gebruik wasmachine bij het pompstation

06-11-2017 10:55 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel heel erg. Onze topperhoes moet gewassen worden, maar hij past niet in de wasmachine. Normaal gebruikte ik het bad, maar dat kan nu helaas niet omdat we geen bad meer hebben. De wasstraat is dus ideaal alleen ik twijfel. Heb namelijk gelezen dat deze voornamelijk wordt gebruikt voor wassen die je thuis niet wil draaien en daarom twijfel ik.

Misschien heeft iemand een andere oplossing/idee om mijn topper te wassen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon proberen, even kijken hoe de machine eruit ziet. Maar deze wordt ook vaak gebruikt om alle tenues van het sportteam te wassen, of grote dekens.

Anders een naar een wasserette gaan, of bij een stomerij hebben ze vaak ook grote machines.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Naar de stomerij brengen.
Ik zou eerder een wasserette in een woonwijk zoeken.. die bij het tankstation worden in mijn beleving voornamelijk gebruikt door paardrijmeisjes die goedkoop hun paardendekens willen wassen :sick:
Alle reacties Link kopieren
BahcoBarbie schreef:
06-11-2017 10:59
Ik zou eerder een wasserette in een woonwijk zoeken.. die bij het tankstation worden in mijn beleving voornamelijk gebruikt door paardrijmeisjes die goedkoop hun paardendekens willen wassen :sick:

Eh.. wat denk je dat ze in de wasserij wassen? Daar komen voornamelijk bedrijven. Ik heb jarenlang in een slagerij gewerkt en die was werd ook weggebracht. Ik kan je verzekeren dat dat heel wat smeriger was is dan een paardendeken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Wasmachines bij een pompstation?
Alle reacties Link kopieren
BahcoBarbie schreef:
06-11-2017 10:59
Ik zou eerder een wasserette in een woonwijk zoeken.. die bij het tankstation worden in mijn beleving voornamelijk gebruikt door paardrijmeisjes die goedkoop hun paardendekens willen wassen :sick:
Daarom twijfel ik dus. Dit heb ik namelijk ook gelezen.
minnimouse schreef:
06-11-2017 11:07
Wasmachines bij een pompstation?

Dit en ik heb blijkbaar ook hele andere ideeën over een wasstraat bij een tankstation.
Ceylon schreef:
06-11-2017 11:04
Eh.. wat denk je dat ze in de wasserij wassen? Daar komen voornamelijk bedrijven. Ik heb jarenlang in een slagerij gewerkt en die was werd ook weggebracht. Ik kan je verzekeren dat dat heel wat smeriger was is dan een paardendeken.


Ah thanks :-[ Ik heb bij al mijn wasserette bezoeken nog nooit een niet-consument gezien maar dit had ik mij niet bedacht. Een wasserette is wel wat anders dan een wasserij.
Ik heb ooit eens zo’n wasmachine gebruikt bij het pompstation toen mijn wasmachine kapot was. NOOIT MEER. Die dingen centrifugeren niet en de droger die erbij stond, werkte maar per 10 minuten en kostte steeds een euro. Mijn was droogde totaal niet en heb Ik toen zeiknat in huis moeten ophangen, was een drama.

Ik zou het gewoon naar een fatsoenlijk wasserette brengen.
minnimouse schreef:
06-11-2017 11:07
Wasmachines bij een pompstation?


Is denk ik iets voor buitengebieden. Tankstations krijgen steeds meer een regiofunctie. Ik ken er eentje met zonnebanken, wasmachines en verse bakker.

Edit: ze staan tegenwoordig door het hele land.
anoniem_350958 wijzigde dit bericht op 06-11-2017 11:52
9.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In grote steden heb je tegenwoordig best wel weer veel wasserettes of stomerijen met wasmachines.

Of ken je verder niemand in je omgeving met een grote wasmachine? Steeds meer huishoudens kopen grote wasmachines.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
BahcoBarbie schreef:
06-11-2017 11:17
Is denk ik iets voor buitengebieden. Tankstations krijgen steeds meer een regiofunctie. Ik ken er eentje met zonnebanken, wasmachines en verse bakker.

Ik woon midden in een grote stad en ze hebben ze hier ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even wat appjes uitsturen wie een grote trommel heeft in je netwerk.

Ik heb een XL wasmachine en was ook regelmatig tweepersoons dekbedden en grote spreien voor familie en vrienden. Is geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
06-11-2017 11:04
Eh.. wat denk je dat ze in de wasserij wassen? Daar komen voornamelijk bedrijven. Ik heb jarenlang in een slagerij gewerkt en die was werd ook weggebracht. Ik kan je verzekeren dat dat heel wat smeriger was is dan een paardendeken.
Valt wel mee hoor. Meestal zijn dat toch witte katoenen of polyester jassen en sloven die op 80-90 graden gewassen worden (donker trouwens ook).
Dekens kunnen niet zo heet en als de paardenharen in de machine blijven hangen gaat dat enorm meuren.
tickel wijzigde dit bericht op 06-11-2017 12:02
0.18% gewijzigd
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
BahcoBarbie schreef:
06-11-2017 11:17
Is denk ik iets voor buitengebieden. Tankstations krijgen steeds meer een regiofunctie. Ik ken er eentje met zonnebanken, wasmachines en verse bakker.
Oké :)
Heb er nog nooit van gehoord en het ook nooit gezien.
Alle reacties Link kopieren
BahcoBarbie schreef:
06-11-2017 11:17
Is denk ik iets voor buitengebieden. Tankstations krijgen steeds meer een regiofunctie. Ik ken er eentje met zonnebanken, wasmachines en verse bakker.
Ik woon in de randstad, en hier heb je bijna bij elk pompstation een wasmachine staan.
Spawater82 schreef:
06-11-2017 11:47
Ik woon in de randstad, en hier heb je bijna bij elk pompstation een wasmachine staan.


Oh echt :D Dat wist ik niet. Ik ben al weer een tijdje weg uit de randstad :(
Spawater82 schreef:
06-11-2017 11:47
Ik woon in de randstad, en hier heb je bijna bij elk pompstation een wasmachine staan.

Ik woon ook in de randstad en ik heb het nog nooit gezien.
Alle reacties Link kopieren
Het komt steeds meer. Ze verdienen niks meer aan de benzine. Daar zit tegenwoordig zoveel belasting op dat het eigenlijk niet meer lonend is. Dus tja.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook (kleine stad) en bij ons zijn ze echt heel schoon. Was altijd mijn dekbed daar. Ruikt prima en was is goed schoon.
Met pup in huis die in de nog niet zindelijk fase 2x ons bed heeft gebruikt als plasplaats ontzettend fijn!
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Hier staat er eentje naast de supermarkt. Heel fijn!
Mijn dekbed gooi ik er wel eens in. Dekbed in de wasmachine, wekker van mijn telefoon instellen op iets voor de eindtijd van de wasmachine (meestal iets van 30 minuten), boodschappen doen, dekbed uit de wasmachine en in de droger (10 minuten), boodschappen in de auto zetten, winkelwagentje terugbrengen. Dekbed schoon en droog. Wasmachine’s daar zien er altijd hartstikke netjes en schoon uit, dus over vieze paardendekens etc. maak ik mij niet druk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou m naar de stomerij brengen, weet je ook zeker dat hij mooi blijft en hoef je ook niet moeilijk te doen met drogen.
Hier in de buurt ook 1 bij een tankstation. Bij een winkel lijkt me veel handiger, anders moet je bij dat tankstation blijven rondhangen tot je was klaar is? Kan je wel gelijk de auto poetsen, dat wel.

Ik heb het overwogen voor de hoezen van mn bank. maar nog niet gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven