Voor het eerst een dikke vriendin, help met sex

09-01-2013 15:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Uiteindelijk toch maar besloten om me hier aan te melden en de vraag te stellen. Mijn verhaal is kort het volgende: Op m'n 21e heb ik anderhalf jaar een relatie gehad, afgelopen najaar zijn we elkaar na 8 jaar weer tegengekomen en het klikt echt enorm goed. Het enige is dat mijn vriendinnetje van toen tegenwoordig een behoorlijk stevige vrouw is (71 kilo toen, 124 kilo nu). Normaliter val ik niet op dikke vrouwen maar ik ben wel echt weer verliefd op 'r geworden en we willen het opnieuw proberen. We daten nu ruim een maand en gaan weer met elkaar naar bed. Alleen merk ik dat ik gewoon niet bedreven ben om met een dikke vrouw het bed te delen. Vandaar mijn post hier, ik hoop dat hier misschien wat kleine tips & tricks kunnen worden gegeven.



Een voorbeeld: Bij gewoon missionaris standje lig ik bovenop. Wat ik merk is dat haar buik eigenlijk gewoon in de weg zit en ik er eerder uit schiet waardoor ik hoog moet blijven met mijn bovenlichaam maar dat ik dan nog steeds tegen haar buik stoot met mijn onderbuik en ik er nog steeds sneller dan normaal uit schiet. Of als we het onder douche staand doen dan zit haar buik ook in de weg. Als ik haar dan vastpak rond de heupen dan heb ik ook niet echt goeie grip voor mijn gevoel omdat het allemaal zacht is en meebeweegt. Het laatste wat ik me nog afvroeg is hoe je het een beetje soepel kunt houden in bed met wisselen van standjes.



Ik voel me echt een soort kluns gewoon terwijl ik altijd vriendinnen heb gehad en voldoende ervaring heb volgens mij. Hopelijk zijn er hier wat ervaringsdeskundigen.
Alle reacties Link kopieren
Mooie slanke vrouwen zullen er echt niet mee zitten dat je ze een gratenpakhuis noemt. Ze krijgen ws genoeg aandacht van knappe mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:

Rooss4 schreef op 10 januari 2013 @ 21:42:

[...]



Klopt. Een zeer slanke dame mag je gerust een nare benaming geven, bij een dik iemand lijkt dat immer gevoelig te liggen.

Zo vind ik het ook onzin om iemand met maat 54 volslank te noemen. Diegene is dik en dat is oké.

Toch?Ik ken ook geen vrouwen met maat 54 die zichzelf volslank noemen. Die ik ken noemen zichzelf dik.
Alle reacties Link kopieren
quote:thijs72, 2 minuten geleden

Mooie slanke vrouwen zullen er echt niet mee zitten dat je ze een gratenpakhuis noemt.Als t denigrerend of gewoon onaardig bedoeld is, is t gewoon niet leuk om te horen. Hoe mooi je ook bent.
Alle reacties Link kopieren
@thijs72, mooie slanke vrouwen zullen daar inderdaad vast niet mee zitten. Vrouwen die daadwerkelijk (te) mager zijn waarschijnlijk wel. Die bestaan ook namelijk.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het strax wel weer gedaan hebben. Maar ik moet altijd heel hard zuchten als mensen zeggen dat ze echt niet af kunnen vallen.

Ik ben zelf 30 kilo te zwaar en ik weet hoe moeilijk het afvallen is, maar als je het zwart-wit bekijkt is het allemaal heel simpel.



Ik ben al vaker flink wat kilo's afgevallen, ik eet ze er elke keer weer aan. Dat doe ik zelf. Op dat moment vind ik het plezier van het eten in mijn mond stoppen belangrijker dan het plezier van slank blijven. Heel simpel, als ik al die dingen niet zou eten, zou ik ook niet aankomen. Als ik dan ook nog actief ga doen, sporten, fietsen en bv wandelen, dan raak ik de kilo's weer kwijt.



Het is mijn eigen keuze om op de bank te blijven zitten.
Alle reacties Link kopieren
Lekker mensen, lekker off topic. ik weet niet welke maat ze heeft, maar het boeit me niet. We hebben niet over dik, volslank of whatever gehad. We hebben kort besproken dat ze dikker is geworden maar het is gewoon wat het is. Ze is dikker geworden. Punt. That's it. Ik krijg niet de indruk dat ze er ontzettend mee zit. Wel intrigerend om te zien dat zo'n thread een eigen wending neemt.



Hou wat van jezelf is lekker bij jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ja kan ook overdrijven hè. Je bent wel op een forum. Ik heb het met je mee geprobeerd, maar als het op een gegeven moment helemaal ergens anders over gaat, dan is dat dus gewoon zo.



Overigens, jij houdt wat van jou is toch ook niet voor jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Wel
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het toch hier in dit topic gegooid.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel gewoon of je dikke mensen volslank, dik, vol noemt al dien niet vanaf maat 54 etc. Maar goed. Kom maar door.... zucht
Alle reacties Link kopieren
@mdvdh Mijn inmiddels ex was op een gegeven moment van 76 kg doorgegroeid naar 99 kg. En ja, dat maakte de sex anders, niet alle standjes werkten nog, ik moest ook omschakelen want 'mijn' normaal slanke meissie was 'plots' een vrouw met zeer volle rondingen. Bij ons heeft het destijds geholpen om te gaan experimenteren met ander meubilair, op rugleuning, tafels enz.



Ook het voorspel werd anders, meer experimenteel. Ik moest uit mijn 'comfortzone' komen, want zoals jij al zegt, ze is niet plots lelijk geworden door het kleine overgewicht. Maar ook ik moest duidelijk opnieuw kijken naar wat ik seksueel aantrekkelijk vond, waar ik mijn kicks uit kreeg om haar te kunnen verleiden.



Oja, ze is nog steeds erg mooi, en met 81 kg weer aardig richting ideaalgewicht, ondanks dat we geen relatie meer hebben. Dat mijn relatie uiteindelijk toch op de klippen is gelopen heeft veel te maken met de rottige situatie waarin we al ruim 3 jaar zitten, werkeloos, op bijstandsnivo en op elkaars lip moeten leven, alle leuke dingen die niet meer konden zoals motorrijden en toertochten met de auto (geen auto en motoren meer)... Het overgewicht heeft bij ons in ieder geval geen relatieproblemen opgeleverd.



Wat mijn opmerking over het gratenpakhuis betreft, ik dank de dames voor het zo heerlijk over me heen vallen over deze term, die duidelijk cynisch bedoeld was! Duizendmaal dank!

Voor alle duidelijkheid, voor mij is een gratenpakhuis net zo mooi als een vrouw met mooie en zachte rondingen, ook ik kijk graag naar modellen op een catwalk! Maar als uitdrukking voor de discussie was dit een schitterende term!
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat er nog net een reactie is gekomen. Ze is net de deur uit maar we hebben vanaf vrijdagmiddag tot vanmiddag met elkaar doorgebracht. Sowieso de afgelopen week best het een en ander geprobeerd, maar afgelopen weekend was uhm tja, gewoon geil van alle kanten..... Veel gesekst en andere standjes geprobeerd.



Het gaat goed! Super gewoon! Liggend opzij, ook een soort van schaar geprobeerd, met kussens eronder. Hopelijk kan ik morgenavond weer naar d'r toe.



Het lijkt wel gewoon vanzelf te gaan. Ik weet niet of ik nu opnieuw een bericht zou openen maar ik moest gewoon erg wennen. Het enige wat nog wel echt anders is is dat ik haar niet meer "door het bed kan gooien" zeg maar. Daar is ze wel echt te zwaar voor. Iets anders dat echt wennen is maar eigenlijk best geil is, is het kletsende geluid en de "body farts" zeg maar, dat als je op elkaar gaat liggen dat er lucht tussen elkaars lichaam ontsnapt. We hebben nu ook een trucje dat als we het staand doen dat haar buik niet in de weg zit. Dus het gaat als maar beter en het wordt steeds leuker!!



We hebben het wel nog even gehad over afvallen maar ze zegt dat niet aan te durven. Haar moeder heeft haar verteld dat ze ook tussen d'r twintigste en dertigste zoveel aan was gekomen en dat ze door het lijnen uiteindelijk nog veel dikker is geworden Haar moeder is echt nog een behoorlijk stuk dikker dan zij. Haar zusje is de afgelopen jaren ook behoorlijk aangekomen en ze zegt dat zij nog steeds dikker wordt. Het lijkt wel een soort familievloek ofzo. Maar goed, ze heeft wel gezegd dat ze probeert haar gewicht stabiel te houden. En ik moet eerlijk zeggen, ik ben er eigenlijk ook al aan gewend. Ze is leuk en dit is wat ze is.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt als de ideale man.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben jij de ideale man. Mag ik vragen wat haar reactie was toen je het bespreekbaar maakte? Ik ben zelf ook behoorlijk wat aangekomen en zit qua gewicht ongeveer hetzelfde als jou vriendin. Na een onzekere periode kan ik nu echt weer van mijn lichaam genieten en is de seks met mijn vriend ook weer super. De tips met kussens en standjes heb je al gehad. Wat voor ons ook goed werkt is op z'n hondjes en ik bovenop. Mits je dat niet vervelend vind omdat ze zwaarder is. Voor de rest gewoon van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik het ook maar eens proberen met zo'n ondeugende dikzak. Lekkere bodyfarts enzo. Klinkt echt übergeil!
Alle reacties Link kopieren
quote:lentemeisje schreef op 21 januari 2013 @ 16:59:

Volgens mij ben jij de ideale man. Mag ik vragen wat haar reactie was toen je het bespreekbaar maakte? Ik ben zelf ook behoorlijk wat aangekomen en zit qua gewicht ongeveer hetzelfde als jou vriendin. Na een onzekere periode kan ik nu echt weer van mijn lichaam genieten en is de seks met mijn vriend ook weer super. De tips met kussens en standjes heb je al gehad. Wat voor ons ook goed werkt is op z'n hondjes en ik bovenop. Mits je dat niet vervelend vind omdat ze zwaarder is. Voor de rest gewoon van genieten.



Haar reactie was goed vind ik. Ze was eerder verrast dat ik het niet de eerste keer aankaartte toen we in bed belandden. Wel merkte ze dat het anders was dan toen ze slank was. Zelf is ze eraan gewend omdat ze geleidelijk aan steeds dikker is geworden. Ze schaamt zich er ook helemaal niet voor volgens mij want ze kon er gewoon over praten. Wel leuk op zich. Ook gaf ze aan wat met anderen goed werkte. Het was vooral mijn eigen onzekerheid denk ik.



Op z'n hondjes gaat inderdaad heel goed. Wel een aparte ervaring, het is echt heel zacht als je haar dan bij haar heupen (of humps) vastpakt en tijdens de seks klotst het een beetje. Wat vind jij van dat geluid?



Zij bovenop doen we veel want dan kan zij klaarkomen. Het is soms wel zwaar als zij dan stilzit en ik beweeg of als ze naar achteren leunt, beter kan zij een beetje naar voren en meer op haar knieën leunen dan. Alleen doordat ze nu een dikke buik heeft liggen onze lichamen helemaal op elkaar dan waardoor er veel meer zweet ontstaat. Dat is dan wel weer grappig.



Ach ja, we komen er wel. Ik leer steeds weer en ik had echt nooit gedacht dat een dikke vrouw zo ongelooflijk sexy kan zijn. En in de essentie maakt het eigenlijk ook niet uit of een vrouw nou slank of dik is. Ik zie haar echt gewoon als de vrouw die ze is. Soms hoor ik achter haar rug om mensen opmerkingen maken en die zijn soms grof. Maar het zegt denk ik nu meer over hen dan over haar.
Alle reacties Link kopieren
Whatever floats your boat, baby
pff zoveel moeite in bed en dan heb je nog niets

een gezette vrouw is het beste wat er is



maar obesitas is niet alleen niet moelijk met sex maar ook gevaarlijk voor de gezondheid

lijkt mij



meschien haal je die 8 jaar verder niet eens

zou er werk van maken 125 kilo is niet gezond of ze moet 1.90 in de lengte



maar idd volslank vinden heel veel kerels mooi

moet er niet aan denken vrouw met sixpack geen borsten

geen heupen geen kont 1.50 lang

er mag wel iets vrouw aan zijn dus rondingen maken voor de mij de vrouw maar heel dikkuh mensen hebben geen rondingen

die zijn gewoon rond
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 22 januari 2013 @ 23:48:

pff zoveel moeite in bed en dan heb je nog niets

een gezette vrouw is het beste wat er is



maar obesitas is niet alleen niet moelijk met sex maar ook gevaarlijk voor de gezondheid

lijkt mij



meschien haal je die 8 jaar verder niet eens

zou er werk van maken 125 kilo is niet gezond of ze moet 1.90 in de lengte



maar idd volslank vinden heel veel kerels mooi

moet er niet aan denken vrouw met sixpack geen borsten

geen heupen geen kont 1.50 lang

er mag wel iets vrouw aan zijn dus rondingen maken voor de mij de vrouw maar heel dikkuh mensen hebben geen rondingen

die zijn gewoon rond



Pff, zoveel moeite in bed en dan heb je nog niets.

Een gezette vrouw is het beste wat er is!



Maar, obesitas is niet alleen moeilijk, maar het lijkt mij ook gevaarlijk voor de gezondheid. Misschien heb je daardoor nog maar 8 jaar te leven.

Ik zou er werk van maken, 125 kilo is niet gezond. Tenzij je 1 meter 90 bent natuurlijk.



Maar toch, veel mannen vinden volslank mooi. Ik moet er niet aan denken: een vrouw met een sixpack en geen borsten! En geen heupen en kont. En maar 1meter 50 lang!

Er mag wel iets vrouwelijks aan zijn, dus voor mij maken rondingen de vrouw. Maar hele dikke mensen hebben geen rondingen, die zijn gewoon rond.





(Sorry voor de vertraging Rooss)
Alle reacties Link kopieren
Is haar zusje toevallig nog vrijgezel haha

Liefhebber van volle vrouwen hier!!
Alle reacties Link kopieren
Niet engelen hè
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet heel veel ervaring met vollere vrouwen, maar de vriendinnen/sekspartners die ik tot dusver had vielen iig altijd onder de noemer "mollig". Toevallig van het weekend een date gehad met een vrouw van +120 kg waar het op seks uitdraaide, Geen problemen gehad met de missonaris houding De rest hoop ik nog te ontdekken maar zie vooral uit naar doggystyle ;)



"ik had echt nooit gedacht dat een dikke vrouw zo ongelooflijk sexy kan zijn"



Yup. Jammer van dat soms kortzichtige volk, maar absoluut waar. Mijn partner vertelde mij ook dat ze dates had met mannen waarvoor "het absoluut een geheim moest blijven". Wat een klootzak ben je dan. Wel houden van vollere vrouwen, maar het niet durven tonen aan de buitenwereld.



Verder kan ik me uiteraard vinden in de reacties van clearwater, plurque en cookiemonster ;)



En dames, mocht je onzeker zijn over je figuur, er zijn zat mannen te vinden die houden van een maatje meer, sterker nog, die daar de voorkeur aan geven. Ik zie dat vele dames in deze categorie niet meer durven uit te gaan vanwege afwijzende reacties en nare opmerkingen van, laat ik zeggen, bekrompen mannen en vrouwen.



Er zijn internet dating sites en communities op het internet waar het juist draait om de volle rubensvrouw en de liefhebbers daarvan. Ik heb mijn huidige partner daar ook gevonden.



En als laatste detail; ze is Surinaams, nooit gedacht dat ik daar op zou vallen (net zoals TS niet direct dacht dat vollere vrouwen erg sexy kunnen zijn), maar (ook vanwege haar aanpak) is 't toch gebeurd en absoluut geen spijt van:)



Overigens, ze is de dikste vrouw waar ik ooit het bed mee gedeeld heb (en dat zijn er niet zoveel), maar dit had ik nog nooit meegemaakt Wat een seksbeest, ookal is ze vijf jaar vrijgezel geweest...



As vrijdag zie ik haar weer en ik kan niet wachten :D
Erg ongeloofwaardige post, deze laatste.



Een sexbeest en dan maar 1 standje doen??
Alle reacties Link kopieren
Laat ik het zo zeggen; Ik had 1 condoom bij me en dat ging niet helemaal goed ;)
Alle reacties Link kopieren
Mooie reactie random dude, en ik kan me daar helemaal bij aansluiten. Dat gezeur altijd dat dikke vrouwen niet sexy of fysiek aantrekkelijk zouden kunnen zijn. Sinds mijn pubertijd hou ik al van dikke vrouwen, ik heb het wel geprobeerd met slanke vrouwen, maar voor mij werkt dat niet...Sommige mannen, vallen op ultra slank, andere alleen rood haar, waarom dan niet op dik?



Mijn vriendinnen variëerden van maat 48 tot 56 en nooit geen enkele remming of problemen qua sex. Ok soms een extra kussentje als de dame in questie wat grotere billen heeft... Mijn ervaring is als je een dikke vrouw laat merken dat je haar lichaam oprecht mooi vindt, ze vaak transformeren tot een beest in bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven