Werk & Studie alle pijlers

Online geld verdienen

26-09-2015 15:48 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met online geld verdienen? Ik heb wel eens gehoord van het doen van online enquêtes... maar ik vind dat best spannend, aangezien niet alles even betrouwbaar is. Misschien kent iemand nog iets anders?!

Zelf werk ik wel hoor, maar ik zou graag nog een extra zakcentje willen hebben in combinatie met mijn werk en studie.



Ik hoor graag van jullie!

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Heb je een webcam?
Alle reacties Link kopieren
quote:muni schreef op 26 september 2015 @ 15:50:

Heb je een webcam? Hahaha zo bedoel ik het nou ook weer niet! :P
Alle reacties Link kopieren
Webcam is niet eens nodig, je kan ook gebeld worden
ik doe mee aan verschillende panels

globaltestmarket, opinionbar, waardevollemening, ipsos, euroclix,ipay, moneymiljonair e,d

ik heb regelmatig genoeg punten om uit te keren. bij de een is dat een bon van bol en bij de ander een tientje of bij global 35 euro.

best leuk
Alle reacties Link kopieren
Ik denk toch dat je snel bij zoiets uitkomt als je online werk zoekt. Van enquetes invullen zul je niet rijk worden.
qassa, euroclix, ipay, zinngeld, online enquêtes. Het gaat langzaam, dus echt veel verdien je er niet mee. Een paar tientjes per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Als je je in gaat schrijven op dat soort sites, neem een apart mailadres daarvoor, scheelt je weer eventuele spam op je dagelijks mailadres
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Echt online geld verdienen kan je bijvoorbeeld doen door echt goed te investeren in online marketing. Maar daar is vaak wel jaren geduld voor nodig. Of goed weten waar je moet zijn en reclame kan maken

Door bijvoorbeeld passief inkomen. Lees alles wat hiervan los en vast zit. Maar het kan wel.
Ik heb me hier een tijd geleden in verdiept, maar het is allemaal niets met niets.



Sms diensten: ook al kan je zeer snel typen, je haalt er slechts een heel laag uurloon uit, denk aan enkele euro's per uur. Natuurlijk wordt het heel mooi voorgesteld, maar ik weet van mensen die heel enthousiast zijn begonnen vlot zijn afgehaakt. Het valt enorm tegen, zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf artikelen op een website waar ik wat geld mee verdien, 10-20 euro per maand. Een keer een heel goed bezocht artikel geschreven en die maand 240 euro verdiend. Ik denk niet dat ik de site online mag zetten dus als je het wil weten mag je me een bp doen. Dit is vooral leuk als je echt van schrijven houdt.

Ik heb ook euroclix, gekkengoud e.d. geprobeerd maar dat ging super langzaam. Wel betrouwbaar overigens, nooit problemen mee gehad behalve de spam :P
You can be the ripest, juiciest peach in the world, but there will always be someone who hates peaches.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om dubbeltjes en centen ......je spaart in maanden hooguit een boekenbon van 10 euro bij elkaar. Volgens mij kun je je tijd wel beter besteden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je veel online besteld, kun je het via euroclix laten lopen. Zo krijg je bij bepaalde webwinkels toch bepaalde clixs en krijg je uiteindelijk wat geld.

Maar ik gok hooguit tussen de 10 en 50 euro per maand?

Je hoeft daar dus niet veel voor te doen, alleen zorgen dat je het product koopt via euroclix en dan wordt je doorgestuurd naar de desbetreffende webwinkel.
Je verdient denk ik veel meer met een bijbaan bij de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
Als je iets heeeeel goed kan, dan kan je daar geld mee verdienen, ook online.

Dus dat is het begin: iets heeeel goed kunnen waar vraag naar is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Bijvoorbeeld. Als je heel goed apps kunt schrijven, dan bied je de makers aan om die te updaten en te verbeteren, tegen betaling. Als je meerdere van die klanten hebt, verdien je een heel aardige zakcent.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo het idee dat TO niet iets heel bijzonders kan op internet. Dan zijn de mogelijkheden om leuk bij te verdienen natuurlijk heel klein. Iets wat iedereen kan, weinig tijd kost en niet vervelend is, wil iedereen wel doen, en verdient dus nagenoeg niks. Als je echt een zakcentje wilt, zou je dan beter een gewonen bijbaan kunnen zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe via een site wel eens vragenlijsten invullen.

Krijg je maar iets van 10 cent voor.

Het zijn weinig vragenlijsten dus in een jaar krijg ik maar iets van 3 euro op mijn rekening gestort.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst een filmpje van een man die je in drie maanden miljonair kan maken. Koste niets zei hij. Maar je moest wel 250 dollar inleggen! Wat je ook doet, trap niet in dit soort dingen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een paar maanden gewerkt voor een sms dienst, ik verdiende per verzonden bericht 15ct, en ik had vrije inlog, ik bepaalde dus zelf wanneer ik werkte. Helaas kozen de meesten ervoor om door de weeks een paar uur te werken, en in het weekend was er niemand, zodoende werd er een vast rooster ingevoerd, en er werd ineens heel erg op ons gelet, zodoende ben ik afgehaakt, maar ik verdiende wel tussen en de 50 en 80 euries per week, dat was niet verkeerd hoor.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
@Flower21 ben je nog steeds opzoek naar werk online?

Ik weet wel iets, het is geen cam of sms ;)
Carpe Omnia
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-01-2016 14:58
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-01-2016 11:11
Reden: spam
% gewijzigd
Love, laugh, life
Oud topic, maar ik up hem even



Ik ben benieuwd naar manieren om online een bescheiden inkomen te verdienen of een bestaand inkomen aan te vullen. Eigenlijk tussen beide uitersten in. Dus niet Euroclix of enquêtes invullen, maar ik heb het ook niet over apps ontwikkelen of online marketeer zijn. En alvast voor de zekerheid: de hele seksbranche valt ook af



Dingen waar je nog wel wat voor moet kunnen (of iets dat je kunt leren), maar geen groot talent of langdurige opleiding voor nodig hebt. En die je locatie-ongebonden (dus ook vanuit het buitenland) kunt doen, zolang je maar een laptop en internetverbinding hebt.



Als voorbeeld: een tijdje terug ontdekte ik een bedrijfje dat mensen zocht die wilden transcriberen (audiofragmenten uittypen). Je moest wel een test doen en uiteraard foutloos Nederlands schrijven, maar ik kreeg niet de indruk dat de lat verder erg hoog lag. Als je was aangenomen, dan kon je zelf je opdrachten kiezen uit het aanbod en daardoor dus zelf bepalen wanneer je werkt en hoeveel je werkt (zolang er opdrachten zijn uiteraard). Het verdiende iets van 6 tot 10 euro bruto per uur, afhankelijk van je snelheid. Slecht dus, maar stukken meer dan Euroclix ofzo. En je kon het onregelmatig doen, dus veel werken als je geld nodig had en minder werken als je het even niet nodig had.



Volgens mij moet er veel meer van dit soort werk zijn, dat je volledig online en vanuit elke locatie kunt doen. Ik ben benieuwd of jullie andere voorbeelden kennen of ervaring hebben hiermee!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-06-2017 11:30
Reden: spam
97.79% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven