Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
Lange tepels?
wat kan ik me daar in godsnaam bij voorstellen?
Van die knoppen op steeltjes?

Ik vind oha trouwens kleine borstjes mooier. Tot ongeveer cup c. Maar nogmaals, het ligt er helemaal aan wat voor vrouw daaraan vast zit.
Ik ben alleen gemiddeld gezien niet zo voor romig en vol en veel van alles. Maar gewoon slank met gemiddelde borsten vind ik het mooist.
Dus ook geen fitgirls met wasbordjes en weggetrainde borsten. Maar gewoon normaal en gezond.
Alle reacties Link kopieren
Luikluik schreef:
07-12-2017 07:53
Ik hou van vrouwen die fier zijn op hun lichaam, ook al hebben ze dat maatje méér.
Eens. Als ik iets heel aantrekkelijk vind dan is dat wel zelfverzekerdheid. Ik ken diverse vrouwen die er bijzonder goed uitzien met een (of twee) maatje(s) meer. Dat is trouwens ongeacht de lengte van de tepels:-?
Alle reacties Link kopieren
1.78 als vrouwenlengte inderdaad. Met ideaal bedoel ik ideaal voor mij :-) tien centimeter kleiner dan ik. 55 kg is inderdaad weinig en 85 kg niet heel veel.

Je hebt ook fitgirls met cup D (van nature of van de dokter).

Lange tepels klinkt raar, maar als je zegt grote tepels denkt iedereen aan de oppervlakte. Maar inderdaad van die priemende duidelijk zichtbare vind ik zéér aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Nee, het is bijna mijn enige no-go.
-
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
07-12-2017 11:22
Nee, het is bijna mijn enige no-go.
Bedoel je die lange tepels?
Alle reacties Link kopieren
Als ze haar bh uittrekt en mooie borsten heeft (klein of zeer groot) en dan korte tepels heeft, ja dat vind ik dan toch erg jammer. Geen billen ofzo of wat overgewicht vind ik dan weer helemaal geen probleem in combinatie met een mooi hoofd en mooie borsten.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat leuk, ik heb de ideale lengte. Da's voor het eerst dat ik dat hoor!

Nee, mannen met flink overgewicht zijn niet aan mij besteed. Ik ben sportief, verzorg me goed, en ik zoek dat ook in een man.

Maar ieder zijn of haar voorkeur.
Alle reacties Link kopieren
Soms is een vrouw zo aantrekkelijk met haar rondingen maar dan ineens gaat afvallen. Ik heb wel eens gedacht wat zonde! bij een enkeling. Een man moet inderdaad gewoon lekker gezond gespierd zijn en 12% vet hebben ofzo.
1987mama1987 schreef:
06-12-2017 17:13
Ik ben een slanke vrouw (maat 36). Ik had heeeel graag meer billen en bovenbenen willen hebben, omdat ik dat prachtig vind bij een vrouw. Ik had dus als vrouw wel graag een maatje 40 willen hebben.
Ja, prijs jezelf gelukkig met zo’n perfect maatje. Ik vind slanke dames vele malen aantrekkelijker dan volslank. Mogelijks doordat ik zelf BMI van 20 heb en aandacht besteed aan gezond lichaam door frequent te sporten. Liever een maatje 36 dan 42. Liever een B-cup dan F-cup. Heerlijk trouwens om iemand in bed te hebben die petite is (dit staat ten slotte onder de sekspijler)... als ze groot formaat kan hebben.
Charles_Gentle28 schreef:
07-12-2017 13:21
Ja, prijs jezelf gelukkig met zo’n perfect maatje. Ik vind slanke dames vele malen aantrekkelijker dan volslank. Mogelijks doordat ik zelf BMI van 20 heb en aandacht besteed aan gezond lichaam door frequent te sporten. Liever een maatje 36 dan 42. Liever een B-cup dan F-cup. Heerlijk trouwens om iemand in bed te hebben die petite is (dit staat ten slotte onder de sekspijler)... als ze groot formaat kan hebben.
Hè ben ik toch niet jouw type

On topic, rondingen kan ik erg mooi vinden bij een vrouw. Bij een man val ik wel eerder op lang en slank, maar dat is niet echt heel belangrijk.
Dik waarbij taille verloren gaat wordt minder sexy
Framberry schreef:
07-12-2017 13:26
Hè ben ik toch niet jouw type
Geen idee. Moeilijk in te schatten op een forum... Taille is inderdaad belangrijk te hebben. Er zijn ook nog heel wat andere factoren die iemand aantrekkelijk maken, zoals zelfzekerheid en een hoge seksdrive.
Alle reacties Link kopieren
Je maakt nog steeds kans, Framberry!!!
SannaU schreef:
07-12-2017 13:38
Je maakt nog steeds kans, Framberry!!!
Ik las het ja!
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
07-12-2017 13:21
Heerlijk trouwens om iemand in bed te hebben die petite is ... als ze groot formaat kan hebben.
Dat gevoel ken ik, dat je zelf een beer van een kerel bent en dan een petite iemand die zegt kom maar op en dat je het gevoel hebt dat je d'r in tweeën gaat splijten. En dat ze hem dan vol enthousiasme incasseren. Dat zijn de beste.
Al ben ik het met een ander hier eens dat de vollere vrouwen vaak iets beter in bed zijn. Die willen misschien wat onzekerheid compenseren, werd ergens anders gezegd.
Alle reacties Link kopieren
In tweeën splijten :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Framberry schreef:
07-12-2017 13:47
Ik las het ja!
Maar dan moet je wel een megaknuppel kunnen hebben als je Charles zijn post leest :rofl:
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
07-12-2017 14:23
Maar dan moet je wel een megaknuppel kunnen hebben als je Charles zijn post leest :rofl:
Eens kijken of ik een gaatje vrij kan maken :whistle:
Zo dubbelzinnig Framberry :whip:
zoetjerminder schreef:
07-12-2017 14:23
Maar dan moet je wel een megaknuppel kunnen hebben als je Charles zijn post leest :rofl:
Op dit forum zitten alleen (mannen met) grote lullen.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nog wil toevoegen, ik heb ooit een superlekkere Italiaanse minnares gehad die behoorlijk vol was. Echt megamooi hoofd, superlekkere t#2ten en een k#tje zo ontzettend lekker qua hoe het voelde. Het klinkt nogal plat allemaal vandaar mijn censuur. Maar ik heb ook petite vrouwen gehad met een perfect figuurtje die helemaal niet zo'n lekker k#tje hadden qua gevoel, twee zelfs best ruim. Maar die Italaliaanse was echt hemels om erin te gaan. Dus tja dun is niet per se beter, vol ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me ondertussen af of TO iets kan beginnen met de gegeven antwoorden...
Alle reacties Link kopieren
Lange tepels en dijen? Nooit van gehoord. Als met lange tepels van die vooruitstekende exemplaren wordt bedoeld, ben ik blij met mijn eigen. Ik vind dat juist helemaal niks (ik vind ze eerder uitgerekt lijken omdat ze er zo uitzien alsof er een baby aan gelurkt heeft). Gelukkig heb ik met mijn 1,78 dan wel de ideale lengte! 😉 Volle (niet dikke) vrouwen kunnen best mooi zijn, maar persoonlijk vind slank toch mooier (niet mager). Het moet gewoon in verhouding zijn. Maar ja, ik ben dan ook geen man, kan dus niet meepraten over de zachtheid enzo.
Alle reacties Link kopieren
De buitenkant zegt niks over de binnenkant. Een slanke vrouw die een stevige pik (ik doe niet aan censuur) kan hebben is niks geks. Misschien leuk voor het oog maar dat is het dan ook.

Onzekerheid verbloemen? Nee hoor. Ik ben behoorlijk aan de lijn en aan het sporten maar ik wil beslist een laag neukvlees overhouden. Hou zelf ook niet van mager in bed.
...
Charles_Gentle28 schreef:
07-12-2017 14:36
Zo dubbelzinnig Framberry :whip:
Je brengt het slechtste in mij naar boven
Framberry schreef:
07-12-2017 16:23
Je brengt het slechtste in mij naar boven
Daar spoor ik nochtans niet naar. Ik geloof meer in mensen te stimuleren (soms letterlijk) het goede te bereiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven