Uitgaan in Amersfoort.

28-10-2014 18:43 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriendin en ik gaan een weekend naar Amersfoort.

Iemand nog ideeën om te doen en waar we leuk kunnen uitgaan zaterdagavond?
Amersfoort is niet echt een stad om in uit te gaan naar mijn mening.

Veel ''clubs'' met van die hang mocrootjes die aan je kont zitten en je naroepen gemixt met 17 jarige hele dronke jongetjes op de dansvloer.

Het meest gezellig vind ik dan nog de boothill & the flame, twee rock kroegen, maar wel normaal volk wat gewoon relaxt doet.

Op het plein waar de kerk zit zijn er ook nog een paar leuke kroegjes en op 1 van die hoeken een tent waar je kan bachatta/salsadansen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reactie



We houden wel van dansen, dus rock is het niet helemaal en salsa waag ik me maar niet aan.



17 jarige zijn we ook wat te oud voor



Lastig dus!
Alle reacties Link kopieren
Genoeg leuke plekken in Amersfoort!



De Miles is een kroeg waar op vrijdag- en zaterdagavond altijd een bandje speelt, erg leuk met publiek tussen de 20-40 jaar. Dan heb je nog de Fiji, wat 'hipper' (en jonger publiek, 20-30 jaar) en wat meer clubmuziek. Beide tenten zitten op De Hof. Als je lekker wil dansen is The Jacksons leuk, dit zit op de Groenmarkt. Hier wordt het wel pas na 1.00u drukker.



Verder voor een gewoon biertje/wijntje is Irish Pub de Long John (Lieve Vrouwenplein) gezellig en 't Nonnetje (Groenmarkt). 't Filmhuys (Groenmarkt) is ook leuk voor de borrel en om te eten.



Als je nog meer tips nodig hebt... roep maar!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nero!



Bedankt voor je reactie, we zijn al geweest ;)

En in Fiji en Jacksons beland, was erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven