Airfryer: welke?

10-11-2015 08:54 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. We willen een airfryer. Hebben jullie goede of juist minder goede ervaringen met bepaalde types/ merken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 19 november 2015 @ 15:13:

Bij de Marskramer is het Ladies night deze week en dan krijg je op alles 15% korting. Was vorige week ook bij Blokker en dan kost de XL ¤ 169,00 i.p.v. ¤ 199,00.Dat was alleen gisteren toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor de XL!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al weer wat jaren een philips airfryer xl. Bevalt erg goed. Vind het wel een sta in de weg (groot) maar dat weegt niet op tegen de lekkere dingen die er uit komen
quote:Flashy schreef op 19 november 2015 @ 16:08:

[...]



Dat was alleen gisteren toch?Sorry, je hebt gelijk.
quote:selaatje schreef op 19 november 2015 @ 16:13:

Ik heb al weer wat jaren een philips airfryer xl. Bevalt erg goed. Vind het wel een sta in de weg (groot) maar dat weegt niet op tegen de lekkere dingen die er uit komen Ik ook! Heb hem hier nu in een kast gezet, maar wil hem eigenlijk standaard op het aanrecht. Maar daar is hij wel wat groot voor. Hopelijk als ooit de keuken veranderd is
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog tips voor een aanbieding? Haha. Ik ben zo benieuwd.
Wehkamp heeft hem voor 160,24 momenteel. Weet niet wat de verzendkosten zijn.
Alle reacties Link kopieren
10 euro
Alle reacties Link kopieren
Besteld! Had nog een 10 euro kortingscode!
quote:Flashy schreef op 19 november 2015 @ 17:59:

Besteld! Had nog een 10 euro kortingscode!Je zult er geen spijt van krijgen. (En nee, ik heb geen aandelen Philips!)
quote:Flashy schreef op 19 november 2015 @ 17:59:

Besteld! Had nog een 10 euro kortingscode!Mooie aanbieding! Heel veel plezier ermee! Wij kunnen niet meer zonder iig
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 19 november 2015 @ 18:42:

[...]



Mooie aanbieding! Heel veel plezier ermee! Wij kunnen niet meer zonder iig Dankjewel!!!!!
En? Heb je hem al?
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de reacties! We gaan er nog even over nadenken. Ik wil hem wel, maar manlief moet nog even overtuigt worden. Maken jullie ook wel eens vis er in klaar? En hoe zit het dan met de stank in huis? Hoe zit het sws met de stank?
Ik heb er weleens een vispakketje in gemaakt. Stank valt heel erg mee. Ook van de friet. Wij hebben gisteren snacks gebakken erin, maar ruik nu niks
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel relaxed. Ga het nogmaals met manlief over hebben! Dank je wel.
Er is een heel actieve faceboekgroep wordt daar lid van, en je krijgt een hoop tips .
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 21 november 2015 @ 22:06:

En? Heb je hem al?

Yep!

Vrijdag meteen een bladerdeegbroodje gemaakt (van bladerdeeg en vulling) dit was prima.

Vanavond gaan we " snacken" ben benieuwd!



En ik wil voor de rest gewoon eten erin gaan maken zoals vlees (met zo`n extra grillpan die ik nog wil bestellen), groente, aardappeltjes etc.
quote:Flashy schreef op 22 november 2015 @ 14:48:

[...]



Yep!

Vrijdag meteen een bladerdeegbroodje gemaakt (van bladerdeeg en vulling) dit was prima.

Vanavond gaan we " snacken" ben benieuwd!



En ik wil voor de rest gewoon eten erin gaan maken zoals vlees (met zo`n extra grillpan die ik nog wil bestellen), groente, aardappeltjes etc.Ik vind die grillpan idioot duur en hij is ook nog eens vrij klein. Zou je hem echt nodig hebben? Je kunt toch desnoods ook een frituurvel in het mandje gebruiken? En in het mandje kun je toch ook grillen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 22 november 2015 @ 15:03:

[...]





Ik vind die grillpan idioot duur en hij is ook nog eens vrij klein. Zou je hem echt nodig hebben? Je kunt toch desnoods ook een frituurvel in het mandje gebruiken? En in het mandje kun je toch ook grillen?

Ik denk dat de pan voor echt grillen toch beter is dan het mandje.

Ik heb nu wel zo`n frituurvel die wil ik als spatbeschermer gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn eigenlijk de afmetingen van de xl fryer? Kan ik kijken of hij hier op het aanrecht past 😀
quote:lizenlotte schreef op 22 november 2015 @ 15:46:

Wat zijn eigenlijk de afmetingen van de xl fryer? Kan ik kijken of hij hier op het aanrecht past 😀Eerste hit op google : http://bettyskitchen.nl/review-philips- ... l-filmpje/



Ik wil die grillpan ook hoor! Lijkt me wel prettig. Wij hebben ooit hamburgers in het mandje gebakken, maar door het mandje valt echt heel veel vet onderin. Dat geeft witte rook, is niet erg maar hele huis stond vol rook haha! Weet niet of dat minder is met de grillpan, maar voor vis lijkt hij me wel fijner. Minder fijne gaatjes, dus blijft wat beter liggen en is makkelijker met eruit halen. Bij de grillpan kan je gewoon een spatel vanaf de zijkant eronder schuiven.

Ik heb nu voor mijn ouders dat rekje met spiezen gekocht voor sinterklaas. Ben benieuwd of die prettig is, want dan kan je ook meerdere dingen tegelijk erin doen.

Ik vind zelf aardappeltjes heerlijk uit de fryer. Röstirondjes zijn erg lekker, knapperig korstje en veel sneller klaar. Ik heb nu voor komende week ook groentefriet van jumbo meegenomen voor erin, ben benieuwd hoe dat zal zijn en sowieso of dat lekker is haha!
Ik zie nu de airfreyer in de blokker folder staan. Van 299 voor 129,

Maar zie nergens xl staan.

Zou dat dan een andere zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 22 november 2015 @ 16:54:

Ik zie nu de airfreyer in de blokker folder staan. Van 299 voor 129,

Maar zie nergens xl staan.

Zou dat dan een andere zijn?

Ja dat is de kleine versie.



Ik wil heel graag vlees gaan bakken in de grillpan maar man wat is ie duur.
quote:annavanandelle schreef op 22 november 2015 @ 16:54:

Ik zie nu de airfreyer in de blokker folder staan. Van 299 voor 129,

Maar zie nergens xl staan.

Zou dat dan een andere zijn?

Van 299 voor 129? Da's een aanbieding dan! Maar de grote kost maar 180, dus waar komt dan die 299 vandaan? Bij bol kost de gewone 1409. Blokker probeert te doen alsof het een geweldige aanbieding is, maar ze zijn dus normaal gewoon heel veel te duur daar?

Hier staat 209,99 overigens http://www.blokker.nl/nl/ ... ection-airfryer-hd9220-20

En de xl zou bij hen normaal 320 zijn en nu 199. Die zijn echt helemaal leip bij blokker joh. Wat een belachelijke "normale" prijzen hanteren ze daar. En zelfs met de korting is hij daar dus nog duurder dan op een ander.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven