Slapste excuses die je kreeg na zijn vreemdgaan

24-09-2018 10:53 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames

Ben even benieuwd wat je als slapste, meest ongeloofwaardige en bijna humoristische excuus wat je van je (ex-) partner ooit hebt gehoord nadat zijn vreemdgaan werd ontdekt.
Ik trap af:

Nadat ik mijn ex op 1000-den telefoontjes en sms'jes (gsm specificatie ging over een periode van 3 jaar) had betrapt naar zijn minnares toe, kwam hij met het volgende briljante excuus:
'Het was allemaal begonnen nadat x mij belde om over de problemen met haar vriend te praten. Ik bood een luisterend oor en het was zo geslaagd dat zij EN haar vriend mij samen begonnen te bellen om hun relatieproblemen telefonisch met mij te bespreken. Ze zaten in zwaar weer, dus ja ook om 01.00, 03.00 en om 05.30 uur in de ochtend hadden ze me soms nodig, soms wel heel de dag door, ik voelde me op den duur zo verantwoordelijk voor het slagen van hun relatie'
Ik: 'Dus jij bood jarenlang psychologische bijstand en relatietherapie via de telefoon aan, aan een koppel dat ik niet kende, zelfs midden in de nacht en heel de dag door?' (wij sliepen even een tijdje apart ivm huilbaby)
Hij: ja zoiets ja, toen ging het uit tussen hen en bleef ze mij alleen bellen voor verdere psychologische bijstand)
(Ps hij is arbeider van beroep dus waar en wanneer hij een opleiding psychologie of relatietherapie had gevolgd is me een raadsel, hij had haar gewoon versierd op een bijeenkomst, ze was single)
Jaren later heb ik me met vriendinnen krom gelachen hierover

Welk hilarisch excuus hebben jullie wel eens gehoord?
hanaa wijzigde dit bericht op 24-09-2018 12:54
10.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zij was er voor mij, jij niet

Ze is mijn beste maatje ,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
kippetje29 schreef:
24-09-2018 21:56
“Ik dacht dat je dood zou gaan”

o_o

Ja dat zei hij echt toen bleek dat hij vreemd was gegaan terwijl ik voor mijn leven lag te vechten in het ziekenhuis. Ik dacht nog even dat hij bedoelde dat hij troost zocht in een moeilijke tijd waarin hij zich zorgen maakte over zijn vrouw. Nee, hij zocht alvast vervanging want huishouden, seks, alleen is maar alleen. Nu kan ik er om lachen, zo absurd is het.
:O

Wat erg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nadat we door heel zwaar weer waren gegaan door zijn psychische problemen besloot hij zich een tijdje op te laten nemen. Daar kwam hij een vrouw tegen.4

´Zij begrijpt me wel.´


Bij een andere ex vond ik een string onder het bed bij het stofzuigen. Hij bleef volhouden dat die van mij was. Had de string nog nooit gezien, en hij was 3 maten te groot.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
“Copy, zeg nou zelf, je was ook niet echt gezellig in die tijd en we hadden al heel lang geen seks meer gehad.”

Toen ik erachter kwam dat hij vreemd was gegaan tijden mijn ziekenhuisopname in verband met zwangerschapscomplicaties.
Alle reacties Link kopieren
Geen smoes maar volgens hem wel de waarheid en behoorlijk kwetsend:

“Wie wil er nu nog op jou. Je kan weinig meer”

Ik ben chronisch ziek en in die tijd een rotperiode waarin ik lichamelijk niet veel kon
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
26-09-2018 08:01
Geen smoes maar volgens hem wel de waarheid en behoorlijk kwetsend:

“Wie wil er nu nog op jou. Je kan weinig meer”

Ik ben chronisch ziek en in die tijd een rotperiode waarin ik lichamelijk niet veel kon
:woa:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
26-09-2018 08:01
Geen smoes maar volgens hem wel de waarheid en behoorlijk kwetsend:

“Wie wil er nu nog op jou. Je kan weinig meer”

Ik ben chronisch ziek en in die tijd een rotperiode waarin ik lichamelijk niet veel kon
Wat erg!

Hier bleef het alleen bij virtueel vreemdgaan door mijn ex. ‘Jij zat in het buitenland.’ Ik was twee weken voor mijn studie in gebied waar toen nog niet echt internet was, mobiele telefoon deed het ook niet. Wel paar keer vanaf vaste lijn gebeld, maar kennelijk kwam hij aandacht tekort en moest daar direct iets mee worden gedaan.

Bij een vriendin had haar ex ineens besloten dat hij polyamoreus was. Dat gold overigens alleen voor hem, zij mocht het niet zijn.
Copy-paste schreef:
26-09-2018 08:00
“Copy, zeg nou zelf, je was ook niet echt gezellig in die tijd en we hadden al heel lang geen seks meer gehad.”

Toen ik erachter kwam dat hij vreemd was gegaan tijden mijn ziekenhuisopname in verband met zwangerschapscomplicaties.
Wat respectloos.
BowGirl35 schreef:
26-09-2018 08:01
Geen smoes maar volgens hem wel de waarheid en behoorlijk kwetsend:

“Wie wil er nu nog op jou. Je kan weinig meer”

Ik ben chronisch ziek en in die tijd een rotperiode waarin ik lichamelijk niet veel kon
Jemig.
Alle reacties Link kopieren
Bowgirl, Copy-paste en Kippetje :woa: :hug:

Hij zat al weken thuis met een ingebeelde ziekte.
Ik had in die periode meer verantwoordelijkheid had op mijn werk dan goed voor me was, kwam 's avonds stikkapot thuis en moest nog het hele huishouden doen - want dat 'kon' hij niet want ja, 'ziek' hé.

"Ik verveel me dood, zo heelder dagen alleen thuis, en van jou krijg ik niet genoeg aandacht" :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
JeMappelle schreef:
24-09-2018 11:05
Had je iets met Shaggy?
:hihi:
Ik moet zeggen dat ik door dit topic wel iets beter begrijp waarom er op dit forum zo veel geroepen wordt dat mannen varkens zijn. Sommige gevallen die hier genoemd worden zijn echt te schofterig voor woorden. o_o
RikM schreef:
26-09-2018 08:51
Ik moet zeggen dat ik door dit topic wel iets beter begrijp waarom er op dit forum zo veel geroepen wordt dat mannen varkens zijn. Sommige gevallen die hier genoemd worden zijn echt te schofterig voor woorden. o_o
Ik lees al een hele tijd mee. Op diverse topics over vreemdgaan.Echt, echt echt een eye opener. Onvoorstelbaar dat ik ooit zo goed van vertrouwen ben geweest...
Wat kun je je nu dan echt klote voelen... Dat ik ooit zo goed gelovig was... in de man.
Alle reacties Link kopieren
Nog iets wat hij erin gooide:
'Zolang je me niet met je EIGEN ogen op haar hebt zien liggen, is er niks gebeurd'
(Ik vond een lingeriestukje-dat NIET van mij was-in de zak van zijn badjas)
hanaa wijzigde dit bericht op 26-09-2018 15:29
28.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
xdiana84x schreef:
26-09-2018 08:58
Ik lees al een hele tijd mee. Op diverse topics over vreemdgaan.Echt, echt echt een eye opener. Onvoorstelbaar dat ik ooit zo goed van vertrouwen ben geweest...
Wat kun je je nu dan echt klote voelen... Dat ik ooit zo goed gelovig was... in de man.
Op een ander topic geloven ze me niet wanneer ik zeg dat ze allemaal hetzelfde zijn..,
Alle reacties Link kopieren
Geen excuus van een vreemdganger, maar wel een vergoeilijking van de ‘vriendin’ van me waarmee hij rgelmatig vreemd ging tijdens mijn nachtdiensten: “ja, maar soms keken we ook alleen maar een film ofzo”. :frusty:

En toen ik zelf nog jong en dom was en de tweede viool speelde, weet ik dat hij nadat zij berichten had gevonden op zijn telefoon het gooide op dat ìk verliefd op hem was en dat hij het alleen maar zielig voor me vond om de ‘vriendschap’ te verbreken.
Wat me toen tegenhield om haar te vertellen hoe het echt zat, begrijp ik nog niet.
manamana...tutuutududu
beetjegek schreef:
26-09-2018 15:11
Op een ander topic geloven ze me niet wanneer ik zeg dat ze allemaal hetzelfde zijn..,
Ik ben het met je eens. Door schade en schande wijs geworden ga ik nu alleen nog maar relaties aan met de wetenschap in mijn achterhoofd dat het niet waarschijnlijk is dat hij trouw blijft. Alle beloftes ten spijt. Ik geloof er niet meer in en vertrouw alleen mezelf 100%. Jammer eigenlijk.

Oh ja, en de smoes ? Je hoeft geen Soa test te doen hoor want zij en ik hebben nooit seks gehad.
Wel alle andere handelingen behalve “de daad”. (En dat geloofde ik uiteraard ook niet) dat noemde hij dus geen seks gehad en dus geen kans op soa o_o

Toen de, gelukkig negatieve, uitslag binnen was zei hij : zie je wel, dat zei ik toch :bonk:

Voor de duidelijkheid : we hebben het hier over een verder zeer intelligente man met een universitaire opleiding.
anoniem_370937 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 17:04
18.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
‘Het was geen jarenlange affaire ofzo’ :facepalm:

Anyhow, he’s her problem now.
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik merkte dat het contact met iemand van de vereniging verder ging dan verenigingszaken en hij zich meerdere keren versprak over iets totaal niet verenigingsgerelateerd was maar privé. De eerste keer heb ik niets gezegd maar rustig afgewacht. Bij de tweede keer hem geconfronteerd, toen was zij ineens een heel goede vriendin van hem, dus ik moest niet zo zeuren. Dus je hebt in een relatie ineens een heel goede vriendin waar je partner niet vanaf weet en ik mag niet zeuren? Yeah right.... zo zag het niet uit in de whatsapp berichten die ik gelezen heb!

Dit was dus ook een hork, maar sommige dames worden wel heel erg gekwetst, een :hug: voor jullie.
Ik doe mijn best
"Chlamydia? Dat kan niet. Je hebt zelf met iemand anders geneukt."

Langzaam ontrafelde het hele web van leugens. Er waren minstens 5 anderen waarvan 2 mij kenden. Een grote klootzak van wie ik behoorlijke psychische schade heb overgehouden. Ik heb overigens wel wraak genomen.
Alle reacties Link kopieren
Féline schreef:
26-09-2018 17:45
"Chlamydia? Dat kan niet. Je hebt zelf met iemand anders geneukt."

Langzaam ontrafelde het hele web van leugens. Er waren minstens 5 anderen waarvan 2 mij kenden. Een grote klootzak van wie ik behoorlijke psychische schade heb overgehouden. Ik heb overigens wel wraak genomen.


Ben nieuwsgierig :)
"Ja maar, ja maar... Ik vind jullie allebei leuk! Ik kan niet kiezen! :'( "

Dus maakte ik die keuze maar voor hem. :proud:
Ze chanteerde mij, ik moest wel meedoen
Alle reacties Link kopieren
Jee wat een lef hebben sommigen. En ik maar denken dat die van mij erg was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven