Spijt van seks in verleden

05-03-2017 09:52 398 berichten
Ik hen in verband met herkenbaarheid even een nieuwe nick aangemaakt.



Een tijdje geleden heb ik iets heel erg stoms gedaan waar ik het eigenlijk nooit met iemand over heb gehad en ik merk dat ik er toch nog best vaak mee bezig ben. Ik ben eigenlijk altijd al wel wat experimenteler aangelegd op seksueel vlak maar had eigenlijk altijd relaties met mannen die dat niet waren. Toen ik eenmaal weer vrijgezel was besloot ik dan ook eerst eens wat rond te scharrelen voor ik weer serieus ging daten. Dit was eigenlijk heel erg leuk en ik heb een aantal leuke mannen ontmoet in die tijd. Helaas dus ook een mindere ervaring opgedaan.



Via internet leerde ik een man kennen die, zo dacht ik toen, op seksueel vlak ongeveer dezelfde wensen had. Ik sprak met hem af in het restaurant van een hotel waar hij al een kamer had geboekt. Afgesproken dat ik nog steeds elk moment weg kon gaan. We hadden niet echt een mega klik maar ik was erg nieuwsgierig dus ik ging toch mee naar zijn kamer. Van te voren hadden we het gehad over wat ik echt niet wilde maar ik kon natuurlijk alleen de normale dingen opnoemen en had niet echt rekening gehouden met extremen.



Eenmaal terug in de kamer moest ik mijn kleding uit doen. Ik had van te voren aangegeven dat ik wel van ruig hield maar ook dat ik een serieuze gezondheidskwaal heb waardoor ik wel aan moet kunnen geven als het niet gaat. We spraken af wat ik zou zeggen als het niet meer ging. Toen ik eenmaal naakt was bond hij mij echter gelijk vast en plakje mijn mond af. Op dat moment vond ik het nog grappig maar later toen ik niets meer kon zeggen echt niet meer. De seks was uitermate grof en pijnlijk en duurde bij elkaar een paar uur. Ik heb hem niet weggeduwd en ook niet geschreeuwd of me op een andere manier verzet. Ook toen hij uiteindelijk de tape van mijn mond haalde lukte mij het niet meer om het stopwoord te zeggen. Wel zat mijn gezicht onder het snot en de tranen en ik weet nog steeds hoe angstig mijn stem klonk toen ik hem smeekte om te stoppen. Hij had een aantal keer door dat hij veel te ver ging en moest daar om lachen, hij zei:" o, dat was het stopwoord he". Toen het eindelijk voorbij was bloedde ik behoorlijk en voelde ik me erg beroerd. Ik moest nog meer dan een uur naar huis rijden maar voelde me daar echt niet toe in staat. Hij vroeg hoe ik het vond en ik vertelde hem dat ik het echt niet leuk had gevonden maar dat ik even moest liggen omdat ik me flink beroerd voelde. Ik heb daarna nog een uur geslapen in die hotelkamer voordat ik me goed genoeg voelde om weg te gaan.



Ik voelde me achteraf zo ongelofelijk dom. Ik heb toen ik thuis was gelijk een bericht naar hem gestuurd dat ik het veel te extreem had gevonden en niet leuk en dat hij dat had moeten zien. Hier kreeg ik een slappe sorry op en een opmerking dat ik het stopwoord ook niet had gebruikt (mijn mond was dichtgetapte).



Ik merk dat ik hier de laatste tijd over droom. Ik heb het er eigenlijk nooit met iemand over gehad en voel ook niet echt de behoefte om dat te doen. Het houd mij verder ook niet tegen in mijn seksleven maar ik merk wel dat ik er regelmatig aan denk en me dan eigenlijk vooral heel erg schaam om mijn eigen naïviteit. Het stomme is ook dat ik er een feestje voor af had gezegd en me eigenlijk de hele dag al niet zo goed voelde. Ik dacht tijdens die paar uur alleen maar aan dat ik ook in mijn eigen bed had kunnen liggen of op dat feestje had kunnen zijn. In mijn dromen hoor ik mijn eigen angstige stem steeds, ze gaan niet eens zo zeer over wat er gebeurd is.



Wat ik met dit topic wil. Ik denk het gewoon een keer van mij afschrijven. Misschien zijn dit soort stomme acties herkenbaar voor anderen en heeft iemand een tip om het een beetje los te laten.
quote:GinnyJones schreef op 07 maart 2017 @ 22:42:

[...]





Dat is een aanname. Het staat TO vrij om melding te maken hoor, voor het geval dat. Maar om hier met zekerheid te stellen alsof ze ten prooi is gevallen aan een sadist, wat velen hier wel doen, gaat me te ver. Zeker omdat we het verhaal van de andere kant niet kennen.

Ze bloedde. Ze was zo afgeragt dat ze niet in staat was om naar huis te gaan. Ze huilde en kon zich niet weren, tegen haar zin in.

Welke info mis je nog van de 'heer' in kwestie eigenlijk??
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 07 maart 2017 @ 23:05:

[...]



dat zie je hekemaal verkeerd. elke verkrachting is even erg. maar niet alles is gelijk verkrachting. vaak genoeg verhalen dat vrouwen dronken zijn wilde nacht hebben en op dat moment door alcohol verder gaan dan ze normaal doen, en dan volgende dag als ze nuchter zijn gelijk roepen dat ze verkracht zijn.Dat is in dit geval toch niet wat er gebeurd is?
quote:Dreamcatcher99 schreef op 07 maart 2017 @ 23:04:

Miss Lipstick, kijk ajb (nog eens) naar de film The Accused. Dat kan je geheugen oppoetsen over wat victimblaming inhoudt en waarom het zo verkeerd is. Goed bedoeld advies.snap dat het goed bedoeld is. ik vind niet dat het to s eigen schuld is, maar wel een eigen verantwoording heeft in dit geval. ga aub niet als gezonde verstandelijke vrouw met een wild vreemde kerel zulke afspraakjes maken.
quote:Phaedra__ schreef op 07 maart 2017 @ 23:07:

[...]



Dat is in dit geval toch niet wat er gebeurd is?nee, dit noem ik als een voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 07 maart 2017 @ 23:08:

[...]



snap dat het goed bedoeld is. ik vind niet dat het to s eigen schuld is, maar wel een eigen verantwoording heeft in dit geval. ga aub niet als gezonde verstandelijke vrouw met een wild vreemde kerel zulke afspraakjes maken.

Wat is de meerwaarde van zeggen dat ze eigen verantwoordelijkheid heeft.



Dat weet ze wel. En ik denk dat als iemand haar hierom neersabelt het TO zelf is.

Het enige wat ik jou zie doen is afzwakken en jamaren. Waarom?
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 07 maart 2017 @ 23:10:

[...]



nee, dit noem ik als een voorbeeld.Wat doet dat er in dit topic toe?
Ik merk dat ik steeds nijdiger wordt op degenen die maar blijven volhouden dat TO hier schuld aan had. Hoe gevoelloos en veroordelend kunnen mensen zijn!!

Echt TO, niet naar luisteren. Dit is niet jouw schuld. Echt niet. Als je dit had geweten dan was je vast niet met hem meegegaan? Hij heeft misbruik gemaakt van jouw naïviteit en dat had hij nooit mogen doen.



Dat beschuldigen van TO, en dan door vrouwen die zelf slachtoffer zijn geweest.. onbegrijpelijk..
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 07 maart 2017 @ 23:00:

[...]



ik zeg niet dat het haar eigen schuld is, maar dat ik niet snap dat je met een wild vreemde kerel dit soort dingen afspreekt. ja hij is zeker fout dat roep ik al meerdere keren. maar goed ieder z'n mening en hoop dat to dit een plekje kan geven en voortaan beter na denkt voordat ze met wildvreemde dit soort dingen doet. want ja er zijn gekken die er misbruik van maken.



ik moet ook zeggen dat ik zelf er niet voor zou kiezen om een dergelijke afspraak te maken, maar om dan te zeggen dat melding of aangifte niet veel zin heeft (weet niet of jij dat zei of iemand anders) vind ik wel erg,

want juist daardoor hou je in stand dat de politie of het rechtssysteem hierin niet juist kan handelen

het is verder aan TO om er wel of niet iets mee te doen, maar niets doen omdat politie er 'toch niet veel mee kan' vind ik heel erg. dan veranderd er nooit wat omdat er niet voldoende jurisprudentie ontstaat en het geen prioriteit krijgt

overigens is mijn ervaring dat het wel prioriteit krijgt, zelfs in situaties met omstandigheden zoals TO beschrijft
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 07 maart 2017 @ 22:49:

[...]



dus ik weet echt wel hoe het voelt, wat het is.

En daar sla je de spijker op zijn kop, hoe verdrietig is dat? Enorm toch? Ook sterkte voor jou.



TO heeft het echt zo ervaren anders blijft het niet terug komen en haar zo dwars zitten en opent ze dit topic niet.

Nogmaals ongeacht onze waarheidsbevindingen (ja ook de mijne) de vraag is : heeft zij die nodig?



@TO

Lees de post van Phaedra nog eens door en zorg voor jezelf.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 07 maart 2017 @ 23:17:

[...]



En daar sla je de spijker op zijn kop, hoe verdrietig is dat? Enorm toch? Ook sterkte voor jou.



TO heeft het echt zo ervaren anders blijft het niet terug komen en haar zo dwars zitten en opent ze dit topic niet.

Nogmaals ongeacht onze waarheidsbevindingen (ja ook de mijne) de vraag is : heeft zij die nodig?



@TO

Lees de post van Phaedra nog eens door en zorg voor jezelf.Dankjewel. Ik heb hier gewoon me eigen mening over, zoals iedereen die heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 07 maart 2017 @ 23:46:

[...]



Dankjewel. Ik heb hier gewoon me eigen mening over, zoals iedereen die heeft.Nogmaals, wat is de meerwaarde van die hier roepen, behalve het kunnen roepen?
quote:Phaedra__ schreef op 07 maart 2017 @ 23:57:

[...]



Nogmaals, wat is de meerwaarde van die hier roepen, behalve het kunnen roepen?net zoveel meerwaarde als de mensen die de mening delen dat het wel verkrachting is.
quote:Phaedra__ schreef op 07 maart 2017 @ 23:57:

[...]



Nogmaals, wat is de meerwaarde van die hier roepen, behalve het kunnen roepen?Welke meerwaarde heeft jouw mening hier dan? Net zoveel. Jij geeft net zo goed jouw mening, welke ook 0 meerwaarde heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:GinnyJones schreef op 08 maart 2017 @ 00:04:

[...]





Welke meerwaarde heeft jouw mening hier dan? Net zoveel. Jij geeft net zo goed jouw mening, welke ook 0 meerwaarde heeft.







Iemand zit helemaal stuk. En dan is het nodig om te roepen dat het toch wel haar eigen schuld is?

Compassie is schijnbaar lastig.
Alle reacties Link kopieren
Oja, en dan durf ik met volle overtuiging ook nog te beweren dat mijn berichtje meerwaarde heeft voor TO.
quote:Phaedra__ schreef op 08 maart 2017 @ 00:08:

[...]









Iemand zit helemaal stuk. En dan is het nodig om te roepen dat het toch wel haar eigen schuld is?

Compassie is schijnbaar lastig.roepen eigen schuld doet ze niet dat maak jij ervan. ja jouw mening om to te voeden door te zeggen dat het verkrachting is dat helpt lekker en heeft zeker meerwaarde ja
Ik heb net even bijgelezen.



@miss_lipstick ik weet dat ik ongelofelijk dom en naïef ben geweest dat geef ik ook al aan in mijn OP. Om je beeld van mij nog wat verder te verpesten. Dit is niet de eerste keer dat ik seks heb gehad met iemand die de ik dag daarvoor nog niet gezien had. Ook ruigere seks heb ik wel eens op een eerste date gehad. Dat was echter nooit in deze extreme vorm en ik heb mij nooit onveilig gevoeld. Ik heb genoten van die afspraakjes en eigenlijk altijd mannen getroffen die net als ik op zoek waren naar een leuk contact en bij een klik ook seks. Voordat je denkt dat ik elke week met een ander in bed lig, nee dat is niet zo, ik heb voornamelijk langdurige seksuele relaties gehad. En ook al was dat wel zo dan is dat nog steeds mijn eigen keuze.



Ik wilde niet te veel in detail treden maar voel mij hier nu toch toe gedwongen. Je lijkt onder andere te vallen over het feit dat ik niet direct ben weggerend of de politie heb gebeld. Om je een idee te geven van de staat waarin ik ondertussen was, ik had brandwonden op mijn tepels en een lichaamsopening was behoorlijk beschadigd door een voorwerp dat daar niet voor bedoeld was. Ik verloor bloed, was duizelig en compleet uitgeput. Ik had inderdaad naar de receptie kunnen gaan. Hij loodste mij echter via de nooddeur naar buiten waar ik via de brandtrap op de parkeerplaats aan de andere kant van het hotel terecht kwam. Ik had inderdaad direct naar de politie kunnen rijden maar ik schaamde me behoorlijk en ben direct naar huis gegaan. Ja dat is achteraf gezien misschien stom. En ja ik was ook ongelofelijk dom om überhaupt met deze man af te spreken. Dat weet ik en daardoor ben ik ook gigantisch boos op mijzelf. Daarom vraag ik in dit topic ook tips om dit achter mij te kunnen laten.



Ik weet dat ik heel erg naïef ben geweest door in een hotel af te spreken met een onbekende man. We hebben eerst meerdere drankjes gedronken in de bar van het hotel. Hierbij heb ik juist extra opgelet dat ik niet teveel alcohol dronk zodat ik naar huis zou kunnen rijden als ik dat wilde en een beetje scherp bleef. De sfeer in de bar was best relaxed ook al was hij voornamelijk aan het woord en niet heel erg geïnteresseerd in mij. Toch zag ik niet echt rode vlaggen, hij was zeker beleefd en we hadden een heel normaal gesprek. Pas nadat ik vastgebonden was op de hotelkamer leek de stemming om te slaan.



Ik begrijp dat het voor jou heel heftig moet zijn om dit verhaal te lezen. Ik heb mijzelf in deze uiterst kwetsbare situatie gebracht en ja dat heb ik geheel vrijwillig gedaan. Jij bent als kind verkracht terwijl jij hier jou vermoedelijk niets kwalijk te nemen valt. Dat spijt me heel erg om dat te lezen. En ik snap ook eigenlijk best dat dit verhaal en het punt dat veel mensen hier verkrachting noemen je heel erg raakt...



Ik laat maar even in het midden of dit verkrachting was of niet. Het is in ieder geval niet iets dat ik heb gewild en ik zou het ook heel erg naar vinden als iemand anders hetzelfde overkomt.
quote:Phaedra__ schreef op 08 maart 2017 @ 00:09:

Oja, en dan durf ik met volle overtuiging ook nog te beweren dat mijn berichtje meerwaarde heeft voor TO.



Maar gaat het haar ook helpen? Nee. Horen dat je zelf helemaal niets verkeerd gedaan hebt en louter slachtoffer bent maakt een situatie niet gemakkelijker. Nogmaals, ik vind het vreselijk dat TO zich zo rot voelt, maar ik vind ook dat ze moet kijken naar haar eigen aandeel hierin. Zorgen dat ze in de toekomst niet weer in een dergelijke situatie beland. En dat heeft niets te maken met victim shaming. In Amerika hebben ze er een mooie uitspraak voor " putting yourself in harms way".



Het is nu belangrijk dat TO gaat werken aan zichzelf zodat ze hiermee kan leren omgaan en het niet meer haar leven beheerst.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 08 maart 2017 @ 00:14:

[...]



roepen eigen schuld doet ze niet dat maak jij ervan. ja jouw mening om to te voeden door te zeggen dat het verkrachting is dat helpt lekker en heeft zeker meerwaarde ja O, het was allemaal vrijwillig?
Alle reacties Link kopieren
quote:GinnyJones schreef op 08 maart 2017 @ 00:16:

[...]





Maar gaat het haar ook helpen? Nee. Horen dat je zelf helemaal niets verkeerd gedaan hebt en louter slachtoffer bent maakt een situatie niet gemakkelijker. Nogmaals, ik vind het vreselijk dat TO zich zo rot voelt, maar ik vind ook dat ze moet kijken naar haar eigen aandeel hierin. Zorgen dat ze in de toekomst niet weer in een dergelijke situatie beland. En dat heeft niets te maken met victim shaming. In Amerika hebben ze er een mooie uitspraak voor " putting yourself in harms way".



Het is nu belangrijk dat TO gaat werken aan zichzelf zodat ze hiermee kan leren omgaan en het niet meer haar leven beheerst.

Jij denkt niet dat ze die wijze les al gehad heeft?



Het is gewoon spugen op iemand die al op de grond ligt om je eigen punt te maken.
quote:anoniem1234a schreef op 08 maart 2017 @ 00:15:

Ik heb net even bijgelezen.



@miss_lipstick ik weet dat ik ongelofelijk dom en naïef ben geweest dat geef ik ook al aan in mijn OP. Om je beeld van mij nog wat verder te verpesten. Dit is niet de eerste keer dat ik seks heb gehad met iemand die de ik dag daarvoor nog niet gezien had. Ook ruigere seks heb ik wel eens op een eerste date gehad. Dat was echter nooit in deze extreme vorm en ik heb mij nooit onveilig gevoeld. Ik heb genoten van die afspraakjes en eigenlijk altijd mannen getroffen die net als ik op zoek waren naar een leuk contact en bij een klik ook seks. Voordat je denkt dat ik elke week met een ander in bed lig, nee dat is niet zo, ik heb voornamelijk langdurige seksuele relaties gehad. En ook al was dat wel zo dan is dat nog steeds mijn eigen keuze.



Ik wilde niet te veel in detail treden maar voel mij hier nu toch toe gedwongen. Je lijkt onder andere te vallen over het feit dat ik niet direct ben weggerend of de politie heb gebeld. Om je een idee te geven van de staat waarin ik ondertussen was, ik had brandwonden op mijn tepels en een lichaamsopening was behoorlijk beschadigd door een voorwerp dat daar niet voor bedoeld was. Ik verloor bloed, was duizelig en compleet uitgeput. Ik had inderdaad naar de receptie kunnen gaan. Hij loodste mij echter via de nooddeur naar buiten waar ik via de brandtrap op de parkeerplaats aan de andere kant van het hotel terecht kwam. Ik had inderdaad direct naar de politie kunnen rijden maar ik schaamde me behoorlijk en ben direct naar huis gegaan. Ja dat is achteraf gezien misschien stom. En ja ik was ook ongelofelijk dom om überhaupt met deze man af te spreken. Dat weet ik en daardoor ben ik ook gigantisch boos op mijzelf. Daarom vraag ik in dit topic ook tips om dit achter mij te kunnen laten.



Ik weet dat ik heel erg naïef ben geweest door in een hotel af te spreken met een onbekende man. We hebben eerst meerdere drankjes gedronken in de bar van het hotel. Hierbij heb ik juist extra opgelet dat ik niet teveel alcohol dronk zodat ik naar huis zou kunnen rijden als ik dat wilde en een beetje scherp bleef. De sfeer in de bar was best relaxed ook al was hij voornamelijk aan het woord en niet heel erg geïnteresseerd in mij. Toch zag ik niet echt rode vlaggen, hij was zeker beleefd en we hadden een heel normaal gesprek. Pas nadat ik vastgebonden was op de hotelkamer leek de stemming om te slaan.



Ik begrijp dat het voor jou heel heftig moet zijn om dit verhaal te lezen. Ik heb mijzelf in deze uiterst kwetsbare situatie gebracht en ja dat heb ik geheel vrijwillig gedaan. Jij bent als kind verkracht terwijl jij hier jou vermoedelijk niets kwalijk te nemen valt. Dat spijt me heel erg om dat te lezen. En ik snap ook eigenlijk best dat dit verhaal en het punt dat veel mensen hier verkrachting noemen je heel erg raakt...



Ik laat maar even in het midden of dit verkrachting was of niet. Het is in ieder geval niet iets dat ik heb gewild en ik zou het ook heel erg naar vinden als iemand anders hetzelfde overkomt.jij hebt je beeld totaal niet verpest voor mij. ja ik vind dat je onvoorzichtig bent geweest. nu vertel je ook wat meer dan dat in je op staat. ik voordeel je niet, ik vind het heel erg voor je wat er gebeurt is. zeker na wat ik nu nog meer lees. lieve to ik hoop dat je dit een plekje kan geven, en er met mensen in je omgeving die dichtbij je staan er over kan praten. ik hoop ook van harte dat je aub voortaan wat voorzichter bent met dit soort dingen. ik hoop dat je vanavond een beetje slaapt en ik wens je heel veel sterkte!
quote:Phaedra__ schreef op 08 maart 2017 @ 00:18:

[...]



O, het was allemaal vrijwillig?grootste gedeelte zeker wel ja. niet het gedeelte dat hij niet naar haar luisterde nee. wat wil jij nou horen?
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem1234a schreef op 08 maart 2017 @ 00:15:



.........



Ik laat maar even in het midden of dit verkrachting was of niet. Het is in ieder geval niet iets dat ik heb gewild en ik zou het ook heel erg naar vinden als iemand anders hetzelfde overkomt.Juridisch gezien is het in ieder geval wel strafbaar, wat die hufter heeft gedaan:

http://www.wetrecht.nl/verkrachting/
Lieve to ik vind het erg voor je. Jij bent een foute man tegen gekomen, die zijn er in de BDSM ewereld maar ook in de "gewone" wereld. Je zal er zeker over moeten praten want zoiets is heel beangstigend en kan het blijven inm je leven. Vooral hulp zoeken en nee je hebt dit uitgelokt, hij is over jouw grenzen gegaan.
niet bedoel ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven