Wat stemmen er veel mensen voor FVD, ik vind het schokkend.

19-03-2019 21:17 3283 berichten
Ook in mijn tijdlijn zie ik er behoorlijk wat voorbij komen. Ook mensen die ik hoog heb zitten. Wat heeft die Thierry Baudet wat ik niet zie? Mijn vraag is serieus. Want hoe ik hem en zijn partij ook aanvlieg, ik vind het echt een vreselijk misselijk mannetje.
Alle reacties Link kopieren
https://joop.bnnvara.nl/nieuws/thierry- ... g-seksisme

Sowieso dat vrouwen stemmen op iemand die dit soort onzin uitkraamt!
Tvp. Ik vraag het me ook af.
Alle reacties Link kopieren
Zo, eindelijk!

Afgelopen week ook gesprekken met collega’s gehad die dus op fvd willen/zeggen te gaan stemmen. Ik snap er niks van.
Alle reacties Link kopieren
De rest bakt er ook niets van, en staat alleen maar te liegen, komt niets van beloftes terecht, dus dan stemt men een keer iets anders.

Let wel, dat wil niet zeggen dat ik er op stem, maar kan de denkwijze van veel mensen wel volgen.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Die geven niks om het milieu.
ik geef mn bek ook maar een douw
Nou Baudet stemmers: kom er maar in! Want ik snap er echt helemaal niks van.
Lopervanhiernaardaar schreef:
19-03-2019 21:25
De rest bakt er ook niets van, en staat alleen maar te liegen, komt niets van beloftes terecht, dus dan stemt men een keer iets anders.

Let wel, dat wil niet zeggen dat ik er op stem, maar kan de denkwijze van veel mensen wel volgen.
De rest bakt er niks van dus dan maar Baudet?
Dat slaat toch ook als een lul op een drumstel of niet dan?
Alle reacties Link kopieren
En net zoveel op de VVD, vind ik ook schokkend.....en bij mij in het dorp stemt, bijna de helft, SGP, ook schokkend. Maar ja....wat doe je eraan?
snowy2 schreef:
19-03-2019 21:21
https://joop.bnnvara.nl/nieuws/thierry- ... g-seksisme

Sowieso dat vrouwen stemmen op iemand die dit soort onzin uitkraamt!
Er hebben ook vrouwen op Trump gestemd, is voor mij ook een raadsel.
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch die kerel die vindt dat vrouwen erom vragen verkracht te worden, maar het slecht vindt als moslims het doen?
Ik ben er ook benieuwd naar. En hoor dan ook graag inhoudelijke argumenten, uit het verkiezingsprogramma van FvD bijvoorbeeld.
Ja heel mysterieus. Zoiets als fans van Trump of de populariteit van BZN.
Pandax schreef:
19-03-2019 21:30
Dat is toch die kerel die vindt dat vrouwen erom vragen verkracht te worden, maar het slecht vindt als moslims het doen?
Uitstekende samenvatting, precies die.
Bizar!
Castor1975 schreef:
19-03-2019 21:27
En net zoveel op de VVD, vind ik ook schokkend.....en bij mij in het dorp stemt, bijna de helft, SGP, ook schokkend. Maar ja....wat doe je eraan?

Ik snap sowieso niet dat iedereen niet gewoon stemt wat ik stem. Ik vind dat iedereen hetzelfde moet vinden. Gewoon, omdat ik dat zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet dat mensen op VVD stemmen.
Echt alle zorgvoorzieningen gaan kapot.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon omdat de VVD inmiddels op schoot zit bij D66 en GL en Wilders veel te veel anti islam is.

Blijft over voor de rechtse kiezers het Forum voor Democratie
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Lees anders even het andere topic op deze pijler: “Nederlandse WW in de export”. Dit zou bijvoorbeeld een van de verklaringen kunnen zijn waarom mensen op het FvD gaan stemmen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er ook niks van. Dat mensen niet door de act van Baudet heenkijken.

Wat is er trouwens met hun Nexit-standpunt gebeurd ? Ze zijn er zo stil over.
Dat was heel lang het belangrijkste agendapunt van FvD tot bleek dat hun lijsttrekker voor de Eerste Kamer (Henk Otten) daar een heel andere mening over heeft dan Thierry Baudet.
Maar goed, ik heb helaas ook geen antwoord, Isabella, alleen maar weerzin :roll:
nounou
Alle reacties Link kopieren
Nah, ik vind het ook super raar dat alle mensen niet hetzelfde denken.
Echt stom!
hollebollegijs schreef:
19-03-2019 21:38
Gewoon omdat de VVD inmiddels op schoot zit bij D66 en GL en Wilders veel te veel anti islam is.

Blijft over voor de rechtse kiezers het Forum voor Democratie
Maar noem nou eens een inhoudelijk argument, uit het verkiezingsprogramma van FvD bijvoorbeeld.
Lunar schreef:
19-03-2019 21:38
Lees anders even het andere topic op deze pijler: “Nederlandse WW in de export”. Dit zou bijvoorbeeld een van de verklaringen kunnen zijn waarom mensen op het FvD gaan stemmen.
Zelfde vraag. Noem nou eens iets waar FvD vóór is, iets dat jou een goed idee van hen lijkt. In plaats steeds alleen maar argumenten te noemen tegen andere partijen.
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
19-03-2019 21:46
Zelfde vraag. Noem nou eens iets waar FvD vóór is, iets dat jou een goed idee van hen lijkt. In plaats steeds alleen maar argumenten te noemen tegen andere partijen.
Kerncentrales! Bouwen, nu!
Alle reacties Link kopieren
Leuk een NEXIT referendum 😀
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven