Hassnae Bouazza weet van geen ophouden

20-03-2013 13:39 454 berichten
De studente Natalja Laurey is onlangs slachtoffer geworden van een nep account op Twitter. Met het nep account werden anti-islamitische uitspraken getweet wat voor de nodige ophef zorgde.

Ondertussen is er door het OM een onderzoek in werking gesteld om uit te zoeken wie er daadwerkelijk achter deze tweets zit en hopelijk wordt de dader snel gepakt en hiervoor gestraft.



hier het relaas



Maar alsof het al niet erg genoeg is dat je naam wordt gebruikt voor een nep account waarmee nare/stuitende berichten worden verzonden, dook er ook nog de feeks Hassnae B. bovenop met allerlei ver gaande hatelijkheden.



Hassnae B. wil het idee van een nep account niet loslaten



[...]
Alle reacties Link kopieren
quote:Diztel schreef op 20 maart 2013 @ 22:45:

[...]





Peter zei:

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

7:53 PM





Het is 'm écht! Lagonda heeft humor!
quote:Twinkle1001 schreef op 20 maart 2013 @ 22:59:

[...]





Het is 'm écht! Lagonda heeft humor!, erg grappig
Alle reacties Link kopieren
quote:Diztel schreef op 20 maart 2013 @ 22:31:

[...]



zonet nog een "juweeltje" terug gelezen over Laurence Blik geschreven door Peter Breedveld....de haat druipt er gewoon vanaf.



nou,nou, wat moet een lezer hier nou mee?



Man man man, wat triest dit.



Het duo heeft veel weg van Jeroen de Kreek. Ook zo'n doorgedraaide hater.
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 20 maart 2013 @ 22:28:

Wat een loser die Breedveld. Het verbaast mij eerlijk gezegd niks dat al die hart onder de riem stekers in werkelijkheid Breedveld en zijn liefje zijn. En maar jammeren op FN dat hij kapot gemaakt is. Wat die Breedveld zélf niet allemaal geprobeerd heeft om websites met 'de verkeerde mening' kapot te maken... En dan tussendoor ook nog bloggen, en zélf voor zijn talloze 'fans' spelen, vanaf al die accounts, ook op zijn werk.

Hij moet er 24 uur per dag mee bezig geweest zijn.

.
quote:Twinkle1001 schreef op 20 maart 2013 @ 23:24:

[...]





Man man man, wat triest dit.



Het duo heeft veel weg van Jeroen de Kreek. Ook zo'n doorgedraaide hater.O ja, Jeroen de Kreek. De "bevlogen" man op surfschoenen toch?
Alle reacties Link kopieren
Ja, we denken aan dezelfde. Wat scherp van je!
Maar volgens mij denk jij wat ik denk.......
Alle reacties Link kopieren
quote:Diztel schreef op 20 maart 2013 @ 23:39:

[...]





O ja, Jeroen de Kreek. De "bevlogen" man op surfschoenen toch?

Ja en die theedoek, weet je wel?



quote:isabon schreef op 20 maart 2013 @ 15:10:

[...]





Idd. Wat een misselijk stel is dat.



Het is overigens DE VU, HET VU is het ziekenhuis, DE VU is de universiteit.En jammer dat ze Breedveld vorig bij DE VU er niet uit hebben kunnen tiefen, na een akkefietje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diztel schreef op 20 maart 2013 @ 14:19:

[...]





Ik vind het vooral voor de studente erg triest want haar is naam was al misbruikt maar het werd nog eens uitvergroot door Hassnae Bouazza ook nadat al te kennen was gegeven dat het gaat om een nep account.Dat is nog het ergste van allemaal. Diverse accounts aanmaken is al triest, maar de gegevens van een onschuldige persoon gebruiken is gewoon laf en misdadig.
quote:Twinkle1001 schreef op 20 maart 2013 @ 23:52:

[...]



Ja en die theedoek, weet je wel?



[img]http://www.dutchpredators.info/pictures ... eedoek.jpg[/img]





*proest*



Hoe verzint íe het ook.........een theedoek, petje er bovenop en een zonnebril, het lijkt dr. Bunsen Honeydew wel van de Muppetshow
Alle reacties Link kopieren
quote:Diztel schreef op 20 maart 2013 @ 23:58:

[...]





*proest*



Hoe verzint íe het ook.........een theedoek, petje er bovenop en een zonnebril, het lijkt dr. Bunsen Honeydew wel van de Muppetshow





Er was een keer een topic over 'm, toen met die Wilderszaak.

Jeroen de Kreek was een van de aanklagers *kuch*.



Toen kwam hij meeschrijven hier op Viva! Over zichzelf!
quote:Twinkle1001 schreef op 21 maart 2013 @ 00:01:

[...]







Er was een keer een topic over 'm, toen met die Wilderszaak.

Jeroen de Kreek was een van de aanklagers *kuch*.



Toen kwam hij meeschrijven hier op Viva! Over zichzelf!





Dat weet ik

Ik heb hem nog dat boek geadviseerd van Erich von Daniken "waren de goden kosmonauten"
Alle reacties Link kopieren
Wat een dwazen, hoop dat ze een keer flink in de problemen komen voor hun achterlijke gedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diztel schreef op 21 maart 2013 @ 00:05:

[...]





Dat weet ik

Ik heb hem nog dat boek geadviseerd van Erich von Daniken "waren de goden kosmonauten" Hahahahahahahaha!
quote:Mopsie41 schreef op 20 maart 2013 @ 23:52:

[...]



En jammer dat ze Breedveld vorig bij DE VU er niet uit hebben kunnen tiefen, na een akkefietje.Welk akkefietje was dat?
Alle reacties Link kopieren
Wat is ook écht niet begrijp, is dat Haatsnee altijd bij de VARA, Pauw en Witteman aan tafel mag zitten te krijsen...



Hoewel... ik begrijp het natuurlijk wel. Ze heeft de enige juiste mening.
Zit ze daar vaak?



Ik kan me een keer herinneren en toen zat ze naast Plassterk dat had te maken met de vrijlating van Gilad Shalit.

Was ook geen geweldige uitzending met haar als ik het me goed herinner
quote:Yavanna schreef op 21 maart 2013 @ 00:06:

Wat een dwazen, hoop dat ze een keer flink in de problemen komen voor hun achterlijke gedrag.Volgens mij zitten ze daar nu al in.
Alle reacties Link kopieren
quote:indil schreef op 20 maart 2013 @ 14:46:

Ik vond Frontaal Naakt altijd een heel prettige website.Wat vond je er zo heel prettig aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Diztel schreef op 21 maart 2013 @ 00:14:

Zit ze daar vaak?



Ik kan me een keer herinneren en toen zat ze naast Plassterk dat had te maken met de vrijlating van Gilad Shalit.

Was ook geen geweldige uitzending met haar als ik het me goed herinner

Oh wat walgelijk, echt typisch linkse Staatstelevisie om dan een antisemiet als Haatsnee om haar mening te vragen. Misselijk.



Ja, ze zit er regelmatig.
Met Breedveld ging het mis nadat hij vrouw en kinderen inruilde voor Haatsnee die hij kritiekloos en blind ging volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 21 maart 2013 @ 00:22:

Met Breedveld ging het mis nadat hij vrouw en kinderen inruilde voor Haatsnee die hij kritiekloos en blind ging volgen.

Exact. Daarvoor was hij heel anders. Had ook hele andere standpunten.

Ze heeft 'm vergiftigd met haar persoonlijke haatissues.
quote:malu3 schreef op 20 maart 2013 @ 22:28:

Wat een loser die Breedveld. Het verbaast mij eerlijk gezegd niks dat al die hart onder de riem stekers in werkelijkheid Breedveld en zijn liefje zijn. En maar jammeren op FN dat hij kapot gemaakt is. Op facebook steekt Jeroen Mirck hem een hart onder de riem, je weet wel die columnist die vanalles wist te vertellen over het Vivaforum.

Blogpal van Peter Breedveld over het Vivaforum
Alle reacties Link kopieren
Op Opinieleiders mogen ze die Hassnae Bouazza niet zo heel erg en wordt ze beticht van doorzichtige truukjes: 'De doorzichtige truukjes van Hassnae Bouazza'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven