BDSM, voor de liefhebbers - deel V

19-09-2017 19:02 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
sweet_concubine wijzigde dit bericht op 19-09-2017 20:00
14.65% gewijzigd
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
I.o.m. Lollypopje dus een nieuw topic. De links werken nog niet, ga ik straks mee aan de slag.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic :cheer2:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeeej! :whip:




Nog dank voor jullie uitgebreide antwoorden op het collaren. Merick, wat mooi dat het zo verrassend was en zo goed voelde voor je, mooi moment. Goed aangevoeld door je D, fijn!
Wat betreft het eigendom, daar kan ik wel in mee komen. Maar dat wordt voor mij dus niet bevestigd door een collar.

SC, ik had even de doorontwikkeling naar elkaars nr 1 gemist, wat fijn dat het zo is gegroeid tussen jullie, mooi!
Alle reacties Link kopieren
Even niet op deze post letten, ik moet even wat proberen om de links goed neer te kunnen zetten
sweet_concubine wijzigde dit bericht op 19-09-2017 20:01
Reden: Lijkt gelukt
33.11% gewijzigd
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Thanks Marana!
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Sweet C en lollypopje wederom bedankt voor jullie antwoord.

Mijn issues zijn niet direct BDSM gerelateerd natuurlijk, maar het heeft wel gevolgen in die lijn. En ik denk wel dat het stuiterende verlangen zo heftig voelt juist door de BDSM en de combi van thuis heel moeilijk en het binnen BDSM dan los willen laten, mezelf willen overgeven, controle even uit handen willen geven. En als je dan gevoelig ben voor de aandacht kan dat wel met een 'verkeerd' persoon zijn voor mij op dat moment. Het gaat dan toch even verder dan een ordinair potje seks.
Ik ben het overigens helemaal met je eens dat 'nu het nog kan' een drogreden is, maar zo voelt het wel. Hoewel het nu ook helemaal niet makkelijk kan, omdat ik me dan weer schuldig voel maar mijn kinderen dat ik een moment voor mijzelf neem.

Ik zit nog in dubio of ik naar een psych wil. Loop nu wel bij de psych van de huisarts, maar dat is vooral als ondersteuning om er niet aan onderdoor te gaan vanwege de thuissituatie. Hebben jullie een linkje naar die psychologen? Kan altijd eens een kijkje op hun site nemen. Mag ook via PB.

Dank allemaal voor het meedenken en de knuffels! :bigkiss:
Dank je marana. Ze is overigens niet mijn Dom. Geloof dat we beiden gewoon meer switch in ons hebben dan we dachten. Maar dat is weer een heel ander onderwerp. :)

Laten we het er maar op houden dat we een kinky seksleven hebben, met diverse bdsm-elementen. Of zoiets.

Hokjes, ik ben er niet zo goed in, geloof ik. :)
En soumis, volgens mij heb je jezelf nu heel scherp in beeld. Vertrouw op je eigen oordeel en probeer misschien niet teveel thema's tegelijkertijd op te zoeken/aan te pakken. Rotsituatie. :/
Alle reacties Link kopieren
@soumis ik heb je een pb gestuurd. Hoop dat hij aan komt :-p
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Lollypopje ontvangen! Thanks!
PB werkt prima :proud:

Merrick dat doet me goed dat je dat zegt. Nu moet ik dat zelf nog inzien, want voor mijn gevoel zie ik het helemaal niet scherp en gaan er nog 10 scenario's door mijn hoofd :facepalm:

Jouw relatie klinkt mooi overigens, fijn dat het zo vanzelf gaat en dat die klik en liefde zo fijn is, geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
Mooi om te lezen over de collar. Ik zie mezelf absoluut niet (nooit niet) als eigendom van iemand dus vind het heel boeiend om te lezen hoe dat ervaren word.

Soumis, een momentje voor jezelf mag gewoon hoor! Als mama verdien je dat! :heart:

Over 2 weken ga ik naar m'n eerste "officiële" feestje. Vind het spannend want ja, eerste keer. En ik weet niet wat ik aan moet. Iemand tips?
Ik had een outfit maar dat blijkt in de realiteit een no-go te zijn. Vooral schoenen/sandalen/blotevoeten is een vraagstuk an sich.
Alle reacties Link kopieren
@CW waar ga je heen? Desnoods in pb, dan denk ik even mee. Is er een dresscode en wat is normaal je smaak?

Wat ik zelf bijvoorbeeld makkelijk vind een leuke doorzichtige kanten jurk of top, met lingerie of alleen een slipje er onder. Als je geen moeite hebt met beetje bloot.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Heb je het event gestuurd lolly.

Beetje bloot vind ik ok. Ben wel meer van de classy sexy look.
Ik heb zelf een net te kort zwart jurkje met ienimienie kapmouwtje en een rits over de voorkant. Met jarretels. Maar dan schoenen....
Hoorde dat jarretels niet erg handig zijn misschien maar heb ook hold ups eventueel.

Ik heb ook nog een kanten catsuit maar aangezien t m'n eerste keer is vind ik dat niet zo fijn.
Alle reacties Link kopieren
(nog) geen mail binnen.

Ik vind een kantenjurk zelf altijd wel classy, mooie middenweg. Kanten top of bodt met mooie zwarte rok ook.
Een korte jurk met jarretelles ook altijd leuk. Wat ik vaak doe in dat geval is of geen slip, of slipje er overheen. Simpel zwart slipje, zodat hij beetje weg valt. Maar heb bijvoorbeeld ook weleens gecombineerd met ruchesbroekje en dan alleen een corset of mooie top er op.

Je jurk klinkt leuk. Qua schoenen ga ik zelf graag voor pumps, maar een leuke platte schoen of bijvoorbeeld laarzen kan ook prima. Ik bedenk me altijd dat een platte schoen altijd sexier is dan hakken waar je niet op kunt lopen :-p

Maar als er geen dresscode is, kun je alles aan doen en zul je altijd mensen hebben die gewoon in een spijkerbroek komen. Ik zelf vind het altijd wel leuk om op te tutten en mij sexy te kleden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Dresscode is na 23.00 Fetish, lak, of zwart. Geen jeans gelukkig.
Hakken heb ik wel maar ik ben net een pasgeboren kalf als ik ze te lang aan heb dus dat word m idd niet. Heb wel een ballerina met een riempje om m'n been, ik zal eens kijken of dat wat is.
Keuzes keuzes...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet op alle hakken even goed lopen maar als ze aan een laars zitten loopt het 10 keer makkelijker is mijn ervaring. Misschien kun je daar nog iets mee?

Ik heb zaterdag ook een spannend uitje, heb gelukkig pas geleden hele mooie opengewerkte hakken gekocht, schoenen zijn nogal een dingetje bij mijn minnaar/D.
...
Alle reacties Link kopieren
Even een iets andere invalshoek. Zelf ben ik erg gevoelig voor BDSM-elementen, gebruikte wel eens een penisring totdat mijn vrouw aangaf er geen prijs op te stellen. Tijd geleden samen een softcore polsrestrain gekocht (geen metalen boeien, maar velcrotape voor de polsen). Heeft maandenlang ongebruikt achter in de kast gelegen. Heb het een paar keer genoemd, maar ik moest maar het initiatief nemen. Toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken en ze tevoorschijn gehaald. Maar mijn vrouw ging ervan uit dat zij ze om zou krijgen. Maar van het hele rollenspel kwam geen klap, want daar was ze niet van gediend. Prima, 'gewone' sex met alleen haar polsen bij elkaar.
Wat ik wel frappant vond is dat ze nooit op het idee kwam om ze bij mij om te doen. Want als ik aan BDSM denk, dan zie ik mij juist in de sub-rol. Misschien ten overvloede, maar het is dus bij die ene keer gebleven.
Vond het wel een gemiste kans, maar ja, ik kan mijn vrouw ook niet forceren in mijn fantasiën...
Fate is just the weight of circumstances
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cygnus. Weet je vrouw wel dat jij jezelf als sub ziet als je aan BDSM denkt? Heb je dat wel eens duidelijk naar haar uitgesproken?
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Ff kort... Jee, nieuw topic :high5:

En een dikke knuffel voor soumis
Alle reacties Link kopieren
Andere uitdaging: taalbarrière.
Sir is eh... laat ik om herkenning te voorkomen maar zeggen "anderstalig".
Hij kan ABN verstaan, als het niet te snel gesproken wordt en niet te technisch wordt. Of te plat. Ik kan in zijn taal een biertje bestellen en een koe aanwijzen, en dat was het dan wel. Dus communiceren we in het engels.

Maar dat gaat ook niet altijd vlekkeloos, dat bleek vandaag maar weer eens. Vrij hard spel, na alle romantiek moesten de rollen weer even goed bevestigd worden kennelijk. Waar ik intens van genoot. Tot hij iets zei waardoor ik dacht dat ik op m'n lazer kreeg vanwege disrespect. Ik werd zoooooooo *wijst met duim en wijsvinger een ruimte van 3mm aan* klein.
Toen ik later vroeg waar dat disrespect 'm dan in gezeten had omdat ik er over nagedacht had en het niet begreep, bleek hij bedoeld te hebben dat ik hem uitdaagde m'n fysieke grens op te zoeken. En da's een soort van toppen from the bottom waar hij niet tégen is, maar waarin ik het toch altijd afleg. Dat weet ik, hij weet dat ik dat weet en daarom maakte hij daar vandaag korte metten mee. Door me gewoon kort en goed op m'n lazer te geven.
Wat prima is binnen onze dynamiek, ik zocht dat inderdaad (onbewust wel) op vandaag en dan is dit een bekende mogelijke reactie. Maar dat over disrespect, die kwam uit de lucht vallen voor me en ik werd daar heel emotioneel van.

Nou goed, ik begreep het niet, trok m'n snavel open, hij begreep wat ik bedoelde en legde het misverstand uit, excuseerde en riep me bij zich om te knuffelen en te kroelen tot ik me weer goed voelde.

Het gebeurt niet vaak, dit soort "lost in translation"-misverstanden, maar we zijn er daarna wel allebei een beetje katerig van. Zonde, want het was verder heel lekker en fijn en goed en intens.

Nu vraag ik me af: hebben "gelijktalige" koppels dit soort dingen ook wel eens?
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Niet om lomp te doen, maar

BDSM/Kink les 1: communicatie

Al is dit uiteraard belangrijk in elke relatie.
Hoe moeilijk, en kwetsbaar, het ook kan voelen om over je wensen, fantasiën rn verlangens te praten. Het is wel noodzakelijk. Mensen zijn namelijk geen gedachtelezers. Je kunt er dus niet vanuit gaan dat de ander dezelfde fantasiën heeft als jij of dat deze ze op dezelfde manier wilt invullen.
En ja praten is eng, want die dingen uitspreken maakt je verschrikkelijk kwetsbaar en dat is voor ieder mens heel moeilijk. Doe je het echter niet, zullen je wensen waarschijnlijk niet uitkomen of op een hele andere manier dan jij zelf had bedacht.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@SC ik denk dat het zich altijd kan voor doen. Zelfs al spreek je dezelfde taal, dan nog kun je een andere taal spreken. Niet kink-gerelateerd, maar heb het ook weleens op mijn werk met andere afdelingen met andere type mensen (andere functies). Echt weleens hilarische gesprekken gehad, waarbij ik dacht dat we elkaar begrepen, waar na een volgende opmerking dat weer totaal niet het geval bleek. Tot complete hilariteit van collega's die ons gesprek hoorden. Gelukkig kwamen we er uiteindelijk uit :p
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! :whip:
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders spreken ogenschijnlijk al ruim 25 jaar dezelfde taal maar hebben jouw soort misverstanden aan de lopende band, Sweet C. Toch lijkt het me in een twee (drie) talige relatie nog lastiger. Ik ga graag de diepe in, zoek nuances op, dat zou ik in een andere taal echt niet kunnen. Komt natuurlijk ook doordat mijn engels (laat staan een andere taal) verre van toereikend is. IK heb anderstalige minnaars dan ook altijd aan me voorbij laten gaan.

Cygnus, jij laat je vrouw boeien zien en gaat ervan uit dat zij weet wat ze ermee moet doen? En als ze jou piepers, wortels en uien in de hand schuift, snap jij de bedoeling dan ook?
Ik vind het op zijn zachtst gezegd bijzonder dat je het zo aanpakt. Ga praten.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven