Vriendin wil geen sex (meer)

27-09-2017 23:32 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben nu 2.5 jaar samen met mijn vriendin en de sex begint naar een behoorlijk dieptepunt te zakken.

En met dieptepunt bedoel ik 1 keer in de maand soms zelfs 2 maanden

Ik heb echt vannalles geprobeerd, ik probeer haar te stimuleren door te strelen, zachte kusjes op haar rug of andere lichaamsdelen, gewoon zoenen op de mond maar steeds "wijst ze me af" zeg maar. S'avonds sex is sowieso al een absolute nee volgens haar dat vind ze niet fijn omdat ze dan moe is en dan is het niet voor de volle 100% vindt ze. Dit vind ik zelf al erg jammer, ik hou er namelijk van om haar in de slaapkamer eens tegen de muur te drukken en haar verleidelijk te zoenen en zo de weg naar bed te vinden en haar uit te kleden.

Maar helaas...

Dan s'ochtens.. sowieso al moeilijk om te beginnen... (normaal gezien op een zondag morgen als we uit kunnen slapen) dan liggen we vaak wat te knuffelen en probeer ik haar wat te strelen of op andere manieren te verleiden maar dan is het ofwel te vroeg en wil ze rustig wakker worden ofwel is het bijna 1w uur en wil ze opstaan...

Ik heb me al rot gezocht op dit forum en sommige zeggen dat het aan het uiterlijk kan liggen.
Ik ben 1.83 m, helder blauwe ogen, goed verzorgd: baard wordt 2 keer per week gemillimeterd, ligt behaarde borst etc, ben niet overdreve gespierd maar wel een sixpaxk en stevige armen en schouders... ook geeft ze regelmatig de intentie dat ze me nog aantrekkelijk vind.

Ik zou dus graag wat meer sex hebben heb haar ook al gevraagd van waarom ze geen zin of weinig zin heeft en dan zegt ze dat ze het niet weet. Ook heb ik gevraagd waar ze (volgens haar) opgewonden van raakt of wat ze fijn vindt maar dat kon ze me ook niet zeggen

Mochten we sex hebben doen we natuurlijk ook aan een voorspel ect. Ze wil mij wel niet pijpen maar ik lik haar meestal wel.
Doordat we zo weinig sex hebben kom ik meestal wat vroeg klaar en dan stopt het voor haar direct ik zou haar graag bevredigen en stel voor dat ik dat oraal doe of dat we het een 2e keer doen maar dat vindt ze niks.. (als we een 2e keer doen hou ik het gemakkelijk uit tot ze 2 tot 3 keer haar hoogtepunt bereikt)

Ik wordt hier erg onzeker van en heb haar dit ook gezegd ze zegt wel dat het niet aan mij ligt maar het blijft toch maar door mijn hoofd spoken. Heeft iemand tips/meningen of suggesties?
anoniem_355417 wijzigde dit bericht op 28-09-2017 18:28
1.52% gewijzigd
Niet iedereen is een sexueel wezen en het kan zijn dat het haar niet uitmaakt dat het nooit meer gebeurt. Mocht dat zo zijn, dan is het aan jou om te bedenken of je je leven wil spenderen met je zus.
Jullie zijn al 2,5 jaar samen he? Wat had je dan verwacht?
Misschien verschillen jullie qua libido?
Wat is bv weinig sex voor jou?
Soms kan de anticonceptie meespelen in het libido van de vrouw(hormonen die door de war worden gegooid). Heeft ze een andere pil gekregen of een spiraaltje genomen of iets in die trant?
Alle reacties Link kopieren
Sommige vrouwen houden niet zoveel van seks als andere vrouwen. Als jij meer nodig hebt dan dat je krijgt, dan zit je niet in een goede relatie, want dat geheid voor problemen zorgen. Dan wel ga je het ergens anders zoeken en doe je dat niet, wordt je diep ongelukkig. Want wanneer je verlangens en behoeftes niet vervuld worden, wordt je ongelukkig. Dat weet iedereen.
Alle reacties Link kopieren
[...]

En, heb je al reacties op je (sex)contactadvertentie?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-09-2017 10:13
Reden: op gequote
95.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
28-09-2017 00:05
Jullie zijn al 2,5 jaar samen he? Wat had je dan verwacht?
Nouja we zijn beide pas 21 dus had me iets meer verwacht dan 1 keer in de 1 of 2 maanden

En er is geen verandering qua spiraaltje of conceptiemiddelen.

Maar ze zegt vaak dat het wel veranderd wanneer dat we samen gaan wonen maar ik kan me niet voorstellen dat dat zoveel verschil zal maken aangezien het wanneer we samen op vakantie gaan nog niks is
Alle reacties Link kopieren
Hoe was de seks in het begin van de relatie? Was het toen wel goed?
Is erg vervelend dat je seksleven nu al op een dieptepunt zit,na nog maar 2,5 jaar een relatie.

Wat Pluisi zegt geldt niet voor elke relatie. Vriend en ik zijn bijna 6 jaar samen en ons seksleven is juist véél beter dan in het begin van onze relatie (ook al dacht ik toen dat het niet nog beter kon want ik vond het toen al geweldig). :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Henrie3-0 schreef:
28-09-2017 06:23
Nouja we zijn beide pas 21 dus had me iets meer verwacht dan 1 keer in de 1 of 2 maanden

En er is geen verandering qua spiraaltje of conceptiemiddelen.

Maar ze zegt vaak dat het wel veranderd wanneer dat we samen gaan wonen maar ik kan me niet voorstellen dat dat zoveel verschil zal maken aangezien het wanneer we samen op vakantie gaan nog niks is
Ik zou m'n adem niet inhouden. Kom op man; ze wil zo goed als nooit seks met je en ze wil je al helemaal niet pijpen. En dan gaan samenwonen?

Ik snap dat je haar nu niet kwijt wil, maar echt; wanneer je eenmaal een vrouw hebt (gehad) waarmee je wél goeie seks hebt, zul je in verbazing achterom kijken over waarom je zo lang bent doorgegaan met een vrouw die niet van seks (met jou) houdt.
Alle reacties Link kopieren
Gewooneendame schreef:
28-09-2017 06:25
Hoe was de seks in het begin van de relatie? Was het toen wel goed?
Is erg vervelend dat je seksleven nu al op een dieptepunt zit,na nog maar 2,5 jaar een relatie.

Wat Pluisi zegt geldt niet voor elke relatie. Vriend en ik zijn bijna 6 jaar samen en ons seksleven is juist véél beter dan in het begin van onze relatie (ook al dacht ik toen dat het niet nog beter kon want ik vond het toen al geweldig). :biggrin:
In het begin van de relatie had ik niks te klagen, toen was er geen probleem met s'avonds sex en dan s'ochtens vaak nog een keer. Toen ouders op vakantie waren was het gewoon iedere dag standaard.

En naja als ze me dan niet wil pijpen oke kan me er iets bij voorstellen dat ze dat niet zou willen (blijft gewoon jammer) maar als we genoeg sex hebben dan is het voor mij niet echt een probleem

Maar als ik terug kijk.. mijn ex deed het wel.. en toen hadden we ook gewoon sex als we elkaar zagen. Als ik daar achteraf op terugkijk dat ik die relatie beindigd heb voor deze aan te gaan.. had ik miss toch een 3e keer nagedacht als dit geweten had.
Mensen die de illusie hebben dat een relatie beter wordt als ze gaan samenwonen, trouwen of zich voortplanten....... :facepalm:
Trap er niet in
Alle reacties Link kopieren
Communiceren al een poging gegeven?
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
28-09-2017 07:03
Communiceren al een poging gegeven?
Jup, probeer het wel eens in een gesprek te krijgen van wat vind jij er van? Of hoe komt het? Of van wat zou je fijn vinden? Of fantaseer je wel eens over me zou je iets "anders" willen proberen?

Maar telkens dan zegt ze gewoon weet niet hoe het komt of wijst ze het onderwerp af. Een keer heeft ze gezegd dat wanneer ik er over begon dat ze zich een beetje "schuldig" voelde om dat ze me tekort komt zoals ze het zei..
Dus ze weet wel dat ik meer zou willen maar ze lijkt er niets aan te doen
Alle reacties Link kopieren
Henrie3-0 schreef:
28-09-2017 07:15
Jup, probeer het wel eens in een gesprek te krijgen van wat vind jij er van? Of hoe komt het? Of van wat zou je fijn vinden? Of fantaseer je wel eens over me zou je iets "anders" willen proberen?

Maar telkens dan zegt ze gewoon weet niet hoe het komt of wijst ze het onderwerp af. Een keer heeft ze gezegd dat wanneer ik er over begon dat ze zich een beetje "schuldig" voelde om dat ze me tekort komt zoals ze het zei..
Dus ze weet wel dat ik meer zou willen maar ze lijkt er niets aan te doen
Ze lijkt er niets aan te doen vind ik een spijtige zin...wie weet waardoor ze het niet meer wil/kan ...

Maar voor hetzelfde geld...is er echt een miniem iets gebeurd waardoor ze seksueel op je afgeknapt is.
Alle reacties Link kopieren
Je weet best wat je te doen staat, maar je vindt de stap te groot. Dus ga je samenwonen en jaren aankloten met een gemankeerde relatie.
Alle reacties Link kopieren
Mogelijke oorzaken:

1. Ze droomt van een ander
2. Ze heeft geen trek (vergelijk: je wordt 's nachts om drie uur wakker gemaakt om een biefstuk op te eten; de een kan het en de ander niet en na de zoveelste gedwongen biefstuk wil je je niet meer opofferen)
3. De irritatiefactor is groter dan de aantrekkingskracht
4. Uit alles blijkt: je hebt maar één doel en daar zeg en doe je alles voor (bijv. tederheid is de aanloop naar seks)
5. Te veel problemen waardoor seks een overgave zou betekenen terwijl ze je eigenlijk een dreun wil geven
6. Zoveel andere redenen mogelijk

Advies: stel therapie voor als ultimatum voor een break-up.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik het goed dat zij (vaak) niet klaarkomt als jullie wel eens seksen?
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
28-09-2017 00:05
Jullie zijn al 2,5 jaar samen he? Wat had je dan verwacht?
Ik verwacht persoonlijk dat ik na 2,5 jaar, en na 5 jaar ook trouwens, zo gek ben op mijn vriend dat ik echt nog meerdere keren per week seks wil. En dat verwachtte ik zeker toen ik 21 was.
Seks is toch niet iets voor alleen in het eerste jaar? Wat een rare verwachting.
Alle reacties Link kopieren
Henrie3-0 schreef:
28-09-2017 06:48

Maar als ik terug kijk.. mijn ex deed het wel.. en toen hadden we ook gewoon sex als we elkaar zagen. Als ik daar achteraf op terugkijk dat ik die relatie beindigd heb voor deze aan te gaan.. had ik miss toch een 3e keer nagedacht als dit geweten had.
Wauw, je hebt een relatie met een mens he, niet met een kut. Je vriendin verdient beter dan iemand die zo over haar denkt.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Henrie3-0 schreef:
28-09-2017 06:48

Maar als ik terug kijk.. mijn ex deed het wel.. en toen hadden we ook gewoon sex als we elkaar zagen. Als ik daar achteraf op terugkijk dat ik die relatie beindigd heb voor deze aan te gaan.. had ik miss toch een 3e keer nagedacht als dit geweten had.
Duidelijk. Zeg haar eerlijk dat je zo over haar denkt (vermoedelijk sijpelt dit al door naar je non-verbale uitingen) en dan kijken wat haar reactie is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
28-09-2017 08:00
Ik verwacht persoonlijk dat ik na 2,5 jaar, en na 5 jaar ook trouwens, zo gek ben op mijn vriend dat ik echt nog meerdere keren per week seks wil. En dat verwachtte ik zeker toen ik 21 was.
Seks is toch niet iets voor alleen in het eerste jaar? Wat een rare verwachting.
Niet raar hoor; mensen staan verschillend tegenover seks; de ene beleeft dat meer met zijn hart (verliefd zijn) en de ander meer met zijn buik (hitsig zijn).
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Is ze aan de pil??
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
28-09-2017 07:17
Ze lijkt er niets aan te doen vind ik een spijtige zin...wie weet waardoor ze het niet meer wil/kan ...

Maar voor hetzelfde geld...is er echt een miniem iets gebeurd waardoor ze seksueel op je afgeknapt is.
Ik heb het er al zo vaak in een gesprek gegooit.. ik ben haar vriend al 2.5 jaar... dit zou ze me dan toch moeten / kunnen vertellen
Henrie3-0 schreef:
28-09-2017 06:48
In het begin van de relatie had ik niks te klagen, toen was er geen probleem met s'avonds sex en dan s'ochtens vaak nog een keer. Toen ouders op vakantie waren was het gewoon iedere dag standaard.

En naja als ze me dan niet wil pijpen oke kan me er iets bij voorstellen dat ze dat niet zou willen (blijft gewoon jammer) maar als we genoeg sex hebben dan is het voor mij niet echt een probleem

Maar als ik terug kijk.. mijn ex deed het wel.. en toen hadden we ook gewoon sex als we elkaar zagen. Als ik daar achteraf op terugkijk dat ik die relatie beindigd heb voor deze aan te gaan.. had ik miss toch een 3e keer nagedacht als dit geweten had.
En waarom kap je er dan niet mee? De liefde spat er niet echt vanaf. En nee, als je gaat samenwonen wordt er niet méér geneukt. Dream on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven