Gezondheid alle pijlers

Ziek en lamlendig na die hittegolf.

27-07-2014 13:27 110 berichten
Hallo ladies,



Het heerst! Rare kwaaltjes en ziek zijn.

Zelf ben ik zo moe dat ik al twee keer heb geslapen vandaag. Gisteravond om kwart over 9 stortte ik volledig in.



Ik stond gister even te praten met een buuv, heer zoon komt aanlopen en die loopt te klappertanden van de kou.



Mijn zoon is verkouden en heeft keelontsteking en ik hoor, zelfs verhalen over griep.



Is iedereen nog volop happy en gezond of zijn jullie ook aan het kwakkelen met kleinigheidjes?
quote:hatsetats schreef op 27 juli 2014 @ 17:29:

Dus? Er het beste van maken.

Zeuren en klagen maakt het alleen maar erger.

Volgens mij zeur en klaag ik niet, maar heb mijn vermoeidheid gewoon aangegeven en misschien wordt het voor jou erger als je klaagt en zeurt en voor mij misschien niet.

Zo is iedereen anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2014 @ 17:40:

[...]



Volgens mij zeur en klaag ik niet, maar heb mijn vermoeidheid gewoon aangegeven en misschien wordt het voor jou erger als je klaagt en zeurt en voor mij misschien niet.

Zo is iedereen anders.Wat jij wilt. Jij vraagt 'dus??' Nou dan geef ik antwoord. Want dit tic staat vol gezeur en geklaag.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 27 juli 2014 @ 17:52:

[...]



Wat jij wilt. Jij vraagt 'dus??' Nou dan geef ik antwoord. Want dit tic staat vol gezeur en geklaag.

Ik ben dat nog niet tegengekomen in alle eerlijkheid. De forummers schrijven op waar ze mee te maken hebben, maar ik heb nog geen enkel gezeur en geklaag kunnen ontwaren.



Vertellen over wat je mankeert is niet per definitie klagen en zeuren.

De enige die zeurt en klaagt dat ben jij.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar! Ontsteking van mijn evenwichtsorgaan, dus lekker op bed al een week lang
quote:twijlfelmiep schreef op 27 juli 2014 @ 18:04:

Herkenbaar! Ontsteking van mijn evenwichtsorgaan, dus lekker op bed al een week lang

Dat is een lastige!



Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Catitje! Jij ook



Stomme autocorrectie /)
quote:twijlfelmiep schreef op 27 juli 2014 @ 18:08:

Thanks Catitje! Jij ook



Stomme autocorrectie /) Ja, je miste een E.
Vermoeid. En ja, ik heb, ook tijdens die hitte, prima geslapen. Ik zeg wel eens voor de grap dat ik een interne airco heb. In de winter is dat wat minder fijn maar nu is het wel handig.



Gelukkig hoef met zo´n weer niet erg hard te werken, dat scheelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2014 @ 17:59:

[...]



Ik ben dat nog niet tegengekomen in alle eerlijkheid. De forummers schrijven op waar ze mee te maken hebben, maar ik heb nog geen enkel gezeur en geklaag kunnen ontwaren.



Vertellen over wat je mankeert is niet per definitie klagen en zeuren.

De enige die zeurt en klaagt dat ben jij..

Ja. Tuurlijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 27 juli 2014 @ 17:29:

Dus? Er het beste van maken.

Zeuren en klagen maakt het alleen maar erger.jij vind het zeuren en klagen, ik niet ik lees een opsomming meer niet, jij bent de zeur.
Alle reacties Link kopieren
quote:ronniemitchel schreef op 27 juli 2014 @ 18:21:

[...]



jij vind het zeuren en klagen, ik niet ik lees een opsomming meer niet, jij bent de zeur.Ja. Tuurlijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik kom ook even klagen want ik vind het nog steeds benauwd en voel me knap ellendig. Gewoon nergens geen puf in. Lijkt ook wel alsof het ademhalen niet erg lekker gaat. Bah, van mij mag het gauw naar een graadje of twintig zakken.
Alle lotgenootjes (mag ik dat woord gebruiken?) sterkte en beterschap toegewenst!



Ik heb enkele kennissen met rheuma of fibromyalgie (ik hoop dat ik dat goed schrijf), die zijn juist weer heel blij met het warme weer. Het kan verkeren...



Het vervelende is dat er nu ook een virus is. Als je al niet zo lekker gezond bent, holt dat je zo lekker uit. Blergh!



Oh, en hatsetats, ik klaag niet, ik constateer alleen
quote:Triquetra schreef op 27 juli 2014 @ 18:25:

Ik kom ook even klagen want ik vind het nog steeds benauwd en voel me knap ellendig. Gewoon nergens geen puf in. Lijkt ook wel alsof het ademhalen niet erg lekker gaat. Bah, van mij mag het gauw naar een graadje of twintig zakken.Hier wordt het morgen 20 graden. Brrrrr.
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2014 @ 18:32:

[...]



Hier wordt het morgen 20 graden. Brrrrr. Heerlijk!! Ik kom morgen naar je toe hoor
Ah! Ben gelukkig niet de enige ;)



Hier ook al 2 weken gedoe. Ik eerst (oorpijn, keelpijn, hoesten, rillerig). Inmiddels heb ik alleen nog een enorm snothoofd en heeft vriend de andere kwaaltjes overgenomen.



Heeft toch -lijkt me- niet iets met de hitte te maken verder? Gewoon een virusje.
Ik heb ook al 2 weken griep...lijkt een wonder met dit weer, maar een virus blijft een virus
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2014 @ 18:32:

[...]



Hier wordt het morgen 20 graden. Brrrrr.



Weeronline zegt 25 graden, wel met regen. Ik zit net onder de rook van Rotterdam.

Gelukkig voelt iedereen zich hier prima. Maar voor de vakantie heerste er waterpokken op de psz van de jongste en roodvonk in de klas van de middelste. Tot nu toe hebben we geluk.

Beterschap voor iedereen die ziek is!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2014 @ 17:13:

Ik ben blij in een land te wonen waar alle seizoenen met verve door de natuur over ons heen wordt gestort.



Maar nu ben ik eventjes hondsmoe van de afgelopen dagen van enorme hitte.



Dus??Dus moet jij even bijkomen!
Noem je dit een hittegolf lol.

Sinds ik in een woestijnland woon, heb ik een ander idee over hitte. Mijn kinderen vonden het gisteren "frisjes"

Maar desondanks komen virussen bij ons ook voor.Een paar weken geleden was het slechts 40 graden en ik lag met 40 graden koorts op bed
Maar neem lekker de tijd en rust maar goed uit. Ook als het warm is, kun je last hebben van kwalen en dat is gewoon niet leuk. En blijf voldoende drinken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 27 juli 2014 @ 13:50:

[...]



Veel water drinken is belangrijk. Ik ben zelf geen waterklant, maar heb het toch ook moeten doen.



Het is altijd oppassen met eten en hoe je ermee omgaat, voor je het weet is het al niet vers meer, terwijl het nog maar tien minuten buiten de koelkast is. Dat heb je met die hitte.





Ik had wel genoeg water gedronken, maar als het heel warm is moet je ORS drinken, dan heeft water drinken geen zin bij buikgriep als het heel warm is buiten.



En ik was goed met mijn eten omgegaan. Daar let ik altijd erg goed op. Zoon kwam thuis met een virusje van de peuterspeelzaal, en stak me daarna aan.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 28 juli 2014 @ 08:11:

[...]





Ik had wel genoeg water gedronken, maar als het heel warm is moet je ORS drinken, dan heeft water drinken geen zin bij buikgriep als het heel warm is buiten.



En ik was goed met mijn eten omgegaan. Daar let ik altijd erg goed op. Zoon kwam thuis met een virusje van de peuterspeelzaal, en stak me daarna aan.Het leek misschien alsof ik je persoonlijk aansprak, maar her was in het algemeen bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook moe door slecht slapen door broeierige weer.
Alles staat nu tegen elkaar open en het is nog maar 22 graden in huis. Ik zit zowaar met kippevel. Lekker hoor!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven