Relatie top...sex een flop

03-01-2018 12:27 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie met een oudere vrouw en nu na bijna 10 jaar is de relatie nog steeds top maar de sex een flop helaas.
Na veel praten met elkaar over ons sexleven merk ik dat het is wat het is en overweeg ik een minnares te zoeken puur voor de sex maar wel met wat gevoel erbij.

Zijn er mannen en of vrouwen die dit verhaal herkennen?
anoniem_361083 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 12:33
2.42% gewijzigd
"Puur voor de sexy", maar met gevoel :@@: :@@:
Je vrouw wil andere dingen dan jij of wat is het probleem?

Open relatie een optie?
Seksuoloog?
:sherlock:
Is je vrouw te mager.
Alle reacties Link kopieren
24-12 had je al een minnares...
En wat vind je vrouw ervan dat je dat doet?
De sex was eerder wel top?
Hoe oud is je vrouw?
Wat vind zij van het feit dat jij er een minnares bij wilt?
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
03-01-2018 12:32
Je vrouw wil andere dingen dan jij of wat is het probleem?

Open relatie een optie?
Seksuoloog?
Mijn partner was vrij passief tijdens sex...toen een tijdje minder passief...maar de laatste 2 jaar weer erg passief helaas.
Ze ligt alleen op haar rug en thats it. Ik ben bv.dol op orale sex..geven en ontvangen...maar merk dat ik haar dat niet meer geef omdat zij het mij niet meer wil geven. Na een tijdje haar eenzijdig toch oraal te blijven verwennen waarvan ze genoot ben ik ermee gestopt omdat het eenzijdig bleef. Discussies gehad.. lieg...boos...het had geen effect helaas.
Alle reacties Link kopieren
Roggenbrood schreef: En wat vind je vrouw ervan dat je dat doet?
Ze weet het niet dat ik zoekende ben maar heb het wel meermaals als optie op tafel gegooid....
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
03-01-2018 12:34
:sherlock:
Is je vrouw te mager.
Nee ze is niet mager. Gewoon normaal figuur
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
03-01-2018 12:32
Je vrouw wil andere dingen dan jij of wat is het probleem?

Open relatie een optie?
Seksuoloog?
Open relatie is geen optie voor mijn partner.

Psychologe is gepasseerd station
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
03-01-2018 12:35
24-12 had je al een minnares...
In deze relatie was ik monogaam tot nu toe
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaat het niet meer werken tussen jullie. Een minnares met gevoel?
Dus je wilt een minnares, je vrouw is het daar zeker niet mee eens, dus moet het stiekem. Op een dag komt ze erachter, dan is je huwelijk voorbij.
Is dat het waard?
Alle reacties Link kopieren
Richard17 schreef:
03-01-2018 12:41
In deze relatie was ik monogaam tot nu toe
toch post je dat zelf hoor, op dit forum
"Als man vind ik erotiek / intimiteit en sex heerlijk...maar nog heerlijker als mijn minnares high heels draagt, eventueel samen met een sexy lingerie setje en of jarretels. Zijn er dames die deze voorliefde begrijpen..? "
24 december jl
Richard17 schreef:
03-01-2018 12:39
Nee ze is niet mager. Gewoon normaal figuur
Da’s toch te mager voor jou?
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
03-01-2018 12:47
Da’s toch te mager voor jou?
je weet toch wel, dat we je kunnen loepen? dus dat je beter het hele verhaal kunt vertellen?
lilalinda schreef:
03-01-2018 12:46
toch post je dat zelf hoor, op dit forum
"Als man vind ik erotiek / intimiteit en sex heerlijk...maar nog heerlijker als mijn minnares high heels draagt, eventueel samen met een sexy lingerie setje en of jarretels. Zijn er dames die deze voorliefde begrijpen..? "
24 december jl


Hij bedoelt dan toch degene met wie hij seks heeft, niet dat hij naast zijn vrouw een minnares heeft.....
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
03-01-2018 12:51
Hij bedoelt dan toch degene met wie hij seks heeft, niet dat hij naast zijn vrouw een minnares heeft.....
haha, wedden, dat hij je nu plots helemaal gelijk geeft
Je legt hem de smoesjes in de mond 8-)
lilalinda schreef:
03-01-2018 12:49
je weet toch wel, dat we je kunnen loepen? dus dat je beter het hele verhaal kunt vertellen?
Gheghe :lol:
Hebben jullie wel eens overwogen om een seksuoloog in te schakelen? Als jullie er samen niet uitkomen, dan misschien wel met hulp van een expert?
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel, maar dan niet in de kwaliteit. Ik heb veel meer behoefte dan zij. Ik heb daar geen oplossing voor. Vreemdgaan is tegen mijn principes en bovendien moet je iemand tegenkomen. Ik vind het ook niet eerlijk tegenover die persoon. Nou ja dat zou ik wel vertellen.
Om hier de relatie voor te beëindigen vind ik te ver gaan. De oplossing zit hem voorlopig in fantaseren en de rechterhand.
Saai maar spannend
Richard17 schreef:
03-01-2018 12:40
Psychologe is gepasseerd station

Nee seksuoloog. Waarom niet?

Vindt je vrouw jou niet zo aantrekkelijk meer, heeft ze nooit echt veel met seks gehad, zijn jullie seksueel volgens haar niet zo'n goede match, vind jij andere dingen in bed lekker dan zij, heeft ze veel aan haar hoofd, stress, problemen?

Ik mis een hoop context.
lilalinda schreef:
03-01-2018 12:52
haha, wedden, dat hij je nu plots helemaal gelijk geeft
Je legt hem de smoesjes in de mond 8-)
Zoals ik TO lees ben je tijdens de seks elkaars minnaar. Dus ook als je getrouwd bent. En dat van een maatje meer is een fantasie die hij heeft. Je hoeft toch niet te concluderen dat het al gebeurd is?

Dat het gaat gebeuren dat TO vreemd gaat is wel duidelijk, want hij is "zoekende". TO wees gewoon eerlijk tegen je vrouw, dan kan zij ook een keuze maken of ze dan wel in deze relatie wil blijven.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
03-01-2018 12:51
Hij bedoelt dan toch degene met wie hij seks heeft, niet dat hij naast zijn vrouw een minnares heeft.....
Gelukkig dat er nog iemand is die normaal kan.lezen en niet meteen overal wat achter zoekt. Je bent idd ook elkaars minnaars in een relatie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven