Hoe sexdate regelen?

27-11-2015 22:07 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met het volgende.

Ben 30 jaar en heb een handicap. Heb twee keer een relatie gehad.

Met een ervan heb ik sexs gehad. Dat was moeilijk maar wel fijn. Nu is het drie geleden uitgegaan. En vanaf toen heb ik nooit meer sex gehad. Relaties mis ik niet (is mijn ding niet) Maar het plezier mis ik wel. Zou wel weer plezier met een man willen hebben. Alleen ik weet niet hoe ik sexsdate moet regelen. Hou niet van uitgaan.

Dan blijft internet over. Alleen welke site is dan geschikt?

Hebben jullie tips voor mij?
..........
Alle reacties Link kopieren
quote:stekelbaars schreef op 07 december 2015 @ 15:03:

[...]

En wat als je zo'n kennis hebt? Hoe stel je dat dan voor? Vooral als je zelf misschien niet in de positie bent om initiatief te nemen?ja daar is behoorlijk wat subtiliteit voor nodig.

Een gesprek de richting op laten gaan van "ik zou wel weer eens gewoon, vrijblijvend, seks willen hebben. Puur voor het lichamelijke genot, zonder relatie."

Je merkt snel genoeg hoe iemand daarover denkt.

En denken ze daar zeker niet hetzelfde over, dan heb je gewoon een open gesprek gehad over jouw leven en gevoelens.
Alle reacties Link kopieren
Ja ben een man. Is daar iets mis mee dan.

Hebben de dames het dan zoveel beter makkelijker?
Alle reacties Link kopieren
Simpel gezegd?

Ja.



Vrouwen hebben het in dat opzicht veel makkelijker, omdat er voor elke vrouw die dat wil minimaal 10 (zo niet 100) mannen zijn die het ook willen. Vrouwen hebben dus als ze willen het voor het kiezen. En mannen zullen veel moeite moeten doen om op te vallen of ze zullen moeten betalen om iemand te vinden. (Kijk bij de diverse dating apps en sites. Vrouwen vaak (niet altijd) gratis, mannen mogen voor alles en nog wat dokken)



De reden?

Vrouwen koppelen seks eerder aan gevoel dan mannen en hebben vaak dus ook een emotionele aantrekkingskracht nodig (dus niet per definitie relatie) waar mannen het eerder puur fysiek zullen zoeken zonder dat die emotionele aantrekkingskracht er hoeft te zijn.

Althans dat is de verklaring die ik tot nu toe heb gevonden en van vrouwen heb gehoord :p



Kan natuurlijk ook zo zijn dat de drempel voor vrouwen mentaal (in de zin van sociaal niet geaccepteerd dus geeft een negatief gevoel) hoger is dan voor mannen en ze daarom minder snel enkel seks (zonder een relatie) zullen zoeken. Maar dat is weer een hele andere discussie.



Hoop dat de TO (Topic Opener, ook wel TS; Topic Starter genoemd) in elk geval wat aan de diverse tips gehad heeft.
Ik heb een kennis met een handicap en die weet uit ervaring dat er flink wat mannen ook op kicken, om met een gehandicapte sex te hebben. Dus daar moet je wel rekening mee houden, als je openlijk een oproep plaatst voor sex. Dus dat je niet alleen de begripvolle man zonder fetisj op je afkrijgt die met alle liefde wil kijken wat je kunt proberen samen, maar ook gewoon een man die er op geilt dat sommige bij jou net even anders zijn of gaan dan gemiddeld.

Ik weet zelf niet of ik het leuk zou vinden, maar probeer het te relativeren dat wij mannen allemaal wel op iets geilen, of het nou lange benen, grote borsten, een voetenfetisj of wat dan ook is.
Alle reacties Link kopieren
JA als man zijnde kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat een man vinden voor sex niet zou lukken

(meeste mannen blijven gewoon, zeker vna tijd tot tijd geile jongens)



Wat al velen hebben aangegevne kijk uit met zomaar iemand gelijk thuis uitnodigen (of ik moet dat zijn)

Nee zonder gekheid, alleen voor sex moet zeker wel lukken, maar een relatie zou in mijn ogen ook kunnen?



Ben je wel met je handicap zelfredzaam zeg maar? (of heb je altijd hulp nodig)

dat verschild nogal in naar relatie toe denk ik
Alle reacties Link kopieren
Oeps heb hier te lang niet meer iets geschreven.

Toen ik dit topic opende heb ik mij ook aangemeld bij een datingsite. Daar heb ik niet lang gezetten.

Kreeg leuke en minder leuke berichtjes (zoals verwacht). Alleen vlak na het openen is er prive wat gebeurd waardoor ik er geen zin in had. Dus had me weer afgemeld. Gelukkig gaat het alles weer goed. Heb ook echt zin in plezier. Dus ik ga er nu echt voor.

Ga me weer inschrijven bij datingsite en misschien via chatsite opzoek.

Blijft wel spannend maar heb er zin in
..........
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook rare vraag. Zou denken dat er toch genoeg mannen zijn die jou als vrouw willen verwennen of je nu handicap hebt of niet. Dat je daarvoor een dating-site zou moeten raadplegen vind ik raar. Indien ik niet in relatie was zou ik je direct komen verwennen. Heb dezelfde mening als Suth schrijft. In jouw kenissenkring niemand die je kent?
Alle reacties Link kopieren
Zou niet weten hoe ik anders een man moet vinden.

Ga nooit uit. Heb veder ook geen vrijgezellen vrienden of kennissen.
..........
Alle reacties Link kopieren
Ik had steeds gedacht dat dit nooit een probleem voor vrouwen zou zijn zelfs als je gehandicapt bent. Ik zou dit gewoon vrijwillig doen om mensen te helpen (zit zelf wel in de zorgsector). Dus ik hoop dat je zelf wel een maatje of iemand kunt vinden waarmee het klikt. Er zijn zeker zorgzame mannen genoeg die dit willen doen zonder dat je daarvoor bij griezels terecht komt. Heb ondertussen wel gezien dat er in NL organisaties bestaan die dit regelen met mannelijke sekswerkers en dat je daar inderdaad een vergoeding voor kunt krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een site als okcupid of iets dergelijks kiezen en daar een profiel op aanmaken. En daarbij eerlijk zijn over wat je handicap inhoudt en wat een ander daarvan merkt.



Vervolgens zou ik zeker niet te snel een life ontmoeting doen en al helemaal niet bij je thuis. Eerst maar poosje chatten en daarna een ontmoeting in publiek. Onder ons mannen zitten best wat vreemde exemplaren, die zou ik eerst uit sorteren voordat je hem in je huis toelaat. En zodra je aan een date toe bent, zorg dat een bekende van je weet dat je een date hebt en spreek een contactmoment af.



Succes met zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Laat zeker iets weten wanneer je iemand leuk gevonden hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:jimstevens schreef op 03 februari 2016 @ 19:45:

Vind het ook rare vraag. Zou denken dat er toch genoeg mannen zijn die jou als vrouw willen verwennen of je nu handicap hebt of niet. Dat je daarvoor een dating-site zou moeten raadplegen vind ik raar. Indien ik niet in relatie was zou ik je direct komen verwennen. Heb dezelfde mening als Suth schrijft. In jouw kenissenkring niemand die je kent?Jij hoeft iemand niet minimaal aantrekkelijk en/ of aardig te vinden? Jouw hart is zo groot dat je piemel er vanzelf ook groot van wordt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als zorgzaam persoon help ik alle dagen mensen, Vrijwillig en betaald. Of die persoon nu knap of lelijk is. Heb ooit eens een vrouw verwend die er zelf om vroeg en de leeftijd was boven de 85.
Alle reacties Link kopieren
quote:jimstevens schreef op 03 februari 2016 @ 20:00:

Ik had steeds gedacht dat dit nooit een probleem voor vrouwen zou zijn zelfs als je gehandicapt bent. Ik zou dit gewoon vrijwillig doen om mensen te helpen (zit zelf wel in de zorgsector). Dus ik hoop dat je zelf wel een maatje of iemand kunt vinden waarmee het klikt. Er zijn zeker zorgzame mannen genoeg die dit willen doen zonder dat je daarvoor bij griezels terecht komt. Heb ondertussen wel gezien dat er in NL organisaties bestaan die dit regelen met mannelijke sekswerkers en dat je daar inderdaad een vergoeding voor kunt krijgen.



Het is dus niet makkelijk om zo iemand te vrinden. Tenzij het dronken mannen uit de kroeg zijn. Ik heb alleen geen zin in dat soort lui.

Ik weet ook dat er organisaties hiervoor zijn. Maar dat gaat mij iets te ver. Moet je veel papierwerk enz regelen. Dat houd me dan ook tegen
..........
Alle reacties Link kopieren
quote:deja schreef op 03 februari 2016 @ 20:03:

Ik zou een site als okcupid of iets dergelijks kiezen en daar een profiel op aanmaken. En daarbij eerlijk zijn over wat je handicap inhoudt en wat een ander daarvan merkt.



Vervolgens zou ik zeker niet te snel een life ontmoeting doen en al helemaal niet bij je thuis. Eerst maar poosje chatten en daarna een ontmoeting in publiek. Onder ons mannen zitten best wat vreemde exemplaren, die zou ik eerst uit sorteren voordat je hem in je huis toelaat. En zodra je aan een date toe bent, zorg dat een bekende van je weet dat je een date hebt en spreek een contactmoment af.



Succes met zoeken!



Zou eens op die site kijken welke jij noemt.

Spreek zeker niet gelijk af hoor. Zou eerst een tijd heen en weer mailen. Als dat dan klinkt, eens iets afspreken om iets te drinken.
..........
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo-ik schreef op 03 februari 2016 @ 20:43:

[...]





Zou eens op die site kijken welke jij noemt.

Spreek zeker niet gelijk af hoor. Zou eerst een tijd heen en weer mailen. Als dat dan klinkt, eens iets afspreken om iets te drinken.Dat is de juiste volgorde. En neem je eigen gevoel altijd serieus. Voelt het eng, grote kans dat dat gewoon klopt.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-02-2016 20:11
Reden: hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hallo Zo-ik ik ben benieuwd of je al iemand hebt gevonden. Er zijn zeker mannen (ben er zelf zo een) die alle tijd en rust willen nemen en zeker ook dit met vriendschap en respect met je willen aan gaan. En die je verder niet tot een relatie willen bewegen. Zoek gewoon goed rond, mail met de mannen die dit contact ook zoeken en maak je keuze. Met je gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven