Gezondheid alle pijlers

Ziek en lamlendig na die hittegolf.

27-07-2014 13:27 110 berichten
Hallo ladies,



Het heerst! Rare kwaaltjes en ziek zijn.

Zelf ben ik zo moe dat ik al twee keer heb geslapen vandaag. Gisteravond om kwart over 9 stortte ik volledig in.



Ik stond gister even te praten met een buuv, heer zoon komt aanlopen en die loopt te klappertanden van de kou.



Mijn zoon is verkouden en heeft keelontsteking en ik hoor, zelfs verhalen over griep.



Is iedereen nog volop happy en gezond of zijn jullie ook aan het kwakkelen met kleinigheidjes?
quote:tamaar1983 schreef op 27 juli 2014 @ 14:21:

Hier gaat het virus ook ons huis niet voorbij..

Gister klaagde mijn 11 jarige zoon over diarree en buikpijn,vanacht kwam letterlijk alles eruit van voor en achter tegelijk..

Ikzelf heb last van m'n keel maar zet nog niet echt door. De rest hier in huis hoor ik nog nergens over..



Ik hoop dat het verder overwaait , moet morgen weer aan het werk na drie weken vrij..Van harte beterschap voor beide.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook! Zo'n vastzittende hoest al meer dan twee weken en af en toe een loopneus waar ik mee naar Parijs kan lopen. Maar het vervelendste is die moeheid, moe en uitgevloerd na alleen even boodschappen doen.



Beterschap allemaal, gedeelde smart is halve smart toch :-) .
Alle reacties Link kopieren
Twee weekenden geleden tijdens die hitte lag ik met koorts en keelontsteking op bed. ik kon de warmte ook niet meer kwijt. Meer mensen hadden daar last van. Daarna nog een week diaree gehad. Nu voel ik me wel weer oke.
quote:SillySill schreef op 27 juli 2014 @ 14:27:

Hier ook! Zo'n vastzittende hoest al meer dan twee weken en af en toe een loopneus waar ik mee naar Parijs kan lopen. Maar het vervelendste is die moeheid, moe en uitgevloerd na alleen even boodschappen doen.



Beterschap allemaal, gedeelde smart is halve smart toch :-) .

Ja erg hè, die lamlendige vermoeidheid. Ik voel met gewoon een verveelde puber, die kunnen dat ook zo hebben, blèghh,



Maar goed, we houden de goede moed er in. Nog even lekker slapen vanmiddag en dan komen we de dag wel door.



Daarom heb ik dit topic ook geopend.





Beterschap!~
quote:yoshe schreef op 27 juli 2014 @ 14:32:

Twee weekenden geleden tijdens die hitte lag ik met koorts en keelontsteking op bed. ik kon de warmte ook niet meer kwijt. Meer mensen hadden daar last van. Daarna nog een week diaree gehad. Nu voel ik me wel weer oke.

Welkom in het land der levenden. Doe ze de groeten daar.



Fijn dat het weer goed met je gaat.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor allemaal!



Hoe broeierig het hier ook is, het is koopzondag in het winkelcentrum waar ik woon en ik ga toch even wat buitenlucht snuiven.

Terrasje pikken en wat energie opdoen.



Morgen heeft Pa een fikse wandeling in onze skone Brabantse natuur gepland.



Komt dus vast wel goed met de moeheid.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
[quote]BellatrixVanDetta schreef op 27 juli 2014 @ 13:44:

Nog een paar sessies en dan ga ik op eigen pootjes oefenen.



Succes BellatrixVanDetta goed voor jou
Veel plezier Bella!!
Ot: zoon heeft erg last van zijn astma al extra medicijnen gekregen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds donderdag de hand-, voet- en mondziekte en heb allemaal blaasjes en rode vlekjes aan de binnenkant van mijn handen en onder mijn voeten. (Kon vrijdag en zaterdag zelfs niet meer lopen van de pijn). Het is een virus dus er is niks tegen te doen en het is eigenlijk een kinderziekte dus het is wel raar dat ik dat nu heb......
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Savetheday.



Ik heb er best zin in.



Thx Tootje!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
quote:BellatrixVanDetta schreef op 27 juli 2014 @ 13:44:

Nog een paar sessies en dan ga ik op eigen pootjes oefenen.



Ik ben er heel optimistisch over. Het is het waard straks weer kunnen gaan en staan waar ik wil!



En dan kom ik je trakteren op citroenlimonade ergens in die mooie stad van jou.



Tot dan beterschap voor jou en iedereen hier die zich zo lam voelt!

Er heerst inderdaad vanalles.

Die had ik gemist, sorry.



Fantastisch Bella.
quote:savetheday schreef op 27 juli 2014 @ 14:47:

Ot: zoon heeft erg last van zijn astma al extra medicijnen gekregen

Ja, die zal het wel extra moeilijk hebben.



Voor kinderen vind ik het altijd het ergst, op één of andere manier..
Hier vrijdag ziek thuis gebleven. Nu nog niet helemaal topfit, maar gaat wel weer. Gelukkig pas dinsdag weer werken dus dat red ik wel. Zoon en vriend hebben geen kwaaltjes, alleen zit zoon nog met een gebroken beentje, gips gaat er dinsdag gelukkig van af!
quote:Donnay schreef op 27 juli 2014 @ 14:47:

Ik heb sinds donderdag de hand-, voet- en mondziekte en heb allemaal blaasjes en rode vlekjes aan de binnenkant van mijn handen en onder mijn voeten. (Kon vrijdag en zaterdag zelfs niet meer lopen van de pijn). Het is een virus dus er is niks tegen te doen en het is eigenlijk een kinderziekte dus het is wel raar dat ik dat nu heb......Jeetje, dat is wel heel erg. Zijn daar goede medicijnen tegen?
Alle reacties Link kopieren
hier ook! gewoon nét niet helemaal fit, last van buikpijntjes, af en toe een beetje diarree, geen zin in eten, moe... zit me nu al twee weken af te vragen of er (weer ) een buikgriepje aan zit te komen of dat ik gewoon last heb van het warme weer. ik hoop heel erg op het laatste...
That's a fine looking high horse
quote:mamavk schreef op 27 juli 2014 @ 14:56:

Hier vrijdag ziek thuis gebleven. Nu nog niet helemaal topfit, maar gaat wel weer. Gelukkig pas dinsdag weer werken dus dat red ik wel. Zoon en vriend hebben geen kwaaltjes, alleen zit zoon nog met een gebroken beentje, gips gaat er dinsdag gelukkig van af!Beterschap en beterschap voor je zoon. Wat moet dan benauwd zijn geweest zeg, dat gips en niet lekker kunnen plonzen met water.
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2014 @ 14:59:

[...]



Beterschap en beterschap voor je zoon. Wat moet dan benauwd zijn geweest zeg, dat gips en niet lekker kunnen plonzen met water.



Donderdag hebben we het met 2 pedaalemmerzakken en ductape afgeplakt en heeft hij lekker een uurtje in een badje in de tuin kunnen 'zwemmen' Was niet te houden voor hem anders. Verder houdt hij zich er goed onder, mag ook lopen en doen dus het valt gelukkig erg mee. Blijft sneu natuurlijk...





Voor alle andere zieken ook beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook al.. Slaap ook al een aantal keer tussen de middag als zoon in bed ligt.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:woepsie schreef op 27 juli 2014 @ 15:04:

Hier ook al.. Slaap ook al een aantal keer tussen de middag als zoon in bed ligt.Ook zo moe?
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren ben ik een dweil. Grieperig, niet echt ziek, maar ziekjes zeg maar.

Hopelijk gaat het morgen beter. Ons team is al behoorlijk uitgedund door ziekte en vakantie, nog 1 minder zou erg slecht uitkomen voor de overblijvenden.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Hebben we eens een warme zomer, lees ik niks als gezeur....
quote:tonkje schreef op 27 juli 2014 @ 15:07:

Sinds gisteren ben ik een dweil. Grieperig, niet echt ziek, maar ziekjes zeg maar.

Hopelijk gaat het morgen beter. Ons team is al behoorlijk uitgedund door ziekte en vakantie, nog 1 minder zou erg slecht uitkomen voor de overblijvenden.

Ik hoop het met je.



Voorspoedige beterschap gewenst.
quote:Lipsservice schreef op 27 juli 2014 @ 15:08:

Hebben we eens een warme zomer, lees ik niks als gezeur....Niemand klaagt over het weer.
Alle reacties Link kopieren
Nee geen medicijnen voor, net zoals griep gewoon uitzieken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven