Mode & Beauty alle pijlers

Witte Nike Air in wasmachine?

07-06-2018 21:16 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoonlief heeft met zijn witte Nike Air's de wandelvierdaagse gelopen. Wat ooit wit was is nu pikzwart. Sorry mam, we moesten door een zandpad met modder....
Kunnen die dingen in de wasmachine? Heeft iemand daar ervaring mee?

Of heeft iemand andere tips en tricks om ze weer enigszins wit te krijgen?

Alvast heel erg bedankt voor eventuele tips en ervaringen!

Het gaat trouwens om dat model met zo'n air-strook die rondom de hele achterkant zichtbaar is. Air '17 of zo?
Wasmachine zou ik niet doen. Kun je ze niet gewoon schoonmaken met een sopje wasmiddel en een spons/doekje nadat je het ergste vuil hebt verwijderd met zo'n lange borstel die je bij schoenpoetsen gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het jaarlijks. Veters eruit halen, alles in een oude kussensloop, wat extra oude handdoeken in de trommel, programma met laag toerental selecteren, 20 graden. Daarna zolen eruit en op een droge plek (waar de zon niet op schijnt) apart van elkaar laten opdrogen. Kan wel een paar dagen duren voor ze echt helemaal droog en weer draagbaar zijn. Eventueel kun je keukenpapier in de schoenen doen, ook om de vorm goed te behouden.

Werkt bij mij altijd prima. Maar als ze echt heel vies zijn zou ik eerst handmatig het ergste vuil verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Nike's zouden sowieso verboden moeten worden, gewoon weggooien.....
Alle reacties Link kopieren
Ja, kan! Hier witte nike air sky highs zelfs mét veters erin gedaan na bezoek kinderboerderij.
Komt er als nieuw uit.
Alle reacties Link kopieren
Kan prima, in een kussensloop op de handwas stand.
Alle reacties Link kopieren
Nou, laten we het dan maar eens proberen!

En Castor1975: wat zouden jongens van 12 dan volgens jou moeten dragen dat duidelijk beter is dan Nike? Want wat er momenteel aan niet-sneakers in de schoenenwinkel ligt voor deze leeftijd is niet zoveel! (aan zomerschoenen dan, in de winter is het gelukkig beter)
stefke wijzigde dit bericht op 07-06-2018 22:38
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor,.................
Alle reacties Link kopieren
Stefke schreef:
07-06-2018 22:16
Nou, laten we het dan maar eens proberen!

En Castor1975: wat zouden jongens van 12 dan volgens jou moeten dragen dat duidelijk beter is dan Nike? Want water momenteel aan niet-sneakers in de schoenenwinkel ligt voor deze leeftijd is niet zoveel! (aan zomerschoenen dan, in de winter is het gelukkig beter)
Dat is natuurlijk niet waar, genoeg andere sneakers. Maar als die jingen dat wil dragen, draagt hij dat gewoon.
Alle reacties Link kopieren
lucky82 schreef:
07-06-2018 22:19
Dat is natuurlijk niet waar, genoeg andere schoenen. Maar als die jongen dat wil dragen, draagt hij dat gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Stefke schreef:
07-06-2018 22:16
Nou, laten we het dan maar eens proberen!

En Castor1975: wat zouden jongens van 12 dan volgens jou moeten dragen dat duidelijk beter is dan Nike? Want water momenteel aan niet-sneakers in de schoenenwinkel ligt voor deze leeftijd is niet zoveel! (aan zomerschoenen dan, in de winter is het gelukkig beter)
Je taalgebruik verward me; maar toch een antwoord; Adidas.....
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor ik mik zulke schoenen hier gewoon hup op 40graden uurtje erin. Nog nooit misgegaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi zo vaak (nou ja..) gympen in de wasmachine. En niet eens in een kussensloop! En de veters laat ik er ook in zitten. Wel goeie tips overigens :ugeek:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Castor1975 schreef:
07-06-2018 22:21
Je taalgebruik verward me; maar toch een antwoord; Adidas.....

Ook best verwarrend.
Such fun!1
Buiten dat schoenen in de wasmachine echt heel smerig is, is het voor de schoenen zelf ook niet zo best. Als hij goede (dure) Nikes heeft dan zijn ze genaaid, dat kan wel wat hebben, de iets goedkopere zijn geplakt, en dan is een wasbeurt echt niet aan te raden.

Ik zou het met een zachte borstel en vochtige doek proberen.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
07-06-2018 22:24
Ook best verwarrend.
Is dat zo? Ben benieuwd waarom, kan je dat uitleggen?
Alle reacties Link kopieren
lucky82 schreef:
07-06-2018 22:19
Dat is natuurlijk niet waar, genoeg andere sneakers. Maar als die jingen dat wil dragen, draagt hij dat gewoon.
Sneakers wel, maar of hij nou sneakers van merk A of B draagt maakt voor mij niet zoveel verschil. Hij wilde graag Nikes en is er heel gelukkig mee. Nou, prima toch? Het is geen veeleisend kind gelukkig, dus als hij een keer wél aangeeft dat hij iets graag wil kan hij dat krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Castor1975 schreef:
07-06-2018 22:29
Is dat zo? Ben benieuwd waarom, kan je dat uitleggen?
Tip: als je een ander op haar taalgebruik aanspreekt, maak daarbij dan niet zelf een spelfout.

En Adidas hadden we hier eerder in huis. Ik ben blij dat het nu Nike mag zijn, die Adidas vond ik zelf 3x niks.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
07-06-2018 22:25
Buiten dat schoenen in de wasmachine echt heel smerig is, is het voor de schoenen zelf ook niet zo best. Als hij goede (dure) Nikes heeft dan zijn ze genaaid, dat kan wel wat hebben, de iets goedkopere zijn geplakt, en dan is een wasbeurt echt niet aan te raden.

Ik zou het met een zachte borstel en vochtige doek proberen.
Waarom smerig?
Ik zie het verschil niet met gedragen onderbroeken of een dekbedovertrek wat ondergekotst is als je ziek bent bijv. Eens in de maand de wasmachine sowieso op 90 graden laten draaien met wat soda en het echte vieze is wel verdwenen. En de rest is gratis weerstand.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
07-06-2018 22:24
Ook best verwarrend.
Is dat zo? Kan je me dat uitleggen? (oprecht geïnteresseerd)
Alle reacties Link kopieren
Castor1975 schreef:
07-06-2018 22:35
Is dat zo? Kan je me dat uitleggen? (oprecht geïnteresseerd)
Ik denk omdat VERWARD met een D geschreven werd ipv met een T? Geen idee, maar zou kunnen?
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
07-06-2018 22:24
Ook best verwarrend.
Is dat zo? Waarom dan, kan je dat uitleggen (oprechte vraag, ik ben benieuwd)
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
07-06-2018 22:37
Ik denk omdat VERWARD met een D geschreven werd ipv met een T? Geen idee, maar zou kunnen?
Ok...ok....sorry (goed gezpeld?), Ik hoop dat ie blij is met z'n Nike's, ik leg me er bij neer....
Alle reacties Link kopieren
Mea culpa...
Alle reacties Link kopieren
Witte gympen krijg je stralend schoon met wattenschijfjes en micellair water om make-up te verwijderen. Maf, maar waar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven