Gezondheid alle pijlers

Ziek en lamlendig na die hittegolf.

27-07-2014 13:27 110 berichten
Hallo ladies,



Het heerst! Rare kwaaltjes en ziek zijn.

Zelf ben ik zo moe dat ik al twee keer heb geslapen vandaag. Gisteravond om kwart over 9 stortte ik volledig in.



Ik stond gister even te praten met een buuv, heer zoon komt aanlopen en die loopt te klappertanden van de kou.



Mijn zoon is verkouden en heeft keelontsteking en ik hoor, zelfs verhalen over griep.



Is iedereen nog volop happy en gezond of zijn jullie ook aan het kwakkelen met kleinigheidjes?
quote:Donnay schreef op 27 juli 2014 @ 15:16:

Nee geen medicijnen voor, net zoals griep gewoon uitzieken....Foei! Van harte beterschap gewenst!
Alle reacties Link kopieren
quote:Donnay, 37 minuten geleden

Ik heb sinds donderdag de hand-, voet- en mondziekte en heb allemaal blaasjes en rode vlekjes aan de binnenkant van mijn handen en onder mijn voeten. (Kon vrijdag en zaterdag zelfs niet meer lopen van de pijn). Het is een virus dus er is niks tegen te doen en het is eigenlijk een kinderziekte dus het is wel raar dat ik dat nu heb......

Hebben Mason en ik een paar weken geleden ook gehad, Mason had een paar dagen koorts, een zere mond en blaasje op zijn handpalmen en voeten. Ik was een paar dagen een beetje blègh en blaasjes op mijn handen en mond. Niet heel veel last gehad eigenlijk. Was binnen vijf dagen over.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ja ook zo moe inderdaad. En diarree en misselijk. Dit hadden we alle 3 een paar weken terug ook al.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
quote:Lipsservice schreef op 27 juli 2014 @ 15:08:

Hebben we eens een warme zomer, lees ik niks als gezeur....Het weer vind ik meer dan prima hoor. Volgens mij heeft mijn dweilerigheid er ook niks mee te maken.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Voor iedereen beterschap!!



Ik heb er ook last van, ik ben onbeschrijfelijk moe echt zo moe en daarnaast ben ik benauwd en moet ik extra medicatie nemen. Gisteravond ging mijn ene neusgat dichtzitten en die is nu weer over. De vermoeidheid en benauwdheid zijn nu zo erg dat ik er thuis voor moet blijven. Gelukkig heb ik een hele goede vriend die voor mij de boodschappen heeft gedaan en gebracht terwijl hijzelf nog een avonddienst moet draaien.



Het blijft ook maar benauwd, er werd toch regen en zonloos voorspeld? nou niet hier hoor Rotterdam en stralend weer, blegh.



Ben blij als we weer richting de 20 tot 22 graden zitten en wat koelere nachten krijgen.



Sterkte iedereen!
Ik ben sinds de hittegolf ook aan het sukkelen. Keelpijn, ontzettend moe (maar ik ben nooit fit, dat speelt ook mee), en sinds gisteren ook last van de darmen. Mijn ene kind stond ook ziek op.



Griepje? Ik hoop het niet, binnenkort heb ik voor het eerst sinds jaren enkele dagen vrij zonder zorg voor de kinderen! Geen luxe maar pure noodzaak na een aantal heel zware jaren (gedoe met mijn ex, vechten om werk en inkomen, problemen met mijn gezondheid, mijn kinderen hebben extra zorg nodig), en griep kan ik dan absoluut niet gebruiken!
Ik ben ook zoooo moe, slaap heel slecht door de warmte. Vorige week last van buikgriep. Gelukkig geen diarree meer, maar zodra ik wat eet, krijg ik pijn in mijn maag en darmen. Veel maagzuur... Eet bijna niks.



Bah, bah, ik hoop dat dit weer snel voorbij is. Ik hoef nog vier dagen te werken en dan drie weken vrij. Ik hoop niet dat we dan nog dit weer hebben. Dat betekent weer drie weken binnen zitten....
quote:SoMiDi schreef op 27 juli 2014 @ 15:48:

Voor iedereen beterschap!!



Ik heb er ook last van, ik ben onbeschrijfelijk moe echt zo moe en daarnaast ben ik benauwd en moet ik extra medicatie nemen. Gisteravond ging mijn ene neusgat dichtzitten en die is nu weer over. De vermoeidheid en benauwdheid zijn nu zo erg dat ik er thuis voor moet blijven. Gelukkig heb ik een hele goede vriend die voor mij de boodschappen heeft gedaan en gebracht terwijl hijzelf nog een avonddienst moet draaien.



Het blijft ook maar benauwd, er werd toch regen en zonloos voorspeld? nou niet hier hoor Rotterdam en stralend weer, blegh.



Ben blij als we weer richting de 20 tot 22 graden zitten en wat koelere nachten krijgen.



Sterkte iedereen!Ik ook!! Man is ook zo ontzettend benauwd. Soms denk ik wel eens: hij blijft er nog in! En dan? Het maakt mij erg angstig....
quote:Lipsservice schreef op 27 juli 2014 @ 15:08:

Hebben we eens een warme zomer, lees ik niks als gezeur....Je hoeft niet mee te lezen! Sommigen mensen worden echt ziek of erg benauwd van dit weer! Is echt geen pretje hoor, zo'n horror zomer..
Voor iedereen van harte beterschap gewenst.



Er is meer aan de hand dan ik had gedacht. Zo zie je maar weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit weer ook heerlijk hoor! Daar hoor je mij ook niet over hoor!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo moe is. Ik heb me voorgenomen om vanavond heel vroeg te gaan slapen. (half 9)
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter is ziek geworden vrijdag. Oorpijn en keelpijn...hoge koorts



Zomergriepje waarschijnlijk.
quote:bankje schreef op 27 juli 2014 @ 16:18:

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo moe is. Ik heb me voorgenomen om vanavond heel vroeg te gaan slapen. (half 9)Het is dan nog zo licht, ik kan daar niet van slapen. Heb jij daar dan geen last van? Ik gebruik wel een slaapmasker, maar met die hitte is dat niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 27 juli 2014 @ 13:44:

Nog een paar sessies en dan ga ik op eigen pootjes oefenen.



Ik ben er heel optimistisch over. Het is het waard straks weer kunnen gaan en staan waar ik wil!



En dan kom ik je trakteren op citroenlimonade ergens in die mooie stad van jou.



Tot dan beterschap voor jou en iedereen hier die zich zo lam voelt!

Er heerst inderdaad vanalles.Even voor jou een dikke en dikke
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn we ook alleen maar moe ,het liefst willen slapen en ik loop al weken met een zeurende keel, zo te zien zijn we dus geen zeur





Sterkte Cateautje en iedereen
quote:viavia2013 schreef op 27 juli 2014 @ 16:32:

[...]





Het is dan nog zo licht, ik kan daar niet van slapen. Heb jij daar dan geen last van? Ik gebruik wel een slaapmasker, maar met die hitte is dat niet fijn.Ik heb verduisterende gordijnen op de slaapkamer.
Alle reacties Link kopieren
Tja..... Ik mag waarschijnlijk weer een prednison kuur voor mijn zonlicht/warmte allergie. Slapen is een drama vanwege jeuk en hitte.

Maar klagen heeft niet zoveel zin he? Geniet van het lekkere weer en pak je rust waar je kunt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Sterkte Viavia! Snap dat het eng is om te zien, maar als jou man ook verneveld dan kan hij rustig zijn medicatie innemen, en mocht het echt uit de hand lopen, gewoon 112 bellen. Als ik erin blijf hangen is het meestal de SPH en opname, maar daarna ben ik wel weer oké



Ik ging gisteren na de cabaret naar bed dat was om 22.30, maar helaas luidruchtige buren waardoor ik pas om 00.30 eindelijk kon slapen. En nee praten met deze mensen is niet mogelijk, uitzitten dus.
Alle reacties Link kopieren
Ha Cateautje,

ik ben net herstellende van griep: misselijk, koorts, erge spierpijn en diarree. Dat laatste is nog niet over helaas en dat komt volgens mij door het benauwde weer.

Dus, er heerst vanalles.

Aangezien ik geen warmte-fan ben, zal ik blij zijn als de r weer in de maand zit!

Nog 2 weken werken en en 2 weken vrij. Heerlijk!

Iedereen beterschap gewenst!
quote:Lipsservice schreef op 27 juli 2014 @ 15:08:

Hebben we eens een warme zomer, lees ik niks als gezeur....Misschien voel jij je wel niet lekker in de winter als het koud is. Dan voel ik me juist heel fit . Nu niet. Ik hou niet van hitte. Word er beroerd van. Waarom is het altijd een must om van hitte te houden.
quote:lammy schreef op 27 juli 2014 @ 17:01:

[...]





Misschien voel jij je wel niet lekker in de winter als het koud is. Dan voel ik me juist heel fit . Nu niet. Ik hou niet van hitte. Word er beroerd van. Waarom is het altijd een must om van hitte te houden.Idd, het gezeur in de winter is vele malen erger!
Ik ben blij in een land te wonen waar alle seizoenen met verve door de natuur over ons heen wordt gestort.



Maar nu ben ik eventjes hondsmoe van de afgelopen dagen van enorme hitte.



Dus??
[quote]Cateautje schreef op 27 juli 2014 @ 17:13:

Ik ben blij in een land te wonen waar alle seizoenen met verve door de natuur over ons heen wordt gestort.



Maar nu ben ik eventjes hondsmoe van de afgelopen dagen van enorme hitte.





Dus?, nou gewoon uitzieken/uitzitten. En anders de HA als je het niet vertrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Dus? Er het beste van maken.

Zeuren en klagen maakt het alleen maar erger.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven