Mode & Beauty alle pijlers

Kortingscodes H&M

12-06-2014 12:12 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook ervaren dat de zo geliefde kortingscodes van de H&M niet meer werken! Vroeger kon je te pas en te onpas inzetten maar heb gisteren online wat sale artikelen besteld maar geen enkele code deed het. Op google las ik dat het beleid van de H&M veranderd is. Ervaren jullie dit ook en wat is jullie mening in deze?
Alle reacties Link kopieren
Ja voor een paar weken terug wat besteld, alle codes geprobeerd, en niet een die het deed.

Korting mogen ze standaard wel geven, dat het soms zo lang duurt voor je het in huis hebt.
Alle reacties Link kopieren
Neeeee! Ik gebruikte deze codes ook voor al mijn online bestellingen. Kickte er gewoon op dat ik zoveel korting kon krijgen haha. Heb de laatste weken niet meer besteld en zo te zien zal ik nu vaker naar de winkel moeten gaan :(
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar loppy
Alle reacties Link kopieren
Online was makkelijker dan een fysieke winkel....moet je toch nog altijd een stukje voor om en het is makkelijk vanuit de luie stoel....denken jullie dat dit de H&M klanten gaat kosten ?
Alle reacties Link kopieren
Denk wel dat er nu veel mensen niet meer online gaan kopen. Inderdaad omdat het redelijk lang duurt voordat je het in huis hebt en je de kortingen niet meer kan krijgen.

Ik vind het in de winkels vaak zo'n chaos en zo druk bij de kleedkamers, dat ik tijdens mijn shopronde de H&M het liefste oversla.
Alle reacties Link kopieren
En ik denk de concurrentie van de primark... In mijn geval tenminste wel als die online gaan verkopen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ergens terecht (ook al was ik een grootverbruiker).

Wel vind ik dat HM zeer veel geld vraagt voor verzenden, wat dan ook nog heel lang duurt. Bestel je bijvoorbeeld alleen oorbellen die door de brievenbus passen dan betaal je gewoon 4,90, en leveren duurt minstens een week...

Kijk je naar een budget winkel als schapino, kan er gratis verzonden worden en ook nog eens de volgende dag in huis..

Daar mogen ze echt wat aan gaan doen...
Had ik ook, gewoon een nieuw account aangemaakt. Werkt alles weer
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 12 juni 2014 @ 12:28:

Had ik ook, gewoon een nieuw account aangemaakt. Werkt alles weer Alle codes?
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 12 juni 2014 @ 12:28:

Had ik ook, gewoon een nieuw account aangemaakt. Werkt alles weer

nee hoor, alleen de code -25% op een artikel (1319 geloof ik) en dan ook onder andere voorwaarden zoals niet op sale artikelen..



Kijk maar op http://www.hm-kortingscode.nl/ en dan niet in de hoofdtekst maar bij de reacties..

Plus als ze ontdekken dat je meerdere accounts hebt met dezelfde betaalrekening dan blokkeren ze beide en worden je bestellingen geannuleerd..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een kortingscode gebruikt.. Kan iemand me uitleggen hoe je daar aan komt?
Alle reacties Link kopieren
quote:punch schreef op 12 juni 2014 @ 12:39:

Ik heb nog nooit een kortingscode gebruikt.. Kan iemand me uitleggen hoe je daar aan komt?Niet meer dus... te laaaaat ;)
quote:punch schreef op 12 juni 2014 @ 12:39:

Ik heb nog nooit een kortingscode gebruikt.. Kan iemand me uitleggen hoe je daar aan komt?Gewoon via google. Maar zoals je hierboven al leest werken de codes niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik zie het al!
1304 en 1319 samen deden het weer en nog 1, iets met 1709 ofzo. Ik kon gewoon alle codes weer gebruiken. Maar is al wel een tijd terug dat ik een nieuw account heb aangemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 12 juni 2014 @ 12:44:

1304 en 1319 samen deden het weer en nog 1, iets met 1709 ofzo. Ik kon gewoon alle codes weer gebruiken. Maar is al wel een tijd terug dat ik een nieuw account heb aangemaakt.Ja dit is pas sinds 2 weken..
Ik betaal trouwens met acceptgiro, heb er geen rekening aan hangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jumper1 schreef op donderdag 12 juni 2014 12:26 En ik denk de concurrentie van de primark... In mijn geval tenminste wel als die online gaan verkopenBij Asos.com verkopen ze Primark ;)
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Kijk dat zijn de tips

Alle reacties Link kopieren
He verdorie. Ik koop altijd mijn t-shirt beha's bij H&M en met korting zijn ze heerlijk goedkoop. Nu moet ik 25 euro betalen. Dat vind ik eigenlijk wel te duur voor de kwaliteit die ze leveren.

Geen één code doet het bij mij en heb een nieuw account aangemaakt
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij doet ook niks het meer! :,(

Bij geen van mijn accounts. Zal nu veel minder bestellen!
Hmmm... Jammer... Gelukkig heb ik afgelopen maanden een voorraadje post-zwangerschapskleding besteld... Als dat op is (wat overigens snel gaat met slechte kwaliteit van de h&m) moet ik maar zorgen dat mijn figuur weer op peil is en ik weer mooie merkkleding durf te kopen.

Wel een goede stok achter de deur om niet te blijven hangen jn goedkope h&m kleding...
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsnem schreef op 12 juni 2014 @ 13:44:

[...]





Bij Asos.com verkopen ze Primark ;)Heb toch even gekeken op de site van asos maar kan het niet een twee drie vinden.... Nog zoek tips en de verzendkosten?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-12-2015 14:02
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven