Lijf & Lijn alle pijlers

Wie is er bekend met EasySlim?

17-06-2016 12:57 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt genoeg. Wie is er bekend met Easyslim. Enerzijds lijkt het mij wel wat om het laatste beetje vet na de bevallingen van de kids eraf te hebben. Dat het gewoon weer wat strakker wordt. Het sporten krijg ik dat plaatselijk zo slecht weg.



Maar het lijkt ook bijna te mooi om waar te zijn..
Alle reacties Link kopieren
Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het meestal niet waar. Als het echt zou werken zouden er geen mensen met overgewicht meer zijn, toch?
Alle reacties Link kopieren
hahaha dat denk ik ook telkens. Toch lees je veel succes verhalen op de site. Die kunnen toch ook niet allemaal fake zijn?
quote:zomersevlaflip schreef op 17 juni 2016 @ 13:07:

hahaha dat denk ik ook telkens. Toch lees je veel succes verhalen op de site. Die kunnen toch ook niet allemaal fake zijn?



Alsof de negatieve reacties mogen blijven staan.



Lees eens zo'n etiket van de capsules? Waarom denk je dat dat gezond is? En dat apparaat werkt ook van geen kant natuurlijk.



Gewone sportschool en goed en vers eten.
Alle reacties Link kopieren
Wat prik schrijft. Gezond eten en sporten, niet aan gekke diëten beginnen.
Life is short. Eat dessert first.
Het is geen dieet toch? Afslanken en spieren kweken door een apparaat. Of heb ik nou verkeerd gegoogeld?
quote:Isa_Bela schreef op 17 juni 2016 @ 13:15:

Het is geen dieet toch? Afslanken en spieren kweken door een apparaat. Of heb ik nou verkeerd gegoogeld?





Je hebt easyslim preparaten en je hebt easyslim apparaten.



Welke van de 2 de TO bedoelt weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Isa_Bela schreef op 17 juni 2016 @ 13:15:

Het is geen dieet toch? Afslanken en spieren kweken door een apparaat. Of heb ik nou verkeerd gegoogeld?Dat dacht ik ook ja. Wordt nu volop mee geadverteerd
quote:Goede-Fee schreef op 17 juni 2016 @ 13:17:

[...]





Je hebt easyslim preparaten en je hebt easyslim apparaten.



Welke van de 2 de TO bedoelt weet ik niet.Ah, dank je. Ik geloof niet in beide zaken.
Alle reacties Link kopieren
Easyslim, dat slaat toch op het effect dat het heeft op je portemonnee?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het over het apparaat.



http://www.easyslim.nu
Alle reacties Link kopieren
Nope, geloof er nog steeds niet in.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Plaatselijk vet weghalen, kan alleen met liposuctie

En als er een snelle manier van afvallen bestond, die echt werkte... dan waren er toch geen dikke mensen meer? Dan deed iedereen dat, dus....
Alle reacties Link kopieren
Vet kwijtraken na het krijgen van kinderen is niet gemakkelijk. Ik wil niet zeggen onmogelijk, maar het is nou eenmaal genetisch bepaald dat wij vrouwen links en rechts wat meer en makkelijker vet opslaan dan de mannen. Als je een goed gewicht hebt zou ik er gewoon voor zorgen dat je normaal en gezond eet, dagelijks een uurtje beweegt (was ophangen, traplopen en achter je kind aanrennen is ook bewegen) en je gewicht een beetje stabiel houdt, ben je al een heel eind.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het geprobeert maar uiteindelijk vond ik het zonde van mn geld. Op mn bovenbenen en buik minimaal resultaat. Ik ging 2x per week. Die prikkels zijn wel goed om je spieren te trainen, maar vet verdwijnt er niet door. Uiteindelijk moet het apparaat best hoog staan voor effect maar ik vond dat echt enorm zeer doen. Twee keer per week een uur krom liggen op een bed had ik er niet voor over.
Alle reacties Link kopieren
Jullie bevestigen hier mn eigen gevoel al.... dank dank dank !!
grappig ding: Zowel het afbreken van vet als het opbouwen van spieren gebeurt zonder enige eigen inspanning
Alle reacties Link kopieren
Okee dus het is EMS vermoedelijk. Door middel van electroden wordt er stroom door de spieren gezonden die zich dan samentrekken. Op zich heeft dat geen trainingseffect maar wel als hele groepen spieren zich gelijktijdig samentrekken. Dan zorgen heel simpele bewegingen al voor een grote inspanning.



Je hebt geen halters nodig; dat is dus het voordeel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oh nee, het is wel EMS maar toch geen krachtstudio.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zonder eigen inspanning kan eigenlijk niet. Je kan spieren niet trainen door stroomstootjes. Je hebt altijd weerstand nodig en die weerstand vereist toch erg veel wilskracht. Het zweet gutst dan echt van je lijf. Dus je kan je spieren wel trainen met EMS in een speciale trainingsruimte maar niet door lekker te gaan liggen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven