Nieuwe relatie, tips?

01-11-2013 17:15 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn fouten/dingen die je niet moet doen in een beginnende relatie? Ik ben niet zo thuis in relaties e.d. dus zou graag wat tips willen voor mijn net nieuwe relatie
Alle reacties Link kopieren
Zeuren, claimen en jaloers gedrag vertonen.
.
Over je grenzen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Zeuren, jaloers doen, scheten laten en meteen plassen met de deur open.
Alle reacties Link kopieren
Beginnen is niet zo moeilijk, vasthouden wel.

.

veel geluk voor je.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Kamparie schreef op 01 november 2013 @ 17:17:

Over je grenzen gaan.En dit. Een hele belangrijke.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het ontzettend graag vasthouden, maar ben daardoor ook bang om hem te claimen.

Probeer nu te kijken wanneer ik afstand moet houden en wanneer ik bij hem kan zijn. Of denk ik er dan te veel overna? ;) Ik ben bang dat ik te veel aandacht op eis en hem daardoor afschrik ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Gewoon jezelf zijn en niet te veel nadenken en analyseren.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
In een beginnende relatie moet je vooral doen wat je altijd al deed, gewoon jezelf zijn, als je namelijk na een half jaar pas ineens 'jezelf gaat zijn' word het een stuk lastiger.



Niet teveel nadenken over wat hij wil. Past hij bij jou, dan komt het vanzelf goed.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Je grenzen aangeven en jezelf durven laten gaan in bed. Denk dat de andere dingen als niet zeuren,jaloers zijn en af en toe een scheet inhouden,niet met de deur open plassen etc. je de rest van je relatie moet blijven doen! Hou je het leuker. Het begin is het makkelijkst! ,

maar alert blijven,positief blijven,niet zeiken,jezelf opmaken,leuk aankleden en verzorgen etc. daar moet je jezelf alert op houden anders sluipt dat er gewoon helemaal in. Liefde is een werkwoord,daar moet je aan blijven werken en aan jezelf. Maar voor nu; doe jezelf niet heeel anders voor en geef je grenzen aan anders worden dingen die jij misschien niet ziet zitten normaal.
Alle reacties Link kopieren
Niet gaan huilen op feestjes wanneer hij je te weinig aandacht naar je zin geeft.



Niet gaan zeuren over die al voor de relatie geboekte vakantie met zijn vrienden.



Niet gaan vragen naar vorige vriendinnen.



Niet claimen.



Hem zijn sportavonden en vriendensamenzijn gunnen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Geen sarcastische opmerking hier, maar ik zou beginnen met jezelf zijn?
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Gewoon jezelf zijn en blijven. En als hem dat niet bevalt en je krijgt gedoe, dan pas je niet bij elkaar. Zo simpel is het. Maak jezelf ook niet te afhankelijk van een relatie...... werkt het niet, dan komt er wel weer een ander op je pad. Tot het wel serieus wordt en je je niet druk hoeft te maken over een deur die je open laat staan als je gaat plassen......
Ruzie maken of moeilijke zaken bespreken per whatsapp
Alle reacties Link kopieren
Niet doen:

- Te snel samenwonen

- claimen



Doen:

- genieten

- tijdig loslaten wanneer hij niet de ware blijkt te zijn



Verder sluit ik me aan bij de rest!
Niet doen: Praten over kinderen, trouwen, samenwonen....



En inderdaad wel; Genieten!!!
Alle reacties Link kopieren
Niet praten over exen ;)



Veel plezier!
Niet doen; afhankelijk zijn/opstellen, zeuren, onzeker doen, jaloers zijn, (veel) te snel gaan (ook al ben je zooooo verliefd), claimen



Wel doen; humor, vertrouwen, goed voor jezelf zorgen (en dat betekent; dingen blijven doen die voor jou belangrijk zijn, er leuk uit zien, sporten, vriendinnen, kortom; je eigen leven blijven leiden) hem zijn ruimte gunnen zoals jij dat ook nodig hebt.



Ergens vind ik dit een leuk topic, aan de andere kant triggerd het mij waarom je hier over nadenkt? Hij heeft JOU gekozen zoals jij hem heb gekozen... :-) Ik hoop niet dat je denkt dat het hebben van een relatie zaligmakend is in het leven. Liefde is prachtig, we streven er allemaal naar en geeft iedereen een goed gevoel. Maar vóór hem was je toch ook gelukkig met jezelf en jouw leven? Niet te veel analyseren (onzeker zijn) dus maar geniet ervan!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind sommige tips van hier boven niet helemaal kloppend.



Kijk ik weet niet wat voor je relatie jullie hebben of er diepgaande gesprekken naar boven komen of hoe oud je bent...

Dus daar zit nogal een verschil in lijkt mij.



Ben gewoon jezelf en ga je niet aanpassen aan hem of het beeld wat je hebt van een relatie.



Mijn tip ga met hem om zoals je wilt dat hij met jou omgaat...
Alle reacties Link kopieren
Als je iemand bent die claimt, zoek dan iemand die dat accepteert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven