lekkerste vibrator...

06-06-2008 10:22 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ben benieuwd wat jullie de lekkerste vibrator vinden.

Wil er één kopen ( heb al ervaring hoor... :-p ) maar geen idee welke nou fijn en lekker is. Zo'n Tarzan lijkt mij nl. nogal erg groot.

De pocket rocket schijnt ook super te zijn.



Hoor graag welke vibrator jullie lekker vinden....oh ja, weten jullie misschien ook een goeie site waar je die kan bestellen?



Grtz.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit zo'n slechte kutvibrator gehad als de pocket rocket. Wat een pokkeding, ik ging er helemaal van stuiteren, deed gewoon zeer. Maar ja.... anderen zweren erbij....

Ik ben zelf wel blij met mijn Tarzan.
Alle reacties Link kopieren
haha...ik ben juist een pocket rocket fan! :-d



soms heb ik maar 20 seconden nodig :-$
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de pocketrocket en de Tarzan.

Die Pokke rokke maakt een herrie als een straaljager en vindt mijn vrouw idd te heftig en de Tarzan doet bij haar alleen werk op "het tongetje" Beide liggen al jaren ongebruikt in de kast en zijn ingeruild voor een zeer rekbare cockring met een trilknoop en een trilknoop met regelbare snelheid. Die doen nog wel eens mee.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'altijd' zo staaf van metaal en dan goudkleurig.

Nou dat goudkleurig is er al aardig van af en hij raakt af aan het geluid te horen. Maar het is de enige vib die ik lekker vind.

Waar zou je die nog kunnen kopen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het idd heel persoonlijk is, wat wil je en wat vind je fijn. Ik heb zelf een soort pocketrocket en ik zweer erbij, maar hij is idd redelijk heftig en daar moet je van houden. Het gaat er dus met name om hoe gevoelig je bent en of je een wat sterkere trilling wilt of niet. Ik heb ooit ook een tarzan gekocht en die heb ik na 2 keer proberen in de kast gelegd, was voor mij veel te soft, ik kon er niets mee.



Kwestie van weten wat je lekker vindt en uitproberen dus.
wees wie je bent
Alle reacties Link kopieren
Beste vibrator.... mijn eigen vingers :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch ook liever een echte 'vieb' willen ipv zo'n koud ding.
Alle reacties Link kopieren
Tja wat is koud stewardess, je kan hem natuurlijk gerust eerst even lekker opwarmen :smile:
Alle reacties Link kopieren
Afgezien van de Tarzan en pocket rocket ( wat de meeste van jullie niet aanraden) geen die er uitspringt dus..?
Alle reacties Link kopieren
Is het niet handiger om, in plaats van online te bestellen, gewoon naar een winkel te gaan? Dan zie je meteen wat je koopt en waarschijnlijk kunnen ze er ook nog wel het een en ander over vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, das wel een goed idee Joey..
Alle reacties Link kopieren
Je gaf ana dat de Tarzan je wat groot lijkt. In de winkel kun je hem zelf face-to-vieb zien. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Face-to-vieb... :rofl:



Ik heb zelf zo'n jelly-geval. (noemen we dat zo?)

Ik vind het wel "een lekker ding", maar het nadeel van die dingen is dat door de jelly de trillingen wat veel geabsorbeerd worden.

Trilling is dus niet heel sterk. Als je daar wel van houdt kun je altijd nog overwegen een vibrator én de pocket rocket te bestellen.



The best of both worlds...
Alle reacties Link kopieren
De Viva-vibrator is in ieder geval ruk: trilt te zachtjes en maakt teveel herrie. Sorry Viva X-D
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Alle reacties Link kopieren
Tefalpannetje:

niet de lekkerste maar wel heel handig:

ooit wel eens gedacht aan de Celebrator?

Ieniemini, heel pittig met een goede Braun eronder en geen gekke vragen op het vliegveld.
Alle reacties Link kopieren
Nu trillen ze niet allemaal, maar die glazen speeltjes dat is wel dikke pret in bed.



http://shopbilder.comonline.net/pics/pa/220/picb/soft/22015a.jpg

http://massuguadult.com/shop/images/MAD086.jpg

http://massuguadult.com/shop/images/MAD072.jpg
Alle reacties Link kopieren
POCKET ROCKET!! :cheer2:



en hoezo hij maakt herrie als een straaljager Thomba? Dan vraag ik me toch af wat jullie ermee hebben gedaan. Mijn zak raketje is juist hartstikke stil!



Ik vind em echt een aanrader maar ik kan me wel voorstellen dat voor hele gevoelige dames het iets teveel van het goede is want hij gaat echt flink tekeer!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb verschillende vibrators, waaronder een hele dure van Emotional Bliss....



Maar uiteindelijk kan er, op vieb-gebied dan, niets tippen aan mijn elektrische tandenborstel ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ook mijn man en ik hebben bedacht dat speelgoed erbij wel eens leuk zou kunnen zijn. Hij heeft vandaag wat besteld, ik ben wel benieuwd. Eerlijk gezegd vind ik dat het er wat saai uit ziet ;-)

Maar goed, we zullen zien... het is er een via wehkamp, Playhouse Ultimate Stimulater. iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Labelle schreef op 08 juni 2008 @ 09:52:

Nu trillen ze niet allemaal, maar die glazen speeltjes dat is wel dikke pret in bed.



[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]




Ja, die glazen heb ik ook. Even warm maken onder de warme kraan.

Ik ben er erg over te spreken. (en vriend ook)
Alle reacties Link kopieren
Kusunum, kan je iets meer vertellen wat er zo anders is

bij de glazen speeltjes ten opzichte van de siliconen

en andere kunststoffen.

Dat van warm en koud kan ik wel raden, maar ik zie nog geen meerwaarde dat het ding van glas zijn.

Ik ( we ) zoeken al heel lang naar iets wat anders is dan wat b.v. bij Le Duc te koop is.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt voor de hand, maar hij/het voelt gewoon anders.

Heel glad, past zich goed aan aan je lichaamstemperatuur.

De ribbels zijn harder, maar gladder dan bij een plastic ding.

Er zitten zeker geen weekmakers in en maakt nog makkelijker schoon ook. Ik vind zo'n plastic ding ook zo stroef en plakkerig.

Hij kan niet meer of andere dingen, maar het is gewoon een veel prettiger gevoel vind ik persoonlijk ;-)



En hij is mooi, ik heb ereen met goud erin. (kan je nog eens op je nachtkastje laten liggen :-$ )
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je snelle reactie, ik denk dat ik weer een kadootje heb voor de volgende verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
Offtopics zijn verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven