. Het laatste wat ik me nog afvroeg is hoe je het een beetje soepel kunt houden in bed met wisselen van standjes.



Ik voel me echt een soort kluns gewoon terwijl ik altijd vriendinnen heb gehad en voldoende ervaring heb volgens mij. Hopelijk zijn er hier wat ervaringsdeskundigen.
Alle reacties Link kopieren
Heel diep en voelt intens?



Ik heb dat ook wel is.....
Alle reacties Link kopieren
quote:NepBlond schreef op 09 januari 2013 @ 17:04:

Ik snap Thijs niet helemaal. ZÓ ontzettend dik is dat nou toch ook weer niet?Uhm, 124 kilo, dan ben je toch super dik? Ik ben nog niet eens de helft.
Alle reacties Link kopieren
Als je 2.10 bent vind ik 124 kilo fors maar ok, als ze 1.60 is...Tja..
Alle reacties Link kopieren
Even gechecked..De BMI index zegt dat ze prima in shape is als ze 2.23 is..Kleiner is niet goed..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.60 en weeg minder dan de helft. Daarmeezitik preciesin hetmidden vanhet gezonde BMI. Dus met het dubbele zou je dan wel echt veel overgewicht hebben.



Maar dat boeit TO vrij weinig!
Alle reacties Link kopieren
Spaties zijn ook moe vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Ook dikke vrouwen, neen, ik begin fout, overnieuw:



Ook vrouwen met meer en vollere rondingen, dus niet die gratenpakhuizen (ik wil het forum over me heen krijgen! grinn)zijn best in staat de benen verder op te trekken. Zoniet dan wil een touwtje en een oog in het plafond wel helpen.

-Zet haar op de wasmachine en jij (met krukje) ervoor... ruimte zat... Machine aan, extra heftig bij centrifugestand!

Laat haar met buik, borsten en hoofd op de rugleuning van de bank liggen, jij staand achter haar....



Oftewel, ga lekker experimenteren en gebruik alle kasten, stoelen, banken, machines enz. tot je een lekker werkend standje hebt waarbij jij binnen 4 minuten klaar komt..... Loopt ze vanzelf weg! Gegarandeerd.
Alle reacties Link kopieren
Niemand heeft toch gezegd dat de vriendin van TO dun is? 124 is echter zeker niet zo fors al op het plaatje.



Heel dit topic wordt een discussie over wat wel dik is wat niet, dat dik wel of niet de status van je lul beïnvloed. Jammer, TO kwam met goede intenties advies vragen en nu reageert iedereen alleen nog maar om zijn vriendin dik te noemen.
Alle reacties Link kopieren
@ usena : Als je mijn reactie leest merk je juist dat ik NIET over vrouwen met meer en vollere rondingen val, ze hebben zelfs mijn voorkeur boven gratenpakhuizen...



Daarnaast kom je slechts met negatieve opmerkingen, ipv. bruikbare tips... Enne, jij generaliseert wel erg makkelijk...
Alle reacties Link kopieren
Als jij zou lezen dan had je gezien dat ik al eerder heb gereageerd. En als je de intentie van mijn post had begrepen, had je geweten dat deze niet aan jou gericht was.
Alle reacties Link kopieren
ok, puntje, sorrie usena...
Alle reacties Link kopieren
Apart dat het onderwerp zo moet afwijken van wat ik aanvankelijk aankaartte. Als ik het over afvallen had willen hebben of als ik had willen horen hoe dik ze wel niet is dan had ik wel een ander onderwerp gepost. Ik denk dat veel mensen hier geen beeld hebben bij hoe ze eruit ziet. Ze is een dikkerd maar echt niet moddervet ofzo. En ja, overgewicht is ongezond, dat weet iedereen. Maar dat is niet het issue nu. Bovendien is het echt een mooie meid om te zien die volgens mij gelukkig is met haar lichaam. Dus als dat stuk met zouteloze meningen gewoon terzijde kan blijven dan vind ik de reacties leuker.
Alle reacties Link kopieren
Beter had het niet verwoord kunnen worden toch? Petje af MD



Verder... is er ook met een dikke (niks mis met dat woord hoor, dik) vrouw van alles mogelijk, maar soms moet je gewoon even wat proberen voor je iets vindt wat je beide lekker vindt. Maar moet je dat met een slanke partner ook niet?

Je moet elkaar leren kennen in bed en dan zal je zien dat het steeds beter gaat. Maar dat van dat kussen kan goed werken, doggystyle ook zeker.. En er zit nog zoveel tussen voorspel en "de daad". Veel plezier in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
@thijs 72 je hebt nog veel te leren haha.En als 72 je geboortejaar is dan heb je eigenlijk nog de gedachten van een 16 jarige.Jammer joh
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame, 12 uur geleden

Dit is de tweede keer dat ik deze foto hier tegenkom. Ik ken die rechtse! (Niet op die manier, maar nu wel, yuk!) Maar ik probeer het al heel lang dood te laten bloeden.Echt Fame? Zij was van passie in de polder. De actrice van Gerrie.
l
Als Thijs met de woorden "ik vind dik persoonlijk eigenlijk niet zo aantrekkelijk" had geschreven hadden er maar weinig over gevallen. Thijs post om het rellen, dat is duidelijk. Ik vind het woord "gratenpakhuis" ook bijzonder onnodig.



Ik vind de tips van usena wel mooi eigenlijk. Hop het bed uit en alle mogelijkheden van stoelen en tafels onderzoeken.



Even wat anders MD, Wil jouw vriendin zelf ook sexperimenteren of vindt ze gewoon eigenlijk wel gek genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Als je er niet bij kunt: de keukentrap kan helpen.

Klinkt verder echt liefdevol jou topic. Laat je je vriendin lekker meelezen?
Alle reacties Link kopieren
quote:eva01 schreef op 10 januari 2013 @ 14:59:

Als je er niet bij kunt: de keukentrap kan helpen.

Klinkt verder echt liefdevol jou topic. Laat je je vriendin lekker meelezen?



haha, ik kan er heus wel bij hoor. Ik ben langer. Maar ik heb haar nog niet mee laten lezen, weet niet of ze zit te wachten op alle opmerkingen, bovendien zie ik het niet zo zit om nu een discussie over haar figuur hoog op te voeren. Ik heb het idee dat ze gelukkig is met hoe ze eruit ziet, maar ja, dat weet je natuurlijk nooit zeker, Het blijft een vrouw ;) en we hebben nog te kort om daar met zekerheid iets over te zeggen. Ben bang dat ik haar onzeker maak als ik er nu over begin.



Verder experimenteren we vast wel, maar het is nu vooral weer herontdekken. We zijn best wat jaren verder en veel is weer hetzelfde maar toch ook weer een hoop nieuwe dingen. En weet je, ze is eigenlijk gewoon echt heel lekker zacht. Dat bedacht ik me gisteravond toen ik bij d'r kroop.
Alle reacties Link kopieren
quote:adnama schreef op 10 januari 2013 @ 13:51:

Vind het altijd zo typisch dat iemand als Thijs niet 'mag' aangeven dat hij dikke vrouwen onaantrekkelijk vindt en dat het politiek incorrect is iemand met 124 kilo veel te dik te noemen, maar dat anderen slanke vrouwen dan wel weer weg mogen zetten als gratenpakhuizen en dergelijke. Alsof dat zo aardig is.

Relax, is allemaal kift. Ik ken geen dikke vrouw die niet de wonderpil zou kopen waarmee ze 'zomaar' 20 kg lichter zou zijn. Ik ken ook geen slanke vrouw (dunne, magere?) die een andere slanke vrouw een gratenpakhuis noemt....
Alle reacties Link kopieren
quote:mdvdh schreef op 10 januari 2013 @ 17:14:

[...]

Ben bang dat ik haar onzeker maak als ik er nu over begin.

Terwijl jij onzeker bent of ze je geen prutser vindt Als je dat laatste nu eens gebruikt als onderwerp van gesprek En vergeet niet te relativeren! Sex is leuk en lekker, maak het niet te zwaar beladen (no pun intended)..
[
[
quote:adnama schreef op 10 januari 2013 @ 21:36:

[...]



Toch heb ik op het forum vaak het idee dat je helemaal niets mag zeggen over mensen die te zwaar zijn, ook niet op een normale manier. Bij een slank of dun iemand lijkt het meer geaccepteerd.

Klopt. Een zeer slanke dame mag je gerust een nare benaming geven, bij een dik iemand lijkt dat immer gevoelig te liggen.

Zo vind ik het ook onzin om iemand met maat 54 volslank te noemen. Diegene is dik en dat is oké.

Toch?
[

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven