Mode & Beauty alle pijlers

Armband voor vriendin welke

25-08-2015 21:53 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Een vriendin van mij en mijn partner wordt binnekort 40 en geeft een groot feest. Nu willen mijn partner en ik een mooi cadeau geven. Ik dacht zelf aan een armband ter waarde van maximaal 40 euro.



Nu kan ik wegens priveomstandigheden niet naar de winkels toe, dus zal ik de armband online moeten bestellen.



Zelf draag ik niet vaak sieraden en ik zou dan ook erg geholpen zijn met leuke tips van

Zouden jullie mij kunnen helpen bij deze speurocht?

Ze houd van trendy en heeft qua kleding vaak een 'business look'.

Dank!
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je voor dat geld niet echt een mooi sieraad kunt kopen, en zeker geen armband. Kom je toch al gauw uit bij onedele metalen en niet echt iets dat "blijvend" is. Hooguit een leuk mode-artikel voor één seizoen ofzo.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Poeh, er zijn trendy armbanden genoeg, maar ik zou alleen sieraden geven aan iemand die ik heel goed ken en van wie ik haar smaak precies ken. Anders loop je het risico dat je met zorg uitgezochte armband achter in een kast belandt.

Wat voor sieraden draagt je vriendin? En heb je een idee van de prijsklasse van die sieraden?
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf heb een Pandora armband, maar die is redelijk prijzig. Lucardi is niet zo duur met sieraden, alleen vind ik de kwaliteit niet echt super. Heb je al wat gegoogled?
Riskant kado! Zoals iemand hier al schreef is 40 euro voor een mooi blijvend sieraad zoals een armband niet echt een geschikt budget.

Dan moet je dus maar net precies weten wat haar smaak is en waar zij weg van is en zij het kado ook enigszins op waarde weet te schatten. Je zou ook niet willen dat zij denkt dat je een prul van een tientje hebt gekocht ergens, toch?



En dan ook nog alleen online kunnen aanschaffen. Ik zou het je afraden.

Zijn er binnen je budget (waar niets mis mee is) nog andere dingen die jullie vriendin erg leuk zou vinden om te krijgen?
Alle reacties Link kopieren




https://www.marleensierad ... armband-met-bolletjes.htm
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dit is wel leuk voor een 40 jarige vrouw!

http://www.sieradenshop.nl/new-bling-910471439.htm
Alle reacties Link kopieren
quote:vlindertje1991 schreef op 25 augustus 2015 @ 22:15:

Dit is wel leuk voor een 40 jarige vrouw!

http://www.sieradenshop.nl/new-bling-910471439.htmMooi
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Als je kleding, parfum of sieraden aan iemand geeft, is de kans erg groot dat je de plank misslaat. Dat is zo persoonlijk, en het luistert zo nauw. Kun je haar niet een tegoedbon geven? Dat je haar zelf iets laat uitzoeken? Of een ander leuk cadeau geven, iets dat wat minder smaakgevoelig is?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Dank voor jullie reacties! Mmm, het geeft stof tot nadenken. Wellicht is mijn budget te beperkt, want ik wil dus absoluut niet dat de armband er goedkoop uitziet.

Op een ander cadeau kon ik zo snel niet komen: ik wil iets blijvends geven met een persoonlijke touch, vandaar dat ik aan een sierraad dacht.

Ik heb zelf ook gegoogeld en kwam op een zogenaamde slavenarmband uit. Deze armbanden schijnen ook veel te worden gedragen en het leek mij passend voor een vrouw van 40,

De laatste foto, de armband van New Bling vind ik erg mooi!

De zilveren armband met bolletjes is niet helemaal haar smaak denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een mooie leren portemonnee? Dat gebruik je dagelijks, en veel mensen hebben een heel oude. Ik heb er zelf al verschillende keren iemand erg blij mee gemaakt. En je kunt kiezen voor een redelijk neutraal exemplaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:weegschaaltje schreef op 25 augustus 2015 @ 22:23:

Hoi allemaal,



Dank voor jullie reacties! Mmm, het geeft stof tot nadenken. Wellicht is mijn budget te beperkt, want ik wil dus absoluut niet dat de armband er goedkoop uitziet.

Op een ander cadeau kon ik zo snel niet komen: ik wil iets blijvends geven met een persoonlijke touch, vandaar dat ik aan een sierraad dacht.

Ik heb zelf ook gegoogeld en kwam op een zogenaamde slavenarmband uit. Deze armbanden schijnen ook veel te worden gedragen en het leek mij passend voor een vrouw van 40,

De laatste foto, de armband van New Bling vind ik erg mooi!

De zilveren armband met bolletjes is niet helemaal haar smaak denk ik.

Ja ik vind het een mooie armband voor vrouwen van rond de 40! Het is ook moeilijk.

Je kan ook leuke oorbellen kopen.
Leuke oorbellen vind je makkelijker voor 40 euro denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat 40 euro voor een mooi, blijvend sieraad gewoon erg weinig is. Als je echt wilt dat het een blijvende herinnering is aan haar 40e verjaardag, een sieraad dat ze over 30 jaar nog steeds met veel plezier draagt, dan wordt het gewoon moeilijk voor dat geld. Uiteraard kan je een paar oorbellen kopen, of een goedkope armband, maar dan kom je toch al gauw in het genre "leuk voor even, maar over een jaar of twee liggen ze aan de kant". Gewoon omdat ze uit de mode zijn en niet genoeg blijvende waarde (mooie materialen, echte stenen) hebben om langer mee te gaan.



Niks mis met je budget, begrijp me goed. Maar ik denk dat je cadeau-idee niet bij dit budget past als je écht iets moois wilt geven op sieraden-gebied. Daar is het gewoon te weinig voor.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben veertig en vind juist de bolletjes wel mooi en de andere totaal niet.



Wat is haar smaak? Draagt ze wel armbanden?



Ook leuk:

Vaas

Paar planten in de tuin

Avondje uit eten

Mooi boek

Ik zou fotoshoot ook leuk vinden.

Fles wijn die op haar vijftigste op dronk is.

Of gewoon iets fijns voor nu. Fietstassen, bladcadeau, bloemen abonnement. Want veertig is een mijlpaal, maar dat zijn er wel meer. Uitgebreid eten bij jullie thuis kan ook de mijlpaal vieren zijn. Meteen een goed idee voor als ze vijftig wordt.
Ik heb laatst zelf een armband gemaakt voor een vriendin. Je kunt bij de hobbywinkel van alles kopen om zelf sieraden te maken. En dan is 40 euro wel een mooi bedrag, want die spullen zijn niet goedkoop. Het meeste kun je met een klein tangetje maken, heel simpel. En dan kun je het precies naar haar smaak maken. Als je haar smaak niet zo goed kent, maakt niet zo heel veel uit want er zijn grote kralen die zowat iedereen wel mooi vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiefseattle schreef op 25 augustus 2015 @ 23:26:

Ik heb laatst zelf een armband gemaakt voor een vriendin. Je kunt bij de hobbywinkel van alles kopen om zelf sieraden te maken. En dan is 40 euro wel een mooi bedrag, want die spullen zijn niet goedkoop. Het meeste kun je met een klein tangetje maken, heel simpel. En dan kun je het precies naar haar smaak maken. Als je haar smaak niet zo goed kent, maakt niet zo heel veel uit want er zijn grote kralen die zowat iedereen wel mooi vindt.Ik zou een zelfgemaakt iets erg lief vinden, maar je moet toch echt wel een beetje ervaren zijn in dit soort dingen om iets te maken dat écht mooi is en er niet uitziet als een hobbieproject van je 18-jarige nichtje...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Lucas heeft wel 50 tot 70% sale.

Je kan nu voor 40 euro wel wat beters krijgen.

Dan nog vind ik sieraden zo persoonlijk dat ik dat niet zou geven.
Alle reacties Link kopieren
Een heerlijk Rituals pakket dan???

De meeste vrouwen zijn er gek op.
Die met die bolletjes vind ik net een kerstboomversiering, en een slavenarmband is een beetje ordinair. Zelf vind ik (ook veertiger) bedeltjesarmbanden juist erg leuk. Dan geef je er een met een of twee bedeltjes en kan ze als ze wil nog nieuwe erbij hangen.
Ik, bijna 40 - er vind een slavenarmband erg mooi en bedeltjes niks aan
deze slavenarmbanden zie je ook steeds vaker.

wel ietsje boven je budget



http://www.bol.com/nl/p/s ... d-60-mm/9200000028824153/
Mooi fotoboek/kookboek/reisboeken met voorin een persoonlijke tekst, mooie pen, wijn of waterkaraf, mooie schaal of voor iemand die van eten/koken houdt een mooie set kaasmessen, kandelaar, adopteer een kip of olijfboom, boompje voor in de tuin,....
of deze, subtiel armbandje, altijd goed.

en de boodschap erbij (infinity / oneindig) is er ook wel mooi bij



http://www.bol.com/nl/p/h ... nfinity/9200000030086353/
quote:SaveTheDay schreef op 25 augustus 2015 @ 23:43:

Ik, bijna 40 - er vind een slavenarmband erg mooi en bedeltjes niks aan

Dat kan (maar is wel een beetje apart ). Iemand die ik ken heeft slavenarmbanden en een ketting in dezelfde stijl, dus eigenlijk gewoon een metalen fietsband om haar nek. Dat vind ik bijna storend om naar te kijken.

Zelf draag ik overigens helemaal geen kettingen of armbanden. Ik heb er in het verleden wel wat stuk getrokken omdat ik dan iets voelde kriebelen, er geschrokken aan trok en dan was het al doormidden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven