Iemand ervaring met pegging?

07-03-2017 11:33 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin waar ik vaker seks mee heb stelde dit voor. Ik ben er wel voor om grenzen te verleggen, maar zou graag wat meer info willen hebben over hoe en wat. Alvast bedankt voor de info.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest opzoeken wat het is.

Wat wil je er over weten
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ik weet er weinig over, moest het ook opzoeken. Maar dingen zoals; Zijn er mensen die dit gedaan hebben? Hoe was de eerste keer? Kun je je voorbereiden en hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
En pegging is...wat ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch neuken met een voorbinddildo? Leuk dat het nu een naam heeft.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen, maar doe rustig aan en gebruik glijmiddel. Ik vind het wel lekker in ieder geval.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Ik leer toch nog nieuwe dingen op viva
Waarom een dildo als er een echte voorhanden is?
Alle reacties Link kopieren
Weeerrrrr wat geleerd.



Geen ervaring trouwens.
quote:Pluisi schreef op 07 maart 2017 @ 11:55:

Waarom een dildo als er een echte voorhanden is? Ik denk dat de vrouw hem omdoet... of ik heb het verkeerd. Moest in elk geval hardop lachen om jouw vraag... ^^
Alle reacties Link kopieren
Ja is met een strap-on. Glijmiddel is idd wel een vereiste. Ik wist sinds afgelopen weekend ook niet hoe het genoemd werd.
Alle reacties Link kopieren
Nav.... mijn eerste reactie was hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
Ik leer hier op Viva nog eens wat.

Ik kan je helaas niet helpen met je vragen.
Dit is mijn motto
quote:Synergy2017 schreef op 07 maart 2017 @ 11:58:

Nav.... mijn eerste reactie was hetzelfdeHihi. Maar klopt het wat ik denk? De vrouw doet 'm om, toch? Of niet? :O
Alle reacties Link kopieren
Denk dat hier dezelfde "regels" voor gelden als voor gewoon anaal. Veel glijmiddel, eventueel eerst wat oprekken met de vingers, heel voorzichting erin gaan etc.



Als je het in doggy doet, kun jij zelf eerst het ritme en de diepte bepalen door zelf naar voor en achteren te gaan met je lichaam. Iniedergeval alles voorzichtig aanpakken.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:Nav__ schreef op 07 maart 2017 @ 12:03:

[...]





Hihi. Maar klopt het wat ik denk? De vrouw doet 'm om, toch? Of niet? :OJa klopt
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurhanger schreef op 07 maart 2017 @ 12:06:

Denk dat hier dezelfde "regels" voor gelden als voor gewoon anaal. Veel glijmiddel, eventueel eerst wat oprekken met de vingers, heel voorzichting erin gaan etc.



Als je het in doggy doet, kun jij zelf eerst het ritme en de diepte bepalen door zelf naar voor en achteren te gaan met je lichaam. Iniedergeval alles voorzichtig aanpakken.



Hmmm uitdaging denk ik, ze is nogal ruw en voorzichtig heb ik haar nog nooit horen zeggen.

:(
Misschien een beetje te prive, maar hebben jullie uberhaupt wel iets anaals (da's geen woord, maar je snapt het wel) gedaan bij jou? Een vinger bijvoorbeeld? Misschien kun je daar eerst eens mee beginnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nav__ schreef op 07 maart 2017 @ 12:33:

Misschien een beetje te prive, maar hebben jullie uberhaupt wel iets anaals (da's geen woord, maar je snapt het wel) gedaan bij jou? Een vinger bijvoorbeeld? Misschien kun je daar eerst eens mee beginnen?Ja dat is wel vaker gebeurt. Mij lijkt het toch een andere ervaring als dat met een strapon gebeurt, vandaar mijn vraag of er hier mensen zijn met ervaring?
Alle reacties Link kopieren
als het 2 vrouwen zouden zijn zie ik leuke plaatjes voor me!!, maar waarom bij een man in zijn anus?, wil je dit echt zelf? of heeft ze je een soort van omgepraat?,
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha ja 2 vrouwen, die plaatjes zie ik ook graag. Ik weet nog niet of ik het wel wil, ze heeft me aan het twijfelen gebracht. Een jaar geleden zou ik namelijk meteen nee gezegd hebben maar nu.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Synergy2017 schreef op 07 maart 2017 @ 12:52:

Hahahaha ja 2 vrouwen, die plaatjes zie ik ook graag. Ik weet nog niet of ik het wel wil, ze heeft me aan het twijfelen gebracht. Een jaar geleden zou ik namelijk meteen nee gezegd hebben maar nu.....Als ze het zo graag wilt, zoek je toch een leuke meid die dit ook zou willen proberen, ( in overleg) heb je 2 vliegen in 1 klap
quote:Synergy2017 schreef op 07 maart 2017 @ 12:45:

[...]





Ja dat is wel vaker gebeurt. Mij lijkt het toch een andere ervaring als dat met een strapon gebeurt, vandaar mijn vraag of er hier mensen zijn met ervaring?Nee snap ik, maar ik dacht, het is wel een heftige stap van helemaal niet naar opeens wel. Ik heb er geen ervaring mee, denk dat mijn vriend hier niet warm voor loopt. Succes! Anders kun je het altijd eens proberen en gewoon stoppen als het niets voor je is?
Dan wel even je ervaring delen he, wie weet heeft een ander er dan nog iets aan! ;)
Alle reacties Link kopieren
Dus je bent een man? Nou ja waarom niet, je zegt dat je wel grenzen wil verleggen. Alleen vraag ik me af wat voor genot de vrouw in kwestie daaruit haalt. Of is het iets als bdsm voor haar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven