goede ideeen voor vrijgezellenfeest?

08-01-2007 17:17 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



mijn beste vriendin gaat trouwen, en nu mag ik haar vrijgezellenfeest organiseren. 's Avonds gaan we gewoon uit eten en stappen, maar wat moeten we 's middags doen??

Wie heeft er nog leuke ideeen? En ook wat betreft de kleding die ze aan moet..alle ideeen zijn welkom!



Alvast bedankt!



liefs mij
Alle reacties Link kopieren
Oh doe in Godsnaam gewone kleding aan. Ik weet niet naar welke stad/dorp jullie gaan maar mijn ergste nachtmerry is verkleed de hele dag moeten rondlopen. Veel plezier.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Afzeggen.
Alle reacties Link kopieren
een cursus paaldansen?

een beautydagje in de sauna (dan moeten wel alle deelnemers daar voor voelen natuurlijk)



en zet inderdaad niemand voor lul met gekke kleren.

Wat wel leuk is: als je gaat eten haar laten beginnen met het toetje, dan hoofdgerecht en als laatste voorgerecht :) (en de rest normale volgorde natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
Afzeggen.
Zowel die vrijgezellenavond als die bruiloft.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar in een wanstaltig slecht gemaakt, te krap, wortelpak de hele dag fris laten drinken terwijl de anderen zichzelf volgieten. En dan tot slot paintballen. Vraagt ze zelf om.
Alle reacties Link kopieren
Het zou bij de wet verboden moeten worden...
Alle reacties Link kopieren
Ga iets écht leuks doen. Workshop afrikaans trommelen, workshop bonbons maken of Thais koken, naar een museum.



Tenminste, dat vind ik leuke dingen ;). Verkleed door de stad lopen lallen vind ik namelijk vreselijk, maar het hangt er vanaf wat je smaak is natuurlijk.....
Alle reacties Link kopieren
Cursus sushi maken. Is heel prijzig alleen. Ik doe het wel voor de helft ;).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
inderdaad, geen verkleedpartijen of bordjes met "ik ga trouwen" om haar nek. dat is het ergste wat je kan overkomen!



een workshop bonbons maken is leuk, net zoals een workshop sushi maken, servies beschilderen, schilderij maken etc.

alles waarbij je samen een beetje creatief moet zijn is leuk.



of gewoon lekker met z'n allen een middagje naar de sauna en de aanstaande bruid extra lekker laten verwennen met een massage of iets dergelijks.
Alle reacties Link kopieren
oh ja, iemand kwam met het idee paaldansen, dat lijkt me een fantastisch plan en echt lachen met z'n allen - ik zou dat in elk geval echt top vinden!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon iets gaan doen wat leuk is, maar wat je normaal niet zo snel zou doen met z'n allen (want geen tijd, geen geld etc.). Dus inderdaad een ouderwetse verwendag bij de sauna, een luxe diner in een goed restaurant, een bezoekje aan een musical, iets creatiefs...



Verkleedpartijen lijken me vreselijk, net als vrijgezellenweekends. Het verwisselen van voor - en nagerecht vind ik ook schijtlollig en zou ik niet zo kunnen waarderen. (Ga je met z'n allen lekker eten, word je smaak verpest omdat het zo grappig is als je met de chocolademousse begint en heb je bovendien al gelijk geen trek meer.... )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens op tv gezien dat er een cursus bestaat hoe je sexy kan strippen op muziek. Hebben de mannen en aankomende bruidegom er ook nog iets aan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
en zet inderdaad niemand voor lul met gekke kleren.

Uiteraard moet dat wél. Idioot pak, straal-toeter-kachel-dronken voeren en dan naar een gigolo sturen. En daarna wedstrijdje wie het snelst een Big Mac kan eten en met zijn allen in de gracht kotsen.
Alle reacties Link kopieren
Laat de vrijgezel allleen 's middags gekke kleren aantrekken. Je komt 's avonds bijna nergens een café of discotheek binnen als iemand verkleed is. Tip: trek de vrijgezel een shirt aan en neem textielstiften mee. Altijd leuk!



Ik heb op een vrijgezellenfeest een keer gekliederd met verf in Arnhem, oftewel een schilderij maken dmv gooien etc. Super leuk!! www.splashart.nl



Succes!
... en als je mazzel hebt: aan het eind van de avond een Oud-Hollandsche pot knokken met een ander vrijgezellenfeest. Dan is het helemaal af.
Alle reacties Link kopieren


inderdaad, geen verkleedpartijen of bordjes met "ik ga trouwen" om haar nek. dat is het ergste wat je kan overkomen!



een workshop bonbons maken is leuk, net zoals een workshop sushi maken, servies beschilderen, schilderij maken etc.

alles waarbij je samen een beetje creatief moet zijn is leuk.



of gewoon lekker met z'n allen een middagje naar de sauna en de aanstaande bruid extra lekker laten verwennen met een massage of iets dergelijks.



Vréselijk ! da's voor bejaarden !
Alle reacties Link kopieren




quote: tum tum reageerde



en zet inderdaad niemand voor lul met gekke kleren.



Uiteraard moet dat wél. Idioot pak, straal-toeter-kachel-dronken voeren en dan naar een gigolo sturen. En daarna wedstrijdje wie het snelst een Big Mac kan eten en met zijn allen in de gracht kotsen.
Lad, hoe laat vertreken we !!!! Hahahaha:D
Alle reacties Link kopieren
Heb een keer met een vrijgezellenfeest (niet zo'n grote groep) tandems gehuurd en zo een kroegentocht gedaan langs vier-vijf kroegen. Was erg geslaagd, omdat het een relaxte dag was en erg gezellig.

Enne... tenminste ook niet zo achterlijk duur als wanneer je zo gezellige creatieve workshop gaat doen..



En we hadden haar opgehaald thuis en werkelijk in een verschrikkelijke outfit gehesen. Ze ging echt door de grond, haha. Natuurlijk mocht ze het hele zaakje gewoon weer uittrekken toen we eenmaal uit de auto stapten op de plaats van bestemming. Want het moet inderdaad wel leuk blijven..
Alle reacties Link kopieren
Bonbons maken vind ik te truttig voor woorden, vond er ook niets aan. Ik vind het een beetje suffig voor zo'n dag.



Wat ik wel leuk vond was buikdansen en flamenco dansen. En met mooi weer een bootje huren.





Alle reacties Link kopieren
Een salsaworkshop is ook heel leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Maar meer leuke ideeen zijn natuurlijk nog steeds welkom!



liefs mij
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vrijgezellenfeestjes over het algemeen belachelijk en stomvervelend. Vooral thema-avonden en rondlopen in debiele pakken.

Mijn eigen vrijgezellenavond, georganiseerd door een vriendin en mijn zus, was daarentegen heel erg leuk.

Het was een soort 'trip dowm memory lane' met een hele groep (12 vrouwen). Ik hou enorm van (uit) eten, en als kind al was ik fan van Lord of the Rings. Mijn zus had het verhaal bedacht: ik was 'in de ban van de ringen' (trouwringen dus) en moest op queeste (naar de kroeg waar mijn man en ik elkaar ontmoet hebben). Op weg daar naartoe deden we allerlei plekken en adressen aan, zoals de plaats waar mijn middelbare school (met Lord of the Ring-naam) had gestaan. En de kerk met de twee torens, en er tegenover waar mijn peetoom en -tante op hun terras de drankjes koud hadden staan en de vuurkorven aan.

Daarna eten, elke gang in een ander restaurant of eetcafé waar ik graag kom. In elk etablissement kreeg ik van iemand een kleinigheidje en had mijn zus een tekstje, met aanwijzing voor de volgende plek. Echt hélemaal geweldig.

Alleen... ik was zes maanden zwanger en al heel zwaar, en snel moe, dus heb de queeste niet voltooid. Hahaha, dat gaat nu over drie maanden gebeuren, bijna vier jaar na dato!

Dus... als je vriendin toevállig ook LOTR-fanaat is/was, misschien een leuk idee. En altijd om te vormen tot iets anders natuurlijk.

xx lisa.
Alle reacties Link kopieren
up
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een vrijgezellenfeest gehad.

toen zijn we eerst uit eten geweest in een robin hood restaurant..

De vrijgezel verkleed en natuurlijk in het middelpunt van de belangstelling.. Het restaurant waar we gingen eten wist natuurlijk dat het om een vrijgezellenfeest ging..

Vooraf bij het restaurant kregen we een soort van rondleiding en schietlessen.. het was echt super.. en nee dit is niet alleen voor mannen.. wij allemaal vrouwen hebben ons geweldig vermaakt..

na het eten en schieten zijn we gaan kanoeen. Dit was inmiddels al rond middernacht. echt heel leuk.. midden in de nacht in een kano..

En natuurlijk als afsluiting zijn we de kroeg in gegaan..

wat misschien ook een leuk idee is.. een soap diner.. heb je hele avond plezier en daarna kan je nog lekker gaan stappen.. (www.bigsecret.nl)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven