Airfryer: welke?

10-11-2015 08:54 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. We willen een airfryer. Hebben jullie goede of juist minder goede ervaringen met bepaalde types/ merken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 22 november 2015 @ 17:02:

[...]



Van 299 voor 129? Da's een aanbieding dan! .

Das de adviesprijs.

Bij de Blokker, Marskramer, AH XL hebben ze allemaal een kleine voor 129 euro.
quote:Flashy schreef op 22 november 2015 @ 17:10:

[...]



Das de adviesprijs.

Bij de Blokker, Marskramer, AH XL hebben ze allemaal een kleine voor 129 euro.Idd, dat zeg ik ook in de rest van mijn post hun adviesprijs slaat echt nergens op. Want overal kan je hem kopen voor hun aanbiedingsprijs. En zo doen ze net alsof ze een geweldige aanbieding hebben.
quote:Desperate_Housewive schreef op 22 november 2015 @ 17:02:

[...]



Van 299 voor 129? Da's een aanbieding dan! Maar de grote kost maar 180, dus waar komt dan die 299 vandaan? Bij bol kost de gewone 1409. Blokker probeert te doen alsof het een geweldige aanbieding is, maar ze zijn dus normaal gewoon heel veel te duur daar?

Hier staat 209,99 overigens http://www.blokker.nl/nl/ ... ection-airfryer-hd9220-20

En de xl zou bij hen normaal 320 zijn en nu 199. Die zijn echt helemaal leip bij blokker joh. Wat een belachelijke "normale" prijzen hanteren ze daar. En zelfs met de korting is hij daar dus nog duurder dan op een ander.Ik zit niet echt in die prijzen maar ik zag idd dat iemand de xl hier had voor 160. Dus dacht mss is dit een echt goede aanbieding..
Helaas niet het is blijkbaar niet eens een aanbieding eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
160 was met extra kortingsbon die ik nog had. Meestal krijg je hem nergens voor die prijs.
Alle reacties Link kopieren
Welke los bij te kopen dingen zijn de moeite van het kopen waard?
Alle reacties Link kopieren
Nou hij is goedgekeurd!!!

Heerlijke frietjes en snack eruit.



Ik ga mij nu richten op "normaal" eten.
Fijn dat je enthousiast bent!! Ik vind de friet en snacks ook echt lekker
Ik vind de kroketburger erg lekker.
Hier ook de XL van Philips. Ik maak er van alles in. Niet alleen de standaard frietjes en frikandellen waar iedereen deze voor gebruikt, maar maak er ook lavacakes, muffins, croissants, gehaktballen, ribkarbonades, roerbakschotels en al in klaar. Echt een ideaal ding. Oké, hij is groot en staat niet mooi op mijn aanrecht, maar hij staat daar dag en nacht aangezien deze dagelijks gebruikt wordt.



Hiervoor een Actifry gehad en deze heb ik na 3 maanden weer verkocht. Een totaal ander apparaat als de airfryer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat de viva collectie een bakinzet heeft, die evt. Ook in de xl past omdat deze mand groter is. Heeft iemand daar ervaring mee? En wat maak je dan zoal in de bakinzet? Of kun je beter een andere bakvorm/ovenschaal gebruiken in de xl?en welke dan?
quote:Zinook schreef op 23 november 2015 @ 18:38:

Hier ook de XL van Philips. Ik maak er van alles in. Niet alleen de standaard frietjes en frikandellen waar iedereen deze voor gebruikt, maar maak er ook lavacakes, muffins, croissants, gehaktballen, ribkarbonades, roerbakschotels en al in klaar. Echt een ideaal ding. Oké, hij is groot en staat niet mooi op mijn aanrecht, maar hij staat daar dag en nacht aangezien deze dagelijks gebruikt wordt.



Hiervoor een Actifry gehad en deze heb ik na 3 maanden weer verkocht. Een totaal ander apparaat als de airfryer.Gebruik je van die siliconen vormpjes voor muffins? Zo ja, werkt dat goed? Ik heb een siliconen cake-vorm maar dat vind ik niet zo'n succes.
quote:Pientjexxxx schreef op 07 december 2015 @ 14:17:

[...]





Gebruik je van die siliconen vormpjes voor muffins? Zo ja, werkt dat goed? Ik heb een siliconen cake-vorm maar dat vind ik niet zo'n succes.Ja ik gebruik zowel silicone als papieren vormpjes. Beide vind ik prima werken. In de papieren zijn ze alleen net iets eerder gaar. Voor bijvoorbeeld lavacakejes gebruik ik liever de silicone dan de papieren versie omdat de cakejes in de silicone vormpjes zachter en 'loperiger' blijft dan in de papieren vormpjes.
Ik heb die bakinzet gehad van Sinterklaas voor cake is hij denk ik wel praktisch. En voor wraps ook. Ik heb ook nog deze ovenschaal : http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40132923/

Die past overdwars in de xl, niet in het mandje maar direct in de grote bak zeg maar. Ik heb het zo staan dan : http://www.eetnieuws.nl/t ... e-voor-onder-de-airfryer/
Alle reacties Link kopieren
Ow das grappig, die schaal heb ik dus net van sinterklaas gekregen! Wist niet dat die ook in de airfryer past.. das heel mooi :-) maar dan moet ik dus wel eerst naar de bouwmarkt om 3 van die dingen te halen begrijp ik?
Ja idd, je kan hem er niet zo inzetten. Er zijn meer manieren voor zo'n rekje, maar ik vond dit de simpelste. Er is volgens mij ook iemand die zelf iets maakt en verkoopt. Ik heb ze bij hornbach gehaald trouwens.
Ik heb een glazen ovenschaal bij Blokker gekocht, een ronde van 20 cm en die past precies in het mandje.
Ik zie zelf de meerwaarde (nog) niet van een airfryer. Je kan tegenwoordig bijna alles gewoon in de normale oven doen. Zit er echt smaakverschil tussen een ovenkroket en een kroket uit een airfryer? Wat is het voordeel?
Alle reacties Link kopieren
Voordeel minder vet(ovenkroketten zijn vet!!!) En snellere bereidingstijd voor ovenproducten.
Ok thanx
Smaakverschil zeker!! Uit de oven vind ik niet vergelijkbaar met uit de frituur. Wat uit de airfryer komt wel, alleen minder vet. De smaak is zoveel beter dan uit de oven. En het is veel sneller. Sowieso voorverwarmen al, maar bereidingstijd ook. Röstirondjes bv, over zo'n 18-20 minuten, fryer in 10 minuten klaar. Maar ik vind het gewoon heel fijn dat je er zoveel mee kan. Tosti's, friet en snacks, afbakbroodjes, appelflappen, pizza, ovenschotel, vispakketje, noem maar op. Het is sneller en makkelijker dan een gewone oven.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Als je er verse friet en aardappeltjes in bakt smaakt dat dan net zo lekker als dat je ze frituurt? En krijgt het wel een kleur?
Ik heb nog geen verse friet gedaan. De precieze smaak van frituur krijg je nooit, want die smaak komt ook van het vet. Maar ik vind het er wel echt heel dichtbij komen uit de airfryer en niet te vergelijken met ovenfriet dus en het krijgt wel gewoon kleur ja. Ik vind alleen kroketten qua kleur niet mooi bruin worden, die blijven wat bleek. Insprayen met wat olie schijnt daarvoor te helpen. Maar de smaak is er niet minder om.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben laatst zelf de HOMIE Airfryer aangeschaft, ontzettend fijn in gebruik en goede garantievoorwaarden..



ik zeg doen!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven