Hassnae Bouazza weet van geen ophouden

20-03-2013 13:39 454 berichten
De studente Natalja Laurey is onlangs slachtoffer geworden van een nep account op Twitter. Met het nep account werden anti-islamitische uitspraken getweet wat voor de nodige ophef zorgde.

Ondertussen is er door het OM een onderzoek in werking gesteld om uit te zoeken wie er daadwerkelijk achter deze tweets zit en hopelijk wordt de dader snel gepakt en hiervoor gestraft.



hier het relaas



Maar alsof het al niet erg genoeg is dat je naam wordt gebruikt voor een nep account waarmee nare/stuitende berichten worden verzonden, dook er ook nog de feeks Hassnae B. bovenop met allerlei ver gaande hatelijkheden.



Hassnae B. wil het idee van een nep account niet loslaten



[...]
Alle reacties Link kopieren
Eens! Vreselijk ergerlijk mens, net als die jankerd van een vriend van haar.
Getver wat een naar wijf zeg. Die Hassnae dus.
quote:_Hertje_ schreef op 20 maart 2013 @ 13:43:

Eens! Vreselijk ergerlijk mens, net als die jankerd van een vriend van haar.O ja, Peter Breedveld is haar kerel
Ik ken dat hele mens niet maar wat ik zo lees....get a life in plaats van mensen betichten van god-weet-wat.

Triest, beiden dus.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wie dat is en zo te lezen mis ik er weinig aan.
Alle reacties Link kopieren
Hysterische psychopaat, die Haatsnee. En Breedveld erbij.
Alle reacties Link kopieren
Wel erg toevallig dat de Tweets over de VU gingen.



Peter Breedveld werkt zelf ook aan de VU.

Zou me niks verbazen als het hysterische koppel er zelf achter zat.
anoniem_24512 wijzigde dit bericht op 20-03-2013 20:22
Reden: de VU
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
(2x)
quote:kaatje_85 schreef op 20 maart 2013 @ 14:13:

Ik ken dat hele mens niet maar wat ik zo lees....get a life in plaats van mensen betichten van god-weet-wat.

Triest, beiden dus.Ik vind het vooral voor de studente erg triest want haar is naam was al misbruikt maar het werd nog eens uitvergroot door Hassnae Bouazza ook nadat al te kennen was gegeven dat het gaat om een nep account.
quote:Twinkle1001 schreef op 20 maart 2013 @ 14:15:

Hysterische psychopaat, die Haatsnee. En Breedveld erbij.
Alle reacties Link kopieren
misschien denken ze wel: als niemand zich druk over je maakt dan ben je niemand. Dus gewoon aandachttrekkerij.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Frontaal Naakt altijd een heel prettige website.
quote:RionyRiony schreef op 20 maart 2013 @ 14:32:

misschien denken ze wel: als niemand zich druk over je maakt dan ben je niemand. Dus gewoon aandachttrekkerij.Dat geeft een (volwassen geacht) vrouw als Hassnae nog niet het recht dergelijke hatelijkheden over een studente uit te spuien.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die niet snapt waar het over gaat? Links gelezen trouwens. Enlighten me, please!
Verschrikkelijke schreeuwlelijk die Hassnae en Breedveld loopt er kritiekloos achter aan te kwijlen.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 20 maart 2013 @ 14:53:

Ben ik nou de enige die niet snapt waar het over gaat? Links gelezen trouwens. Enlighten me, please!Klik hier
Alle reacties Link kopieren
quote:Twinkle1001 schreef op 20 maart 2013 @ 14:19:

Wel erg toevallig dat de Tweets over het VU gingen.



Peter Breedveld werkt zelf ook aan het VU.

Zou me niks verbazen als het hysterische koppel er zelf achter zat.



Idd. Wat een misselijk stel is dat.



Het is overigens DE VU, HET VU is het ziekenhuis, DE VU is de universiteit.
Alle reacties Link kopieren
Okee, weet ik dat ook weer (heb 't verbeterd).

Thx Isabon.
Ik had hier een stuk tekst getypt wat met het verzenden opgegaan is in rook



@Twinkle, er zijn meer mensen die het duo Breedveld en Bouazza ervan verdenken dit in scene te hebben gezet en achter het nep account te zitten. Dat zou overigens wel erg ver gaan, gezien het slachtoffer (de studente) zou zijn bedreigd met de dood n.a.v. de neptweets.

Aan de andere kant is het zeker wel toevallig te noemen dat Breedveld werkt bij de VU waar het slachtoffer dus studeert. Bovendien is er nog iets met een tante van het slachtoffer die fervent twittert maar er een andere politieke gedachte op na houdt dan Breedveld en Bouazza (en misschien wel eens heeft geretweet op twitters van Hassnea Bouazza en Peter Breedveld?)



ehhh, maar nu krijg ik wel het gevoel dat ik mezelf erg laat meeslepen
Alle reacties Link kopieren
@Ditzel!



BREAKING!



Precies wat we al dachten...



Haatsnee en Breedveld zitten er zélf achter!!!



Lees dit:



http://www.amsterdampost. ... ent-fnexit-van-breedveld/



.
Alle reacties Link kopieren
En als je van de schrik bekomen bent moet je dit even lezen:



http://lagonda.blogspot.nl/2008/08/folie-deux.html



“En wat blijkt? Peter en Hassnae posten in de regel vanaf een viertal verschillende IP-adressen. Dat is op zich niets vreemds; alletwee een PC thuis, en alletwee een PC op het werk. Maar moet ú nou voor de aardigheid eens raden waar de posts van Anniek, Sanne, Latifa, Stekkie, Ronald, Rolf, Steef, Annette, Fouzia en Jamila vandaan komen? Nee, het is niet waar, Lagonda — toch niet van dezélfde IP-adressen? Jazeker, kijkbuiskindertjes, van dezélfde IP-adressen. Waarbij ik opmerk dat dit nog maar de nep-identiteiten betreft waarvan ik met zekerheid kan vaststellen dat ze nep zijn; er zijn er namelijk nog meer te vinden.”
Wat een loser die Breedveld. Het verbaast mij eerlijk gezegd niks dat al die hart onder de riem stekers in werkelijkheid Breedveld en zijn liefje zijn. En maar jammeren op FN dat hij kapot gemaakt is.
quote:Twinkle1001 schreef op 20 maart 2013 @ 20:39:

@Ditzel!



BREAKING!



Precies wat we al dachten...



Haatsnee en Breedveld zitten er zélf achter!!!



Lees dit:



http://www.amsterdampost. ... ent-fnexit-van-breedveld/



.





OMG!



Maar ik wacht nog even af, zo langzamerhand zie ik ze er wel voor aan, de toevalligheden liegen er niet om. Daarnaast schieten ze echt te ver door in hun tweets en ook hun blogs, zonet nog een "juweeltje" terug gelezen over Laurence Blik geschreven door Peter Breedveld....de haat druipt er gewoon vanaf.



nou,nou, wat moet een lezer hier nou mee?



Oh, en vice versa, jee, wat is er allemaal mis in blogland
quote:Twinkle1001 schreef op 20 maart 2013 @ 20:49:

En als je van de schrik bekomen bent moet je dit even lezen:



http://lagonda.blogspot.nl/2008/08/folie-deux.html



“En wat blijkt? Peter en Hassnae posten in de regel vanaf een viertal verschillende IP-adressen. Dat is op zich niets vreemds; alletwee een PC thuis, en alletwee een PC op het werk. Maar moet ú nou voor de aardigheid eens raden waar de posts van Anniek, Sanne, Latifa, Stekkie, Ronald, Rolf, Steef, Annette, Fouzia en Jamila vandaan komen? Nee, het is niet waar, Lagonda — toch niet van dezélfde IP-adressen? Jazeker, kijkbuiskindertjes, van dezélfde IP-adressen. Waarbij ik opmerk dat dit nog maar de nep-identiteiten betreft waarvan ik met zekerheid kan vaststellen dat ze nep zijn; er zijn er namelijk nog meer te vinden.”Peter zei:

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

7:53 PM





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven