Sexy lingerie tips

28-04-2015 22:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand toevallig tips waar in (al dan niet online) sexy en toch classy lingerie kan vinden??

Ik vind zelf de lingerie van Agent Provocateur erg mooi maar de prijzen ervan niet bepaald. Dus eigenlijk nog een aanvullende vraag: een beetje betaalbaar graag.

Pabo enzo is natuurlijk niet bepaald kostbaar, maar is in mijn ervaring ook niet al te kwalitatief. Ben benieuwd waar jullie shoppen!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon Christine le Duc? Of Hunkemöller?
Alle reacties Link kopieren
Lingeriezaken genoeg in elke stad.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Ik koop mijn lingerie bij Triumph. Betaal je tussen de 35-60 euro per Bh voor en strings tussen 15-30 euro.

Ik weet niet wat je verstaat onder sexy lingerie. Maar bij Triumph hebben ze ook lingerie met kant e.d.

Kwaliteit is super. Draag al jaren dit merk
Een leven zonder zorgen, dat is pas leven.
Alle reacties Link kopieren
Marlies Dekkers.
quote:O.L.L.A schreef op 28 april 2015 @ 22:40:

Lingeriezaken genoeg in elke stad.

Hoe moeilijk kan het zijn.

Zolang je maar niet naar de Hema gaat, daar verkopen ze alleen maar ondergoed.

Betaalbaar is H&M, Hunkemoller, Bijenkorf, etc.

Online, Wehkamp, Bon prix etc.

En verder Google is your best friend.
Alle reacties Link kopieren
Noooouuu dedoper, ik heb een paar weken terug lingerie bij de hema gekocht. Lingerie ja. Sexy lingerie. Mijn vriend vond het helemaal geweldig. Liep er ook toevallig bij uit hoor. Maar het is een succes!



Verder Christine le duc! Geweldige winkel en erg handig dat je online ook kunt shoppen. Heb daar al aardig wat lingerie vandaan geplukt.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook dikke vette kul dat de hema geen leuk ondergoed zou verkopen.
...
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tips, so far.

Tuurlijk kan ik een willekeurige stad inlopen en winkels induiken, maar ik zocht juist net even buiten de gebaande paden. Ik blijf zoeken...!
Alle reacties Link kopieren
Moet je voor de gein eens iets sportiefs aantrekken, dus geen kanten gedoe maar een kort broekje van satijn of sweatstof, een haltertopje en van die kniehoge sokken....



(en ik altijd maar denken dat sexy te maken had met half open/doorzichtig rood/zwarte toestanden)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
- Sapph

- Bonprix

- Christine le Duc
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga regelmatig gewoon lekker de stad in om wat lingerie te scoren. En heb geen vaste winkels. Bij shoppen kan ik zomaar in elke winkel belanden.



Voor mij persoonlijk is het kunnen passen het grootste voordeel. Dus via internet bestel ik geen lingerie setjes e.d.



Soms zie ik iets dat er geweldig uitziet. Maar als ik het pas zit het voor geen meter. En omgekeerd komt ook voor. Pas ik iets waarvan ik denk dat het wel aardig is maar niet spectaculair. Blijkt het bij het passen uitmuntend te zitten met een hoog erotiek gehalte.



Dus lingerie voor mij altijd in winkels en nooit via internet. Bijenkorf, V&D, Speciale lingeriezaken e.d.



En ook haal ik wel eens gewoon wat bij de HEMA hoor. Niets mis mee. Ik koop bij veel winkels en sluit niets uit.



Het shoppen op zich is al heel leuk natuurlijk. Dat ga ik toch echt niet inruilen voor internet. Met het vele terugsturen.
Hema verkoopt hele leuke dingen. De tijd dat je er alleen maar oubollige grote witte oma onderbroeken kan kopen is allang voorbij.
Alle reacties Link kopieren
[..]
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2015 08:46
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb "laatst" nog een valentijnssetje bij de hema gekocht, Zat prima en was groot succes. Ook bij V&D hebben ze soms goede aanbiedingen, kwestie van goed opletten. Het passen is voor mij ook geen straf, zolang dat maar niet op zaterdagmiddag is .
De vraag van TO is sexy lingerie.

Sorry hoor maar wijs mij op deze site, sexy lingerie aan.

Hema lingerie

Het zal wel aan mij liggen
Vergeleken bij wat mijn liefje draagt is dat hema spul knettergeil.
Alle reacties Link kopieren
Aliexpress.com op sexy of lingerie zoeken. Wel even de feedback lezen van klanten om de juiste maat te vinden ( vaak valt het Chinese en Koreaanse spul erg klein) Hiet zit heel veel leuk en goedkoop spul tussen, ook sexy bikini's Maar paar keer draagbaar, omdat de kwaliteit niet heel goed is, maar wat wil je, het kost soms maar een paar euro.

Ik koop ook hele dure merken zoals aubade,Marlies Dekkers etc.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2015 11:16
Reden: spam
% gewijzigd
Jarretelsets en bustiersets koop ik via Pabo. Die draag is enkel voor korte daarop voorbereide momenten en dan zijn ze snel weer van mijn lijf geplukt.



Lingerie voor alledag koop ik op diverse plekken. Van Zeeman tot Hunkemöller tot Sapph.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-11-2015 17:07
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als ik een lingerie zaak binnenloop of in een kleding winkel in dat hoekje terecht kom, krijg ik meteen een erectie
Sex and Whisky
Alle reacties Link kopieren
Voor de budgetfans: Primark verkoopt ook heel mooie, betaalbare, sexy lingerie.
Honesty is better than sugar coated lies.
Alle reacties Link kopieren
Yamamay is een leuk en sexy merk. Zit als gegoten en heel betaalbaar. 1e keer in Spanje gekocht, maar ook hier verkrijgbaar. En natuurlijk via Internet.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven