Voor het eerst een dikke vriendin, help met sex

09-01-2013 15:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Uiteindelijk toch maar besloten om me hier aan te melden en de vraag te stellen. Mijn verhaal is kort het volgende: Op m'n 21e heb ik anderhalf jaar een relatie gehad, afgelopen najaar zijn we elkaar na 8 jaar weer tegengekomen en het klikt echt enorm goed. Het enige is dat mijn vriendinnetje van toen tegenwoordig een behoorlijk stevige vrouw is (71 kilo toen, 124 kilo nu). Normaliter val ik niet op dikke vrouwen maar ik ben wel echt weer verliefd op 'r geworden en we willen het opnieuw proberen. We daten nu ruim een maand en gaan weer met elkaar naar bed. Alleen merk ik dat ik gewoon niet bedreven ben om met een dikke vrouw het bed te delen. Vandaar mijn post hier, ik hoop dat hier misschien wat kleine tips & tricks kunnen worden gegeven.



Een voorbeeld: Bij gewoon missionaris standje lig ik bovenop. Wat ik merk is dat haar buik eigenlijk gewoon in de weg zit en ik er eerder uit schiet waardoor ik hoog moet blijven met mijn bovenlichaam maar dat ik dan nog steeds tegen haar buik stoot met mijn onderbuik en ik er nog steeds sneller dan normaal uit schiet. Of als we het onder douche staand doen dan zit haar buik ook in de weg. Als ik haar dan vastpak rond de heupen dan heb ik ook niet echt goeie grip voor mijn gevoel omdat het allemaal zacht is en meebeweegt. Het laatste wat ik me nog afvroeg is hoe je het een beetje soepel kunt houden in bed met wisselen van standjes.



Ik voel me echt een soort kluns gewoon terwijl ik altijd vriendinnen heb gehad en voldoende ervaring heb volgens mij. Hopelijk zijn er hier wat ervaringsdeskundigen.
Alle reacties Link kopieren
Serieuze vraag, maar ben je dan geen type 'Feeder' als je echt gaat voor het dikke uiterlijk van een vrouw? Als je gewoon echt op extreem dikke vrouwen valt, waarvan bewezen is dat dit nooit goed voor de gezondheid kan zijn. Feitelijk val je dan bewust of onbewust op een potentieel ongezond iemand en zou je dat nog het liefst in stand gehouden zien.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben geen feeder type. Dat is ziekelijk/verwerpelijk gedrag. Het is ook onzin dat iedere dikke vrouw ongezond is. Veel hangt ook af van lichaams vorm. Peervormige volle vrouwen zijn bijvoorbeeld helemaal niet zo ongezond. En ik ken dikke vrouwen die veel leniger en actiever zijn dat zogenaamde slanke vrouwen.
Een feeder ben je volgens mij als je bewust je best doet om je vrouw NOG dikker te maken dan ze al is omdat jou dat opwindt. Niet dat je haar gewoon mooi vindt zoals ze is.



@TO volgens mij ben jij een leuke man, je vriendin boft maar.



Edit: dat laatste zeg ik dus niet omdat ze dik is (dat ben ik zelf ook) maar gewoon omdat ze een goeie heeft getroffen. Voor zover ik kan inschatten dan.
Alle reacties Link kopieren
Thanks, @cookiemonster.



Ik val ook niet onder het categorie feeder en vind dit ook verwerpelijk. Ik houd duidelijk van vrouwen met een maatje meer, een paar maatjes meer om precies te zijn, maar er is een grens. En ik denk ook niet dat vollere vrouwen persé ongezond zijn. Tuurlijk er is een grens en de wetenschap heeft dat aangetoond.



Maar ik *denk* ook dat een vrouw met net wat meer curves dan de gemiddelde covermodellen over het algemeen vruchtbaarder/gezonder is... Nogmaals, er is natuurlijk een grens en misschien is mijn huidige partner daar wat overheen en misschien niet.



Doet er niet toe; ik voel me er iig fysiek sterk toe aangetrokken en qua seks is het wat mij betreft zoveel beter dan een gratenpakhuis. Ook mede omdat zij er zo overduidelijk van geniet om helemaal bemind te worden, in tegenstelling tot wat de media zegt over wat het ideaalbeeld voor de man zou moeten zijn. En daar geniet ik ook weer extra van



Ze weegt overigens naar eigen zeggen ongeveer 125 kg, maar da's wat mij betreft gewoon een getal.
Alle reacties Link kopieren
Dat is het inderdaad random dude!

Er wordt ons door de media een ideeal beeld opgedrongen dat alleen slanke vrouwen gezond en sexy zijn. Gelukkig zijn er ook mannen zoals jij en ik, die dat links laten liggen. Ik heb altijd volle vriendinnen gehad en me daar altijd over moeten verantwoorden aan de buitenwereld. Echt what the fuck...

Ik ben zelf ook geen holbewoner, zie er zelfs goed uit naar het schijnt... En ik ben damn proud als ik met mijn volle vriendin over straat loop (nu even niet dan, want ben single...haha)
Alle reacties Link kopieren
Grappig hoe een topic kan worden overgenomen en dan een heel andere wending krijgt. Ik moet echter wel toegeven dat nu na een aantal maanden mijn probleem niet meer actueel is. Voor mijn gevoel ben ik nu echt wel behendig in het naar bed gaan met een dikke vrouw. Het gaat bij ons nu echt fantastisch al zeg ik het zelf. Doggystyle blijkt toch wel favoriet, als zij bovenop zit kan het soms nog steeds wel wat zwaar worden. Het is wel echt enorm zacht allemaal, dat valt me regelmatig op en het is eerlijk gezegd heel vrouwelijk vind ik. Het kan echt heel lekker zijn om na een vermoeiende dag tegen een hele zachte vrouw aan te kruipen.



De reacties van anderen is trouwens wel iets dat blijft want vaak is het volledig ondoordacht. Zo zijn we twee weken geleden met vrienden op wintersport geweest en bij de verhuur moesten de ski's worden afgesteld, dus ook wegen. Met kleren aan weliswaar gaf dat ding ruim 128 kg aan bij m'n vriendin en echt meteen daarop reageerde die vriend van me met "ZO!" Ik heb daar niet meer op gereageerd maar bedacht me wel weer hoe snel mensen er iets van vinden. Wellicht was ik tot een half jaar geleden net zo. Wel echt iets om over na te denken vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik ben 85 kilo bij een lengte van 175 cm. Dus bepaald de slankste niet. Ik val toch een stuk boven de bovengrens van BMI uit (ik geloof dat tussen 20-25 gezond is en ik zit dan vermoedelijk op 26). Je maakt mij niet wijs dat een vrouw van 125 kilo dan nog 'normaal gezond' is. Dat is geen overgewicht, maar obesitas. Kun je nog zo hard je best willen doen om te ontkennen dat dat niet gezond is. En niet alleen dikke vrouwen kunnen los in bed. Ik kan ook erg los in bed. Maar dat kon ik ook toen ik nog 65 kilo woog. Alleen vond mijn man mij toen een stuk prikkeriger op de botten.
Alle reacties Link kopieren
quote:randomdude schreef op 27 februari 2013 @ 00:41:

En ik denk ook niet dat vollere vrouwen persé ongezond zijn. Tuurlijk er is een grens en de wetenschap heeft dat aangetoond.



Die grens ligt op de max. van BMI, nl. 25. Met 125 kilo zit je in de categorie obesitas. Overduidelijk dus te zwaar en ongezond. Dat heeft niks meer met wat rondingen te maken. Prima dat je het mooi vindt (moet je zelf weten). Maar je moet geen onzin gaan verkopen dat het heus wel gezond is, want dat is het simpelweg gewoon niet. Je houdt dus van ongezonde vrouwen.



Ze weegt overigens naar eigen zeggen ongeveer 125 kg.
Alle reacties Link kopieren
Tsja wanneer is een persoon potentieel ongezond?



Is een vrouw van rond de 100 kilo die sport, lekker in haar vel zit en van eten houdt maar zich niet ziekelijk volvreet per definitie ongezonder dan een vrouw met maat 36 die zich een slag in de rondte rookt, 3 keer per week onder de zonnebank gaat en zich aan een fastfood dieet houdt?



Ik heb moeite met de zin: "dus je houdt van ongezonde vrouwen"
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Als ze 125 kg is, dan is het gewoon een enorm vette. Lijkt me niks geils meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is beauty in the eye of the beholder Thijs....

Als je die uitdrukking snapt, gezien jouw kortzichtige opmerking!
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 05 maart 2013 @ 01:58:

Tsja wanneer is een persoon potentieel ongezond?



Is een vrouw van rond de 100 kilo die sport, lekker in haar vel zit en van eten houdt maar zich niet ziekelijk volvreet per definitie ongezonder dan een vrouw met maat 36 die zich een slag in de rondte rookt, 3 keer per week onder de zonnebank gaat en zich aan een fastfood dieet houdt?



Ik heb moeite met de zin: "dus je houdt van ongezonde vrouwen"



Je zet uitersten van leefwijzen tegen elkaar af. Een dunne vrouw die op fastfood leeft is ook niet gezond. Maar wat heeft dat met elkaar te maken? Iemand die 125 kilo weegt, weegt dat niet omdat ze in goede verhouding eet en beweegt. Waarschijnlijk (veel) te weinig intensieve lichaamsbeweging (ik heb het dus niet over elke dag je hondje uitlaten en de boodschappen met de fiets doen) in combinatie met teveel voedingsstoffen (die vervolgens niet verbrand worden).

Van een normaal wegend iemand weet je het niet. Het kan gezond zijn, maar ook ongezond. Maar van iemand die zoveel te zwaar is, weet ik het iig zeker. Dat is geen gezond gewicht! Ook niet als je het in bloemetjespapier inpakt met een grote strik erom.
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 05 maart 2013 @ 01:58:

Is een vrouw van rond de 100 kilo die sport, lekker in haar vel zit en van eten houdt maar zich niet ziekelijk volvreet per ...



Echter meestal is dat niet het geval. Kijk, zo'n sumo worstelaar die 130 weegt, enorm veel sport, etc etc , die is echt gezond. Echter veel mensen met echt veel overgewicht lopen tzt toch tegen gezondheids problemen aan. Knieklachten, beperkt zijn door het gewicht, tot vaat problemen, suikerziekte .



maar ja, Een cabaretier zie het een aantal jaren terug als volgt: Een deawoo (die heten nu GM), is een grote lelijke auto, maar eigenlijk is dat net als een dikke vrouw. Het ziet er niet uit, maar als je er in zit rijdt het wel lekker.



/* pi bukt
Alle reacties Link kopieren
Tja.... Ikzelf ben verre van mager en ik lees veel onzin hierboven vooral kerels die roepen dat ze niet van volle vrouwen houden...

Laat die maar eerst opgroeien en man worden, dan spreken ze anders, vertrouw mij!!!

Mijn advies is vragen aan je vriendin wat ze zelf wilt, en van daar uit verder experimenteren, en vooral niet teveel naar het gebral van sommige types hier luisteren...
Festina Lente
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn eerste vriendjes fantaseerde regelmatig over

een vollere vriendin,terwijl ik in die periode graatmager was.



Hij dagdroomde: een dikke vriendin lijkt mij fantastisch in bed, 1x stoten en de rest uit-veren!

Dan sta je wel raar te kijken als je er naast ligt met je magere jongemeiden lichaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 05 maart 2013 @ 01:58:

Tsja wanneer is een persoon potentieel ongezond?



Is een vrouw van rond de 100 kilo die sport, lekker in haar vel zit en van eten houdt maar zich niet ziekelijk volvreet per definitie ongezonder dan een vrouw met maat 36 die zich een slag in de rondte rookt, 3 keer per week onder de zonnebank gaat en zich aan een fastfood dieet houdt?



Ik heb moeite met de zin: "dus je houdt van ongezonde vrouwen"



Ik denk dat een mond als een asbak en een huid als een lap leer evengoed onaantrekkelijk is.

Ongezond = onaantrekkelijk (over het algemeen)



We kunnen hoog of laag springen: het zit nu eenmaal in onze natuur dat we een gezonde partner zoeken. We willen er immers oud mee worden en belangrijker: voor gezond nageslacht zorgen.

Kan dat niet met een erg volle vrouw? Natuurlijk wel, maar onze hersenen linken nu eenmaal zo.
Alle reacties Link kopieren
Wat iemand vind is persoonlijk. Een vrouw die er als vrouw uitziet en 100 kilo weegt vind ik lekkerder dan zo'n vrouw van 60kg met kort haar, geen tieten, jongenskontje, bergschoenen enz. Geef mij maar wat voller.
Alle reacties Link kopieren
quote:robert036 schreef op 11 juli 2013 @ 09:11:

Wat iemand vind is persoonlijk. Een vrouw die er als vrouw uitziet en 100 kilo weegt vind ik lekkerder dan zo'n vrouw van 60kg met kort haar, geen tieten, jongenskontje, bergschoenen enz. Geef mij maar wat voller.Gelukkig zijn er ook gewoon vrouwen van 60 kilo met lang haar, een kont, borsten en pumps. Waarom meteen weer twee uitersten? Een vrouw van 100 kilo met kort haar en bergschoenen kan trouwens ook nog, er zullen zelfs wel mannen zijn die daar op geilen.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik gewoon wil zeggen wat een gelul dit onderwerp. Hoe heb je seks met vollere vrouwen? Gaat nergens over.
Alle reacties Link kopieren
Seks met dikkere vrouwen heb ik toch als veel beter ervaren vooral bij standjes als reversed cowgirl en cowgirl.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoebis schreef op 28 januari 2016 @ 19:00:

Seks met dikkere vrouwen heb ik toch als veel beter ervaren vooral bij standjes als reversed cowgirl en cowgirl.Wat een onwijs goede aanvulling op een topic van 3 jaar oud.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven